Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 16:23 

Apollo
Ik blijf erbij dat een gevallen engel totaal niet past in deze RPG en dat is gewoon het grootste struikelblok voor het geheel. Daarnaast heb ik geen vergelijkingsmateriaal met de vorige sollicitatie en vind ik de krachten nog niet echt passen. Ook vind ik het karakter nog niet sterker dan eerst. Hij lijkt me heel erg moeilijk om mee te RPG-en, ook voor de rest.

De schrijfstijl van je sollicitatie is nog steeds prima en ik raad een nieuwe sollicitatie aan. Maar wel met een ander wezen. Want zoals ik als eerste al zei, ik denk niet dat het ras in de RPG past. Daarom, NIET DOOR.

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: di apr 10, 2012 18:49 

@@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@ @@

Ok.

Naam personage: Gabriel Manthon
Geslacht: Man
Leeftijd:: 19 Jaar. (Pas een half jaar vampier).

Wezen:: Vampier

Krachten:: Bovennatuurlijke zintuigen en spieren, naarmate een vampier meer mensenbloed drinkt wordt hij sterker. Kan niet tegen knoflook, kruizen en fel zonlicht.

Karakter: Hoewel Gabriel behoorlijk op zichzelf gesteld is, geeft hij veel om zijn familie. De verandering naar vampier kwam dan ook als een schok voor hem, aangezien hij door zijn bloeddorst zijn naasten moet vermijden. Het mensenbloed vindt hij uiteraard heerlijk, maar hij wilt geen onschuldige mensen pijn doen. Gabriel is behulpzaam en heeft het beste met zijn medemens voor. Hij is slim en heeft bijna voor elke situatie een oplossing. Bijna, want met zijn nieuwe 'leven' weet hij geen raad. Verder is Gabriel ambitieus en heeft hij er alles voor over om zijn doel te bereiken. Namelijk het controleren van zijn bloeddorst.

Uiterlijk: Gabriel heeft een kort laagje donker haar, blauwgroene ogen, een tamelijk gespierd postuur en is redelijk lang. Zijn kledingstijl is onopvallend en gewoontjes.

Reden om naar Yokai te komen: Gabriel wilt zijn bloeddorst leren beheersen en meer dan alleen met tomatensap. Hij wilt onder de mensen kunnen leven. Naast deze hoofdredenen is hij ook zeer geïnteresseerd in het leren kennen van andere wezens.

Overige informatie: Onder familie vallen ook vrienden bij Gabriel.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo apr 15, 2012 15:53 

Apollo
Ik adviseer je om niet bij elke sollicitatie die smileys neer te zetten. (ook al gaat het niet zoals jij het wilt) Het kan je ooit benadelen. Hoe dan ook, ik vind je personage interessant, we hebben al een tijdje geen vampeir in de RPG gehad en het is interessant dat hij pas een halfjaar geleden gebeten is. Ik denk dat Gabriel een interessante aanwinst is voor de groep. Daarom ben je DOOR.

Je mag gelijk gaan posten. Je kan er het beste inkomen door te posten dat je nieuw bent, dat je nog niet precies weet wie er bij je in de klas zitten en je spreekt 'toevallig' iemand aan die dus bij je klas hoort. Hou er rekening mee dat sommige van onze personages momenteel wat slecht gehumeurd zijn. Eén belangrijk punt, er is op de campus (op school) geen verse aanvoer van mensenbloed mogelijk. Gabriel krijgt dierenbloed van school. Hij kan eventueel andere studenten bijten, maar daar wordt streng op gestraft, dat si hem ook verteld. Veel plezier (:

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: ma jul 09, 2012 13:41 

Naam: Robin
Leeftijd:: 20
RPG-Paspoort:: Klik

Naam personage:: Jayden Samuels
Geslacht:: Man
Leeftijd:: 19

Wezen:: Bakeneko (een monsterkat uit de Japanse folklore)
Krachten:: Als Bakeneko heeft Jayden de gave om van gedaante te veranderen. Hierin ligt zijn grootste kracht en tegelijkertijd ook zijn grootste valkuil: hij is enkel zo sterk als de gedaante waarin hij zich verandert. Behalve zijn kattengedaante heeft hij enkel de mogelijkheid om verschillende menselijke gedaantes aan te nemen. Nadat hij een gedaante heeft gekozen moet hij altijd eerst wennen aan de vorm waarin hij zich plots begeeft. Hoewel andere Bakeneko over vuur- gerelateerde krachten beschikken, is Jayden nooit verder gekomen dan het produceren van een beetje rook.

Karakter:: Jayden leeft bij de filosofie "Wie niet sterk is, moet slim zijn," en is constant bezig met vooruitdenken. Hij is alert, en zorgt er altijd voor dat hij weet waar de uitgangen zijn in elke kamer waarin hij zich bevindt, al is het maar om snel weg te kunnen komen als hij iets onhandigs doet of zegt. Doordat hij constant zo alert is, is hij ook redelijk schrikachtig. Bij het minste of geringste dat hij hoort springt hij als het ware al op. Hij is ook erg nieuwsgierig, maar hij houdt zichzelf voor dat dat alleen zo is omdat hij deels kat is.
Hij is sociaal niet echt de handigste, maar dat komt ook doordat hij redelijk afgezonderd heeft geleefd tot zijn intrek in Yokai. Als hij echt goed probeert om vrienden te maken, heeft hij er alle vertrouwen in dat dat hem gaat lukken. Aan zijn communicatievaardigheden zal het niet liggen, hij moet alleen uitkijken dat hij niet meteen te openhartig is, of niet per ongeluk iets beledigends zegt.
Hij heeft een hekel aan mensen ( of mensachtigen) die denken dat ze superieur zijn en zich daarnaar gedragen. Dit gedrag strijkt hem tegen zijn haren in. Ook kan hij niet goed tegen leugenaars.
Als Bakeneko zit het in zijn natuur om ongein uit te halen en mensen de stuipen op het lijf te jagen. Hij houdt hier zelf helemaal niet van en probeert het in te dammen, maar af en toe geeft hij er toch aan toe. Verder is Jayden een normale jongen, met emoties en uitspattingen net als ieder ander.

Uiterlijk:: Jayden heeft bruin, licht-krullend haar en grijze ogen. Hij is ongeveer 1,75 m lang en daar helemaal niet blij mee. Hij zou graag wat langer zijn. Hij is niet sterk gebouwd, maar is in plaats daarvan wat sneller. Hij zou graag wat groter en sterker zijn, maar hij weet dat dat er niet in zit, tenzij hij de gedaante van een bodybuilder ofzo aan zou nemen. Kleding kan hem niet zo boeien. Hij draagt meestal een donkere spijkerbroek (vaak skinny, omdat de broeken anders zo lubberen) met een simpel shirtje en een paar Allstars. Hij heeft een lang litteken over zijn bovenarm lopen, maar daar zit meestal een jas of vest overheen.

Reden om naar Yokai te komen:: Bakeneko worden gezien als kwaadaardige wezens die moorden en hun slachtoffers opeten. Hoewel tegenwoordig nog maar heel weinig Bakeneko clans dit gedrag vertonen, is het een generalisatie geworden. In zijn woonplaats heerst deze mening dan ook sterk en toen mensen er achter kwamen dat Jayden en zijn moeder (zijn vader heeft hij nooit gekend en hij durft eigenlijk niet te vragen wat er met hem gebeurd is) Bakeneko waren begonnen ze hen te mijden, en uiteindelijk te treiteren. Zijn moeder heeft hem naar Yokai gestuurd om hier aan te ontkomen.

Overige informatie:: Als gedaanteverwisselaar heeft Jayden af en toe moeite om het personage dat hij speelt terwijl hij een andere gedaante draagt uit elkaar te houden met wie hij zelf is. Hij gaat helemaal op in de persoon die hij speelt.
Helaas draagt de elegantie die Jayden bezit in zijn kattenvorm niet over naar zijn menselijke gedaantes. Jayden is af en toe erg onhandig.
Verder heeft Jayden als Bakeneko geen voorkeur voor een specifieke partner, aangezien zijn soort liefde zoekt waar ze het krijgen kunnen. Dit kan een man of een vrouw zijn. Jayden maakt het niet zo veel uit.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo dec 23, 2012 16:44 

Naam: Tengaar
Leeftijd:: gok zelf maar
RPG-Paspoort:: Search and you will find ;)

Naam personage:: Allen Blackburn
Geslacht:: Man
Leeftijd:: 21

Wezen:: Thunderbird
Krachten:: Als Thunderbird heeft hij in zijn originele vorm enorme vleugels waarmee hij stormwinden kan creëren en bliksem kan aantrekken/oproepen. Het licht van de bliksemschicht die hij creëert kan zo fel zijn dat iemand verblind wordt.

Karakter:: Allen is sociaal aangelegd en houdt van mensen om zich heen. Hij komt vaak aardig over en geniet van populariteit, van beide kanten (niet zozeer in seksuele aard, maar meer omdat hij graag mensen om zich heen heeft). Echter heeft Allen een 'duistere' kant die sterk tot uiting komt als je hem boos maakt. Als hij eenmaal kwaad is kan hij zijn natuurlijke aard niet onderdrukken (Thunderbirds zijn erg wraakzuchtig aangelegd). Allen is eerder slim dan atletisch.
Uiterlijk:: Allen heeft kort blond haar wat hij meestal een beetje spikey eruit laat zien. Hij heeft blauwe ogen en is 1.83 lang. Hij heeft een normaal postuur en gaat meestal gekleed in gemakkelijk ogende kleding. Hij let er echter wel op of het er ook wat goed uit ziet.
Reden om naar Yokai te komen:: Allen wilt goed functioneren in de mensenwereld. Zijn wraakzuchtige karakter kan hij echter niet goed onderdrukken en weerhoudt hem daar dus van. Om dit beter onder controle te krijgen is uit vrije wil naar Yokai gegaan.
Overige informatie:: Allen heeft een natuurlijke afkeer tegen reptiel-achtige wezens.

Together we both make hurricanes

Laatst bijgewerkt door Tengaar op zo okt 13, 2013 12:06, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo dec 23, 2012 20:50 

UITSLAG!!!

IrethR
Ik heb deze sollicitatie over het hoofd gezien en je bent sinds september niet online geweest dus of dit nut heeft weet ik niet eens. Maar vanwege het feit dta je sinds september niet meer online bent geweest, ben je Niet Door.

Tengaar
Je weet dit eigenlijk al een beetje, maar het personage is goed. Het is waarschijnlijk iets tijdelijks, maar het is wel iets wat we kunnen gebruiken. Interessant ras, duidelijk. DOOR!

Solliciteren!

Ik ben nog steeds op zoek naar leuke en actieve RPG'ers. Het is een RPG waar je makkelijk in kan stromen omdat het een scholen-RPG is waardoor je niet lang hoeft te wachten voordat je eindelijk kan posten. Het liefst ben ik op zoek naar andere rassen dan we al hebben. Hier vind je een up-to-date lijst van de personages en hun rassen!

Qua ras mag je eigenlijk alles kiezen. Als je een redelijk onbekend ras hebt dan mag je iets uitgebreider zijn over de krachten. Weet je niets? Wees gerust, hieronder heb ik een kleine selectie van wat er is en wat hun krachten zijn.

De lijst met eventuele wezens/monsters
Lees verder...
Vampier
Een van de sterkere wezens, drinken mensenbloed of dieren bloed. Ze kunnen niet tegen knoflook en kruizen. Ze verbranden in de zon.
Weerwolf
Veranderd met volle maan, is erg snel. Hij weet makkelijk aan iets te ontkomen, erg sterk wezen. Is niet perse wild en onhandelbaar in zijn echte vorm.
Cyclops
Hebben in hun ware vorm maar één oog en zijn ongelofelijk sterk.
Gorgon
Vrouwelijke demonen met slangen in plaats van haar. Wie haar recht aankijkt (in haar werkelijke vorm) versteend.
Banshee
Een (vrouwelijke) geest die de dood van mensen aankondigt. Ze hebben een ijselijke gil die je kan doden en staan bekend als slechte voortekens.
Snowgirl/Snowman
Beheerd krachten van sneeuw en ijs. Zij/hij heeft het bijv. ook nooit koud.
Zeemeermin
Is menselijk op land, in water kan hij/zij naar normale vorm keren. Ze houden van menselijk vlees.
Nimf
Een natuurwezen, kan zowel van aarde als van water zijn. Ze hebben een voorliefde voor de natuur en zijn over het algemeen goedaardige wezens.
Heksen/Tovenaars
Ze zijn niet erg geliefd bij medewezens omdat ze niet het probleem hebben dat ze hun werkelijke vorm niet hoeven te verbergeren. (ze zien er altijd menselijk uit) Ze beoefenen magie, dit kan van alle niveaus komen en totaal verschillend zijn.

Maar doe gerust iets anders!

Het sollicitatie lijstje
Code:
[b]Naam: [/b]
[b]Leeftijd::[/b]
[b]RPG-Paspoort::[/b] [url=link naar RPG-paspoort]Naam[/url]   

[b]Naam personage::[/b]     
[b]Geslacht::[/b]     

[b]Wezen::[/b]
[b]Krachten::[/b]

[b]Karakter::[/b]     
[b]Uiterlijk::[/b]
[b]Reden om naar Yokai te komen::[/b]
[b]Overige informatie::[/b]

Ik hoop sollicitaties te zien en nieuwe mensen te mogen verwelkomen in de rPG (:

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 24, 2012 12:39 

Naam: Sanne
Leeftijd:: Bijna 21, oh yeah!
RPG-Paspoort:: Do I really need to? [a]

Naam personage:: Merle Ellis
Geslacht:: Vrouw
Leeftijd:: 17

Wezen:: Heks
Krachten:: Mensen zeggen dat er ook vriendelijke heksen bestaan. Als dat al zo is, dan is Merle er zeker geen van. Met haar gedachten kan ze mensen en dieren doden, ze kan ziektes overbrengen en natuurlijk kan ze, zoals een echte heks betaamt, vliegen. Een ketel vindt Merle nogal ouderwets, maar drankjes brouwen kan ze ook.

Karakter:: Merle ziet er heel vriendelijk en onschuldig uit, maar het tegendeel is waar. Ze is een nors en stug persoon dat het moeilijk vind om anderen te vertrouwen. Het liefst doet ze al het werk alleen, want anderen doen het vast niet zo goed als zij het zou doen. Je kan dus wel zeggen dat ze een heuse control freak is. Merle is op haar best als ze heerlijke heks-achtige dingen mag doen. Ze is bijvoorbeeld dol op vliegen. Ook dood ze graag onschuldige diertjes, zoals sprinkhanen en slakken, als tijdverdrijf. Ondanks haar terughoudende persoonlijkheid en ietwat bizarre hobby’s voelt Merle zich soms alleen en onbegrepen.
Uiterlijk:: Ze stamt af van een Duitse coven en dat is duidelijk in haar terug te zien met haar donkergroene ogen en blonde haar. Ze is vrij mager en dat is vooral in haar gezicht goed te zien. Haar lievelingsoutfit is een lange zwarte rok met een donkergroen vestje en een donkerkleurig topje eronder. Merle heeft geen problemen om groen, bruin, zwart en blauw allemaal tegelijk met elkaar te combineren, dus dat zal je haar ook vaak zien dragen. Merle draagt geen make-up.
Reden om naar Yokai te komen:: Een aantal leden van Merle’s coven zijn getroffen door een ernstige ziekte en haar ouders hebben het vermoeden dat Merle daar achter zit. Ze is naar Yokai gestuurd om haar krachten onder controle te krijgen. Daarnaast vinden haar ouders dat ze ook moet leren hoe ze met leeftijdsgenoten in contact moet komen.
Overige informatie:: Merle verandert niet van gedaante, dus ik verwacht enige afgunst uit de rest van de groep ;D

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma dec 24, 2012 14:55 

San Riddle
ik hoef hier niet veel over te zeggen eigenlijk :') Merle klinkt erg interessant en ietwat sadistisch wat vast goed komt. Ze past vast in de gestoorde groep die er al is (; Het enige wat ik nog opmerk is dat haar krachten om mensen te doden nog niet volledig ontwikkeld is en dat de grootte van het wezen er vanaf hangt hoeveel energie het haar kost en of het lukt. Een 17-jarige die iedereen kan vermoorden is wat overdreven [A] Ik heb je een PB gestuurd met informatie over je eerste post. DOOR!

Solliciteren!

Ik ben nog steeds op zoek naar leuke en actieve RPG'ers. Het is een RPG waar je makkelijk in kan stromen omdat het een scholen-RPG is waardoor je niet lang hoeft te wachten voordat je eindelijk kan posten. Het liefst ben ik op zoek naar andere rassen dan we al hebben. Hier vind je een up-to-date lijst van de personages en hun rassen!

Qua ras mag je eigenlijk alles kiezen. Als je een redelijk onbekend ras hebt dan mag je iets uitgebreider zijn over de krachten. Weet je niets? Wees gerust, hieronder heb ik een kleine selectie van wat er is en wat hun krachten zijn.

Lees verder...
Vampier
Een van de sterkere wezens, drinken mensenbloed of dieren bloed. Ze kunnen niet tegen knoflook en kruizen. Ze verbranden in de zon.
Weerwolf
Veranderd met volle maan, is erg snel. Hij weet makkelijk aan iets te ontkomen, erg sterk wezen. Is niet perse wild en onhandelbaar in zijn echte vorm.
Cyclops
Gorgon
Vrouwelijke demonen met slangen in plaats van haar. Wie haar recht aankijkt (in haar werkelijke vorm) versteend.
Banshee
Een (vrouwelijke) geest die de dood van mensen aankondigt. Ze hebben een ijselijke gil die je kan doden en staan bekend als slechte voortekens.
Snowgirl/Snowman
Zeemeermin
Is menselijk op land, in water kan hij/zij naar normale vorm keren. Ze houden van menselijk vlees.
Nimf
Een natuurwezen, kan zowel van aarde als van water zijn. Ze hebben een voorliefde voor de natuur en zijn over het algemeen goedaardige wezens.
Heksen/Tovenaars
Ze zijn niet erg geliefd bij medewezens omdat ze niet het probleem hebben dat ze hun werkelijke vorm niet hoeven te verbergeren. (ze zien er altijd menselijk uit) Ze beoefenen magie, dit kan van alle niveaus komen en totaal verschillend zijn.

Het sollicitatie lijstje
Code:

Ik hoop sollicitaties te zien en nieuwe mensen te mogen verwelkomen in de RPG (:

Profiel  

Hotemetoot

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 18, 2013 11:09 

Naam: Sarah
Leeftijd:: 10
RPG-Paspoort:: Sarah

Naam personage:: Kathleen Meier
Leeftijd:: 14

Wezen:: Zeemeermin
Krachten:: Kathleen kan als ze heel boos is mensen laten opzwellen (Harry/Margot, ja een beetje zo.) en die kunnen alleen naar beneden getrokken worden door Kathleen zelf. Ze kan dit echter niet op commando en ze kan er zelf ook niets aan doen.

Karakter:: Ze komt voor zichzelf op, maakt niet snel vrienden, maar is soms ook wel heel lief. Ze komt bij de anderen meestal bitcherich over en is niet echt geliefd.
Uiterlijk:: Ze heeft een bleke huidskleur, rood haar, groene ogen, draagt meestal jurkjes omdat als ze dan per ongeluk water aanraakt haar kleren niet scheuren, ze draagt altijd een licht laagje make-up, en ze is rond de 1 meter 60.
Reden om naar Yokai te komen:: Ze was heel boos op een winkelier die haar voor de gek hield, en die zwol vervolgens op. De politie heeft haar aangehouden en veroordeeld tot 2 jaar kindergevangenis straf wegens poging tot moord. Ze is ternouwernood ontsnapt naar Yokai Acedemie.
Overige informatie:: Haar ouders zijn vergaan in de lucht door toedoen van Kathleen, en zijzelf zegt dat ze een ziekte hadden en toen zijn overleden, en dat Kathleen daar niets van wist en daardoor het ziekenhuis niet kon bellen. Ze is daardoor opgegroeid bij een ander gezin, waar ze erachter kwam dat ze een Zeemeermin was. Dat gezin was heel aardig tegen haar en op de Acedemie mist ze hen dan ook.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do jul 18, 2013 11:43 

Sarah
Je hebt naar mijn idee niet echt alles goed doorgelezen. De krachten die er omschreven staan bij een Zeemeermin behandel je niet eens, daarnaast komt je personage er niet later achter, je personage is zo geboren, je personage is opgegroeid in het water bij andere Zeemeerminnen (en zeemeermannen). Daarnaast is de minimumleeftijd 17 voor een personage (staat in de openingspost). Belangrijker is dat ik dus niets weet van je personage, de karakteromschrijving is veel te kort om een goed beeld te geven en we hebben al personages die niet makkelijk vrienden maken en meer heb ik er echt niet nodig. Als geheel klopt er weinig van je sollicitatie en alles lijkt nogal willekeurig zijn gepakt. Ik raad je aan om deze post heel goed door te lezen en voortaan te kijken naar de sollicitaties van andere RPG'ers (die al door zijn) om er ook zeker van te zijn dat je geen personage schrijft die al in de RPG zit. Niet door.

Solliciteren!

Lees verder...
Vampier
Weerwolf
Cyclops
Gorgon
Banshee
Snowgirl/Snowman
Zeemeermin
Nimf
Heksen/Tovenaars

Het sollicitatie lijstje
Code:

[b]Leeftijd::[/b] (tussen 17 en 22 jaar)

Ik hoop sollicitaties te zien en nieuwe mensen te mogen verwelkomen in de RPG (:

Profiel  

1e jaars

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 11, 2013 16:04 

Nou, het lijkt me een leuke RPG! Ik meld me graag aan!

Naam: Linda
Leeftijd:: 11 in November 12
RPG-Paspoort:: http://harrypotterforum.nl/viewtopic.php?p=1066440#p1066440

Naam personage:: Aki Ytohra
Leeftijd:: In het echt 89, ziet eruit als 16. (Hoop dat je het begrijpt.)

Krachten:: Aki is sterker dan gemiddeld, en ze kan met haar nagels zich zo aan een gebouw of boom vasthouden. Met haar scherpe hoektanden kan ze iemand zo doodbijten. Ook is ze snel.

Karakter:: Aki is niet bang om iemands bloed te drinken, sterker nog, Ze wil niets liever. Ze is erg fanatiek. Ze zal er niet mee zitten om vals te spelen en is erg Zelfverzekerd. Ze maakt niet snel vrienden omdat ze vaak perrongelijk eerst vijanden maakt. Dat komt doordat ze het gewend is in de natuur. Ze is sterk, maar zal zwak in elkaar duiken wanneer ze zonlicht en knoflook ziet.
Uiterlijk:: Aki heeft oorspronkelijk bruin haar en Lichtblauwe ogen. Maar toen ze Vampier werd zijn haar ogen op een pijnlijke manier rood geworden en heeft ze ook haar haar rood geverfd. Aki draagt haar haar op haar schouders en ze heeft een best bleke huid.
In haar oorspronkelijke vorm draagt ze een witte jurk. Maar anders Draagt ze een zwarte sweater waar ze haar capuchon over haar hoofd heeft, een lange spijkerbroek, gympen en grijze handschoentjes. Ze draagt dit zodat ze een beetje bedekt is tegen de zon.
Reden om naar Yokai te komen:: Nadat ze een mens in de nacht had vermoord en leeg aan het zuigen was, is ze gezien door een slager. Nadat ze hem ook had vermoord werd het licht en is ze op straat gevonden. Ze is in de gevangenis ingestopt en bijna was het de wereld ingegaan dat ze een vampier hadden gevangen. Maar toen is een vriend van Aki haar komen redden.
Aki wil nu zich beter leren beheersen. Het was het idee van haar vriend omdat hij inzag dat ze nog veel moest leren.
Overige informatie:: Korte geschiedenis: Aki is al 73 jaar Vampier en werd bijna vermoord op een bruiloft. Maar toen besloot de dader (Vampier) haar te sparen. Ze is ooit in aanraking gekomen met een weerwolf en wil dat niet nog een keer meemaken.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: vr okt 11, 2013 20:38 

LindaWeasley
Er zijn eigenlijk heel veel punten aan je personage die niet kloppen, maar ik behandel maar een paar dingen. Als eerste ga ik zeggen dat je niet hebt gelezen, er staat in het sollicitatieformulier dat de leeftijd tussen de 17 en 22 jaar moet zijn. En dan kom je aan met 16 als uiterlijke leeftijd. Prima dat de echte leeftijd hoger is, maar als er een leeftijdsgrens staat, kies dan niet iets wat jonger is qua uiterlijk. Daarnaast is de naam typisch Aziatisch en Aziatische mensen hebben geen lichtblauwe ogen en het idee dat haar ogen nu rood zijn omdat ze vampier is vind ik ook not done. Maar belangrijker, je bent een beginner en je wilt een asociaal personage spelen en dat is absoluut niet slim. Asociale personages eisen ervaring, net zoals personages die heel introvert zijn. Daarnaast vind ik de karakterbeschrijving weinig zeggen over wat haar persoonlijkheid werkelijk is, het is te weinig. Ook de reden om naar Yokai te komen vind ik niet kloppen. Ze is op straat gevonden toen het licht werd? Dat betekent dat ze al was begonnen met verbranden en dan reageert politie echt niet zo snel dat ze het overleefd had. Ik raad je aan om deze post heel goed door te lezen en je sollicitatie voortaan na te kijken op spelling, want er staan ook een hoop fouten in. Niet door.

Solliciteren!

Lees verder...
Vampier
Weerwolf
Cyclops
Gorgon
Banshee
Snowgirl/Snowman
Zeemeermin
Nimf
Heksen/Tovenaars

Het sollicitatie lijstje
Code:

[b]Leeftijd::[/b] (uiterlijke leeftijd tussen 17 en 22 jaar)

Profiel  

5e jaars

BerichtGeplaatst: vr nov 08, 2013 11:05 

Okeeee, het is lang lang geleden dat ik hier ben geweest, maar ik denk dat het bloed toch stroomt waar het niet gaan kan. Ik mis het. Dus ik hoop dat mijn onactiefheid van een paar jaar geleden (woow) word vergeten en geef me een kans, pretty please? [a]

Naam: Yara
Leeftijd:: 20
RPG-Paspoort:: Deze heeft nodig een update nodig kwa leeftijd

Naam personage:: Ian. Gewoon Ian.
Geslacht:: Mannelijk
Leeftijd:: 188

Krachten:: Just the normal. Je weet wel, mensen hun nek omdraaien, aderen doorboren met zijn fangs, bovennatuurlijke kracht, ongelovelijk sexy, niet tegen zonlicht kunnend en zijn arrogantie.

Karakter:: Gemeen, arrogant, zelfzuchtig, sluw, duistere humor… Need I to go on? Ian is iemand die vol van zichzelf is en vind dat hij het beste is. Logische, want dat is hij ook. Buiten het feit dat hij niet heel ijdel is, vind hij zichzelf wel knap en gebruikt dat ook om andere mensen/monsters om zijn vinger te wikkelen. Zijn arrogantie kan ervoor zorgen dat hij opvliegend is van karakter en ook heel degenerend tegenover andere. Hij probeert een situatie naar zijn hand te krijgen en gaat over lijken (letterlijk) als dat moet. Hij gebruikt en misbruikt mensen/monsters en als hij het zat is, laat hij ze vallen als een baksteen.
Ian heeft geen zwaktepunten. Althans, dat zegt hij. Maar stiekem heeft hij er 1. Dat is Jade. Op de een of andere manier is ze bij hem in zijn hersenen gedrongen en als hij niet oppast, kan hij zich gevaarlijk laten gaan door haar. Hij zal het nooit toegeven, zelfs niet tegenover Jade. Want iemand voor wie een normale dag zo’n 5 mensenlevens kost, kan toch onmogelijk verliefd zijn?
Uiterlijk:: Ian is knap, niet dat je dat hem hoeft te vertellen. Hij heeft hel blauwe ogen, die bloeddoorlopen kunnen zijn als hij in zijn vampire modus zit. Hij is gespierd, lang en heeft halflang haar omdat hij geen zin heeft om naar een kapper te gaan maar ook omdat hij weet dat de vrouwtjes dat sexy vinden. Zijn hagelwitte tanden zullen op het eerste ogenblik niets verraden maar als hij jaagt of bloed ruikt, zullen die toch gevaarlijke scherp en hoekig worden.
Reden om naar Yokai te komen:: Ian heeft al op Yokai gezeten omdat hij zich voornamelijk verveelde en graag andere monstertjes pest. Om persoonlijke reden is hij wel een tijdje weg geweest (emotionele stuff waar hij niet graag/nooit over praat) maar Yokai, en voornamelijk Jade, hebben toch zo’n aantrekkingskracht dat hij terug wilde gaan. Al zou hij dat nooit toegeven. Hij zal eerder zeggen dat hij zich alweer verveelde, sterker wilde worden of om de bibliotheek vol met nuttige informatie over andere monsters en hun zwakheden op school.
Overige informatie:: Je weet dat ik een actieve speler kan zijn en dat wil ik ook graag zijn. Ik heb er een beetje uitgelegen (beetje boel) maar wil echt weer graag iets met RPG's doen.
Oh en ik ben zijn achternaam vergeten. Oops.

people are like slinkies; not really good for anything,
but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: vr nov 08, 2013 16:08 

Yaraa
Ian zijn achternaam is Bennett. Of je dat nou leuk vind of niet, het is zo :') *springt van binnen hyper op en neer van blijdschap* Ik hoop dat je natuurlijk nog weet wie je voor je banner gebruikte, want ja, zonder dezelfde persoon is het geen Ian. *doet onopgemerkt een vreugdedansje* Ik denk dat alle andere klasgenoten ook wel weer eens een vampier willen ontmoeten, geloof dat we wel echte fans hadden van vampiers. Maar omdat we nu even in een lastige situatie zitten moet je nog heel even wachten met posten (want ik ga dit weekend zorgen dat alles weer 'normaal' wordt) maar ik zal je een mooie PB sturen als je kan posten. In de tussentijd kun je Ian hier voorstellen (; *happy happy happy*

Sollicitaties nog steeds geopend

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Keer terug naar Sollicitaties & OOC
Ga naar: