Noah TaylorCadeautjes dus. Noah besluit dat hij het beste een bediende erop uit kan sturen om wat standaard cadeaus te halen terwijl hij zich bezig houdt met de speciale gevallen. Het probleem is alleen dat hij niet goed weet wat hij iedereen moet geven. Bij de mensen was dat helemaal lastig, die waren vast iets totaal anders gewend.
“Voor Dominic mag je ondergoed kopen. Een lelijk paar ouderwets ondergoed.” Hij kijkt de bediende even aan en trekt een wenkbrauw op
“Schrijf het op, ik ben serieus. “ Hij wrijft even bedenkelijk over zijn kin en gaat verder met het boodschappenlijstje
“Voor Jarrod shampoo, veel shampoo. Hoe vrouwelijk hoe beter denk ik? Oeh en doe er z’ on bordje bij voor aan de deur, do not disturb voor hun beide.” Hij gniffelt even, nu de serieuze cadeautjes.
“Flynn krijgt sokken, iets standaards want daar weet ik niks voor. Voor Daisy en Rose wil ik een ketting met een hangertje eraan. Die op de markt te koop zijn, met een vuurvliegje erin welke oplicht. “ Hij glimlacht even terwijl zijn gedachten duidelijk afdwalen. Hij zou de tiara die hij destijds voor Rose verstopt had aan haar terug geven. Misschien konden ze hem nog even extra mooi oppoetsen en dan gaf hij haar die gewoon alvast voor het kerstgala. Dan kon ze hem dan al dragen. Misschien had zijn moeder ook nog wel een paar bijpassende oorbellen. “
Ohja, voor Sam mag je van alles halen. Kettingen, armbanden, juwelen doosjes en dat soort zaken. Als het maar veel is, anders is ze de rest van de avond sacherijnig.” Ook hij kent Sam inmiddels goed genoeg, net zoals zij hem kent.
“Maar geen chocola! De laatste keer beschuldigde ze me ervan dat ik haar dik vond.” Misschien kwam dat ook door een dubbelzinnige opmerking die hij had gemaakt, maar dat staat niet helemaal meer scherp in zijn geheugen. Kerstcadeaus in huis, klaar. Opgewekt wandelt hij door de gangen en regelt hij ook nog even de tiara en de bijpassende oorbellen voor Rose.
Als alles klaar is voegt hij zich bij de zusjes in de gang “Dat ziet er al mooi uit” glimlacht hij als hij de twee op de trap ziet staan. Hij werpt even een blik op zijn horloge “
De zaal is ook al helemaal versiert voor straks.” Ondertussen klimt hij bij Rose op de ladder en leunt hij achter haar langs om ook nog een kerstbal op te hangen.
“Ik heb straks nog iets voor je” fluistert hij waarna hij zich weer naar beneden laat zakken
. “En er ligt voor middernacht al een hele stapel cadeaus onder de boom. Chase schijnt ook iets speciaals geregeld te hebben want ik zag persoonlijke lakei met iets bezig achter een gordijn.” Hij schudt even zachtjes aan Daisy haar ladder
“Zal ik vanavond een rijke hertog voor je regelen?” grapt hij.