Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende

Zielig Dichtertje

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 11:16 

Goed gespeeld DE's!
Verdiend gewonnen denk ik. Maar Het zat er al heel lang aan te komen.
Toch sorry voor de fout die ik maakte bij dag 5 het verkeerde tekstje te plaatsen.
Maar het had geen invloed op het spel want op dat moment waren de DE's al gewonnen.

Dag 1
Lacrimosa (Slughorn) koppelt Chris (Tonks) en Vivian (Peeves)
Jalf (Hagrid) wordt Minister of Magic

Nacht 1
Alice (Kingsley) beschermt Aisling (Lucius)
Lana (Peter) vraagt de rol van Lupos (Molly)
Sjar (Trelawney) vraagt de rol van Jalf (Hagrid)
Chris Gamgee (Tonks) vraagt rollen van Jalf, Harry, Ron & Hermione en Skywalker (Snape, Hagrid en Voldemort)
Skywalker (Voldemort) kiest Jalf (Hagrid) als extra slachtoffer
Lupos (Molly) vervloekt Indian Violet (Draco)
De DE’s beslissen om Chris Gamgee (Tonks) te vermoorden

Dag 2
Chris Gamgee (Tonks) is door de DE’s vermoord. Vivian (Peeves) sterft als zijn geliefde.
Harry, Ron & Hermione (Severus Snape) wordt uitgestemd.

Nacht 2
Alice (Kingsley) beschermt Lacrimosa (Slughorn)
Sjar (Trelawney) vraagt de rol van Yuuki (Dementor)
Lana (Peter) vraagt de rol van Aisling (Lucius)
Lupos (Molly) vervloekt niemand.
Skywalker (Voldemort) en zijn DE’s ^^ beslissen samen om Oscar (Nagini) te vermoorden

Dag 3
Oscar (Nagini) is door de DE’s vermoord.
Ropandinaa (Mundungus Fletcher) wordt uitgestemd.

Nacht 3
Sjar (Trelawney) vraagt de rol van Skywalker (Voldemort)
Alice (Kingsley) beschermt Sjar (Trelawney)
Lana (Peter) vraagt de rol van Sjar (Trelawney)
Lupos (Molly) vervloekt Jalf
De DE’s vermoorden Yuuki (Dementor)

Dag 4
Yuuki (Dementor) is door de DE’s vermoord.
Alice (Kingsley) wordt uitgestemd.

Nacht 4
Voldemort en zijn DE’s willen Indian Violet (Draco) vermoorden. Indian Violet blijft leven en is vanaf nu ook een DE
Sjar (Trelawney) vraagt de rol van Lacrimosa (Slughorn)
Lana (Peter) vraagt de rol van Jalf (Hagrid)
Lupos (Molly) vervloekt niemand
Arianna (Yaxley) geeft aan de volgende moord te willen verdoezelen

Dag 5
Niemand is vermoord
Lacrimosa (Slughorn) wordt uitgestemd.

Nacht 5
Lana (Peter) vraagt de rol van MissMyrna (witch)
Sjar (Trelawney) vraagt de rol van MissMyrna (witch)
Lupos (Molly) vervloekt niemand
De DE’s vermoorden Lupos (Molly) snel en pijnloos.

Dag 6
Lupos is door de DE’s vermoord.
Jalf (Hagrid) wordt uitgestemd.

Nacht 6
Nieuwe MoM wordt verkozen
Hesle123 wordt de nieuwe MoM

Dag 7
Niemand is vermoord.
MissMyrna (witch) wordt uitgestemd.

Nacht 7
Hesle123 (Sirius) wordt gedood.

Dag 8
Hesle123 is door de DE’s vermoord.
Sjar (Trelawney) wordt uitgestemd.
Alle ordeleden zijn dood. De DE’s winnen!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 11:32 

Ik vond het weer leuk om te spelen!
En DE's inderdaad mooi gewonnen! Ik had al een paar vermoedens en dan kwam er ineens een fout bericht van Pieper waarop Skywalker was uitgestemd. En toen was ik dus enorm zeker xD. Maar die nacht ging ik dan jammer genoeg dood.

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 11:47 

hesle123 schreef:
het was superleuk.

maar ik heb constant zitten gokken wie het was.
pas toen er nog drie onschuldigen overwaren kreeg ik pb's van sjar.
en toen pas zag ik het maar het was te laat drie tegen vijff was verloren spel.


Je hebt je dan ook enorm geprofileerd als DE. Als ik niet beter wist, zou ik je dus effectief verdacht hebben. En ik denk dat anderen dat ook dachten. Ik heb me ook lang zitten afvragen of je je rol wel snapte aangezien je Sirius was. Ik dacht dat je dacht dat je een verborgen DE was, tot je er overdag zou uitgestemd worden. Nu ja als DE zijnde hebben we daar wel een beetje misbruik van gemaakt (zie de dood van Lacrimosa) maar het is wel dankzij jou dat we als team konden winnen. Waarvoor dank! :P

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 12:28 

Ik vond het heel leuk! Volgende keer doe ik zeker weer mee (:. Ik baalde stiekem wel over mijn rol, want de vorige keer had ik echt een van de meest interessante rollen. Bovendien vond ik het leven van DE ook comfortabeler xD.
Ook goed dat jullie meer DE's erin hebben gegooid, vorige keer maakte je met drie DE's maar weinig kans om te winnen.

En: well played, DE's! Wel ongelofelijk dat sommige mensen na mijn dood nog steeds niet beseften wie de DE's waren, want toen was het helemaal obvious... Bovendien was het spel toen wel echt wel over, want de ordeleden konden toen onmogelijk nog winnen met zo'n beperkt aantal spelers.

Ik vind het ook wel ironisch dat ik als DE in het vorige spel nooit een stem kreeg en nu voortdurend xD, maar als DE hou je je sowieso meer op de achtergrond, waardoor de ordeleden verdacht over komen.

En nog mijn excuses aan Chris en Vivian! Ik heb het vooral gebaseerd op het feit dat jullie in het vorige spel ordeleden waren en de kans leek me vrij groot dat de rollen nu omgedraaid zouden zijn. Mijn enige theorie in dit spel was dat Jalf, Sjar en ik geen DE's waren en het bleek te kloppen :cool: ook wel het enige goede dat ik dacht.


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 13:02 

Een excuses is zeker op z'n plaats xD, achja, heb ik ook eens meegemaakt om als eerste te sterven. Geliefden hebben sowieso een dubbel zo grote kans om te sterven, zeker als ze allebei tot de Orde behoren.

Al met al ben ik het verder volledig met Chris dat het niet veel aan is om als eerste te sterven, en had ik net als Oscar het gevoel dat de DE's wel erg makkelijk konden winnen. Ben heel benieuwd waardoor Sneep niet z'n drankjes kon inzetten eigenlijk. Nja, binnenkort nog een potje? (a)

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 13:20 

Vivian schreef:
Ben heel benieuwd waardoor Sneep niet z'n drankjes kon inzetten eigenlijk.

Omdat Snape dood was? xD
Verder hebben wij als DE's gewoon het geluk gehad dat de interessantste en meest invloedrijke rollen héél erg snel en onbewust onderuit konden gehaald worden xD

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 13:28 

Lana schreef:
Vivian schreef:
Ben heel benieuwd waardoor Sneep niet z'n drankjes kon inzetten eigenlijk.

Omdat Snape dood was? xD
Verder hebben wij als DE's gewoon het geluk gehad dat de interessantste en meest invloedrijke rollen héél erg snel en onbewust onderuit konden gehaald worden xD


Ik bedoelde de eerste nacht uiteraard :P

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 13:38 

Ja, dat kon hij uiteraard. Maar met maar twee kansen om iemand uit de dood te halen en een ander te vergiftigen zou ik ook niet meteen de eerste nacht iets doen omdat ik niet zou weten wie wie is. Voor je het weet, help je de verkeerde.

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 13:41 

Als iemand door de DEs sterft lijkt het me nogal duidelijk dat het om een onschuldig persoon gaat. Ik wacht nog even op antwoord van de toverdrankmeester xD.

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 13:47 

Da's waar, maar zou jij gelijk van de eerste nacht dat drankje ingeschakeld hebben? Want je weet niet wie je ermee redt en je hebt maar een kans.
De ene rol is al meer cruciaal om te redden dan de andere.
Maar goed, dat is hoe ik het zou doen. Laat HRH hier maar op antwoorden. Misschien was hij er gewoon niet xD

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 14:45 

Vivian schreef:
Ben heel benieuwd waardoor Sneep niet z'n drankjes kon inzetten eigenlijk.

Hij was helaas te laat! We hebben hem gepb't met het slachtoffer van die nacht, maar dit was niet heel erg lang voor het einde van de nacht. We hebben nog even aangekeken of hij nog zou gaan reageren, maar we konden niet meer eindeloos wachten en hebben dus de moord door laten gaan. We hebben toen wel gezegd dat we ervoor zouden zorgen dat hij de volgende keer het slachtoffer eerder te horen zou krijgen, maar tegen die tijd was hij al dood.


 Profiel  

Angel of the Light

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Between dreams and reality.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 15:20 

Oké ^^. Ik hoop dat bij toekomstige potjes ook ofwel het slachtoffer vroeg op de avond wordt doorgegeven, ofwel er sowieso iets langer wordt gewacht, mocht een moord pas laat bekend zijn. Ik snap dat jullie geen hele dag kunnen wachten, maar voor een volgende keer is het wel fijner om iets langer te wachten tot je een 'ja' of een 'nee' hebt. Anders wordt het misschien tactiek dat de DEs pas laat doorgeven wie vermoord wordt.

Verder- ik vind de nieuwe rollen erg leuk ^^. Goed verzonnen.

_________________
Wilt u daar nog een pindakaaspan bij?


Laatst bijgewerkt door Vivian op zo maart 18, 2012 15:22, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 15:21 

OMG het was zo frustrerend voor mij. Ik wist al in de derde nacht dat Skywalker Voldemort was en niemand die mij geloofde, tot het te laat was @@.

In ieder geval hebben de DE's het wel goed gespeeld.

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: thuis

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 16:08 

inderdaad sjar heeft mij ge pb't maar het was al te laat.

_________________
Gryffindor
Rocks!!!


and nobody else


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 17:10 

Ik heb me rond bepaalde nachten gewoon suf gerekend wie we moesten vermoorden. Want op een gegeven moment stond het nog 6-5, en toen hadden we met die stemming precies geluk. Waardoor het 5-5 stond. In ieder geval was het duidelijk dat we Lupos toen om moesten brengen, om niet Molly's drankje tegen ons te krijgen. Ik zag het al helemaal voor me dat het in de stemming dan 4-4 zou worden en we dus de MoM tegen ons zouden krijgen.
Waar een mens zich al druk om begint te maken. :mrgreen:

@ Sjar: dat is echt het moeilijkste van jou rol, hoe maak je subtiel of minder subtiel duidelijk wat je weet. Want voor hetzelfde geld kun je een paar namen doorgeven en dan de volgende nacht om zeep geholpen worden.
In ons geval konden we de schijn ophouden door jou zo lang te laten leven. Aangezien het doorgaans een bedreiging is wanneer Trelawney van zich laat horen.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 170 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme