Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 30  Volgende

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: do jan 12, 2012 22:20 

Nu ben ik nog even overal aan het rondkijken of er nog wat gepost of geupdate is voor het slapengaan. Verder is eindelijk (!!) mijn radiowekker geinstalleerd dankzij mijn stiefvader die zo vriendelijk was die in te stellen. Ondanks the handleiding 100000 keer te hebben gelezen kon ik hem maar niet instellen en het heeft van september tot nu geduurd ik ze kon gebruiken. Echt gigantische fail maar soit, hij werkt en de wekker voor morgenvroeg is geïnstalleerd, nu alleen hopen dat ik morgen niet door de wekker heen slaap. : P

Verder heb ik mijn kledij voor morgen al klaargelegd want anders gaat dat morgenvroeg weer een heel gedoe zijn met wat ik zal aantrekken. En ik heb ook mijn sportzak gemaakt aangezien ik morgen Lichamelijke Opvoeding heb. Er is een probleem, ik vind mijn andere sportzak nergens, ik heb gelukkig een gratis sportzak van Forever 21 die ik kan gebruiken maar in die andere zak zaten juist mijn sportschoenen. :/ Ik zal in mijn gewone schoenen moeten sporten dan vrees ik, niet leuk maar heb nu geen zin om mijn hele kamer uit te kammen.

En nu ga ik de PC afsluiten, nog even verderlezen in 'Memoirs of a Geisha' en dan bedtijd. : )

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 13, 2012 14:17 

Nu ben ik een stageverslag aan het schrijven. Ik ben vandaag lekker thuis aan het werk want ik ben gisteren op school praktisch ingestort terwijl ik niet weet waarom, dus het leek me wel goed om even een dagje rustig aan te doen :') Maar goed, ik moet natuurlijk wel iets te doen hebben. En aangezien mijn stageverslagen binnenkort toch eens af moeten zijn, leek het me wel slim om dat vandaag maar op me te nemen.

Verder ben ik nu heel blij dat de straatveegauto klaar is in mijn straat want dat maakt zoveel lawaai en dan kan ik me niet concentreren oO Net was er ook al een meisje van een jaar of 5 kei- en keihard 'Firework' van Katy Perry aan het zingen (of schreeuwen, eerder) op straat, dus de buurt werkt weer lekker mee vandaag :')

Behalve mijn stageverslag moet ik vandaag ook nog een bedelbrief schrijven (ik heb er zo'n afschuwelijke hekel aan, maar ja, niet geschoten is altijd mis), reageren op een mail van het Honours Programme en een adresje vinden waar ze heel goedkoop grote hoeveelheden transparante sheets verkopen. Dus ik heb nog genoeg te doen XD

Profiel  

3e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 14, 2012 19:28 

Nu even dik aankleden en bepaalde vrouwelijke benodigdheden ophalen bij de benzinepomp, omdat die veel dichterbij is dan de supermarkt. Dan mezelf opsluiten in huis en onder 1 of 2 lekkere dikke dekens kruipen op de bank en Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1 & 2 kijken. Blegh. Ik haat het om ziek te zijn >.<

Profiel  

The Weasley Mod

BerichtGeplaatst: za jan 14, 2012 21:09 

@Zvatochna Groot gelijk dat je HP7 part 1 & 2 gaat kijken, zal u weer snel beter maken. : P Veel beterschap gewenst! ; )

Nu zit ik op een familiefeestje van familie, mijn stiefvader zijn neefje word 10 jaar en mijn moeder vroeg deze week of ik graag mee wou, aangezien ik toch niets te doen had vandaag ben ik maar meegegaan. : P En nu zit ik hier met mijn laptop op mijn schoot terwijl mijn stiefneefje (ik weet niet of dat woord wel bestaat maar oke XD) en verder staat F.C. De Kampioenen op TV.

Ik ben vandaag ook naar de kapper geweest maar er zijn geen grote veranderingen ofzo. :') Amper 2 cm af en mijn frou-frou is ook wat bijgeknipt en dat is het zowat. En als je weet dat mijn haar tot op mijn ellebogen reikte dan is er amper verschil te zien. XD Nu heb ik FB gezet dat de kapper zich heeft laten gaan en dat er heel veel van mijn haar af is om te zien hoe mensen zullen reageren (in mijn omgeving is mijn haar populair, mensen zeggen steeds dat ik mijn haar nooit moet afknippen XD). Tot nu toe al een 'Oh nee! D:' gekregen, ben benieuwd of er meer gaan komen. : P

En verder erger ik mij vreselijk aan mijn toetsenbord, de 'r' van mijn toetsenbord doet het amper en nu moet ik steeds ctrl + v doen als die letter in een woord voorkomt. Soms werd die toets en soms niet en nu moet ik er minstens 50 keer op duwen tot er eindelijk een 'r' tevoorschijn komt. -_-" Ik ben eigelijk toe aan een nieuwe laptop, deze heb ik al sinds 2007 en ze begint serieus te slijten. Nouja, ik ga eens uitkijken naar een nieuwe laptop denk ik.

Nu ga ik mij terug aan tafel beschikken want ik denk dat het dessert er zo aankomt. : D

And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 17, 2012 13:33 

Ik moet nu eigenlijk de laatste twee hoofdstukken geschiedenis gaan blokken zodat ik de boel kan herhalen, maar damn, ik heb er geen zin in. Nu ja, het moet maar als ik donderdag die 10 wil halen.

Ik zit dus eigenlijk maar wat tijd te verklooien op internet. Ik denk dat ik zo toch echt verder ga gaan doen, dan kan ik vanavond nog TVD en TSC kijken, of nog een paar eps van Pan Am. Ik zie wel waar ik zin in heb.

Ik kijk echt uit naar volgende week. Na mijn laatste examen ben ik van plan om Game of Thrones te bekijken en het tweede seizoen van Downton Abbey :')

"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: di jan 17, 2012 18:04 

ik zie nu mijn boek te lezen. terwijl ik eigenlijk Duits woordjes moet leren voor donderdag voor een so die de hele klas al voor de vierde keer over mag doen. wij hebben een hele caotische lerares. ja ik weet dat het verkeerd is gespeld, mijn spelling is niet echt goed.
en verder vanavond waarschijnlijk beetje rond hangen op internet en beetje tv kijken.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo jan 18, 2012 10:32 

Bwaah. Ik ben nou hard aan het werk aan mijn stageverslag. Ofja, op het moment ben ik weer even afgeleid dus. Het moet aan het einde van deze week uiterlijk ingeleverd worden, en ik moet nog wel even een aantal pagina's doortypen. En omdat ik een mediadesign-opleiding doe, moet het er natuurlijk ook in een leuk jasje gestopt worden. Ik ben echt blij wanneer ik klaar ben met dat typwerk, dan kan ik tenminste met het leuke werk aan de slag ^^ Maarja, dan moet ik wel weer even door. Ik ben blij wanneer het erop zit, dan kan ik weer rustig gaan slapen.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

6e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 18, 2012 23:00 

Ik ben nu even al 'mijn' sites aan het checken na een zware avond. Ik loop de hele dag al met loodzware benen rond, maar omdat ik gisteren niet heb gesport moest ik dat vandaag compenseren van mezelf (en morgen ook nog een deel) dus ik ben like drie uur bezig geweest ondanks m'n lusteloosheid/vermoeidheid. Daarna wel lekker gedoucht en even extra aandacht aan m'n gezicht besteed met zo'n neus peel off-strip ding en een creme. Uiteindelijk dus wel een tevreden gevoel en blij dat ik het gedaan heb.
Verder zag ik net opeens dat m'n broer me een Facebook invite heeft gestuurd en ik weet niet wat ik moet doen. xD Ik wil eigenlijk geen familie op Facebook. Ik heb m'n moeder ook geweigerd, omdat ze gewoon niet mee hoeft te kijken in mijn online leven, maar m'n broer? Hm... ik weet het nog niet.
Nu even bouncen op Rob Zombie (en daardoor steeds terugdenken aan afgelopen Graspop ^^) en dan zo maar eens naar bed voordat ik honger krijg.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 18, 2012 23:16 

Nu zit ik mezelf aan te moedigen om de laptop uit te zetten en naar bed te gaan. Ik heb echt wel zin om te slapen maar ik ben gewoon te lui om van de bank te komen :') Dus na deze post ga ik ECHT weg.

Verder ben ik nog een beetje hyped up vanwege het boeken van een trip naar London <3 Ik heb er belachelijk veel zin in en het is al over minder dan een maand en a;sldkjflkasjf : D Ik hou zoveel van London en het is al bijna 4 jaar geleden sinds ik er geweest ben dus hoog tijd om die kant weer op te gaan. Het zal ook mijn eerste keer vliegen zijn dus ;laksjdf;lkjasf spannend.

Anyway - daar ben ik nu dus over aan het nadenken en ik word er heel erg blij van. En nu ga ik echt naar bed. G'night @@

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 19, 2012 9:41 

Ik kom net dit tegen:

Afbeelding

Te grappig! :D Ze zouden het gewoon beschikbaar moeten maken als theme. En ook voor Android a.u.b. @@

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do jan 19, 2012 9:48 

@Harry, Ron, Hermione: Haha, inderdaad echt geweldig. Hoe komen ze er toch op. :')

Ik zit nu nog een beetje rond te kijken op HPF, maar ik moet binnen een tiental minuutjes vertrekken naar mijn werk. Moet nog schoenen aan doen en zo. ^^"
En verder ben ik nu aan het balen, want het is al de hele tijd droog buiten...Dus ik blij. Moet ik straks vertrekken, begint het hier nu hard te regenen. Geweldig. -.-"
Hopen dat het tien minuten regent as hell, en dat het gestopt is als ik op de fiets moet. xD
Nu..Schoenen aantrekken. Zucht.

Profiel  

1e jaars

BerichtGeplaatst: do jan 19, 2012 14:12 

te horen gekregen dat ik om 12 uur al uit was in plaats van 5 uur.
dus nu lekker thuis zitten broodje eten en hp kijken yaay:)

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do jan 19, 2012 15:37 

Ik nu bezig met de samenvatting van mijn reader en ik wordt er helemaal gek van. Ik heb vanochtend mijn laatste lectures samengevat en nagekeken en ben nu dus aan de laatste stap begonnen, maar het is echt rotwerk. Ik denk dat ik volgend semester dit gewoon per week ga bijhouden. Ik moet nu nog 6 teksten samenvatten uit de reader en dus ben ik over de helft. (19 teksten in totaal) Maar ik heb nu alleen nog de langere teksten over :')

Verder probeer ik te bedenken wat ik vanavond ga eten, want op donderdag ben ik altijd alleen thuis. Misschien iets van een salade met vis, lekker gezond en makkelijk. Moet dan alleen nog naar de supermarkt toe... Ach, dat komt nog wel.

En nu vind ik dat ik echt pauze mag nemen, dus ik ga even Ready, Steady, Cook kijken, want ik hou van kookprogramma's en dit is Brits dus dat is nog beter <3

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr jan 20, 2012 16:39 

Eeeindelijk ben ik klaar met m'n verslag en kan ik nu met een gerust hart gaan slapen, meteen wanneer ik thuis ben :') Ik ben nu m'n laatste half uurtje aan het uitzitten op stage en dan kan ik weg. De vermoeidheid van heel de week is me toch een beetje te veel geworden, ik kan zelfs niet meer lachen om 9gag, yeah.
En hoewel ik echt doodmoe ben, denk ik dat ik straks toch nog even de stad in ga om een leuk jasje te gaan kopen dat ik laatst zag. Goeie beloning, als je het mij vraagt. Daarna echt even lekker op de bank zakken thuis.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

The Pink Operator

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 21, 2012 12:15 

Nuuuuuu... verveel ik me. xD En eigenlijk is dat stiekem gewoon mijn eigen schuld, maar dat heb ik zo af en toe, dan verveel ik me dood, maar ik heb ook nergens zin aan. :'D
Dus ik hang maar een beetje doelloos achter mijn computer. Al zal dat ook niet lang meer duren, want ik ben al mijn vaste sites al langs geweest, en ik heb alle series die ik volg voor deze week alweer gekeken.

Zo maar even een bak yoghurt naar binnen werken ofzo, want m'n maag begint nu wel heel irritant te doen. ^^" Fijn weekend allemaal! Doe er iets nuttigers mee dan ik. :'D

Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 30  Volgende

Keer terug naar Overig
Ga naar: