Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41  Volgende

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 17, 2012 22:39 

"Praat Rodrick ook soms met honden?"

Alleen als ze licht geven en uit zijn toverstaf komen. @@

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 17, 2012 22:41 

.. Omg ik snap hem nu pas *intelligent*

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 17, 2012 23:01 

Olivier schreef:
ooh mogen we dan drie sterren plaatsen ja? =D

JAA! @@

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 17, 2012 23:03 

Afbeelding

Woef! :') Wel zeer mooi voor de personen die het doorhadden xD

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 18, 2012 11:33 

Ik had het pas door toen ik in het OOCtopic keek en er nog eens drie keer overna dacht :') Naja. Beter laat dan nooit [a]

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: vr jan 20, 2012 13:05 

Een Joseph-post would be highly much appreciated. Als ik dat mag zeggen.

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 23, 2012 20:39 

Lana schreef:
Een Joseph-post would be highly much appreciated. Als ik dat mag zeggen.

Lieve Debje. Ik zit momenteel in een drukke periode op school. Film-praktijk met Coninx enzo, het is me wat. Ik moet ook nog zien twee korfilms af te krijgen tegen het einde van het jaar, en een scenario hier en een treatment ginder. Enfin, het is een beetje druk. Ik doe mijn uiterste best zo snel mogelijk een Joseph-postje af te krijgen. Maar de tijd dat ik dan even vrij heb, dan gaat die bij voorkeur niet uit naar het schrijven van een Sado-postje, het spijt me erg.

Maar ik ga echt mijn best doen! LIEFS. :')

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 30, 2012 12:46 

Harry, Ron & Hermione schreef:
(Lees: Roderick)

Roderick. Roderick.

Die E, he... Die schrijf je net zo min als dat je 'm uit spreekt. @@

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 30, 2012 15:12 

Reflex schreef:
(Lees: Roderick)

Roderick. Roderick.

Die E, he... Die schrijf je net zo min als dat je 'm uit spreekt. @@

Wie bedenkt dan ook Rodrick @@ Roderick, akkoord.. maar Rodrick?

Aangepast dus (a)

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 30, 2012 15:23 

Wie bedenkt dan ook Rodrick @@ Roderick, akkoord.. maar Rodrick?

Afbeelding

En Callen was de meest normale naam die jij kon verzinnen? @@

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 06, 2012 22:30 

Lieve mensjes.

Ik denk dat de meesten onder jullie wel klaar zijn om over te gaan naar het langverwachte en bovenal superhippe bal? Vinden jullie het goed als de meeste personages zich nu al stilletjes aan gaan klaar maken of zich gelijk al een beetje naar het bal begeven? Dan kan het van start gaan (;. Het valt me op dat er altijd wat gemakkelijker gepost wordt als er wat meer actie in zit en de hele groep samen is. Vinden jullie dat goed?

Zelf zal ik overmorgen nog even met mijn personages (Damien en Donovan) posten zodat die stukjes ook afgerond zijn.

En ik hoop dat er nog wat meer gepost zal worden in de toekomst. En vergeet niet: het is wel Sado, maar daarom hoeven de posts nog niet ĂĽberlang te zijn ^^. Korte posts zijn ook altijd net zo welkom en misschien wat bevorderend voor de postsnelheid :'). Wou Sander niet stiekem dat het einde van het bal ook het einde van het topic ging zijn?

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: za feb 11, 2012 13:22 

Het kan klaarblijkelijk niemand schelen :')
Bon. Wat ik eigenlijk kwam zeggen is dat ik eigenlijk niet meer zo standaard op HPF zit de laatste tijd voor een komende tijd, so in case something happens here, zou ik het dus niet gezien kunnen hebben. Dus.
Call me when you need me.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 11, 2012 20:38 

Ah. Ik had nog niet gereageerd, vergeten omdat ik het er met Bea op msn over heb gehad.

Anyway. Het lijkt mij een goed idee. Hoewel ik ook wel een beetje het idee heb dat 't niet zo veel mensen kan schelen. Dus ja...

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 12, 2012 20:20 

Lana schreef:
Het kan klaarblijkelijk niemand schelen :')

Dat is een beetje sterk uitgedrukt.

Het kan me wel degelijk schelen. Ik heb alleen afgeleerd van beloftes te maken (want die kom ik in het geval van Sado toch niet na). Ik kan nog een keer herhalen dat ik het druk heb (ik heb net de drie drukste weken van mijn studie tot nog toe achter de rug, FYI) en dat het voorlopig druk blijft (ik moet monteren, schrijven, naar de les gaan, nog meer schrijven, nog iets anders monteren, een dossier afwerken, een analyse langs hier, een film kijken langs daar,...). Enfin. Ik wil niet de zielige kloot uithangen want iedereen heeft het druk, maar bon.

Heb ik dan helemaal voor niks tijd? Jawel. Maar als ik even vrij heb, dan spring ik niet gelijk op Sado - in tegenstelling tot anderen. Wat me spijt, maar dat is nu eenmaal zo. Dan spendeer ik mijn tijd graag aan iets anders, als dat even kan.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 12, 2012 21:02 

Ik heb me ondertussen al een beetje neergelegd bij de enorme sloomheid in Sado :'). Het kan uiteindelijk twee richtingen uitgaan: aan een langzame dood sterven of misschien gaat het na een tijd terug goed. We'll see. Ik check HPF in principe enkel nog voor deze RPG. In ieder geval zou het wel fijn zijn als er, ook al is het om de anderhalve week, een post geplaatst wordt. Ook al is die maar enkele regels lang.
Zelf heb ik het ook druk en Sado is nu niet bepaald een van mijn belangrijkste tijdverdrijven, maar ja. Het zou wel zonde zijn als het zou sluiten. Niemand is verplicht om te posten, maar er mag zo nu en dan wel eventjes iets geplaatst worden. Ik denk ook dat het ligt aan het feit dat HPF in het algemeen nogal dood is op het moment. Sado is niet het enige dat stil ligt.

We zullen zien. Posts mogen trouwens zo lang zijn als de gemiddelde OOC-post hier, voor mijn part @@

Ik kan me trouwens herinneren dat er op HPF1 soms hiatus'en werden gehouden tot er terug tijd was om te posten, maar of dat nu iets uitmaakt weet ik niet...

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 613 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: