Noah volgt stilzwijgend Sam die de lichten dimt en even de badkamer in verdwijnt. Zijn blik glijdt van de badkamerdeur af naar zijn kamerdeur. Alsof hij verwacht dat er zo weer iemand binnen komt lopen. Hij glimlacht even lichtjes als ze hem een glas water geeft, dankbaar brengt hij deze dan ook naar zijn mond. Het koude water in zijn keel werkt enigszins verlichtend, alhoewel hij niet zeker weet of hij wel al nuchter wil zijn. Nog wat trillerig zet hij het half lege glas naast zich op de grond. Sam dept nog wat met de handdoek op zijn hoofd waarbij hij soms schrikkerig reageert zijn hoofd iets naar achter beweegt. Hoe voel je je? Hij trekt even zijn wenkbrauwen omhoog, dat doet zeer dus laat hij ze gauw weer op normale hoogte zakken.
âSerieus?â hij kijkt haar even aan
âSlecht, om het zacht uit te drukken.â Mompelt hij niet in staat om nu een bijdehand weerwoord te geven. Als ze naast hem komt zitten laat hij zijn hoofd voorzichtig tegen de muur achter zich rusten. Zijn ogen darten even opzij waarna hij ze met een pijnlijke frons sluit.
âEen beetje.â Geeft hij waarheidsgetrouw antwoord
âIk was ook niet zogenaamd boos. Ik was echt boos.â Hij houdt zijn ogen dicht en zucht zachtjes
âJe hebt gelogen over je identiteit, de spot met me gedreven door de doden te wekken en me toch zover gekregen om je te kussen. Ja, dat irriteert me wel een beetje. Maar jij bent mijn minste zorg nu, dus je hebt weer mazzel. En je zorgzaamheid maakt het ook wel weer een beetje goed denk ik. Nooit geweten dat je met een slok op liever werd.â Dat laatste probeert hij als een grapje te verpakken, alhoewel hij niet echt in de stemming lijkt te zijn voor grappen.
âKunnen we morgen verder praten, ik ben moeâ fluistert hij zachtjes, als hij zijn ogen opent drukt hij even kort een kus op haar haren en gaat hij liggen. Even is hij stil
âSam..â murmelt hij
âKun je nog iets voor me doen?â Met een zucht trekt hij de dekens wat hoger op
âKun je Rose vragen om nog even langs te komen?â vraagt hij zachtjes, zich even niet bewust van de rivaliteit tussen de twee.
ooc: ik ga de dag langzaam afronden ^^