Geplaatst: di mei 31, 2011 17:57
Zondag zat ik bij mijn vriend, ik had een lichtbak nodig voor mijn flipboekje te maken en hij had er toevallig eentje, dus kon ik er gebruik van maken terwijl hij bezig was aan zijn zelfportret. : p Onze namiddag samen zorgde wel voor een paar hilarische momenten wat ik toch zelf hilarisch vind
Ik: 'Sven, heb jij toevallig Tesacrep?' S: *kijkt raar op* 'Wat is Tesacrep?' Ik: 'Euhh... zo kleefband dat je er gemakkelijk af kunt scheuren dat zo papierachtig is?' S: 'Oh papierkleefband! Ja die heb ik.' *gaat die even halen, komt dan terug* Ik: 'Noem jij dat nu serieus papierkleefband? XD' S: 'Ja, vind Tesacrep toch een rare benaming hoor. XD' Ik: 'Da's geen rare naam, het heet gewoon zo! Op jouw planeet noemen ze het misschien papierkleefband maar hier op aarde is het Tesacrep! XD'
Heel gedoe of het nu Tesacrep is of papierfkleefband was, ik ben het zelf gewend het Tesacrep te noemen aangezien mijn leerkrachten het zo noemen, hij zal dat waarschijnlijk zo noemen omwille van dezelfde reden.
Dan over wanneer we zouden gaan eten.
S: 'Het is goed als we naar het frituur gaan he?' Ik: 'Yup, zeg maar wanneer je wilt vertrekken.' S: 'Ok, maar om hoelaat zou jij willen eten eigelijk?' Ik: 'Mij maakt eigelijk niet uit, thuis eten wij altijd rond 8 uur. 8D' S: '<_< Zo laat eten wij dus nooit! X'D'
Hij vind het zelf erg vreemd dat wij hier in huis nogal laat eten soms (heb wel al gemerkt dat de meeste mensen dat vinden als ik zeg dat wij pas rond 8u ofzo eten s'avonds) maar ik vond zijn reactie erop kapotliggen. XD
Tegen het einde van de avond was zijn zelfportret zo goed als klaar en besloten we mopjes te vertellen uit een moppenboek dat hij random had gevonden.
Ik: 'Twee muizen liepen naast elkaar, zegt de ene muis tegen de andere terwijl hij naar een vleermuis wees: 'Later als ik groot ben, ga ik bij de luchtmacht!' *gaat helemaal strijk omwille van die mop* S: *moet zelf ook lachen, maar stopt na een tijd* 'O__o Ok da's wel duidelijk dat je die hilarisch vond. XD'
Ik heb zeker 5min lang nog liggen strijkgaan om die ene mop ookal was die niet zo heel grappig. XDD Maargoed, dat waren de topmomenten van die ene namiddag denk ik.
EDIT: Oh deze was ik nog vergeten toe te voegen.
Ik: *krijgt rapport* Oh what the- ze hebben mijn naam weer verkeerd gespeld! Nu heet ik 'Sofie' inplaats van 'Sophie'! D:' Leerkracht: 'Oei, weeral. Heb ik ook eens voorgehad, weet je nog. XD' Ik: 'Yup.' Leerkracht: ' "Spohie" was toch nog het beste hé, TROLOLOL. XDD' *ligt zelf helemaal strijk*
Yup, mijn leraar had ooit eens 'Spohie' geschreven inplaats van 'Sophie op mijn rapport, veel mensen hebben mij toen nog zo genoemd. En mijn leerkracht vind het ook nog steeds EPIC LULZ blijkbaar. XD