Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 31  Volgende

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma dec 19, 2011 15:52 

Afbeelding

Ana volgt nog een beetje de man vanaf een afstand, maar als hij dan zich omdraait en de piramide inloopt voelt ze de adrenaline door haar lichaam stromen. Als Lauren opmerkt dat ze hem misschien maar moeten volgen, maar niet gelijk de piramide instapt besluti Ana eerder te willen zijn. Met een paar snelle passen staat ze vooraan. Een glimlach siert haar lippen.

"Dit wordt vast een geweldige ervaring," zegt ze vrolijk, voornamelijk tegen Lauren gericht, want die staat vlakbij.

Dan stapt ze de duisternis van de piramide in. Haar hart bonst als een gek en voordat ze uberhaupt iets gezien of gedaan heeft, vind ze deze ervaring al prachtig.

OOC:: Ik bedacht me plotseling dat ik geen idee heb wat ik in de piramide moet verwachten [A] Dus ik eindig maar met dat ze naar binnenstapt..

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 20, 2011 21:24 

Afbeelding
Chris Robertson - Animator

Chris grinnikt als hij Alex’ opmerking hoort. Hij geeft haar een knipoog en zegt zacht: ”Gaat ons briljante plan nog door?” waarmee hij refereert naar het plan om iemand op te sluiten in de piramide. Op dit moment vond hij de gids een geschikt slachtoffer, al waren er nog genoeg anderen die hij ook met liefde zou willen opsluiten…

Ongelovig kijkt Chris naar Austin wanneer deze een opmerking maakt over dat het effect van stress op haar. Hij moest onthouden dat hij de volgende cruise passagiers ging selecteren op IQ, want van dit soort mensen ging zijn haar – dat trouwens nog nooit onder stress had geleden, dank u vriendelijk- recht overeind staan.

De gids verdwijnt plotseling in de diepten van de piramide en Chris stapt ook de piramide in. Hij is nog geen seconde binnen als een enorme hoestbui hem overvalt.
”Wat een muffe lucht hangt hier zeg! Lijkt wel alsof hier iemand is doodgegaan…” klaagt Chris als hij eindelijk weer op adem is gekomen. Hij negeert de boze blikken van de gids; die man bleef maar bezig met vuile blikken werpen op hem.

Na een paar minuten lopen door smalle donkere gangetjes, komen ze aan in een hele grote ruimte met allemaal hiëroglyfen aan de wanden. Dit leek er meer op! Chris kijkt zijn ogen uit, tot dat hij beseft dat nog niet de hele groep aangekomen is in de Grote Galerij. Hij gromt en loopt een stukje terug. Af en toe werd hij er moe van dat hij op iedereen moest letten.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do dec 22, 2011 9:25 

Afbeelding

Lizzy klimt van hun kameel af en volgt Alex niet lettend op het feit dat die haar een beetje negeert. Ze heeft er wel vaker een handje van om dat soort dingen niet te zien.
Dromerig kijkt ze naar het uitzicht en geniet van wat ze ziet. Dan hoort ze de gids tieren en Lauren zeggen dat ze naar binnen moeten.
Zelf vind ze dat ook wel een goed idee. Zo hier in de brandende zon was niet echt fijn. Ze hoopte dat het in de piramide iets koeler zou zijn.
Ze loopt achter Anna en Chris aan de piramide binnen en hoewel het er wat koeler is ruikt het er niet echt aangenaam. Ze trekt haar neus op en probeert zich op de omgeving te concentreren zodat ze die lucht iets minder ruikt.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

The Dark Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 23, 2011 15:20 

Afbeelding

"Uiteraard," antwoordt ze met een grijns op Chris' vraag. Dan loopt ze met de groep mee de piramide in. Ze is het eens met de mening dat het hier nogal stinkt.

"Op het gebruik van scourgify staat de doodstraf zeker hè?" vraagt ze met een onschuldig gezicht aan de gids, welke haar weer een dodelijke blik werpt, al kan hij waarschijnlijk niet weten wat ze precies gezegd heeft. Als ze dan aankomen bij de hieroglyfen blijft ze ook staan wachten.

"Darn, had ik nu m'n hieroglyf-Nederlands taalgids maar mee," zegt ze terwijl de gids iets ongegrijpelijks brabbelt - nouja, misschien zou het begrijpelijk zijn als ze genoeg moeite deed, maar Alex is nooit het luister-braaf-naar-de-gids-type geweest.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za dec 24, 2011 22:29 

Afbeelding

Ana volgt de gids door de donkere gangetjes van de piramide en als ze in een grote ruimte aankomen kijkt Ana haar ogen uit. Overal op de muur hiëroglyfen en ze vind het prachtig om te zien. Ze loopt dichter naar de muur toe en laat haar hand over de muur glijden. In haar hoofd gaat ze alle boeken af over de Egyptenaren en wat ze over hun taal weet. Enkele symbolen kan ze met gemak vertalen naar het hedendaagse Engels, maar ze komt tot de conclusie dat ze te weinig heeft gelezen. In haar hoofd maakt ze een aantekening dat ze meer over de Egyptenaren moet leren. Voor de omstanders lijkt ze bijna geobsedeerd door de muren en de tekeningen.

"Hier zou ik uren naar kunnen kijken," mompelt ze tegen zichzelf.

Ze is de rest van de groep zo goed als vergeten.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 30, 2011 10:06 

Afbeelding

Chris kijkt van een afstandje toe hoe Alex met de gids probeert te communiceren. Hij staat te ver om precies te kunnen horen wat ze zegt, maar haar gezichtsuitdrukking zegt genoeg (en die van de gids trouwens ook) en Chris gniffelt dan ook zacht.

Hij werpt nog een laatste blik op de gang naar de Grote Galerij en loopt dan meer in de richting van de gids. Als er naar gevraagd zou worden, zou hij het natuurlijk glashard ontkennen, maar stiekem vond hij het best interessant om wat meer te weten te komen over de Egyptenaren en de piramides.
Voor iets maar dan één minuut lukt het hem om geconcentreerd naar de gids te luisteren - alhoewel het meer een poging tot luisteren is, want Chris weet nog steeds niet in welke taal die kerel staat te brabbelen. Mentale notitie: de volgende keer duídelijk vragen om een Engelssprekende gids.

Geamuseerd kijkt Chris toe hoe de rest van de groep verwonderd en verbaasd toekijkt naar alle wonderen van de piramide en de hiërogliefen en all that. Hij lacht naar Alex en zegt: "Wacht, ik denk dat Ana zoiets misschien wel bij heeft. Ik ga het even aan haar vragen!"

Met grote passen beent hij naar haar toe en grijnst als hij ziet hoe ze opgaat in al die vreemde symbolen en tekens. Stiekem vond Chris het best schattig hoe nerdy ze er op dit moment uitzag.
Zonder dat Ana ook maar iets doorheeft, legt hij zijn arm om haar heen en leunt lichtjes tegen haar aan.
"Ana, ik snap helemaal niets van die gids! Kan jij me geen privé tour geven? Misschien kunnen we het dan nog wel gezellig maken in de Koninginnekamer als je begrijpt wat ik bedoel?"
Hij wiebelt even met zijn wenkbrauwen en kijkt Ana vol verwachting aan. Natuurlijk was hij de deal over het niet aanraken alweer helemaal vergeten.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 30, 2011 13:24 

Afbeelding
Leonard Bradley

In schok wordt Leonard wakker. Hij kijkt op het uurwerk. Shiiieeeeet! Hoe lang heeft hij nog liggen slapen? Hij voelt iets in zijn handpalm en ziet het briefje van Summer. Ohnee, ze zijn zonder hem vertrokken. Hij schiet recht en loopt zo snel hij kan de boot af.

Oké, en wat doet hij nu? Hij schijnt zich vaag iets te herinneren van een bezoek aan de piramides. Goed, en hoe geraakt hij daar dan? Zijn brein werkt op volle toeren en als hij zijn oog laat vallen op een eenzame kameel, weet hij maar al te goed wat te doen. Hij heeft nog nooit op een kameel gezeten en stiekem is hij er ook wel een beetje bang voor, maar nood breekt wet!

[...]

Dat was niet iets wat hij snel weer zal doen. Hij is zonder echte kleerscheuren bij de piramiden geraakt (en in de verte ziet hij de groep al) maar een aangename ervaring was dit zeker en vast niet. 'Guuys! Ik ben er!' roept hij wanneer hij zich bij hen voegt. Goed, ze lijken net de piramide in te gaan. Een beetje buiten adem zoekt hij naar Summer. 'Ik heb je briefje gekregen, thanks!' Hij maakt een mental note morgenochtend niet weer op zijn bed te gaan liggen.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo jan 01, 2012 21:43 

Afbeelding

Ana is zo bezig in haar eigen wereldje vol met kennis dat ze in eerste instantie niet eens merkt dat Chris bij haar komt staan en zijn arm om haar heen slaat. Pas als hij haar naam zegt wordt ze uit haar gedachtes gehaald en merkt ze pas dat Chris naast haar stata. Ze knippert even verbaasd met haar ogen terwijl ze hem aankijkt. Waar net nog haar hoofd vol zat met vragen wat alle verschillende betekenissen waren van de tekens, vult haar hoofd zich nu met de vraag wat Chris naast haar doet. Wat deed hij zo dichtbij haar? Terwijl zijn woorden nog eens door haar hoofd malen en langzaam doordringen blijft ze hem aankijken. Voor haar gevoel duurt het uren voordat ze een zinnig antwoord weet te produceren, meer doordat ze verbaasd was doordat Chris zo dichtbij stond en wat vroeg, dan dat ze sprakeloos was van hem zelf.

"Ik neem aan dat jullie de gids hebben geregeld, waarom heb je dan geen Engelstalige gids geregeld..?" zegt ze dan, "En ik? Een privétour? Dat wordt verdwalen en dat was ik niet van plan..."

Het is nog steeds niet helemaal tot haar doorgedrongen dat Chris zijn arm om haar heenzit, maar langzaam dringt die gedachte steeds verder door. Als ze zich realiseert dat iemand haar vasthoudt kijkt ze naar de arm en dan naar Chris.

"Chris... Je raakt me aan." zegt ze dan kalm.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 02, 2012 21:07 

Afbeelding

Austin stapt de piramide binnen en trekt even een vies gezicht bij het ruiken van de lucht. De gids begint dan te praten over de hiërogliefen die op de muren zijn getekend, om dat duidelijk te maken zit hij maar wat naar de verschillende tekens te wijzen om duidelijk te maken waarover hij sprak. 'De koning of god, maar ik neem dat ze hier de koning bedoelen, hadden veel mensen, ik weet niet wat deze tekentjes betekenen blablabla...Het koste veel kracht en inspanning ta ta ta ta ta, dorp of stad, hmm ja zo ongeveer' ratelt Austin ineens, ja zijn nichtje was gefascineerd door de hiërogliefen, heeft hij toch nog een klein beetje mee gekregen. Alhoewel het allemaal zeer warrig klinkt in hoe hij het vertelt, maar ach.

'Kunnen we nu verder, want echt waar deze omgeving is zo ranzig, al dat stof gaat in m'n haar zitten en dat is zo niet goed' zegt hij dan en z'n handtasje beter over z'n schouders doet

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 17:22 

Afbeelding

Terwijl Gallagher half geamuseerd, half geïrriteerd naar de interactie tussen Ana en Chris staat te kijken - allé, get a room already - hoort hij plots Emily iets zeggen over zijn teint. Met Dominic zo dichtbij is het natuurlijk o zo belangrijk dat hij niet op een zombie lijkt, dus voor de zekerheid pakt hij een kleine spiegel uit zijn tas. Hij inspecteert zijn gezicht minutieus en komt tot de conclusie dat Emily niks gewend is. Ik zie er fantastisch uit. Hij zet zijn hoed een beetje rechter en bergt snel zijn spiegel weer op.

Pogingen tot communicatie met de gids lijken op niets uit te lopen, en ook Gallaghers tweetalige contributie leidt enkel tot een aantal vuile blikken van de gids in kwestie. Gallagher rolt zijn ogen en besluit zich er verder niet meer mee te bemoeien.

Hij volgt de rest de piramide in en snuift bij Chris' opmerking over de stank.

'Wat een verrassing, monsieur Beerlympic,' zegt Gallagher, refererend aan het T-shirt dat Chris de dag ervoor had gedragen, 'echt, een lijkgeur in een piramide, dat was het laatste dat ik had verwacht. Straks ga je ons nog vertellen dat de zee nat is!'

Hij grijnst lichtjes om zijn sarcasme wat te verzachten. Om eerlijk te zijn vond hij de geur ook niet erg prettig, maar als ze de piramide verder inlopen wordt het minder. Hij kijkt zijn ogen uit bij alle hiëroglyfen op de muur en probeert zelfs een stukje te ontcijferen, maar hij loopt stuk bij een raar teken dat hem nog het meest doet denken aan een - nou ja, laten we zeggen dat het hem bijna doet blozen. En als je Gallagher Martin aan het blozen wil krijgen, moet je heel goed je best doen.

Gallagher kijkt weg en probeert Dominic te lokaliseren in de schemerdonkere piramide.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 15:25 

Afbeelding

Het is waar dat Chris samen met Lauren de gids heeft geregeld, maar hij moet toegeven dat hij meer bezig was met het versieren van Lau dan het daadwerkelijk luisteren naar de oude vrouw van het Magische Reisbureau. Natuurlijk was het niet van plan om dit aan Ana te vertellen.

”Hmm, misschien is het wel heel leuk om samen met mij te verdwalen…”
Zijn hand dwaalt zacht over Ana’s rug en hij stelt zich even voor hoe het zou zijn om samen met Ana te verdwalen in de piramide. Misschien worden ze wel door niemand gemist en moeten ze samen de nacht doorbrengen; dicht tegen elkaar aan natuurlijk, want het kon ’s nachts vast nog wel eens koud worden. Chris is zo in zijn dagdroom verzonken dat hij Ana’s laatste opmerking niet heeft gehoord. Een haast maniakale grijns verschijnt op Chris’ gezicht en dan wordt hij door Gallagher uit zijn droom geholpen.

Chris werpt een woedende blik op Gallagher wanneer die hem aanspreekt met monsieur Beerlympic. Als die knul niet snel eens op zijn woorden gaat letten, dan is Chris gedwongen om daar een stokje voor te steken. Hij had snode plannen genoeg en Alex was er vast wel voor in om hem mee te helpen.
”De zee is net zo droog als dat jij hetero bent,” snauwt Chris naar Gallagher en daarna draait hij zich weer richting Ana.

”We are surrounded by idiots!” mompelt hij. ”Maar gelukkig ben jij er ook nog. Jij bent mooi en slim. Wat kan een man zich nog meer wensen?”
Chris kijkt Ana even diep aan. En ja, zijn arm ligt nog steeds om haar heen.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 14:47 

Afbeelding

Gallagher trekt een wenkbrauw op bij Chris' knauw. Naturellement, een opmerking over mijn geaardheid. Ik zat er al op te wachten. Gelukkig was Gallagher wel wat gewend. Wanneer je zo fabuleux was als hij, kreeg je regelmatig nare opmerkingen naar je hoofd geslingerd. Allemaal vreselijk jaloers. Ik heb medelijden met ze. Nonchalant haalt hij een vinger over een van zijn wenkbrauwen, waarna hij de nagels van zijn rechterhand begint te bestuderen.

'En wederom stelt onze tripleider een uitzonderlijke opmerkzaamheid tentoon,' zegt hij, zonder daadwerkelijk Chris' kant op te kijken. 'Toch vreemd dat hij de overduidelijke, zelfs fysiek geuitte afkeur van zijn objet d'affection niet schijnt op te pikken.'

Hij draait zich naar Chris en grijnst lichtjes naar hem.

'Oftewel: ze mag je niet,' zegt hij dan, terwijl hij kort naar Ana knikt.

Daarna gaat Gallagher rustig verder met het inspecteren van de staat van zijn nagelriemen.

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 22:16 

Afbeelding

Eindelijk stapt de rest ook van de kamelen en kan ze weer met mensen een gesprek voeren. Die gids was behoorlijk saai. Ze ziet in de verte een eenzame kameel aankomen hobbelen met 1 enkel persoon erop. Het kon niemand anders zijn dan haar roomie Leonard. Hijgend komt hij naast Summer lopen.

"No problem, je bent gelukkig nog net op tijd!" zegt Summer lachend tegen Leonard, waarna ze de anderen de piramide in volgt. Jeetje, wat is het donker hier! Ze probeert op de tast haar flesje water weer in haar tasje te doen terwijl ze haar ogen aan de donkerte laat wennen. Dan voelt ze in haar tasje haar wand zitten. Wat een oen is ze toch, ze kan gewoon licht maken! Ze vist haar wand uit haar tasje en zegt "Lumos!". Rustig kijkt Summer om zich heen, wat zijn die gangen eigenlijk smal hier zeg. Ze hoopt dat ze snel in de eerstvolgende kamer zijn, dan hoeven ze niet allemaal zo dicht op elkaar te staan. Al die bezweette lichamen, yuk. Zweet, no problem. Maar iemands anders zweet tegen haar bezweette huid voelen, dat is een stapje te ver!

Summer wacht rustig af tot de groep weer verder gaat.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma jan 09, 2012 10:05 

Afbeelding

Ana voelt zich zeer ongemakkelijk in de situatie waar ze nu in staat, niet alleen raakt Chris haar aan, hij laat zijn hand over haar rug glijden en merkt niets van haar opmerking. De grijns op zijn gezicht toont zelfs aan dat wat Chris ook denkt, het moet iets pervers zijn en Ana is erin betrokken. Iets watz e absoluut niet wilt. Als dan de opmerking van Gallagher komt en Chris dna met een opmerking komt die echt niet kan kijkt ze Chris wat kwaad aan. Hoe durfde hij iemand zo te beledigen. En dan wilt Chris ook nog eens een compliment aan haar geven en haar diep in de ogen aankijken. De opmerking van Gallagher hoort ze amper.

Zonder een waarschuwing te geven duwt ze Chris hard weg en met haar vlakke hand slaat ze hem in zijn gezicht. Ietwta geschrokken van haar impulsieve actie doet ze nog een stap naar achteren toe.

"Dat is echt gemeen Chris!" zegt ze dan, ietwat vijandig, "Zulke opmerkingen tonen maar weer eens aan dat ik nooit voor je zal vallen. Je bent een vreselijk persoon en je denkt alleen maar aan jezelf en je eigen ego."

Ze haalt even adem en haalt een hand door haar haren heen. Ze haat het als ze zo moet reageren, ze vind het vreselijk als mensen een mening kunnen vormen die negatief is en dat zal deze actie vast doen.

"En ik heb het al vaker gezegd, ik wil niet dat je me aanraakt en doet alsof ik dol op je ben. Want dat ben ik niet."

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 09, 2012 21:06 

Afbeelding

Lizzy kijkt geamuseerd toe hoe Chris Ana probeert in te palmen.
Hetgeen hem totaal niet lijkt te lukken. Ze geeft hem een klap en scheld hem uit.
Ze haalt haar schouders op en haalt haar fototoestel uit haar tas.
Daar was ze immers voor gekomen, cultuur snuiven en nieuwe mensen ontmoeten.
Ze was niet zo geïnteresseerd in de hiëroglyfen als Ana maar ze vond dat ze er toch wat foto's van moest maken. Ook om haar ouders te laten zien wat ze allemaal gezien had. Zij hadden immers haar vakantie betaalt. Het minste wat ze kon doen is hen laten zien wat zij haar gegeven hadden.
Ze begint te flitsen en besluit om ook wat foto's te maken van de groepsleden. Dat leek haar wel leuk, om later terug te kunnen zien wie ze allemaal ontmoet hadden.
Ze richtte haar camera op Summer.

'Wil je op de foto?' vraagt ze vriendelijk aan haar.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 462 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 31  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: