Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Wie is je favoriete Doctor?
William Hartnell 0%  0%  [ 0 ]
Patrick Troughton 0%  0%  [ 0 ]
Jon Pertwee 0%  0%  [ 0 ]
Tom Baker 0%  0%  [ 0 ]
Peter Davison 0%  0%  [ 0 ]
Colin Baker 0%  0%  [ 0 ]
Sylvester McCoy 0%  0%  [ 0 ]
Paul McGann 0%  0%  [ 0 ]
Christopher Eccleston 28%  28%  [ 5 ]
David Tennant 44%  44%  [ 8 ]
Matt Smith 28%  28%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 18

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 20, 2012 14:21 

NOOOOOOOOOOOOOH

*drops dead*


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 20, 2012 15:39 

Ik heb gister The Impossible Planet en The Satan Pit gekeken. Gaaw. Dat zijn wel mijn favoriete episodes tot nu toe. xO Hoewel iedereen al verder is zet ik het maar even onder spoilertags.

Spoiler:
-Die oods! Eerst dat ik 'Iew!', toen dacht 'Aww!' en toen dacht ik 'Oow!'. xD
- "If you talk to Rose, tell her... Ah, she knows." en "If I believe in one thing... Just one thing... I believe in her." :love:
- Het hele gesprek tussen The Doctor and The Beast
- Ass comments :')
- Toby was zo scary. xO
- En nja. Gewoon. Hippe episode! @@

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 24, 2012 2:08 


Afbeelding
Dit is een gifje van de classic Dr. Who en kijk eens wat er op de achtergrond staat...? Wtf.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 05, 2012 21:35 

Ik heb net de laatste aflevering van seizoen 1 gekeken (ja nu pas) en ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik het niet helemaal kon volgen met de Daleks en wat er uiteindelijk met Rose gebeurde en of die gevallen nu wel voorgoed zijn uitgestorven of niet. Ik snapte ook al niet helemaal hoe het the Doctors schuld was dat ze ineens met zovelen waren (aflevering ervoor). Misschien ligt het aan mijn Engels, want ik krijg sommige technische uitleg niet volledig mee als het snel gaat, maar goed. Iemand die in het kort wat duidelijkheid kan geven?


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 18, 2012 11:31 

Vorig weekend ben ik in London naar de Doctor Who Experience geweest en daar heb ik een aantal hele toffe foto's kunnen maken (: Ik ben nog steeds helemaal high van de hele ervaring want het was echt onwijs gaaf.

Ik zet het even onder spoiler tags omdat ik anders de hele pagina volspam, maar er zit weinig spoilerigs aan de foto's zelf (:

Afbeelding

Spoiler:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 19, 2012 16:15 

Mrs. Golden schreef:
Ik heb net de laatste aflevering van seizoen 1 gekeken (ja nu pas) en ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik het niet helemaal kon volgen met de Daleks en wat er uiteindelijk met Rose gebeurde en of die gevallen nu wel voorgoed zijn uitgestorven of niet. Ik snapte ook al niet helemaal hoe het the Doctors schuld was dat ze ineens met zovelen waren (aflevering ervoor). Misschien ligt het aan mijn Engels, want ik krijg sommige technische uitleg niet volledig mee als het snel gaat, maar goed. Iemand die in het kort wat duidelijkheid kan geven?


Ik kan me dat helemaal voorstellen. Het is sowieso niet gek als je sommige afleveringen van Dr. Who gedeeltelijk of totaal niet begrijpt (vooral als de doctor iets aan het uitkramen is), daar heeft iedereen last van.
Spoiler:
In het kort: Rose nam de energie/essentie/whatever van de TARDIS in zich op, maar aangezien die TARDIS te heftig is voor een mens/de meeste wezens om in zich op te nemen, nam de doctor het van haar over. Hij kon het ook niet aan, maarja, hij kon in elk geval regenereren. Hier wordt in seizoen 6 (geloof ik) weer iets mee gedaan.
Ik weet niet meer hoe het precies met de Daleks zat, moet ik zeggen, maar ik kan je 1 ding vertellen: Daleks komen op de doctor af als vliegen op stroop. Dat is in elk geval een vuistregel in de Whoniverse. ^^


@ Janneke: O wat tof!

Afbeelding

Dat gifje maakt me echt zo blij.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 11, 2012 0:08 

Afbeelding


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: za maart 24, 2012 16:25 

Ik volg het sinds kort dus het zullen wat simpele antwoorden zijn ben ik bang xD


Volg je Doctor Who? : Sinds kort..

Heb je de nieuwe generatie Doctors (vanaf de 9e) gezien of ook de oude? de vernieuwde versie..met Matt Smith en karen Gillan Etc.

Welke Doctor heeft je voorkeur en waarom? Nou, Ik denk Matt Smith, ten eerste volg ik het sinds kort en ik vind hem heel goed passen voor de rol van The doctor. En ik denk dat het een best goede acteur is.

Favoriete/minst favoriete afleveringen? De aflevering in het hotel van vorig seizoen was wel leuk!

Favoriete/minst favoriete companions?
Mijn favoriet is Amy Pond..xD


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma maart 26, 2012 19:23 

Afgelopen weekend was er een Doctor Who Convention in Cardiff (a;sdjf;lkasjf JALOERS OP IEDEREEN DIE DAARBIJ KON ZIJN) en daar is een teaser trailer van het 7e seizoen geopenbaard. Vandaag heeft de BBC deze trailer online gezet.

Pas op: MILDE SPOILERS VOOR SEIZOEN 7



Het is de bedoeling dat het zevende seizoen in de herfst van dit jaar op tv komt (:

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 06, 2012 12:02 

Nieuwe companion!

Ze heet Jenna-Louise Coleman. Ik moet zeggen dat ik verder weinig van haar weet. Ik ben heel benieuwd wat voor companion ze zal zijn - ik hoop dat ze een alien is (beter: time lady) maar dat zou wel heel erg mazzel zijn. Ze zal er al bij zijn bij de Christmas special heb ik gehoord.

Over Amy en Rory:

Spoiler:
Ja, Amy en Rory zullen in seizoen 7 vertrekken in een Weeping Angels episode.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za mei 05, 2012 20:47 

Ik volg sinds mijn semester in België pas écht Doctor Who. Ik had er al veel voorbij zien komen op Tumblr en het eerste seizoen ook gedownload, maar nooit de moeite genomen om het te gaan kijken. Totdat ik een studente uit Zweden ontmoette, die me samen met haar Engelse vrienden, ervan overtuigd heeft om het te proberen. Nou, goed, ik was verslaafd na episode 1 van de nieuwe series! Onderhand heb ik alle episodes natuurlijk al twee keer gezien, dus ik ben helemaal bij. Ik heb ook één avontuur van de oude series gekeken, maar aangezien ik nog niet alles op mijn computer heb staan houd ik het daar eerst bij. Ik ben zo benieuwd naar de andere doctors. (: We zien wel of ik het tempo van de oude series aankan, want het schijnt heeeeeeeul sloom te zijn, haha.

Mijn favoriete doctor is ... argh, moeilijk. Ik twijfel heel erg tussen Christopher Eccleston en David Tennant. Tennant is gewoon een fantastische doctor en ik heb veel meer tijd gehad om 'hem te leren kennen', omdat hij er vier seizoenen is geweest. Eccleston daarentegen maar één seizoen, maar mijn God, wat heb ik zitten huilen hier toen hij 'regenerated' in David. Eccleston was een hele fijne Doctor en ik denk dat hij tóch net boven Tennant staan. Ik ben niet echt een fan van Matt Smith. Misschien komt dat door Amy en River... I don't know, haha.

Anyway, mijn favoriete companions zijn DONNA(!!!) en Rose. Donna omdat ze de enige companion is die gewoon een 'mate' ("you're not mating with me sunshine") is. En ze zijn een perfect team. En ze was badass als de Doctor Donna. :) En Rose was gewoon erg tof! Ze kon inderdaad wel zeuren, maar ik heb me er nooit erg aan geërgerd. Ik vond Martha vervelender en Amy nóg vervelender. Rory daarentegen vind ik erg leuk, hij is grappig, lief en stoer. (: Oh en niet te vergeten: Captain Jack Harkness. Ik hoop echt dat hij op de één of andere manier nog eens terug komt. River daarentegen mag van mij zo snel mogelijk verdwijnen. Dat hele time lady gebeuren, omdat ze verwekt is in de TARDIS, en het 'dochter van Amy en Rory zijn' vind ik een stomme verhaallijn.

Mijn favoriete episodes zijn de episodes van The Empty Child en Blink. De Weeping Angels zijn echt super eng en dat 'Are you my mommy?' geeft me ook de rillingen. Heerlijke episodes om naar te kijken, haha.

Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe companion. Ik hoop dat ze net zo leuk is als Donna, haha. Oh, en kan the Master ook terugkomen?


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 06, 2012 16:12 

Bernou schreef:
Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe companion. Ik hoop dat ze net zo leuk is als Donna, haha. Oh, en kan the Master ook terugkomen?


Ik weet zeker dat The Master terugkomt. In classic Who kwam hij ook steeds terug, dus hij hoort wel bij de vaste slechteriken.

Ik kan zelf ook niet wachten totdat the Master terugkomt! : D Ik heb echt genoten van John Simm en ben benieuwd wie de nieuwe Master wordt. Tenzij hij gewoon John Simm blijft, want dat zou natuurlijk op 1 of andere idiote reden best kunnen. Maar ik vond vooral de combinatie Tennant/Simm geweldig, ze hadden echt chemie samen. Matt Smith zou niet dezelfde dynamiek met hem hebben, dus een nieuwe Master verwelkom ik zeker.

Ik heb zelf ook een theorie dat River Song eigelijk the Master is, omdat dat gewoon een heerlijke mindfuck zou zijn, maar ik denk dat Moffat al zover is gegaan in zijn ingewikkelde River verhaallijn dat het er niet meer bij kan.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma mei 07, 2012 8:46 

Sweet Hermione schreef:
Ik heb zelf ook een theorie dat River Song eigelijk the Master is, omdat dat gewoon een heerlijke mindfuck zou zijn, maar ik denk dat Moffat al zover is gegaan in zijn ingewikkelde River verhaallijn dat het er niet meer bij kan.
Hehe, en in Doctor Who kan álles! Ik heb zelf al allemaal theorieën gelezen over dat Rory uiteindelijk the Master is.

John Simm als Master vond ik ook erg fijn, maar inderdaad, dezelfde chemie tussen de Doctor en the Master komt er niet met Matt. Ik ben erg benieuwd of ze hem op korte termijn introduceren. Op IMDB stond eerst dat John Simm terug zou komen als the Master, maar dat heeft hij zelf op Twitter uit de wereld geholpen.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 25, 2012 0:24 

link

Tja. Het had natuurlijk David Tennant moeten zijn, maarja, it's still the doctor!


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 25, 2012 7:30 

Sweet Hermione schreef:
link

Tja. Het had natuurlijk David Tennant moeten zijn, maarja, it's still the doctor!
The doctor can't cross his own personal timeline @@, dus het had inderdaad David Tennant moeten zijn... Maar helaas ):

Gisteravond is de Doctor Who mini-episode "Good As Gold" online gekomen. Het script is geschreven door de winnaars van Script to Screen 2012, de kinderen van de Ashdene school om precies te zijn.



 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 78 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme