Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 13:08 

Afbeelding

James kijkt opzij en glimlacht als Olivia en Bruce hem volgen. De warmte was een zalige verandering tegenover de koude buiten. Het was te merken dat het winter was.
"Jij hoopt dat niet alleen, Olivia." Reageert James. "Optreden is anders maar saai voor 4 man." Grijnst hij eventjes. En met 4 man, maakten ze ook niet bepaald winst.

James tast in zijn zakken achter wat kleingeld dat zijn loon moet voorstellen. "Iemand iets drinken?" Vraagt hij terwijl hij het beetje geld naar boven houdt. Zonder antwoord af te wachten, wenkt hij de waard van de cafeetje en bestelt te drinken. Hij ploft de kruiken neer op een lege tafel en wenkt de rest. "Hier warmen we wel van op. En misschien kan jij straks nog een truc doen, Bruce? Dat zal hier vast wel de aandacht trekken." Stelt hij voor terwijl hij hem aankijkt. Ik kan moeilijk Ramses hier binnen zetten." Zegt hij met een glimlach.

Hij kijkt rond en merkt dat hij iemand mist. "Waar is Anna? Staat ze nog buiten?" James staat recht en loopt naar de deur toe. Hij trekt deze open en kijkt daar rond. Een eindje naast Ramses ziet hij Anna bij één of andere kerel staan. "Anna!" Roept hij, als de blik van de man hem totaal niet aanstaat. "Kom, hierbinnen is het warmer!"
Hij loopt naar Anna toe en neemt haar bij de hand. "Kom." Zegt hij nogmaals terwijl hij haar mee naar het cafeetje trekt, een waarschuwende blik naar de man gooiend.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 13:22 

Afbeelding

Anna haalt diep adem terwijl ze zich totaal niet op haar gemak voelt bij de man.
Liefst van al wil ze van hem weglopen, maar ze weet niet hoe hij zal reageren.
Ze heeft altijd geleerd dat je een man moet behagen en geen dingen mag doen dat hij niet wil, maar dit is wel een heel tricky situatie.
Ze onderdrukt een opgeluchte uitdrukking op haar gezicht als hij de flyer aanneemt en er met een bedenkelijk gezicht naar kijkt.

'Voor jou wil ik wel een keertje komen.' antwoordt hij met een grinnik en ze kan de alcohollucht niet negeren die uit zijn mond komt gewaaid.
Ze slikt en zet een stap achteruit om daarna haar naam in de verte te horen.
Ze draait zich snel om en ziet tot haar opluchting James staan in de deuropening van het plaatselijke cafeetje.
James loopt naar haar toe en grijpt haar bij de hand, wat een rode blos op haar gezicht veroorzaakt ondanks dat ze doodziek is.

'En wie moet jij voorstellen?' bromt de man als James Anna bij de hand grijpt.

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 08, 2012 14:53 

Afbeelding

James probeert de man te negeren en richt zich op het opgeluchte gezicht van Anna. Zo te zien was hij net op tijd gekomen. Hij grijpt haar hand beter vast, en mist haar blozende gezichtje omdat de man vraagt wie hij is.
"Een vriend van haar. En verder zijn dat jouw zaken niet." Antwoordt James nors terug.
Hij wil Anna meetrekken naar het cafeetje omdat hij het nu best wel koud aan het krijgen is, zijn mantel had hij binnen laten liggen.
Hij trekt Anna onderweg beschermend tegen hem aan en glimlacht even geruststellend naar haar. "Kom, je verdient wel beter gezelschap dan die stinkerd." Fluistert hij Anna toe.
Hij kijkt even argwanend achterom om te zien of de man hen niet volgt. Desondanks wilde James liever geen problemen. Straks moesten ze nog vertrekken uit dit dorpje en dan waren hun inkomsten helemaal om zeep.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 21, 2012 20:04 

Afbeelding

Kareena klopt haar olifant Nayonie op haar hoofd. Al haar bagage zat op de rug van de olifant gebonden en Kareena hoeft niet bang te zijn dat het gestolen wordt. Niemand die dapper genoeg was om het op te nemen tegen een olifant. De mensen die langslopen werpen nieuwsgierige blikken op de olifant. Niemand had er eigenlijk ooit een in het echt gezien. Hun laatste showtje had weer flink wat publiek getrokken. Maar nu moest ze echt op zoek naar dat circus waar de man een paar dorpen terug het over had gehad. Het werd steeds gevaarlijker op de wegen en Nayonie kan haar niet altijd beschermen. En nu het winter is kan ze niet meer buiten bij haar slapen. Ze miste haar broer en natuurlijk niet alleen zijn bescherming.
Maar ze begon nat te worden in de regen dus ze ging snel naar binnen in het warme cafeetje. Ze loopt naar de haard en hangt haar vochtige mantel te drogen. Hierbij onthuld ze haar mooie paarse sari die door stikt is met gouddraad.
Dan loopt ze naar de bar, bestelt een maaltijd en een warme kop koffie en gaat aan een tafeltje zitten. Op de grond naast haar stoel ligt een felgekleurd papiertje. Ze raapt het op en bekijkt het. Verrukt ziet ze dat het een flyer van het circus is waar ze al enige tijd naar op zoek is! Ze kijkt in het rond of de mensen van het circus misschien toevallig in het café zijn.
Ze spot een aantal mensen zitten waarbij de flyers op tafel liggen. Ze staat op en besluit om het hen maar gewoon op de man af te vragen.

'Excuseer mij.' vraagt ze beleeft en met een glimlach. 'Zijn jullie van het circus?'

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di jan 24, 2012 10:45 

Afbeelding
    Olivia Fortier

Olivia gaat samen met de rest aan het tafeltje zitten wanneer James wat te drinken heeft geregeld. Ze wrijft even haar handen tegen elkaar om het wat warmer te krijgen en trekt haar jas dan een beetje open.
"Ja, ik denk dat dat inderdaad misschien nog wel een goed idee is. Het zal de aandacht in ieder geval trekken." knikt ze met een glimlachje naar Bruce.

Ze neemt een slokje van haar drinken wat enigszins helpt om warm te worden, waarna ze even om haar heen kijkt wanneer James naar Anna vraagt. Ze kijkt hem eventjes na wanneer hij naar haar op zoek gaat.
Olivia haar blik blijft daarom maar op Bruce hangen. Ze heeft eigenlijk geen idee wat ze tegen hem kan zeggen, dus besluit ze maar het warme kopje drinken de aandacht te geven.

Olivia kijkt op wanneer er een dame naar hun toe komt gelopen en vraagt of ze van het circus zijn. Snel pakt ze een flyer van tafel, die ze de vrouw aanrijkt.
"Ja, wij zijn van het circus." zegt ze dan ook snel met een warme glimlach. Eindelijk iemand die interesse toonde. "We proberen hier in de buurt wat interesse te wekken onder de dorpsbewoners." vertelt ze, waarna haar blik op haar kleurrijke kleding valt. "Kan ik u wat meer informatie geven, of..?" vraagt ze.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 24, 2012 20:13 

Afbeelding

Kareena pakt de flyer aan en haar hart wordt lichter van opluchting. Ze heeft hen gevonden! Opgewonden kijkt ze de blonde vrouw aan.

'Ik woon hier niet in het dorp maar interesse heb ik zeker! Dat wil zeggen, ik wil me graag bij jullie aansluiten. Met jullie goedkeuring natuurlijk.' ze glimlacht vrolijk
'Jullie zijn vast benieuwd wat ik in te brengen heb?' voegt ze er met twinkelde ogen aan toe. 'Ik heb een olifanten-act!' en ze klapt in haar handen van opwinding alsof ze het zelf nog niet beseft. 'Ze trekt normaal gesproken hordes mensen! De meeste mensen hebben immers nog nooit een olifant gezien weet je.' en ze kijkt een beetje verbaasd alsof ze dat niet kan geloven. 'Maar als jullie willen, dan kan ik wel een klein optreden geven om jullie te laten zien wat ik kan?' stelt ze vriendelijk voor.
Dan giechelt ze. 'Sorry voor mijn enthousiasme hoor. Maar ik heb al die tijd naar jullie gezocht.' verzucht ze erachteraan.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 25, 2012 22:40 

Afbeelding

James staat nog steeds met Anna buiten als er plots een ... Olifant komt aangewandeld?! Hij trekt dan ook grote ogen, hij kent olifanten ook enkel van prentjes en hij heeft nog nooit een olifant in het echt gezien.
Het meisje dat erbij is, laat de olifant buiten staan en loopt zelf het cafeetje in waar de rest zit.
James kijkt even wezenloos opzij naar Anna. "Dat is een olifant." Zegt hij nogal droog en ongelovig.

Ondertussen is de man die hen lastig viel ook afgeleid door de olifant. Logischerwijs... Dan gaat plots bij James een lichtje branden. "Zo'n olifant zou geniaal zijn om de aandacht van de bewoners te trekken!" Zegt hij enthousiast tegen Anna. "Kom, dat moeten we binnen vertellen!"

Hij grijpt Anna bij de hand, zonder te wachten op haar antwoord en sleurt haar mee naar binnen toe. "Jongens, er staat een olifant buiten! Kunnen we dat niet gebruiken in onze voorstelling?" Begint hij enthousiast.
Pas na zijn enthousiaste uitleg, beseft hij dat er een nieuwe meisje, hetzelfde als hij buiten bij de olifant heeft gezien, bij de groep staat. Oeps...
"Hij is van jou zeker?" Zegt hij dan droogjes met een ^^' - gezicht.

Laatst bijgewerkt door Machoefeltje op wo jan 25, 2012 22:56, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo jan 25, 2012 22:53 

Afbeelding
    Olivia Fortier

Oh! Ze wou zich bij het circus voegen. Er verschijnt een glimlachje op haar gezicht. Ze wou zich bij een circus voegen dat niet eens publiek had. Wanneer ze echter vertelt over dat ze een olifanten-act heeft, is Olivia al meteen nieuwsgierig. Dat zou wel aandacht moeten trekken. James komt dan ook weer binnen vallen met Anna en laat hem nou net over de olifant beginnen.

Olivia's nieuwsgierigheid naar de olifant begint wel te groeien met al het enthousiasme. "Ze wil zich bij het circus voegen met haar olifantenact." licht ze hen dan in. "Ik denk dat we meteen al meer aandacht trekken met een olifant erbij." knikt ze. Ze zag er in ieder geval geen probleem in - zolang de olifant geen rare fratsen uit zou halen, en de vrouw leek er in ieder geval heel veel zin in te hebben.
"Ik denk dat we wel een act als die van jou kunnen gebruiken,-" euhm. "Wat was je naam ook alweer?"

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 26, 2012 10:17 

Afbeelding

Kareena moet lachen om de jongeman die erg enthousiast wordt over haar olifant.
Giechelend geeft ze hem antwoord.

'Ja die is van mij. Maar het is een zij.' glimlacht ze warm.

Dan richt ze zich weer tot de blonde vrouw. Haar ogen worden een beetje groter als ze zich beseft dat ze zich nog helemaal niet voor heeft gesteld.

'Oh wat onbeleefd van me. Ik heet Kareena.' zegt ze hartelijk en ze steekt haar hand uit naar de vrouw.

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 29, 2012 14:23 

Afbeelding

James kijkt opzij naar Olivia die hen inlicht over het feit dat het nieuwe meisje zich graag bij de groep wilde voegen met haar olifantenact. James is meteen voor. "Ik denk dat niet Oliva, ik ben er zeker van dat die olifant aandacht trekt." Grijnst hij, "je zou het buiten eens moeten zien, al die mensen."

Hij kijkt opzij naar Kareena die antwoordt dat het inderdaad haar olifant is, maar een zij. "Oh sorry." Glimlacht hij vrolijk terug. "Ik zal het onthouden."
Hij knikt eventjes als Kareena zichzelf voorstelt en Olivia een hand geeft. James wacht geduldig met zichzelf voor te stellen. Hij wil Olivia niet te snel afzijn.
Hij kijkt eventjes om om te zien waar Anna is en onwillekeurig ook om te zien of de man hen niet naar binnengevolgd is.

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo jan 29, 2012 21:17 

Afbeelding
Katsu Masanori

Een lichte glimlach verschijnt op zijn gezicht. Origineel en ziek - dat was een correcte beschrijving van zijn act. Katsu haalt zijn schouders op als antwoord en wrijft over de platte oppervlakte van zijn katana om het beter schoon te krijgen. Veronique treedt op met haar panter. Mooie beesten, maar haar act klonk niet bijzonder fascinerend. Olivia komt op hem af voor hij op het voorstel in kan gaan.

"Nee, het is oké.'' stelt hij haar gerust. "Ik ben erger gewend. Bovendien is mijn pijngrens hoog.''

Bruce deelt schaamteloos zijn mening. Het enige wat Katsu doet is hem een blik werpen. Dit soort reacties waren normaal. Er waren bar weinig mensen die iets van zijn act begrepen.

...

Samen met Veronique is hij het dorpje ingegaan. De panter was hem heel erg meegevallen. Sterker nog, hij vond het een prachtig dier dat overduidelijk goed verzorgd werd. Veronique was vreemder dan de meeste mensen, maar niet onaardig.

Een olifant midden in het dorp vangt zijn aandacht. Instinctief loopt hij erop af en herkent al snel zijn collega's - en een nieuwe vrouw. Bijzonder genoeg ook Aziatisch. Kort glimlacht hij naar haar. "Hallo.'' Blijkbaar gaat ze zich bij het circus voegen.

Katsu knikt instemmend na James' woorden. "Veronique en ik hebben jullie gevonden door op de olifant af te gaan. Het is een zeldzaam dier en veel mensen hebben er nog nooit één in het echt gezien. Ik geloof ook dat het goed is om mensen te trekken.''

"Heb je een act?'' vraagt hij aan de Indisch uitziende vrouw. Zijn hand glijdt even door zijn haren. Het witte verband is op sommige plaatsen lichtrood gekleurd. "Ik denk wel dat rondreizen met een olifant voor vertraging zorgt..'' mompelt hij stilletjes.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do feb 02, 2012 23:34 

Afbeelding
Bruce Borden - Illusionist

Dat Bruce niet zo heel sterk is in zijn contactuele eigenschappen blijkt maar weer. Althans, niet in bepaalde omstandigheden. Hij bestelt dan ook maar wat thee, niet zo duur en toch lekker warm. Hij roert wat in zijn mok en luistert naar de gesprekken van de anderen. Als James dan ook weer op zoek gaat naar Anna blijft hij heel even met Olivia achter. Heel even kruisen hun blikken, waarop hij even glimlacht en zich dan ook op zijn thee stort.

Kareena is met haar kleurrijke verschijning een welkome afleiding. En wellicht een nieuwe bron van inkomsten. Al vraagt Bruce zich wel af wat een olifant aan onderhoud zal kosten. Nieuwsgierig leunt hij wat opzij om door het raam naar buiten te kijken. Bij het zien van het enorme beest schieten zijn wenkbrauwen toch wel enkele centimeters omhoog. “Aangenaam” mompelt hij afwezig als ze zich voorstelt, zijn blik is nog altijd op het enorme dier gericht. [/color]

Profiel  

Volleerd Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 03, 2012 11:01 

Afbeelding

Kareena schudt een aantal handen en glimlacht naar iedereen.
Dan richt ze zich op Katsu die haar een vraag stelde. Ze kijkt even peinzend naar het verband om zijn arm en ziet dat het een bloedende wond betreft. Nieuwsgierig is ze naar hoe hij eraan komt maar ze bewaard die vraag maar voor later.

'Ja ik heb een act. Ik buikdans en samen met Nayonie doe ik een hoepel nummer. Zij geeft de hoepels aan en ik laat ze ronddraaien rond mijn armen en heupen enzo.
En Nayonie doet nog wat "trucjes". Ze spuit water uit haar slurf over de mensen heen of tilt mij op met haar slurf en ik klim dan op haar rug en loop een rondje.'

Ze haalt haar schouders of alsof het niks is en glimlacht liefjes naar de anderen.

'Maar reizen duurt inderdaad wel wat langer. Al zorg ik er wel altijd voor dat ik eetbare takken met bladeren op haar rug bindt zodat ze die onder het lopen kan eten. Dat scheelt al veel tijd weet je.'

Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo feb 05, 2012 12:29 

Afbeelding

Anna weet niet zo goed wat er allemaal gebeurt, maar ze is al blij dat ze weg is van die enge man en dat ze nu wordt meegetrokken door James die ergens enthousiast over is. Ze slaakt dan ook een klein gilletje, van opwinding weliswaar, als ze de olifant ziet staan. Ze heeft haast geen oog voor de dame die er naast staat. Olifanten zijn awesome =O
Gretig laat ze haar ogen over het prachtige dier gaan terwijl ze Bruce, Katsu, Olivia en James hoort praten tegen Kareena. Anna richt haar blik op de vreemde verschijning, ze ziet er zo anders uit dan de Westerse mensen, als ze over haar act begint te vertellen. Klinkt alleszinds wel interessant.

Ze glimlacht lichtjes en doet een kleine beweging door haar knieën als teken van begroeting. 'Ik ben Anna.' zegt ze met een zachte stem.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 10, 2012 17:33 

Afbeelding
    Veronique Dawson

Wanneer Veronique samen met Katsu bij de rest van de groep aan komt, blijft ze op een redelijke afstand van de olifant. Natuurlijk heeft ze niets tegen dieren - ze treedt immers zelf op met een wild dier. Ze heeft alleen iets tegen dieren die ze nog niet vertrouwt. En olifanten zijn nu niet echt agressief of iets dergelijks, maar toch kijkt ze eerst liever de kat uit de boom.

Katsu stelt haar al zo ongeveer voor, dus Veronique knikt alleen naar de nieuwe vrouw. Het is niets persoonlijks, ze ziet de functie van praten-als-het-niet-hoeft gewoon niet. Ze neemt de informatie die de vrouw over de olifant geeft, goed in zich op. Eerlijk gezegd klinkt haar act meer als een soort clowns act, maar misschien hadden mensen dat wel nodig na een act van Katsu, ofzo. Ze grinnikt en drukt haar lippen snel op elkaar. Ze zag alle mensen al helemaal in paniek, om gekalmeerd te worden door een olifant die water over ze heen spuit. Dit circus werd steeds vreemder.

It's always darkest before the dawn.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 106 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: