Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Welk boek lees je momenteel?
A Game of Thrones 7%  7%  [ 2 ]
A Clash of Kings 7%  7%  [ 2 ]
A Storm of Swords 3%  3%  [ 1 ]
A Feast for Crows 7%  7%  [ 2 ]
A Dance with Dragons 10%  10%  [ 3 ]
Geen 66%  66%  [ 19 ]
Totaal aantal stemmen : 29

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 21:00 

Spoiler:
Woooow, mega vette aflevering. Ook al zijn mijn haatgevoelens nog meer gegroeid jegens Joffrey. Kill the boy really.
Ik ben één van de personen die de boeken niet leest, maar wel de serie volgt...Maar toch ben ik verward door het einde. Waarom stormen ze daar binnen en vermoorden ze kinderen/babies? Heb ik iets over het hoofd gezien?


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 02, 2012 21:46 

@Trijn

Spoiler:
Ben nog maar halverwege de ep, maar heb wel de boeken gelezen. Als ik me niet vergis worden de baby's en kinderen vermoord om er zeker van te zijn dat er geen nakomelingen van King Robert meer in leven zijn die aanspraak kunnen maken op de troon.

Maar ik moet toegeven: door het lezen van de boeken zijn me veel dingen duidelijk geworden. Tijdens seizoen 1 had ik ook vaak idgi-momenten :').


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: di apr 03, 2012 11:09 

Spoiler:
Bon, ik heb dus ook besloten om seizoen twee maar gewoon mee te volgen met de rest van de wereld :')

Ik vond het echt een awesome episode! Ik ga hem gauw nog eens bekijken.
Ik begin Tyrion steeds sympathieker te vinden.. xO

En ik ben toch blij dat ik het eerste seizoen in één ruk (her)bekeken heb want voor iemand die niet aan het lezen van de boeken toekomt (ik dus), is dat toch wel nodig om alles even opgefrist te krijgen. Zo snapte ik dan weer wel waarom die baby's en kinderen "for no reason" werden afgeslacht. Er is een stuk in een episode van seizoen 1 waarin die prostituee met haar baby duidelijk maakt dat het Roberts bastaard is. En die jonge smid ook [/naam even vergeten, maar ik doop hem Chris].
Wat een hartverscheurende scène trouwens. Ik vond het echt gruwelijk, mijn hartje brak ='(

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di apr 03, 2012 11:18 

Spoiler:
Haha, ja, ik noem die smid ook Chris, gewoon omdat het Chris is van uit Skins. xD Géén flauw idee hoe hij in GOT heet. Ik vond de scene van de babymoorden ook hartverscheurend. Gewoon al het feit dat die ene man het lef niet had om het kind te vermoorden en de andere dan gewoon doodleuk de keel gaat oversnijden. Walgelijk. Verder kijk ik ook heel hard uit naar Margaery Tyrell, gewoon omdat het wordt neergezet door Natalie Dormer xD Heeft dat personage eigenlijk een grote rol in het tweede seizoen? ^^ Misschien moet ik toch maar eens de boeken lezen, maar ik lig nog met een hele stapel ongelezen boeken. X.X


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 03, 2012 11:34 

Over de namen:

Spoiler:
'Chris' heet Gendry en 'Cassie' heet Gilly. Ik vermoed dat Margaery een grotere rol gaat spelen in de series dan in de boeken. Renly noch zij zijn POV-characters dus ik vermoed dat ze veel scènes gaan toevoegen die niet in de boeken aanwezig zijn om het voor de kijkers duidelijker te maken. In de boeken is ze eerder aanwezig dan echt participerend, maar in het derde boek wordt haar rol wel groter.

En ik vond het ook een hele fijn ep (:. Ook leuk dat ze dingen hebben toegevoegd die niet in het boek vermeld zijn. Dat stukje tussen Petyr en Cersei vond ik ook interessant en het einde was inderdaad gruwelijk. Ik snap ook niet echt waarom veel mensen dramatisch doen over de boeken. In de serie is het naar mijn mening allemaal veel explicieter.

Ik kijk nu ook heel erg uit naar Brienne en Asha ^^


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 03, 2012 11:36 

Spoiler:
Die smid heet Gendry, ze proberen inderdaad alle bastaard kinderen van Robert te vermoorden, om zo troonopvolging te bemoeilijken.


@Trijn over Nathalie Dormer:
Spoiler:
Ze heeft niet zo grote rol in het boek, maar wellicht zitten er ook al scenes in van haar uit boek 3, waar haar rol groter is. En er zullen ook scenes in de serie zitten zijn die niet in het boek worden beschreven, omdat daar geen hoofdstukken waren vanuit Margaerys oogpunt.


Edit: Wat Lacriomsa zegt dus. :P

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di apr 03, 2012 12:12 

Spoiler:
Haha, ok! Dank je wel allemaal voor de uitleg. ^^ Ik kan niet wachten op aflevering twee. En ja, ik dacht al dat Cassie van Skins er ook in mee doet. Hm, top dat ze steeds opnieuw prachtige actrices/acteurs boven halen.

Verder haat ik Joffrey uit de grond van mijn hart, maar tegelijkertijd een grote pluim voor de jongen die deze rol speelt. Zo zie je maar dat er nog altijd mensen zijn met héél veel talent.


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Over the rainbow

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 05, 2012 15:25 

2x01

Spoiler:
Yess it's back.
En goed ook! Die kindermoorden waren inderdaad echt gruwelijk. Veel gruwelijker dan in de boeken ofzo. Maar dat moet ook wel denk ik.

De scene tussen Robb en Cat was echt zo goed, sterk geacteerd.
En poor Daenerys!

_________________
"People die everyday! Friends, family. We lost Harry tonight. He's still with us, in here. So's Fred, Remus, Tonks, all of them. They didn't die in vain. Harry's heart did beat for us, for all of us. It's not over."
Neville Longbottom


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 05, 2012 16:34 

Voor degene die het niet weten: ep 2 is ook al online te vinden.

2x01 en 2x02 spoilers
Spoiler:
Aaaah heerlijk dat het weer terug is. Ik ben nog steeds CoK aan het lezen en het schiet niet op, dus ik denk dat over 2,3 eps ik ''nieuwe'' dingen ga zien. Ik vind de eps echt gaaf. Tyrion blijft gewoon awesome xD En die kindermoorden waren wel wat bruut, maar ik vond het wel heel mooi gefilmd enzo. In die scene komen er zooooveel emoties naar boven. Vooral haat natuurlijk, jegens kutJoffrey. My god, kill it with fire. Die scene tussen Joff en Cersei vond ik echt heel goed en heel ''eng'' zeg maar. Dat zo'n jongen al zo evil kan zijn enzo.
Arya/Arrie blijft ook cool. Ik vind haar gewoon een heel likeble character. En Gendry erbij is ook erg leuk. Vooral de scene dat hij erachter komt dat ze een Stark is xD
Ik vond die scene van Theon en zijn zus ietsje teleurstellend. Ik vond dat in het boek namelijk hilarisch en ook interessant. Dat hij van alles tegen haar zegt(niet alleen flirterig en vol lust, maar ook over zijn leven met de Starks en wat hij denkt over zijn familie) en dat het dan ineens zijn zus blijkt te zijn x'D

Maar goed, de serie is gewoon awesome <3

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: wo apr 18, 2012 19:14 

Spoilers 2x02

Spoiler:
Deze aflevering was ook weer top, maar ik vond hem iets minder dan de eerste aflevering omdat er minder actie in zat. Ik heb de boeken niet gelezen dus ik wist de relatie niet tussen Theon en zijn zus, dus ik ging compleet plat toen dat uitkwam. Zijn gezicht was priceless.


Spoilers 2x03

Spoiler:
WAT EEN ODUFHJGSDYTGF AFLEVERING! Ten eerste: Wow, Natalie Dormer! Hield al van haar en nu nog meer. <3 Ook begin ik meer en meer Tyrion te appreciëren. Hij was gewoon geniaal met zijn verhaaltje om de dochter van de koningin uit te huwelijken maar de bruidegom iedere keer te veranderen. :') Het einde van de aflevering vond ik ook echt geweldig. Een beetje gruwelijk om naar te kijken, maar hey... That's how the stuff works there.


Spoilers 2x03

Spoiler:
JOFFREY IS ONE SICK BASTARD!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: do apr 26, 2012 23:10 

Ik weet niet of dit bericht afgeschermd hoeft te worden omdat het over de eerste paar afleveringen gaat maar voor de zekerheid maar gedaan!
Spoiler:
Ik heb de box vandaag binnen gekregen en eigenlijk dacht ik dat ik het niks zou vinden, maar ik vind het echt geweldig! Totaal niet wat ik ervan verwacht had en ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan verwachte, maar niet dit dus :P
Ik heb nu de eerste drie afleveringen gezien en echt OMG ik ga het nog een keer zeggen; het is geweldig! Ik vind Arya echt een super leuk personage en ik lach me dood om Tyrion, hij heeft echt van die humor die ik super vind.
Super goed geacteerd ook van iedereen, ik heb nu al een hekel aan die witharige creep (weet zijn naam niet meer, de zogenaamde echte koning, die hulp wil van de wilde ofzo).. & die andere twee Lannisters, dat zeg ik dus echt niet aankomen! :shock: En die zoon van haar is echt een misselijk ventje.
Tot nu toe een super serie, ik zie een zware verslaving de hoek om komen :twisted:

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: ma mei 21, 2012 20:53 

Spoilers S02E07-E08

Spoiler:
Oh, ik ben toch opgelucht dat de twee jongste Starks er nog zijn :') Ik kon en wou het drie dagen lang niet geloven *grossed out en zo* Maar ja, anyone can be killed of zo, maar ben dan nu toch blij dat het niet zo is ^^

Ik ga de boeken lezen, I swear xD

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

King of Babylon



Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di mei 22, 2012 8:28 

Lana schreef:
Spoilers S02E07-E08

Spoiler:
Oh, ik ben toch opgelucht dat de twee jongste Starks er nog zijn :') Ik kon en wou het drie dagen lang niet geloven *grossed out en zo* Maar ja, anyone can be killed of zo, maar ben dan nu toch blij dat het niet zo is ^^

Ik ga de boeken lezen, I swear xD


Spoiler:
DIT DIT DIT DIT!

Ik heb zowaar gehuild van geluk toen Bran nog leefde :'D In mijn hoofd leefden ze ook echt gewoon nog, ik wou er niet aan toegeven. Ik dacht: "als ze echt willen dat we geloven dat ze dood zijn, moeten ze Natalia Tena haar personage toch eerst tonen hoor". Thank goodness dat ik gelijk had en niet my boyfriend (want die dacht dus echt dat ze dood waren). HOERA.

Voor de rest een boring aflevering die laatste, vond ik xD. De rest van het seizoen is wel heel awesome. En het einde van deze laatste dus ook.

_________________
Drive on. Drive on. My special one.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 02, 2012 15:33 

Spoilers Season 2

Spoiler:
Ik liep zo'n 5 eps achter, dus ik heb van de week lekker veel kunnen kijken. Helaas ben ik er niet aan toegekomen om het boek verder te lezen dus heel veel dingen waren nieuw voor mij. Vond het allemaal echt super spannend! Kan ook echt niet wachten tot de finale.

Joffrey is echt een grote #@$@#%@%. My god, kill it please. Aan de andere kant vind ik hem ook weer geniaal xD En dat acteurtje doet het echt goed. En THEON WHAT DID YOU DOOOO Ö Ik wist gewoon al dat hij niet echt Bran en Rickon had vermoord. Maar dat was toch wel spannend en was heel fijn toen ze nog even in beeld kwamen.
Jon's verhaal vind ik stiekem hilarisch xD Hoe die vrouw tegen hem doet en het hele geen seks-gedoe van de Black Brothers xD
En ik wil dat Dany haar draken terugkrijgt en dat ze eens begint met iedereen af te maken. Ik vind haar echt een super leuk personage, maar ze moet wel iets gaan dóén nu. Ik snap dat ze van alles probeert om naar Westeros te gaan enzo, maar toch. Beetje vaart erachter :P

Ow- en Tyrion blijft epic!

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 05, 2012 20:34 

Weet iemand of er al iets bekend is over wanneer seizoen 2 uitkomt op dvd?

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 110 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme