Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 15, 2012 21:59 

*Hits head against wall* *bleeds* [/dies] "Oh jee, game over :O"

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Zielig Dichtertje

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do maart 15, 2012 22:01 

Nacht 7


Ook na een moordloze nacht, moet er een schuldige aangewezen worden.
Ondanks nog late stemwijzigingen, blijft de meerderheid van het dorp erbij dat MissMyrna de dader is van de voorbije ellende.

Hoewel MissMyrna een gewone witch was, zal ze gemist worden.

-------
Nachtrollen, doe jullie ding.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: thuis

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 15, 2012 22:13 

Citaat:
Er is een nieuwe MoM en inderdaad - geen doden! Hesle heeft ons gered! Hoera! Hoera!


dit schreef voldemort(skywalker) dus nou ik heb dit dorp juist tot de ondergang geleid.
waarschijnlijk word ik morgen niet meer wakker al word ik dat wel,
dan leef ik niet lang meer.
ik verdien het niet om MoM te zijn.

_________________
Gryffindor
Rocks!!!


and nobody else


 Profiel  

Zielig Dichtertje

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr maart 16, 2012 22:02 

Dag 8


Na een inactieve nacht, hebben de DE's weer een slachtoffer gekozen.
Het is die nieuwe MoM die te grazen werd genomen.
Hesle123(Sirius) is dood.
Hij had het voelen aankomen maar al zijn beschermende spreuken waren nutteloos tegen Voldemort en zijn DE's.


-------
Stemmen maar!
Er zal dit keer geen nieuwe MoM gekozen worden.
Maar er zal wel iemand moeten veroordeeld worden.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za maart 17, 2012 21:56 

Skywalker stemt tegen Sjar, want muh, daar klopt iets niet! Sjar doet altijd zeer verdacht, en Skywalker heeft een donkerbruin vermoeden dat Sjar een OotP lid is! Ha!


Nu hebben we ze!

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 17, 2012 22:12 

Nacht 8


Als allerlaatste wordt met een overtuigende meerderheid van 1 stem Sjar (Trelawney) ook afgevoerd en inderdaad, dit betekent dat de Death Eaters gewonnen hebben. Gefeliciteerd!

Dit zijn de winnaars:

Skywalker (Voldemort)
Lana (Peter)
Indian Violet (Draco)
Aisling (Lucius)
Arianna (Yaxley)

Morgen zal Pieper nog een overzicht posten van alle acties elke nacht.

Jullie kunnen nu nog napraten hier =) (en vergeet niet jezelf weer op zichtbaar te zetten)


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 17, 2012 22:16 

Ik kan eindelijk weer posten!

OMG, dat einde was wel heel zielig XD
Ik had het eigenlijk dus al door vanaf dat ik eruit lag, want blijkbaar stemde Sjar heel overtuigd op mij, omdat ze als Trelawney had gezien dat Skywalker Voldemort was xD

Ik ben heel blij dat ik uiteindelijk maar 1 DE beschermd heb en dat was in de eerste nacht, dus ik heb het nog goed gedaan voor iemand die geen idee had wie er nu goed of slecht was. Daarom dat ik ook lekker vriendjes was met Skywalker ^^"

Jammer dat ik er redelijk snel uit lag, voor mijn gevoel dan. Ik vond het eind echt geweldig, maar verschrikkelijk omdat ik niet kon posten xD

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: za maart 17, 2012 22:19 

Ik denk dat ik het aantal keer dat ik heb zitten facepalmen tijdens dit spel niet meer op mijn twee handen kan tellen xD

Wel een leuk spelletje, zo voor mijn eerste keer! ^^

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 17, 2012 22:31 

Ik vond het zo leuk om Draco te zijn, eerst OotP en daarna ineens DE :') Aan het einde was het gewoon stemmen terwijl het al overduidelijk was dat de DE's al gewonnen hadden, dat leek me voor de OotP wel een beetje frustrerend maarja, dat is wel het spel :\

Ik vond het een leuk potje in ieder geval :)

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 17, 2012 22:37 

Sommigen hadden het volgens mij niet eens door dat de DE's allang aan het winnen waren xD Ik vond het geniaal om te lezen, zeker nadat Skywalker 'ontmaskerd' was en het vet droog gewoon door ging. De OotP had echt geen kans xD
Vind het wel sneu voor Sjar, want die deed zo haar best om duidelijk te maken dat Skywalker dus Voldemort was, maar niemand geloofde haar. En ik eerst dus ook niet. Sorry, Sjar! Maar ik ben voor (en door) jou gestorven, so we're even @@

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za maart 17, 2012 22:50 

WIE HEEFT GEEN NEUS MAAR WEL TWEE DUIMEN?


Afbeelding


Maar in alle serieusheid: ik vond het zeer leuk om te spelen! Op het begin werden de echte DE's helemaal niet verdacht, en toen kwam Sjar plots met haar inzichten. Dat was toen wel erg spannend, maar gelukkig hebben we het allemaal overleefd! Wiehoe! En ik ben ook heel blij met de DE's, omdat ze allemaal zo awesome zijn, en we vonden het allemaal belangrijk om als een team~ te winnen, and we did, so yeah!

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 17, 2012 22:59 

Ik begin me serieus af te vragen waarom ik ALTIJD elke keer vroeg uit lig @@ Ik baalde echt ontzettend hard, de afgelopen keren had ik een saaie rol en nu was ik Nagini en dat leek me super leuk! Hup, 1 dag voordat ik mijn rol mocht vervullen, lag ik eruit. :')

Naja, voor mij was het ook al direct duidelijk dat de DE's zouden winnen. Leuk gespeeld allemaal, hopelijk volgt er een nieuw potje. :)


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: za maart 17, 2012 23:38 

Ik vond het deze keer niet veel aan, maar dat kwam ook omdat ik er als eerste meteen uit lag. Ik heb niet veel kunnen doen, behalve 3 rollen opvragen, maar die info kreeg ik dus ook al niet door omdat ik meteen dood was.

Maar deatheathers, goed gespeeld.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: thuis

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 8:39 

het was superleuk.

maar ik heb constant zitten gokken wie het was.
pas toen er nog drie onschuldigen overwaren kreeg ik pb's van sjar.
en toen pas zag ik het maar het was te laat drie tegen vijff was verloren spel.

_________________
Gryffindor
Rocks!!!


and nobody else


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 10:25 

In het begin was het echt spannend, omdat je je dan afvraagt hoe het spel zal verlopen. Eigenlijk hadden wij enorm veel geluk dat ik Lana "verdacht", zij mij vervolgens verdacht en mijn rol opvroeg. Op die manier hadden we Peter dus heel snel gevonden.
Erg opmerkelijk dat ik nauwelijks verdacht werd. Normaal schop ik stennis, word ik verdacht, blijk ik verdacht. Nu heb ik nauwelijks iets van mij laten horen, maar was ik niet de minst onschuldige. (a)
Op een gegeven moment kwam bij ons het idee op om niet alleen te winnen, maar ook om met het hele team te winnen. Zeker toen we Indian Violet als Draco in ons midden kregen.
We hebben toen nog best even peentjes zitten zweten, omdat we in de gaten hadden dat de overige OotP'ers nu echt de jacht hadden geopend.
Ik geloof dat we ons behoorlijk hebben verkneukeld over de laatste slachtoffers en in welke volgorde we ze om zouden brengen. In verband met dag en nacht rollen e.d.

Maar jippie, volgens mij is dit de eerste keer dat de Dooddoeners de gehele OotP heeft uitgeroeid. :love:

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme