Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In Heaven

Houseitem
BerichtGeplaatst: za okt 01, 2011 11:42 

Ik zit in Huffelpuf.
Niet dat ik het zo erg vind hoor, want overal is er altijd en twijfel tussen Ravenklauw en Huffelpuf, maar het is dus Huffelpuf geworden.

Ergens klopt het wel hoor.

x.

_________________
Luna: "Whenever you're ready Sir." Dobby: "Sir? I like her very much."


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 15, 2012 13:17 

Ravenclaw yay =D

I'm so happy =D dus zit ik hier op hpf toch in de juiste afdeling :D . Het maakte me overigens niet echt wat uit in welke afdeling ik terecht zou komen, zolang het maar geen Gryffindor werd aangezien ik daar zeer weinig tot niks mee heb...Maar het is Ravenclaw dus woohoo =D


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 15, 2012 21:31 

Omdat ik het gevoel heb dat ik best wat veranderd ben tussen augustus en nu, heb ik een tweede account aangemaakt om te zien waar ik nu terecht zou komen.

In augustus was ik nog zonder meer een Slytherin, nu was ik een hat stall. Op het einde kon ik kiezen tussen Ravenclaw en Slytherin. Ik heb natuurlijk voor Ravenclaw gekozen.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 15, 2012 22:54 

Ik heb ook weer een account aangemaakt (en ondertussen weer verwijderd), omdat ik ook benieuwd was of ik weer in Slyth werd gesorteerd.. En jahoor, 100% Slyth xD

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 0:46 

Ik heb dus zojuist ook mezelf laten sorteren. Een Slyth. Geen verassing :') Ik vind het een mooie test, maar vraag me af waar het op gebasseerd is. Ik vond niet per se dat je van elk antwoord zeer duidelijk kon zeggen 'Da's die afdeling!'.

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 8:36 

Agenia schreef:
Ik heb dus zojuist ook mezelf laten sorteren. Een Slyth. Geen verassing :') Ik vind het een mooie test, maar vraag me af waar het op gebasseerd is. Ik vond niet per se dat je van elk antwoord zeer duidelijk kon zeggen 'Da's die afdeling!'.


Er zijn wel meer mensen die zich afvragen, en op deze website verzamelen een paar mensen gegevens om er een lijn in te kunnen vinden.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 8:55 

Ook ik heb een tweede account aangemaakt, om te kijken of het klopt. Ik kreeg dezelfde wand en ook weer Hufflepuff xD. Dus het was zeker niet random!

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Far Far Away

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 12:40 

Ik ben net gesorteerd en ik ben een Gryffindor! Aan de ene kant wel leuk, maar ik had toch wel op Hufflepuff gehoopt! Gryffindor kan op zich ook wel kloppen, hope it will be fun in Gryffindor too!

_________________
Proud to be a Hufflepuff!^^
We are the Harry Potter generation!


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Fairy Tale Land
BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 13:37 

Ik zat ook in Gryffindor.
Ik heb vals gespeeld en eergisteren nog een nieuwe account aangemaakt. Daarmee kwam ik uit op Huffelpuf. Een beetje verbaast was ik wel, want eigenlijk waren we er vanuit gegaan dat ik waarschijnlijk Ravenklauw zou krijgen anders Zwadderich xD
Aan mijn tweede sortering hecht ik niet zoveel waarde. Ik denk dat het misschien wel zou kunnen, maar ik vind het vrij unlikely. Ik ben niet aardig genoeg om een Huffelpuf te zijn xD Ik denk dat je toch ook altijd wel beinvloed wordt door de antwoorden die je krijgt. Je gaat altijd denken wat waarbij hoort en sommige vragen zijn ook gewoon echt heel raar (wit of zwart, wat zeg dat nu over je innerlijk?).
Mijn eerste sortering blijft staan en ik ben en blijf een Griffoendor. Immer und immer.

_________________
Tv taught me how to feel, now real life has no appeal.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 14:59 

Ik zit wederom in Slyth. Wtf :')

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: thuis

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma apr 16, 2012 16:52 

ik zit in ravenklauw ik vind het opzig wel een goede keuze.

_________________
Gryffindor
Rocks!!!


and nobody else


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 18, 2012 12:18 

Ik ben ingedeeld in Huffelpuff en toen ik alles had gelezen was ik daar wel blij mee. Grappig dat de antwoorden die ik had gegeven op Huff uitkomen...Had het niet echt verwacht.

_________________
You are Braver than you Believe,
Stronger than you seem
and
Smarter than you Think.

Go Go Gryffindor!
_________________
I do believe in Fairy's! I do! I do!


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 20, 2012 1:29 

Ik ben in Huffelpuf terecht gekomen, hoewel ik even mijn wenkbrauwen optrok toen ik het zag vind ik het niet erg om in Huffelpuf te zitten. Ergens klopt het ook wel weer als ik de eigenschappen lees in de extra info over Huffelpuf:

- Betrouwbaar
- Loyaal
- Niemand intimideerd ons
- We don't shoot our mouth off: (even opgezocht wat dat betekend :roll: ) to talk about something that you should not talk about or that you know nothing about
- Vriendelijk
- Fatsoenlijk
- Vasthoudend

Dit bezit ik allemaal. Er zijn twee dingen die altijd geassocieerd word met Huffelpuf die ik absoluut niet bezit: Ik ben absoluut geen harde werker en ik ben absoluut niet geduldig en dan bedoel ik ook totaal niet :P

Maar ik heb het dus helemaal geaccepteerd waar de sorteerhoed me ingedeeld heeft en dat komt waarschijnlijk ook omdat ik mezelf nooit in mijn hoofd in een afdeling heb geplaatst.. Ik heb er nooit echt diep over na gedacht waar ik - volgens mezelf - 'thuis' hoor. Tuurlijk heb ik wel een favoriete afdeling (Griffoendor) maar dat komt meer omdat al mijn favoriete personages daarin zitten (de marauders - minus Peter - Lily etc. etc.)

Wel vond ik sommige vragen heel vreemd: het bos of de rivier - het kasteel, het bos, of de zee (ik heb bij beide voor water gekozen omdat ik van zwemmen hou XD) - rechts of links (ik heb rechts gekozen omdat ik rechtshandig ben) - oneven of even getallen (het eerste wat in me opkwam toen ik dat las was meteen de even getallen dus heb ik die gekozen omdat ik voor beide geen reden zou kunnen bedenken waarom ik wat zou moeten kiezen) .. Maar als ik dan weer kijk naar die eigenschappen dan moet er toch wel iets van die test kloppen als je het mijn vraagt.

Ik denk vooral dat mensen teleurgesteld zijn omdat ze zichzelf jarenlang in een ander afdeling hadden gezien maarja who am I? :P

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Dreuzel

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma apr 23, 2012 19:42 

Ik ben ingedeeld in Gryff... :D


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr apr 27, 2012 21:44 

Euhm... wth :shock: Ik ben in Slytherin ingedeeld :shock:
Dat was wel even slikken. Ik zie mezelf meer als een huff of ravenklauw. Totaal geen Slyth :shock:
Blijkbaar moet ik meer durven in de magische wereld ofzo. Of heb ik ergens een verborgen donker kantje.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 203 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme