Lilly
Lid Wikenweegschaar
|
|
Geplaatst: do dec 20, 2012 13:39
Naam: Leah Leeftijd: 12 RPG-passport: hier
Personage Naam: Helena McFlys Leeftijd: 18 Geslacht: vrouw
Uiterlijk: Helena heeft lang, blond haar en felblauwe ogen. Ze heeft een lengte van zo ongeveer 1 meter 70 waar ze behoorlijk trots op is. Ze heeft ook bijna altijd een glimlach op haar gezicht, waardoor ze meestal goed overkomt op mensen, vooral de eerste indruk dan. Persoonlijkheid: Op zich is Helena wel een lief en vriendelijk meisje, maar ze is zo koppig als een ezel. Als Helena ergens haar zinnen heeft opgezet, zal ze er ook alles aan doen om haar doel te bereiken, en kan bijna niets of niemand haar nog tegenhouden, ze is met andere woorden behoorlijk ambitieus. Ze kan echter wel behoorlij fel en soms grof reageren, zonder het zelf door te hebben, het is een soort reflex zich altijd te verdedigen. Ze kan behoorlijk goed denken, en is soms zelfs te ‘logisch irritant’, dat betekent dat ze op elk klein detail dat niet klopt commentaar gaat gaan geven. Geschiedenis: Toen Helena in haar 6de jaar op Zweinstein zat, is ze erg toegetakeld geweest door een zwadderaar, omdat ze weer eens ‘logisch irritant’ deed, en dat de zwadderaar nogal tegenstak. Sindsdien kan ze het niet zo goed meer vinden met zwadderaars.
Welke afdeling van Hogwarts: Ravenklauw Kan hij/zij autorijden: Nee, dat kan ze niet, omdat ze er nooit de moeite heeft voor genomen om het te leren, aangezien ze vind dat er miljoenen andere mogelijkheden zijn om je te verplaatsen, waarvoor je geen examens moet afleggen (via-via, bezem, verschijnselen, haardrooster, en als het dan echt met een dreuzelmiddel moet, neemt ze wel de trein, bus, boot of vliegtuig) Muggleborn, Halfbloed of Volbloed: Volbloed Ambities voor werk/opleiding na de roadtrip: Helena zou na de roadtrip erg graag schouwer of heler worden. Daar heeft ze altijd al van gedroomd.
Waarom wil je mee doen aan deze RPG: Ik heb een deel al gelezen, en ik vind het een zeer leuke RPG  Overig: Banner
|
|