Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 16:50 

Alice is zeer geschrokken van het feit dat Harry, Ron & Hermione onschuldig bleek te zijn. Ze kan niet geloven dat ze mede-verantwoordelijk is voor zijn dood.

Als er de volgende dag een duister teken boven het huis van Oscar hangt, voelt ze zich onzeker. Ze zal op een nieuw persoon moeten gaan stemmen, maar ze wil niet opnieuw de fout maken om een onschuldig persoon te beschuldigen, die daardoor sterft. Alice besluit om eerst uitgebreide notities te maken van de afgelopen gebeurtenissen, stemmen en sterfgevallen. Helaas kan ze er tot nu toe alleen nog op vertrouwen dat degenen die al dood zijn, ook onschuldig zijn. De rest bleef gevaarlijk en een gok.

Na een tijd lang piekeren, besluit ze dat ze toch een stem uit zal moeten brengen. Met deze keer, hopelijk, geen slechte gevolgen. Ze haalt eens diep adem, voor ze stemt op Yuuki, die als eerste met het idee kwam om op Harry, Ron & Hermione te stemmen. Ondanks dat ze haar al een lange tijd kent, is Alice niet zeker of ze Yuuki nog kan vertrouwen.

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 16:53 

Nog niet over de tragische dood van HRH, merkt Arianna de volgende dag geschrokken al op dat ditmaal Oscar het leven heeft moeten laten. De beschuldigingen zijn dit keer aarzelend. Zelf weet ze het ook niet zo goed. Ze vindt de beschuldiging naar Lacrimosa wat uit de lucht komen vallen, maar die van Alice is wat beter onderbouwd. Ergens heeft Arianna het idee dat er misschien een verdachte valt te zoeken achter de dood van Oscar. Had iemand de vorige dag op hem gestemd?

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: thuis

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 16:55 

hesle123 werd wakker en wist al metteen wat er gebeurd was.
hij keek naar buiten en zag het dark mark.

zoals de vorige keer stemt hesle123 weer op lacrimosa hij verdenkt lacrimosa namelijk nog steeds.

_________________
Gryffindor
Rocks!!!


and nobody else


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 17:04 

Sjar is geschrokken als er blijkt dat HRH helemaal niet schuldig was. Ze weet even niets uit te brengen. Met een schuldig gevoel gaat ze haar bed in, maar het duurt wel een tijdje voor ze uiteindelijk in slaap kan vallen.

De volgende ochtend hangt het duistere teken nogmaals in de lucht. Deze keer boven het huis van Oscar. Dit houdt in dat hij ook onschuldig was! Sjar weet nu al helemaal niet meer wie ze moet verdenken.

Er wordt gestemd op Yuuki en op Lacrimosa, maar Sjar vindt Lana vrij verdacht. Ze had allereerst op haar gestemd als MoM, maar nu Lana de hele tijd al zo stil is geweest en zich zo op de achtergrond houdt, is dat toch wel heel raar. Was ze zo stil omdat ze zeker wist dat alle mensen die veroordeeld werden onschuldig waren en ze dus geen actie hoefde te ondernemen?

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 17:49 

Lupos is geschokt als blijkt dat HRH geen De blijkt te zijn. Nog een onschuldige burger.Hij blijft maar piekeren en woelen als hij die avond zijn bed in kruipt.

Als hij 's ochtends opstaat en weer een duister teken in de lucht ziet hangen, slikt hij. Niet dat het niet onverwachts was want nog geen enkele DE hadden ze kunnen ontmaskeren, toch was hij geschrokken. Hij hoort hoe verschillende mensen hun verdenkingen uiten. Er zaten wel logische redeneringen tussen, zeker. Maar ook veel heel onlogische die op niets gebaseerd leken te zijn. En daar kan Lupos niet tegen. Daarbij kwam Ropandinaa ineens het hoekje omkijken, zo maar uit het niets. Dit alles besluit hij te stemmen op Ropandinaa.

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 18:04 

"Lieve mensen," besluit Jalf te gaan speechen, "Het betreurt mij tenzeerste om te zien dat na de nobele HRH, we nu ook Oscar zijn verloren... Ik hoop dat we met z'n allen nu beter zullen gaan stemmen."

Ohjee, ohjee... Dit was echt helemaal niet goed. HRH, die haar al die tijd al gesteund had was inmiddels dood en nu ook al Oscar. En laat die haar nou ook gesteund hebben. Zat er soms een vloek op? Straks verliest ze nog al haar steun. Ze fronst even en besluit dan een stem uit te brengen op Alice. Ze ging wel heel makkelijk met Yuuki mee toen deze op HRH gestemd had.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 19:05 

Vandaag lijkt de stemming heel moeilijk te worden. Arianna weet niet goed wat ze moet doen. Omdat ze eerder al vond dat de stem van Ropandinaa heel erg uit de lucht kwam vallen en er geen duidelijke reden bij zat, besluit ze toch haar stem op Ropandinaa uit te brengen. Ze is nog erg aan het twijfelen, maar er moeten nu eenmaal beslissingen worden genomen.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 19:35 

Aisling verneemt het nieuws van de dood van Oscar en begint te vloeken. Dit is niet de bedoeling geweest. Al die tijd is het heerlijk rustig geweest en ineens hangen er donkere regenwolken boven hun hoofden.
Ondertussen merkt ze dat er twee kampen beginnen te ontstaan wanneer Lacrimosa en Ropandinaa in een discussie verwikkeld lijken te zijn.
Ondertussen hoort ze hoe Alice een reden heeft om Yuuki te verdenken, maar met de opmerkzaamheid van Jalf onderuit gehaald wordt.
Aisling weet het niet meer. Het is overduidelijk dat mensen liegen, maar waarom zag ze nu niet wie.
"Ik vind wat Jalf zegt helemaal niet zo verkeerd. Waarom zou Yuuki er baat bij hebben om als eerste iemand aan te wijzen wanneer ze een Death Eater is? Dat is zoiets als een loze kans in mijn ogen. Ik vind het eerder verdacht wanneer iemand dat als reden gebruikt om een ander zwart te maken. Zeker wanneer iemand op dezelfde persoon, in dit geval wijlen HRH, heeft gestemd."
Aisling gaat mee de redenering van Jalf, omdat ze het gevoel heeft dat dit wijzere woorden zijn dan degene die ze tot nu toe gehoord heeft. Ze stemt ook op Alice.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 19:48 

Indian Violet is gelukkig weer bijna van de pokken hersteld en mag naar buiten. Daar kijkt ze het rumoer eerst maar een beetje aan, door de ziekte dringt het allemaal nog niet helemaal door. HRH en Oscar zijn blijkbaar omgekomen, wat erg! Ze waren niet eens schuldig!

Als ze dan hoort dat Ropandinaa loze beschuldigingen gaat roepen omdat ze maar op iemand moet stemmen, is IV een beetje van de leg. Waarom zou je zomaar iemand weg willen hebben zonder reden? Tenzij je natuurlijk als DE het dorp over wil nemen en onschuldige dorpelingen zo snel mogelijk weg wil hebben. Ze kent Ropandinaa niet goed en het voelt ook niet goed om op haar te stemmen, maar de stem uit het niets op Lacrimosa ging te ver.

Indian Violet schrijft de naam Ropandinaa op het briefje en stopt deze in de stembus.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 20:00 

Laat - maar toch - beslist Lana van zich toch te mengen in de hele discussie. Er was namelijk wéér iemand onschuldig gestorven. Dit moet nu meteen stoppen voor het hele dorp uitgeroeid raakt.

Ze verneemt dat Sjar haar verdenkt. En dat terwijl ze in eerste instantie haar tot MoM verkozen had. Lana wendt zich tot Sjar.

"Ik vind het vrij kort door de bocht dat je nu opeens beslist om mij te verdenken. Waar slaat je argument nu op? Ik laat me tenminste nog zien in het dorp. Ik heb gewoon een afwachtende houding, ik dacht dat je me beter kende dan dat. Ik vind - als je dan toch voor iemand moet kiezen die geen stem durft uitbrengen - dat je dan maar eens naar Ropandinaa moet kijken. Zij heeft zich tot nu toe nog maar één keer laten zien! En dat is bij deze dan ook mijn argument om Ropandinaa te verdenken: om dezelfde redenen als jij, Sjar, omdat ze te stil is.
Nu heb ik dus het lef wél om te stemmen. Mede ook omdat ze op Lacrimosa gestemd heeft. En ik vertrouw haar met mijn leven."

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 20:21 

Skywalker schrikt ook erg van Oscar's dood, maar ze schrikt nog meer van het feit dat de beschuldigingen nu in het rondte vliegen. Ze kan haar oren niet geloven als ze hoort dat er gestemd wordt op mensen die ze vertrouwt. Zoals het er nu uitziet, is er twee keer gestemd op Lacrimosa, twee keer op Alice, en vier keer op Ropandinaa. "Ik vertrouw Alice en Lacrimosa volledig," laat Skywalker de rest weten. "Ik ken ze al eeuwen, en ze zouden nooit zulke vreselijk dingen doen. Dit zijn lastige tijden - als we onze vrienden niet meer kunnen vertrouwen, wie kunnen we dan wél vertrouwen?"

Ze haalt diep adem en kijkt dan naar Ropandinaa. "Je bent inderdaad te stil geweest, en ik weet niet wie je bent. Als we naar iedereen hier kijken, lijkt het mij het meest logisch dat jij de dader was." En daarmee stemt Skywalker op Ropandinaa.

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Zielig Dichtertje

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 22:01 

Nacht 3


Na hun fout op Harry, Ron & Hermione, is iedereen vastberaden de juiste terecht te stellen!
Verschillende zagen in de afwezigheid en plotse terugkomst van Ropandinaa een DE trekje.

Het kon dus niets anders dan dat Ropandinaa een DE was. De bewakers van Azkaban waren klaar om Ropandinaa gevangen te nemen. Ropandinaa (Mundungus Fletcher) probeert op het allerlaatste moment nog te verdwijnselen, maar slaagt er niet in.
Ze sterft nog voor ze Azkaban bereiken.

De nacht valt.
-----------------

Voldemort, Trelawney, Peter, Kingsley, Molly, jullie weten wat te doen!


 Profiel  

Zielig Dichtertje

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do maart 08, 2012 22:00 

Dag 4


Voor een derde keer op rij, wordt het dorp wakker met een verschrikkelijke ontdekking.
Dit maal is het Yuuki (dementor) die dood aangetroffen wordt.

Iedereen weet al lang wie hier verantwoordelijk voor is, het zijn Voldemort en zijn Death Eaters! Maar waar houden ze zich schuil?

De Minister of Magic kan er vandaag jammer genoeg niet bijzijn om alles in goede banen te leiden.
Die ligt met een zware aanval van de pokken in bed.
-----------------

Jalf jij mag deze dag niets posten. En er mag ook niet op jou gestemd worden.
Aan de rest wie is hier verantwoordelijk voor? Discussieer, beschuldig, verdedig, laat van je horen! En stem natuurlijk ook als het even kan.
Je weet wat er kan gebeuren als je niet post!


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 08, 2012 22:39 

Als Sjar de volgende ochtend opstaat, hangt het duistere teken boven het huis van Yuuki! Een van haar goede vriendinnen. Ze rent naar het huis en staart met gebalde vuisten naar hoe het lijk nog net wordt weggedragen. Er moest gerechtigheid komen!

"Ik herinner me dat Alice op Yuuki heeft gestemd gisteren. Daarnaast zijn Skywalker, Lacrimosa en Alice wel heel erg hecht de laatste paar dagen, ookal zijn ze vrienden. Yuuki was immers ook een goede, als niet betere, vriendin van allemaal." spreekt ze tegenover de kleine menigte die zich heeft opgezamelt. Toch verdedigde Skywalker enkel Alice en Lacrimosa, terwijl Alice nog wel op Yuuki stemde als DE! Ook hebben Lacrimosa en Alice beiden op Skywalker als MoM gestemd. Hier zit meer achter!"

Ze besluit op Skywalker te stemmen, gezien ze een beetje het 'leiderfiguur' van de drie is. Alledrie hebben ook alleen maar op onschuldige mensen gestemd. Ze is vrij zeker van haar zaak en hoopt dat de rest van de dorpsgenoten haar stem opvolgen. Als het blijkt dat Skywalker een DE is, zouden ze al een stukje op weg zijn, maar als Skywalker niet werd veroordeelt, was de kans groot dat Sjar het eerstvolgende slachtoffer zou worden en dat zou alleen nog maar meer bewijzen.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 08, 2012 22:48 

Lacrimosa heeft, ondanks haar ergernis op Ropandinaa's stem, niet tegen haar gestemd. Ze zou namelijk haar zelf tegenspreken als ze zo maar een stem zou uitbrengen om wraak te nemen. Toch had ze niet verwacht dat er plots zo veel mensen zich massaal tegen Ropandinaa zouden keren. Bovendien bleek ze onschuldig te zijn. Lacrimosa is onthutst dat Ropandinaa veroordeeld is, ondanks haar onschuldigheid en is opgelucht dat ze geen stem op haar heeft uitgebracht.

Maar de volgende ochtend sluimert de dark merk weer tussen de wolken en deze keer was het Yuuki's beurt. Lacrimosa moet toegeven dat ze nog aan Yuuki heeft getwijfeld toen zij zich volledig tegen HRH keerde, maar ook zij bleek een gewone dorpeling te zijn. Deze keer was het nodig om een goede keuze te maken. Lacrimosa brengt haar stem uit op Alice. Alice is tot nu toe eerder onopvallend en volgzaam. Misschien probeert ze op deze manier niet op te vallen?

Ze luistert naar Sjars opmerking en haalt haar schouders op: "Waarom zou ik op een mede-death eater stemmen?" Als Lacrimosa een death eater zou zijn, wat ze absoluut niet is, dan zou ze niet haar eigen medestanders eruit willen.


Laatst bijgewerkt door Lacrimosa op vr maart 09, 2012 15:29, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Volgende


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme