Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Assiah.
BerichtGeplaatst: ma jan 09, 2012 4:16 

- D, één van mijn favoriete bands, komt hoogstwaarschijnlijk binnenkort naar Nederland.
- Het gaat goed op werk. Meerdere malen is vastgesteld dat ik mijn werk over het algemeen heel goed uitvoer. Mijn werkgevers lijken blij met me te zijn.
- Ik werk meer dagen en hoewel ik er eerst misschien tegenop zou kijken vind ik het nu juist fijn. Het geld heb ik ook echt nodig.
- Ik heb één hele goede vriendin die er altijd voor me is als ik iemand nodig heb en daar ben ik haar extreem dankbaar voor.
- De laatste tijd lees ik wat meer.

_________________
T S U N A G A R I


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 28, 2012 10:50 

Ik kan er echt niet over ophouden maar over twee weken ga ik drie dagen naar London en ASD;LKFJASD YESSS ik heb er zo'n zin in : D

Verder heb ik gisteren even uitgerekend hoeveel geld ik tot mijn beschikking ga hebben voor mijn around-the-world trip nadat ik ben afgestudeerd en daar werd ik ook wel erg blij van (:

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 20, 2012 14:05 

Ik ben vandaag precies 6 jaar lid van HPF =D
Ik ben vandaag precies 3 maanden samen met mijn vriend.
En ik heb gisteravond gehoord dat ik een flink bedrag terugkrijg van de belasting. Dus ik kan nu meer dan gemakkelijk mijn vakantie betalen en ook nog luxe leven xD
En ik ga in minder dan een maand naar mijn eerste concert ooit. Van Bryan Adams <3333

Ow- en die @#$@% sneeuw is lekker weg.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 24, 2012 21:44 

De blender voor m'n verjaardag. Geweldig ding, ik wordt er helemaal enthousiast van.
Dat ik bij de master ben gekomen die ik wilde en nu omringt ben met gepassioneerde mensen die net zo van wetenschappelijke artikelen afzeiken houden als ik. En dat ik na 3,5 jaar bij mijn studie eens leraren heb die gewoon naar je luisteren en het iets kan schelen wat je zegt.
Dat ik na twee weken uitslag op m'n hoofd van geparfumeerde crèmes weer een glad gezichtje heb, wat een enorme opluchting is!
Dat Paulien Cornelisse een nieuw boek heeft uitgebracht.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 20:40 

Ik luister sinds 20:00 uur naar een Duits interview met twee bandleden van de band Tanzwut. Dat is sowieso al erg geslaagd, gewoon erg gezellig/grappig. Vooral omdat ze een vraag van mij van de chat hadden geplukt en in het interview hadden vermengd. Maar toen bedachten ze ineens een prijsvraag voor alle luisteraars. Of een cd winnen, of 2 kaartjes voor een concert.
Nu heb ik de cd al en een concert in Berlijn zie ik niet echt zitten, maar ik heb toch maar meegedaan voor de cd.

En dan krijg je ineens te horen dat er een winnares uit Holland is. Uit het land dat niet kan voetballen... Daar zit je dan, in 15 minuten tijd een gesigneerde cd rijker, plus nog wat extra dingetjes.

Dat had ik vanochtend niet durven dromen.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 23:13 

Aisling schreef:
Maar toen bedachten ze ineens een prijsvraag voor alle luisteraars. Of een cd winnen, of 2 kaartjes voor een concert.
Nu heb ik de cd al en een concert in Berlijn zie ik niet echt zitten, maar ik heb toch maar meegedaan voor de cd.

En dan krijg je ineens te horen dat er een winnares uit Holland is. Uit het land dat niet kan voetballen... Daar zit je dan, in 15 minuten tijd een gesigneerde cd rijker.


Voor den draad ermee :P Heb je er nu geen spijt van juist die CD gekozen te hebben i.p.v. de concertkaartjes? :O

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: di apr 03, 2012 7:05 

Tuurlijk was het leuk(er) geweest om de concertkaartjes te winnen, maar ik heb er absoluut niets aan. Berlijn is gewoon te ver weg. Dus nee, ik ben heel blij met de cd, want hij zal wel gesigneerd worden.
Bovendien was het gewoon heel leuk om mee te doen en de presentator te horen stuntelen met je achternaam. :mrgreen:

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 29, 2012 11:52 

Er zijn een paar dingen die ik op de planning heb staan die er voor zorgen dat ik niet letterlijk doordraai van de examenstress:
- Concert van Bon Iver op het strand van de Kardingerplas in Groningen in juli
- Concert van Sigur Rós in Paradiso in augustus
- Mijn wereldreis! Ik ga eind november weg en kom eind januari weer terug en ik heb er zo belachelijk veel zin in dat ik spontaan begin te ramblen als er ook maar iets ter sprake komt dat er enigszins mee te maken heeft : D

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Maze
BerichtGeplaatst: wo mei 30, 2012 1:52 

Het heerlijke weer van de afgelopen dagen heeft me heel goed gedaan, en het feit dat ik nu 3 maanden vakantie heb maakt het allemaal nog beter! So, so happy!

_________________
I love you
for all that you are
all that you have been
and all that you're yet to be


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo mei 30, 2012 18:52 

- Ik heb aan het eind van de week voorstellingen van de musical Hair. Ik heb d'r echt zo veel zin in <3

- In juli ga ik naar New York, ook zo veel zin in! <3 Het is de tweede keer dat ik naar Amerika ga, maar de eerste keer dat ik het echt bewust ga meemaken. Ik was namelijk 2 jaar oud de eerste keer.

- In september ga ik naar Lady Gaga met BeeGee. <3 Ik ben nog nooit naar zo'n mega concert geweest, dus ik ben heel erg benieuwd hoe dit gaat worden.

- Ik heb vandaag MLP-stickers gekocht. Ik heb d'r echt helemaal niets aan, want ik heb geen flauw waar ik ze op moet plakken, maar ze zijn zo awesome en schattig en sparkly XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 30, 2012 20:21 

Jalf schreef:
- Ik heb aan het eind van de week voorstellingen van de musical Hair. Ik heb d'r echt zo veel zin in <3

- In juli ga ik naar New York, ook zo veel zin in! <3 Het is de tweede keer dat ik naar Amerika ga, maar de eerste keer dat ik het echt bewust ga meemaken. Ik was namelijk 2 jaar oud de eerste keer.


Oh, tof, ik neem aan dat je er zelf in speelt, of ga je kijken? En ik ben begin deze maand naar New York geweest, was supertof! 9/11 memorial zou ik zeker gaan doen, was heel indrukwekkend. Moet je wel ff (gratis) kaarten reserveren van tevoren.

Eigenlijk heb ik niet zo veel leuke dingen te melden, aangezien ik midden in een tentamenweek zit. xD Maar ik word wel heel blij van het weer van de afgelopen week, en het feit dat de vogeltjes weer zo mooi fluiten! En met een beetje mazzel heb ik over 3 weken vakantie, dus dat is ook leuk.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo mei 30, 2012 20:59 

Dennis Krauwel schreef:
Jalf schreef:
- Ik heb aan het eind van de week voorstellingen van de musical Hair. Ik heb d'r echt zo veel zin in <3

- In juli ga ik naar New York, ook zo veel zin in! <3 Het is de tweede keer dat ik naar Amerika ga, maar de eerste keer dat ik het echt bewust ga meemaken. Ik was namelijk 2 jaar oud de eerste keer.


Oh, tof, ik neem aan dat je er zelf in speelt, of ga je kijken? En ik ben begin deze maand naar New York geweest, was supertof! 9/11 memorial zou ik zeker gaan doen, was heel indrukwekkend. Moet je wel ff (gratis) kaarten reserveren van tevoren.


Ja ik speel mee. Hair is echt een heel tof stuk om te spelen, zelfs al doe je (net als wij) een concertversie.

New York is booming! Oeh, ja 9/11 Memorial staat op ons lijstje, verder nog een aantal toeristische attracties, winkelen, musical kijken, blending ect. dus de opmerking over reseveren is heel handig. ^^

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 01, 2012 9:06 

Jalf schreef:
Dennis Krauwel schreef:
Jalf schreef:
- Ik heb aan het eind van de week voorstellingen van de musical Hair. Ik heb d'r echt zo veel zin in <3

- In juli ga ik naar New York, ook zo veel zin in! <3 Het is de tweede keer dat ik naar Amerika ga, maar de eerste keer dat ik het echt bewust ga meemaken. Ik was namelijk 2 jaar oud de eerste keer.


Oh, tof, ik neem aan dat je er zelf in speelt, of ga je kijken? En ik ben begin deze maand naar New York geweest, was supertof! 9/11 memorial zou ik zeker gaan doen, was heel indrukwekkend. Moet je wel ff (gratis) kaarten reserveren van tevoren.


Ja ik speel mee. Hair is echt een heel tof stuk om te spelen, zelfs al doe je (net als wij) een concertversie.

New York is booming! Oeh, ja 9/11 Memorial staat op ons lijstje, verder nog een aantal toeristische attracties, winkelen, musical kijken, blending ect. dus de opmerking over reseveren is heel handig. ^^


Welke musical wordt het? Of ben je nog onbeslist? :'D


Verder heb ik het leukste ding EVAAAAH te melden, want ik heb net, na 42 minuten klikken en bang afwachten tickets kunnen bemachtigen voor het Sigur Ros concert in Antwerpen op 27 augustus. IG394JIOGPEROP!HFDFOEPOR!! WAAAAAAH. IK BEN ZO EXCITED NUUUUUUU. :'D WHOEI WHOEI.

Srsly. Ik ben. ZOoooo___ blij.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: vr jun 01, 2012 9:56 

Charlie schreef:
Jalf schreef:
Dennis Krauwel schreef:
Jalf schreef:
- Ik heb aan het eind van de week voorstellingen van de musical Hair. Ik heb d'r echt zo veel zin in <3

- In juli ga ik naar New York, ook zo veel zin in! <3 Het is de tweede keer dat ik naar Amerika ga, maar de eerste keer dat ik het echt bewust ga meemaken. Ik was namelijk 2 jaar oud de eerste keer.


Oh, tof, ik neem aan dat je er zelf in speelt, of ga je kijken? En ik ben begin deze maand naar New York geweest, was supertof! 9/11 memorial zou ik zeker gaan doen, was heel indrukwekkend. Moet je wel ff (gratis) kaarten reserveren van tevoren.


Ja ik speel mee. Hair is echt een heel tof stuk om te spelen, zelfs al doe je (net als wij) een concertversie.

New York is booming! Oeh, ja 9/11 Memorial staat op ons lijstje, verder nog een aantal toeristische attracties, winkelen, musical kijken, blending ect. dus de opmerking over reseveren is heel handig. ^^


Welke musical wordt het? Of ben je nog onbeslist? :'D


Dat weet ik nog niet, aangezien dat ook even afhankelijk is van mijn nichtje en mijn zus. Ik hoef bvb Wicked niet zo nodig te zien, aangezien ik die in London al gezien heb. Maar daarentegen spelen Jesus Christ Superstar en The Phantom of the Opera ook, maar die zou ik dan wel best nog een keer willen zien. Maar ik denk dat ik het liefst naar Chicago of Avenue Q wil, beide wil ik eigenlijk al een tijdje erg graag zien.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Nederland
BerichtGeplaatst: vr jun 01, 2012 12:50 

Maandag ga ik naar Guns N Roses. :love:

_________________
"Always do, what you are afraid to do."


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 76 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme