Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: wo aug 10, 2011 19:07 

We weten natuurlijk allemaal welke afdeling we zouden kiezen, maar waar zou jij je vader en moeder in sorteren en waarom? Bij welke afdeling passen zij het beste? Als je een broertje of zusje heb mag je daar ook sorteerhoed voor spelen en zeggen waarom hij of zij in die afdeling past. Zou bijvoorbeeld jou hele familie in dezelfde afdeling als jou zitten? Want jullie hebben natuurlijk karaktertrekken overeen.

Zeg dus waarin jij denkt dat jou ouders en/of broertje/zusje zou worden gesorteerd en waarom!

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 11, 2011 21:18 

Ik zou niet echt weten waar ik mijn ouders in zou moeten delen. Mijn ma waarschijnlijk in Ravenklauw, omdat ze school erg belangrijk vind. Mijn pa, god ik zou het niet weten. Echt niet.

Mijn zus steek ik in... Huffelpuf denk ik. Ze lijkt wat op mij in bepaalde opzichten. En ik zit zelf in Huffelpuf. Ravenklauw zou ik ze denk ik niet steken. Zwadderich al helemaal niet en Griffoendor past niet bij haar. Dus Huffelpuf of Ravenklauw.

Het is echt moeilijk om te zeggen wie waar moet.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw common room
BerichtGeplaatst: vr aug 12, 2011 12:05 

Mijn moeder is net als ik een Ravenklauw, ze leert graag (ze heeft pas nog een nieuwe studie afgerond), ze is slim en creatief, echt typische Raven-eigenschappen.

Mijn vader is meer een Huffelpuffer, hij werkt hard maar liever met zijn handen dan met zijn hoofd. Ook doet hij graag dingen voor anderen (met name voor mij en m'n broertje) en is hij behulpzaam.

Mijn broertje is het lastigst in te delen. Hij kan goed leren en vindt goede cijfers belangrijk (Ravenklauw) maar hij is ook vriendelijk en open (Huffelpuf). Van Griff en Slyth heeft hij ook wel iets. Hm.
Ik denk dat hij uiteindelijk toch ook het best in Ravenklauw zou passen.

_________________
    Life isn't about how many breaths you take; it's about the moments that take your breath away.


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hogwarts
BerichtGeplaatst: vr aug 12, 2011 15:21 

Mijn moeder is een mix van Griffoendor en Huffelpuf maar zal zeker weten in Huffelpuf belanden. Ze is erg trouw en loyaal, en zal kostten wat het kost altijd vriendelijk blijven.

Mijn vader zou een Ravenklauwer zijn. Ik denk op dezelfde manier als hij en hij let vaak op details. Hij is één van de slimste mannen die ik ken. Daarnaast is hij graag bezig met het oplossen van dingen en vraagt iedereen hem wel om hulp als ze er niet uitkomen.

Mijn oma, van vaders kant is echt voor meer dan duizend procent een Huffelpuffer. Ze vind iedereen lief, vergeeft iedereen hun fouten en is haast nooit boos of ontevreden. Ze is een hele vriendelijke vrouw die heel erg zorgzaam voor je is.

Mijn opa, van vaders kant is een Ravenklauwer. Hem vind ik moeilijk in te delen omdat hij ook wel bij Griffoendor past maar toch zeg ik Ravenklauw, om dezelfde redenen als mijn eigen vader.

Mijn oma, van moeders kant is echt een Zwadderaar. Ze is een kil persoon en geld staat altijd op nummer één bij haar. Ze kan kattig reageren en het duurt echt een hele poos voordat ze je accepteert en vriendelijk gaat doen.

Mijn opa, van moeders kant is een Huffelpuffer, absoluut! Hij is een hele trouwe man en maakt altijd zijn beloftes waar. Hij doet tegen iedereen vriendelijk en zelfs al is hij verdrietig, hij probeert het iedereen naar zijn zin te maken.

Ik ben enig kind dus geen broer(tjes) of zus(jes)

_________________
~ We are only as strong as we are united, as weak as we are divided. ÏŸ
Gryffindor, Slytherin, Ravenclaw and Hufflepuff.


Laatst bijgewerkt door Kim op di aug 16, 2011 19:15, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 13:27 

Mijn mama zeker in Griffoendor, dat past helemaal perfect bij haar.
Mijn papa in Ravenklauw, die is redelijk slim en goed in logisch nadenken enzo, helemaal zoals een Ravenklauwer hoort te zijn.
Mijn zus zou ik helemaal niet weten, ze is niet superdapper, niet superslecht :p of superslim. Dus wss Huffelpuf.

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: De nog niet ontdekte planeet
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 13:30 

Moeder: ik denk Ravenklauw, ze is erg slim
Vader: Huffelpuf zeker, hij is wat dromerig maar is erg trouw
Broer: Zwadderich, hij doet altijd gemeen tegen me :P
Broertje: in Griffoendor, hij is echt lief!

whahaha ik heb van allemaal wel wat


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At the Triwizard Tournament
BerichtGeplaatst: di aug 16, 2011 14:07 

Mijn moeder u absoluut een Huffelpuffer. Vriendelijk, behulpzaam, denkt eerder aan anderen dan haarzelf..Ja. Zeker weten.

Mijn vader daarentegen is een stuk moeilijker in te delen. Ravenklauw zou bij hem passen. Hij is een betweter, maar zoekt ook graag dingen op om te weten. Maar hij heeft ook wel iets Gryffindor en Slytherin achtigs..Maar toch ga ik voor Ravenklauw.

Ik heb geen broers of zussen, dus de rest van mijn familie zal ik jullie maar besparen xD

_________________
    We're only young and naive


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 18, 2011 0:29 

Mijn zus is honderd procent Slyterin van aard. Ze is super ambitieus, werkt hard en is erg geraffineerd. Ze is moedig, maar niet achterlijk en zal altijd haar eigen hachtje redden. Ze hecht waarde aan status en mooie spullen.

De rest vind ik moeilijk in te delen. Mijn broer is waarschijnlijk voornamelijk een Ravenklauwer - hij is superslim, creatief en gevoelig. Mijn moeder oogt als een Huffelpuffer, maar er zit ook veel Slyth in.
Mijn vader komt bij afdeling Peter Pippeling terecht.

Mijn familie heeft eigelijk best wat Slyterin eigenschappen - ze zijn niet chagerijnig, rijk en evil, maar wel manipulatief, gehaait en statusgevoelig. Maar toch denk ik dat iedereen ergens anders terecht zou komen.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 18, 2011 14:36 

Mijn vader: trekt zijn eigen plan, is koppig, zoekt veel dingen uit en heeft constant tig plannen klaar liggen. Combi Gryffindor/Ravenclaw denk ik zo. Neigt meer naar Gryffindor.
Mijn moeder: is muzikaal, creatief ingesteld. Heeft het conservatorium gedaan. Doet lekker wat ze wil en staat klaar voor anderen. Combi Hufflepuff/Ravenclaw denk ik zo. Neigt meer naar tja.. Ravenclaw dan toch.
Mijn zus: heeft veel weg van mijn moeder. Is muzikaal en creatief ingesteld. Continu bezig met muziek, muziek is haar leven heeft ze wel meer dan eens gezegd. Doet ook lekker wat ze wil en kan zeker ook koppig zijn. Denk combi Gryffindor/Ravenclaw, maar ze heeft meer Gryffindor in zich denk ik.

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: ma dec 12, 2011 15:14 

Mijn vader is behoorlijk ingesteld op het vergaren van allerlei kennis. Al gaat het maar om de kleinste dingetjes. Maar daarin komt toch ook wel weer een stukje competitief gedrag bij kijken. Hij houdt er absoluut niet van wanneer iemand anders iets wel weet of kan en hij er moeite mee heeft.
Ergens vind ik hem het meest weg hebben van een Ravenklauwer, met zo hier en daar Griffoendortrekjes.

Mijn moeder is een echte kletskous en gericht op vrienden. Ik vind het moeilijk om haar werkelijk te plaatsen in een van de afdelingen. Ze heeft zowel wat weg van een Huffelpuffer als een Griffoendor. Eveneens heeft ze ook, net als mijn vader, dat ze graag leert over van alles en nog wat. Dus ook de Ravenklauwer is geen ondergeschoven kindje.
Maar toch zie ik het meest een Huffelpuffer in haar.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Hufflepuf spamtopic

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 12, 2011 19:23 

Mijn broertje is het makkelijkst hij is zo'n Griffoendor. Hij lijkt in karakter best wel veel op ron zegmaar, alleen wordt hij niet zo snel jaloers.
Mijn moeder is al wel wat moeilijker bij haar twijfel ik heel erg tussen Griffoendor en Huffelpuff, maar dan denk toch dat ze beter bij Grifoendor past.
Mijn vader is net zoals ik een Slytherpuf. Maar dan zou ik toch eerder voor Slytherin gaan, want hoewel hij ook trouw is, geduld heeft en hard werkt, is hij echt heel ambitieus en zal hij heel veel doen om zijn eigen hachje te redden. En hij is sluw.
Mijn opa? Ravenklauw.
Mijn oma? Slytherin.

_________________
BAM! HUFFLEPUFF MODE!


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 01, 2012 8:26 

Ons gezin is op te delen in drie van de vier.

Mijn vader is een echte Ravenclaw. Hij is erg academisch ingesteld en leeft een beetje in zijn eigen wereldje.

Mijn moeder behoort toe tot Hufflepuff. Ze denkt altijd aan anderen en werkt ontzettend hard.

Mijn broertje is een Gryffindor. Heel fanatiek, ondoordacht, populair, etc.

Mijn vriend is trouwens meer een Slytherin. Hij is zeer ambitieus, een beetje mysterieus en kan best gemeen uit de hoek komen als hij boos is. Toch is hij wel erg loyaal en zou niet zo snel zijn eigen hachje redden.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: thuis

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 01, 2012 9:54 

mijn moeder is toch echt een ravenklauw.
erg veel geleered en wil alleen maar meer weten.

mijn vader is heel moeilijk.
wel geduldig maar ook wel slim.
en ook eigenlijk wel best sluw, als het moet.
ik denk een zwadderaar.

mijn broer is een duidelijke gryff.

ik wat minder duidelijk maar ook wel een gryff.

_________________
Gryffindor
Rocks!!!


and nobody else


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 01, 2012 14:29 

Ik kan heel simpel zijn, mijn hele gezin is Slytherin xD
Mijn vader en broertje, tja, die zijn gewoon op en top Slytherin (in a good way!), maar bij mijn moeder zat ik nog wat te twijfelen. Het zou namelijk ook kunnen zijn dat ze een Hufflepuff is, want ze is een harde werker, maar uiteindelijk zijn toch de meeste trekjes Slytherin.

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 01, 2012 21:30 

M'n moeder: Hufflepuff. Sociaal, harde werker, cijfert zichzelf weg om het voor anderen goed te doen. Maar als het erop aankomt is ze ook een vechter en moedig, wat naar Gryff neigt.

Vader: Ik twijfel tussen Ravenclaw, Gryffindor en Slytherin. xD Hij heeft overal wat van. Ravenclaw omdat ie graag alles weet, heeft gestudeerd op een universiteit, houdt van wetenschap enzo. Gryffindor omdat hij degene is die naar eigen zeggen zo lang mogelijk zou willen overleven bij, say, een wereldramp. xD Hij heeft iets in zich wat hem drijft om te overleven. Hij zou het spannend vinden. En Slytherin, alleen omdat ik soms het idee heb dat hij dingen zodanig kan overbrengen dat het enigszins strookt met de waarheid, zodat hem geen verwijten toekomen ofzo. Ik weet niet, beetje moeilijk.

Broer: Hufflepuff. Denkt niet al te veel na, leeft gewoon, doet gewoon, houdt ontzettend van sociaal contact en verder heeft ie ook een beetje die 'emptiness' die ik - sorry Huffs - als Hufflepuff typeer. Kan je natuurlijk ook een positieve eigenschap vinden, want het heeft wat van een pluk-de-dag-mentaliteit, beetje zorgeloos, niet te druk maken, niet te veel nadenken.
Hij is ook wel een beetje Gryffie, "dapper", hij gaat geen confrontaties uit de weg bij ruzies en stapt rustig in z'n eentje naar voren tegen een groep.
En hij heeft ook wel wat van Slyth, omdat ie gemeen is tegen anderen om zichzelf beter te voelen...

Oké, dit is echt moeilijk, ze passen zoals je ziet bijna allemaal bij meerdere afdelingen. xD Misschien omdat ik m'n familie zo goed ken, dat het typeren veel minder typisch hokjesplaatsen wordt. Hebben jullie dat ook? Meer moeite met het indelen van mensen die je goed kent?


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme