Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 30  Volgende

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: do dec 22, 2011 18:45 

Nu ben ik al een hele tijd thuis van school en ik had net als de rest van de school beter thuisgebleven. :/ De school heeft UNICEF-dag ongelooflijk verpest door de slechte organisatie en plannen die gewoon nergens op slaan.
Normaal gezien is UNICEF-dag een dag waarop de hele school een Kerstmarkt word en waarbij elke klas een kraampje zou openhouden om geld in te zamelen voor UNICEF. Dit jaar was er alleen maar een frietverkoop georganiseerd en dat was het. Anders is dit echt een zeer leuke dag en doet iedereen enthousiast mee aan dit initiatief maar de directie heeft dit veranderd tot de saaiste dag van het hele schooljaar. De speeltijden waren uitgerekt tot een extra halfuur wat wel fijn was maar minstens de helft van de school was er niet omwille van de bus- en treinstakingen (en ook omdat mensen geen goesting hadden om te komen) en de meeste leerkrachten waren er ook niet omdat ze waren gaan staken in Brussel. Alle studiezalen bomvol natuurlijk.

En verder was er echt totaal niets te doen, de meeste mensen op school verveelden zich steendood, zelfs leerkrachten wisten niet wat te doen. Ik dacht dat het misschien nog een leuke dag zou zijn geweest omdat een van mijn leerkrachten had voorgesteld met ons naar het winkelcentrum te gaan maar die bleek uiteindelijk ook te zijn gaan staken.
Als ik dit had geweten dan was ik ook thuisgebleven net als zovelen. Nouja, niets aan te doen. Ben al blij dat er eindelijk nieuws is over de lesmarathon in januari, toch nog iets om naar uit te kijken.

Nu weet ik niet zo goed wat te doen, heb niet veel zin om iets actiefs te doen (buiten zeuren over school dan XD). Ben muziek aan het luisteren en stiekem ook aan het wachten tot mijn RPG partner eindelijk een nieuwe post maakt in onze RPG, alhoewel ik er liever niet teveel op hoop. Verder ben ik ook zenuwachtig voor mijn rapport morgen, krijg morgen de uitslag terug, ik zou heel erg verwonderd zijn als ik voor alles erdoor ben. XD Ik verwacht een kleine buis voor Computergrafiek en Esthetica, het zou niet te erg moeten zijn.

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 24, 2011 14:04 

Nu heb ik net samen met mijn moeder nog even snel wat laatste boodschappen in huis gehaald voor het Kerstdiner van vanavond. xD Aangezien we de rest van de Kerst al uit eten gaan, hebben we toch maar besloten om op Kerstavond thuis gezellig wat te koken, voor het idee. :'D

Verder luister ik foute Kerstliedjes, en ik denk dat de rest van de dag een luie niets-doe-dag gaat worden. xD Heerlijk binnen bij de kachel; mij hoor je niet klagen! (:

In ieder geval voor alle HPF'ertjes:

Fijne Kerstdagen! <3

Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

BerichtGeplaatst: zo jan 01, 2012 18:01 

Ik probeer een foto uit de klauwen van de duisternis te halen, maar jammer genoeg is er gewoon te weinig licht geweest om het echt goed te krijgen.
Heb ik wel mooi een excuus om de desbetreffende persoon nog een keer voor een foto te vragen. Lijkt me wel grappig om er dan een actiefoto van te maken.
Voor de rest ben ik me aan het bedenken dat ik vanavond mijn jurkje nog even aan moet trekken, want ik heb helemaal geen goede foto van mezelf in dat jurkje. Weet dat er wel 2 van mij zijn, maar jammer genoeg heeft de eigenaar van de foto nog niet van zich laten horen. Wil gewoon weer een een mooie foto die bovendien up to date is...

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 01, 2012 19:59 

Gelukkig nieuwjaar, allemaal @@

Op dit moment zit ik te zenuwen voor de televisie want over iets meer dan een uur komt er een nieuwe aflevering van Sherlock voor en a;s;ldkjf;alskdjf;lkasjdfklj!

Anyway - de tv staat aan, mijn ouders gaan zo op familiebezoek en er zijn zowel oliebollen als Vegter's Rolletjes in huis dus I'm all set : D Verder heb ik dus m'n laptop aan en zit ik op Tumblr te kijken waar meer mensen zitten te hyperen over Sherlock, lol.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 03, 2012 23:07 

Sophie Weasley schreef:
@Sweet Hermione Yup dat was mijn eerste. : D Het was echt superleuk, eerst naar de Cook & Book ding gegaan, was gewoon de hemel! Heb me daar een boek gekocht van Haruki Murakami. Daarna naar de Kerstmarkt geweest, hier kun je een filmpje zien van ons allemaal. : D
Die is inderdaad in Amsterdam, daar ga ik niet naar toe want dat ligt net wat te ver van mij. ^^; Maar als je niet kunt schaatsen of je hebt daar geen zin in, op de FB pagina stond dat je ook aan de zijlijn kon blijven. ; )

En nu ben ik het vergeten en moet ik gewoon werken. *sigh* Maar leuk dat het leuk was! Gatherings zijn so jokes...

Nu ben ik helemaal stuk. Ik was gisteren bij Marije's matties en hoewel we vroeg naar huis gingen ben ik toch moe. Ik heb zelfs anderhalf uur in bed gelegen vanmiddag. Verder tettert m'n moeder al een uur in de telefoon met een vriendin. Morgen ga ik naar een museum met Debby, dat is wel leuk. Daarna heb ik een nieuwjaarsborrel en ik denk dat ik een taart of brownie ervoor ga maken, want dat is leuk.
Ik heb zin om Dr. Who specials te kijken maar als ik rustig wil slapen is dat geen goed idee...

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 18:38 

Ik ben nu even aan het bijkomen van het sporten. Net gegeten en nu even fora checken voor ik probeer er nog wat Frans in te krijgen. Ben al de hele dag ontzettend moe, dus ik weet niet of dat gaat lukken. In ieder geval vroeg naar bed vandaag. En zometeen even een thee-momentje. ^^

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 19:47 

Nu ben ik aan het wachten tot de verf is ingetrokken in mijn haar. Ondertussen ben ik verschillende sites aan het checken. Over tien minuten douchen en alles uitspoelen

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 13:22 

Nu ben ik even aan het bedenken wat ik allemaal nog moet doen voordat ik straks wegga. Ik ga bij een vriendin op bezoek en ik heb het idee dat ik nog een heleboel moet doen, maar volgens mij valt dat wel mee. Ik heb namelijk vanochtend al best veel gedaan :')

Verder heb ik nog een af te maken tekening naast me liggen, dus als ik zo meteen wat heb gegeten ga ik daar nog mee verder, denk ik. Daar heb ik wel zin in.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 13:27 

Ik ben momenteel met de Sparknotes versie van 'The Old Testament' bezig en als ik dat allemaal gelezen heb dan ga ik over op 'The New Testament'. Ik heb morgen namelijk tentamen en het is me nooit gelukt om de The Bible volledig te lezen ^^'' Dus om me toch voor te bereiden en mijn geheugen op te frissen lees ik sparknotes zodat ik morgen niet alles kwijt ben.

Verdre probeer ik te bedenken wat ik vanavond ga eten, want ik eet alleen O.o En ik heb vandaag geen idee wat 't gaat woorden, iets met zalm en knoflook wss :') Denk dat ik daar 't meeste zin in heb.

Nu maar eerst verder met 'The Old Testament' (:

Profiel  

6e jaars

BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 14:12 

Net geprobeerd een gedicht te lezen waar dit boven stond:

"If you can pronounce correctly every word in this poem, you will be speaking English better than 90% of the native English speakers in the world."

Lukte nog redelijk, al zaten er een stel woorden tussen die ik niet kende en waar het dus ook wat moeilijker ging met uitspreken.
Straks lekker wat boodschappen doen, vanavond voor mijzelf koken en dan wat drinken met een vriend. Heerlijk relaxed dagje dus vandaag. =)

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do jan 05, 2012 18:16 

@ Expecto Petra: Haha, dit gedicht is echt leuk...Ik was héél goed bezig maar was nieuwsgierig naar de lengte er van. Toen ik de lengte van het gedicht zag, had ik er al geen zin meer in xD jemig... Langer konden ze het echt niet maken. O.O

Ik zit nu dit te posten, zit met een half oog tv te kijken en heb net besloten om straks maar eens te gaan eten, want men maag begint toch een beetje te knorren.
Verder ben ik ook blij dat het avond is, want door de storm die momenteel door Europa draaft... heb ik maar besloten om vandaag niet buiten te gaan aangezien ik niet moest werken vandaag en ik al met een verkoudheid zit. -.-"

Damn you, cold, damn you!!!

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 10, 2012 15:55 

Nu moet ik zo even langs de stad om twee sollicitatiebrieven af te leveren. Hoop echt dat ik snel een baan vind. De rest van de dag is al opgegaan aan niks doen, wat erg leuk lijkt. Maar iedere dag niks doen is echt dikke prut. Tentamens komen er wel aan, dus ik moet wel aan de slag.
Verder ga ik daarna denk ik mijn kamer opruimen en mijn nieuwe kastje inruimen <3

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 11, 2012 12:05 

Nu zit ik nog even tijd te rekken achter de computer, maar straks moet ik toch echt even een paar wassen draaien en zo. Verder moet ik ook toch echt even weer wat gaan schrijven, anders komt dat verhaal nooit af.

Profiel  

Heir of Slytherin

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 15:59 

Zo en nu heb ik net firefox een update gegeven. Nu is ie weer helemaal up-to-date en ik haat het. Nja, ik moet er aan wennen xD En dat vind ik vervelend. Daarom had ik hem niet eerder geupdate, maar goed, firefox had mankementen en ik dacht dat dit het misschien zou verhelpen. Even afwachten.
Heb ook mijn laptop eens opengemaakt en ontiegelijk veel bonken stof eruit gehaald. Hij blies al de hele tijd zo hard en het was echt niet meer normaal. Nja, logisch, want de hele ventilator liep bijna niet meer. Nu gelukkig doet hij het weer helemaal prima. Is ook wel fijn voor in de klas, want heel de klas dacht dat mijn laptop ging ontploffen ofzo :')
En nu luister ik de soundtrack van Once upon a time in the west, want die film wil ik zien en mijn vader luisterde dit vroeger wel eens en I like it <3

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 22:06 

Ik zit nu eigenlijk gewoon een beetje achter de laptop te hangen. Vandaag een groot deel van de dag in bed doorgebracht, omdat ik me niet zo goed voelde. En omdat het gewoon wel eens fijn is om een dag zo weinig te doen. :') Ik heb maar een film gekeken.

Verder zit ik me nu te irriteren aan een persoon, dus ik probeer ook mijn gedachte te verzetten om van die irritatie af te komen. :') Ik hang ook wat op Tumblr, wat door m'n tracked tags zoeken en zien of er nog wat interessants op staat. Waarschijnlijk niet. :') Ja, ik verveel me een beetje.

Morgen moet ik maar weer aan de studie gaan. Want ik moet wel iets beter mijn best gaan doen of zo. :')

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 30  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: