Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Hoe lang blijft Harry Potter populair?
Enkele generaties 26%  26%  [ 6 ]
Een halve eeuw 17%  17%  [ 4 ]
100 jaar 9%  9%  [ 2 ]
Harry Potter is van alle tijden, tot de laatste mens is uitgestorven dus. 48%  48%  [ 11 ]
Totaal aantal stemmen : 23

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 18, 2012 8:34 

Harry Potter.. een van de eerste boeken die ik ook echt gelezen heb en leuk vond als klein jochie. Ik denk dat het nog wel heel wat jaren bekend blijft. Zoals onze ouders tegen ons zeiden van : '' Dat is een boek uit mijn jeugd bla bla bla '', dat zal ook wel gebeuren met Harry Potter met onze generatie die de HP serie hebben meegemaakt. Dus ik denk dat het bekend blijft, voor hoeveel jaar is niet te zeggen, je weet nooit wat er nog geschreven gaat worden en misschien word de nieuwere generaties wel helemaal gek van een serie en interesseert de HP reeks ze niet echt. Voor mij : HP is een boek uit me jeugd en eigelijk ook het enigste boek wat ik geweldig vond om te lezen (ben niet echt een lees-Type), dus zal ooit me kids er zeker van laten proeven wat ik in mijn jeugd geweldig vond.

Kortom: HP blijft nog jaren bekend onder de mensen, nog wel voor minimaal 2 a 3 generaties. Net zoals LOTR en Star Wars etc.

_________________
I believe whatever doesn't kill you simply makes you.. stranger - The Joker


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme