Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 04, 2012 0:45 

Ik kwam iets tegen op het internet en voor zover ik het begreep kwam het op dit neer: als Voldemort berouw had getoond waren zijn stukken ziel terug naar de hoofd ziel (zijn lichaam dus) gekomen en was hij dus weer compleet geweest, klopt dit en zo ja; wist iemand dat dan? Want ik heb het nooit uit de boeken kunnen gelezen, nu ik erover nadenk was Harry tijdens zijn laatste gevecht met Voldemort wel aan het praten over berouw tonen maar ik heb daar nooit langer over na gedacht en zoals ik al zei is dat ook nooit in de boeken vertelt, toch? Klopt dit hele verhaal niet of heb ik de boeken niet goed gelezen :shock:

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: di maart 13, 2012 11:40 

Klinkt interressant! maar Lord Voldemort zal nooit berouw kunnen tonen. Ten eerste is hij al niet echt menselijk meer in de laatste delen, dus zal hij het misschien zelfs niet kennen. Ten tweede dood hij soms mensen voor de lol of uit eigen plezier, zo'n iemand kan nooit berouw hebben denk ik zo. Maar als "the queen" een nieuwe serie schrijft in het harry Potter universum en je kijkt naar de vijand dan zou je of voor Grindelwald of voor een totaal nieuw iemand moeten kiezen denk ik zo. anders krijg je een x-men effect, dat het alleen maar hem is. een beetje afwisseling is goed! de Grindelwald-dumbledore verhaallijn was ook wel erg interesant, ben altijd geinteresseerd geweest in een HP prequel! The first wizard war xD


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 13, 2012 13:12 

lordmistery schreef:
Klinkt interressant! maar Lord Voldemort zal nooit berouw kunnen tonen. Ten eerste is hij al niet echt menselijk meer in de laatste delen, dus zal hij het misschien zelfs niet kennen. Ten tweede dood hij soms mensen voor de lol of uit eigen plezier, zo'n iemand kan nooit berouw hebben denk ik zo. Maar als "the queen" een nieuwe serie schrijft in het harry Potter universum en je kijkt naar de vijand dan zou je of voor Grindelwald of voor een totaal nieuw iemand moeten kiezen denk ik zo. anders krijg je een x-men effect, dat het alleen maar hem is. een beetje afwisseling is goed! de Grindelwald-dumbledore verhaallijn was ook wel erg interesant, ben altijd geinteresseerd geweest in een HP prequel! The first wizard war xD


Het gaat er ook niet om of hij berouw kan tonen maar als hij het had gedaan, ik weet dat hij nooit berouw ergens voor zal voelen maar als hij het had gedaan dan was hij weer compleet geworden. Maar weet je niet of de theorie waar is?

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: di maart 13, 2012 22:52 

Nee, eerlijk gezegd is het me op internet nergens opgevallen ofzo., Maar je als hij dat al zou kunnen of doen zou dat wel een mooi gebaar zijn..


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 13:46 

Ik kwam het antwoord per toeval tegen toen ik net een stukje van het boek zat te herlezen, dus het staat wel gewoon in de boeken XD .. Hermelien verteld het, het staat in een voetnoot van een boek over gruzielementen; 'Je moet tot in je diepst van je ziel voelen wat je hebt aangericht, maar dat is zo pijnlijk dat het je kan vernietigen'.

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 21:50 

Echt? Nou dat is vrijwel onmogelijk voor hem.. Al is toch mooi bedacht..dat het mogelijk is..


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 6 berichten ] 


Keer terug naar Boeken
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme