Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 14:03 

Hildebrand Slakhoorn

Afbeelding
Please don’t think badly of me when you see it. You have no idea what he was like… even back then.


Wat vinden jullie van professor Slakhoorn? Het is toch een man die niet bijzonder sympathiek is en vooral houdt van macht. Ik heb nooit iets tegen hem gehad en vond het leuk om over hem te lezen.

Wat vinden jullie van hem?

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 21:47 

Ik vind Het karakter van Horace Slughorn Briljant bedacht!

Alleen al hoe hij over komt, een beetje onhandig ofzo, is heel komisch en goed geacteerd door Sir Jim Broadbent.

Maar hij laat zien dat iedereen een goede en slechte kant heeft..Ook de Zwadderaars hebben goede kanten dat vind ik fascinerend van Slughorn.

En dat hij de favo leraar Van You-Know-Who was..


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 18, 2012 22:35 

Net als lordmistery kan ik Slughorn wel appreciëren omdat hij genuanceerd is. Hij is verre van perfect en heeft heel wat fouten, maar ik denk dat we allemaal wel iets in hem herkennen van mensen die we kennen. Je hebt altijd wel van die mensen die er graag mee pochen dat ze bevriend zijn met beroemde mensen. Hij is een Slytherin en hij is dus absoluut geen moraalridder, maar dat vind ik persoonlijk dan ook interessanter dan het soort personage dat zich uit principe niet inlaat met zwarte magie. Ik zou best wel meer over hem willen weten. Ik kon ook wel om hem lachen.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Keer terug naar Personages
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme