Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bon Temps
BerichtGeplaatst: vr sep 09, 2011 19:53 

Spoiler:
Bij Hufflepuff komt het denk ik ook door het gebrek aan actieve lede. Velen activeren een tweede account om bij hun 'geliefde' house uit te komen. Velen zijn teleurgesteld doordat ze in Hufflepuff zitten.

_________________
    GRYFFINDOR!


    "Giving Jason Stackhouse vampire blood is like giving Ho-Hos to a diabetic."


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 13, 2011 18:44 

Over potions

Spoiler:
Okey, ik vind dit best leuk om te doen en de Cure for Boils ging ook heel goed, de practice ging direct goed en voor house points de tweede keer. Alleen nu ben ik met die andere drankjes bezig en dat gaat nog minder. Vooral potions waar ingrediënt in zit dat in een potje zit. Als je daar dan boven de ketel houdt, dan gaat er bij mij automatisch te veel in. En net liet ik zo'n potje per ongeluk in de mortar vallen en kon ik 'm er niet meer uithalen, waardoor er 80 stuks van het ingrediënt in zat voordat ik dan uit nood maar gewoon mijn wand gewaved heb xD Dat was nogal lame :')

Maar goed. Het is wel leuk, maar wel lastig. Maar dat maakt het ook leuk, want als het zo goed gaat heb je er ook al zo weer zat van.

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Malfoy Manor
BerichtGeplaatst: zo sep 18, 2011 17:33 

Potions
Spoiler:
De eerste paar keren gingen mijn potions fout, echt frustrerend. En ik ben er nog steeds niet zo goed in en mislukt het vaak. Toch probeer ik zoveel mogelijk punten binnen te slepen voor mijn house. Oefening baart kunst...

_________________
Now now Draco.. play nicely.


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 24, 2011 20:02 

Potions

Spoiler:
Dat waren 85 minuten die ik niet meer terugkrijg :') En ik weet nog steeds niet wat er fout is gegaan. Ik had er echt 2 ingedaan en niet teveel Pottermore @@ Nja, whatever. Het zal wel. De potions zijn in ieder geval leuk, maar soms een beetje frustrerend.


WAAROM SCHIET POTTERMORE ER DE HELE TIJD UIT ALS IK BEZIG MET MET EEN POTION @@

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 15, 2012 20:14 

Ik ben zo jaloers op jullie! Ik wil ook de extra informatie over de personages etc lezen!! :cry: sorry dat moet ik even kwijt, ik hoop dat pottermore snel opengaat voor iedereen!

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 21, 2012 1:15 

Pottermore in het algemeen en een vraagje:
Spoiler:
Ik zit bij degene die meer van Pottermore had verwacht, ik heb weinig interesse om toverdranken te maken of een duel aan te gaan - dat had ik vroeger al niet op andere sites - dus nadat ik dat een paar keer had gedaan vond ik het al niet meer leuk, ik verloor overigens ook steeds en de toverdranken brouwen is me ook niet gelukt.. En aangezien we maar van een paar personages (tot nu toe) extra informatie hebben gekregen (Anderling/Herman en Petunia etc.) is voor mij de lol er alweer vanaf. Wel moet ik zeggen dat ik de info over de bovengenoemde echt super vond! Ik hoop ook echt dat we veel informatie zullen krijgen over de marauders en Lily maar ik denk dat dat er pas zal komen nadat boek 3 opengaat en wie weet hoelang dat nog zal duren, ik weet dat ze over Sirius heel veel achtergrond informatie heeft want ze heeft ooit verteld dat ze zijn complete jeugd heeft uitgeschreven dus ik hoop echt dat ze die allemaal openbaar gaat maken.

Ik had nog een vraagje aan de mensen die in Griffoendor, Ravenklauw en Zwadderich zitten, zouden jullie de extra informatie die na de sorteer ceremonie komt met mijn willen delen? :oops: Ik ben namelijk heel nieuwschierig daarnaar en die kan ik niet lezen :(

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Citizen of the World

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: At ALL the parties.

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 21, 2012 9:07 

Je kan die informatie ook op internet vinden ;). Gewoon even googlen "pottermore house welcome messages".

_________________
And sometimes when the world stops floating in the sky,

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: za apr 21, 2012 12:31 

Sjar schreef:
Je kan die informatie ook op internet vinden ;). Gewoon even googlen "pottermore house welcome messages".


Stom dat ik daar niet aan gedacht heb, bedankt! :D

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 06, 2012 20:34 

Weet iemand of al bekend is gemaakt wanneer boek 2 gepubliceerd word op pottermore?

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: zo mei 06, 2012 20:47 

Er gaan al enkele verhalen de ronde dat het mogelijk zeer binnenkort is. In de FAQ van Pottermore Insider is al een verandering aangebracht dat ze er mee bezig zijn en dat het er heel mooi uit gaat zien.

Er is echter bij mijn weten nog geen exacte datum vrij gegeven.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo mei 06, 2012 22:19 

Ik heb al "very soon", maar ook "oktober/november" gehoord.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo mei 09, 2012 16:42 

"very soon" klinkt beter dan oktober! xD Doe my dan maar very soon. Zou leuk zijn als boek 2 wat sneller zou komen dan verwacht. Ik vind toch dat ze wel wat goed te maken hebben met al die vertragingen en zo.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: do mei 10, 2012 11:25 

Potteremore deel II lijkt dus nog maar een paar weken onderweg te zijn. Maar zoiets zeiden ze ook al tijdens de release. Dat zou begin april worden volgens de laatste berichten, maar heeft toen ook nog tot 14 april geduurd...

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme