Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 50  Volgende

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo mei 06, 2012 23:09 

Afbeelding

Terwijl de kus door gaat hoort Jessa het geluid dat Benicio maakt. Haar ogen schieten open als ze zich pas echt realiseert waar ze mee bezig is. Nee, dit ging echt de verkeerd kant op. Als ze nu doorging zouden er vreselijke dingen gebeuren. Haar verstand schreeuwt dat ze moet stoppen, haar gevoelens willen maar al te graag doorgaan. De arm om haar middel trekt haar dicht tegen hem aan.

Dan wordt de kus afgebroken. Jessa kijkt Ben wat verbaasd aan als hij vraagt om hij moet ophouden. Ze bijt op haar lip. Ja, ze wilt dat hij ophoudt en een hele lijst van redenen schiet door haar hoofd. Ik ben er nog niet klaar voor, ik ben bang dat je me gaat verlaten als we dit gedaan hebben, ik ben bang dat ik tegenval omdat ik dit nog nooit gedaan heb, ik ben bang dat iemand er achter komt en dat ik niet meer welkom ben thuis of nog veel erger...

Ze knikt voorzichtig en richt haar blik naar beneden naar de hand op haar middenrif, om hem maar niet aan te hoeven kijken. "Het spijt me..." fluistert ze zachtjes.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma mei 07, 2012 21:02 

Afbeelding

Van de schrikt deint Luc een stuk naar achteren als Mel hem om zijn nek vliegt. Gelukkig laat ze snel los en Luc pakt de deurpost beet om weer in evenwicht te komen. Als ze zo goed als schreeuwt tegen hem dat hij nog leeft draait zijn humeur weer om. Ze mompelt nog sorry, maar snel hij realiseert zich dat hij hier nog niet klaar voor is.

"Ik was anders niet van plan om dood te gaan." snauwt hij haar toe en slaat vervolgens de deur weer dicht. Hij draait zich om en leunt zuchtend tegen de deur. Hij is nu alweer moe.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di mei 08, 2012 15:35 

Afbeelding

Mel blijft een paar seconden sprakeloos naar de deur staren die Luc zojuist heeft dicht gegooid. Het was zo snel gegaan, dat ze even goed na moest gaan wat er nou precies was gebeurd.

"Ow.." Stamelt ze uiteindelijk.

Ze had Luc niet boos willen maken.. Even twijfelt ze of ze nogmaals sorry moet zeggen, ditmaal tegen een gesloten deur. Maar Mel haalt haar schouders op en loopt dan toch maar terug naar haar kamer. Ze had al weer te veel gezegd en duidelijk te veel gedaan.

Terug in haar kamer blijft ze even mistroostig staan en staart naar het bed waar de ochtend zo goed was begonnen. Uiteindelijk haalt ze nogmaals haar schouders op en loopt dan naar haar tas. Het belangrijkste was dat Luc nog leefde, de rest moest er verder niet toe doen.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di mei 08, 2012 15:47 

Afbeelding

Caleigh knikt even als ze Isra hoort. Caleigh is echter niet van plan om zich aan te bieden om met Isra mee te gaan naar de bibliotheek, ze heeft het idee dat de bibliotheek de plek is waar ze niets zullen vinden. Ze drinkt haar glas leeg en kijkt even de herberg rond. De rest van de groep lijkt nog geen aanstalten te maken om uit bed te komen.

"Ik ga For in, misschien met iemand en anders alleen," zegt ze dan, "Als er snel iemand beneden komt die mee wilt, anders ga ik alleen. De dag hoeft niet verspild te worden."

Dan staat ze op, oke misschien niet helemaal haar woorden waarmakend, maar ze moet nog wat pakken en misschien is er iemand beneden als ze terug komt.

"Maar eerst ga ik wat halen, dus als je zo weg bent, succes en anders tot zo."

Ze glimlacht even flauw naar Isra en dan loopt ze naar boven toe. Haar tas staat nog boven en hoewel ze niet van plan is haar hele tas mee te nemen, zitten er wel wat dingen in die ze mee moet nemen. Ze klopt even kort op de deur, wie weet was Mel al wakker en schrikt die zich dood als er plots iemand binnenkomt en dan duwt ze de deur open en stapt naar binnen toe en sluit de deur weer. Als ze Mel ziet glimlacht ze even kort.

"Morgen," zegt ze dan.

OOC:: Dit kan zowel gebeuren voordat Mel aangekleed is of nadat ze zichzelf aangekleed heeft :')

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do mei 10, 2012 18:27 

Afbeelding

Als Aeolus goed verzorgd is, verlaat Eric de stallen en loopt hij zonder duidelijk doel de straten van For in. Buiten de stallen blijft hij even staan en laat zijn blik over het plein heen gaan. Het was hier langzaamaan drukker aan het worden, maar hij had niet het idee dat hij hier meer informatie zou vinden.
Er waren wel een paar plekken waar hij langs wilde gaan en een paar mensen die hij wilde spreken. Wie weet was het geluk met hem en kwam hij er iets verder mee.

Afbeelding

De sjaal van Luc ligt boven in haar tas en als Mel ernaar kijkt besluit ze dat het inderdaad het belangrijkste was dat Luc nog leefde. Hij mocht boos op haar zijn, zelfs boos op haar blijven. Er ontstaat een wrange glimlach rond haar lippen. Was Jessa er toen ook maar geweest, dan had zij ook nog boos op haar kunnen blijven..

Mel legt de sjaal aan de kant, pakt de spullen die ze nodig heeft en kleed zichzelf aan. Ze haalt net een borstel door haar haren als er wordt aangeklopt en automatisch glijdt haar blik naar de deur. Als Caleigh binnen komt lopen, verschijnt er een glimlach om de lippen van Mel.

"Goede morgen." Zegt ze en haar glimlach wordt wat breder.

Ze legt haar borstel neer, loopt naar haar bed, gaat zitten en trekt haar schoenen aan.

"Lekker geslapen?" Vraagt ze als ze tijdens het vastmaken van haar schoenen opkijkt naar Caleigh.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do mei 10, 2012 19:01 

Afbeelding

[[... Niet veel later in For ...]]

Caleigh had de vraag van Mel beantwoord en de vraag teruggesteld. Niet veel later had Caleigh gevraagd of Mel haar wilde vergezellen in For om informatie te vinden over de stad en Mel had enthousiast gereageerd. Nu lopen ze samen door de straten van For heen en als Caleigh eerlijk is, heeft ze geen idee waar ze moet beginnen.

"Ik weet eigenlijk niet zo goed waar we moeten beginnen om informatie te vinden," zegt ze dan tegen Mel, "Het is niet echt normaal om zomaar iemand aan te spreken en te vragen waarom For de bijnaam heeft van de stad der Haat. Heb je toevallig een idee hoe we dit gaan aanpakken?"

Ondertussen kijkt Caleigh rond, sinds dat ze de herberg hebben verlaten heeft ze al het idee dat er iets niet klopt aan de situatie. Maar ze kan nergens een aanwijzing vinden dat haar gevoel klopt. Waarschijnlijk verbeeld ze het zich gewoon.

Met een glimlach observeert hij het tweetal. Ze is dus met een vriendin in For en als hij de situatie goed doorheeft, zijn ze met een reden in For. Misschien dat deze vriendin van pas kon komen om langer bij haar in de buurt te zijn. Als ze bij een straat stilstaan en met elkaar overleggen wat ze gaan doen besluit hij dat dit zijn kans is. Hij loopt erheen en met een charmante glimlach gaat hij erbij staan. "Kan ik jullie misschien helpen?" vraagt hij charmant, kort kijkt hij naar haar en dan richt hij zich op de andere jongedame, "Jullie zien eruit alsof jullie niet zeker weten waar jullie heen moeten, ik ken For goed en als jullie hulp nodig hebben kan ik een hoop vertellen..? Waar de goede winkels zitten, goede bars, oude verhalen van For zelf.."

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr mei 11, 2012 8:37 

Afbeelding

Benicio kijkt Jessa aan, zonder zich te verplaatsen. Haar beschaamde reactie op zijn vraagt zorgt ervoor dat zijn ogen zich licht vernauwen en hij zich afvraagt wat hier achter zit. Dit is niet een simpel geval van onzekerheid, dit is complexer. Hij legt zijn hand op haar wang en draait haar hoofd naar dat van hem toe.

'Jessa,' zegt hij dan, terwijl hij in haar ogen kijkt, 'vertel me wat er aan de hand is.'

Zijn toon is niet dwingend. Sterker nog, het klinkt bijna als een smeekgebed. Afgezien van het feit dat hij dit heel graag - heel graag - wil, wil hij Jessa helpen. Hij drukt zijn lippen nogmaals op die van haar en zoent haar zachtjes.

Afbeelding

Isra loopt in haar eentje door For, op zoek naar de bibliotheek. Met de seconde raakt ze meer gefrustreerd - ze wil het niet tegen zichzelf toegeven, maar eigenlijk is ze verdwaald. Dit overkwam haar nooit, haar gevoel voor richting is normaal gesproken iets waar ze altijd op kan vertrouwen.

Verder voelt ze zich eigenlijk sowieso niet op haar gemak, zo in haar eentje door For. Niet dat ze zich niet zou kunnen verdedigen, maar als ze hier niet zou hoeven zijn zou ze hier niet zijn.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: vr mei 11, 2012 12:12 

Afbeelding

Natuurlijk had Mel lekker geslapen. Even had ze getwijfeld of ze Caleigh moest vertellen dat ze nog langs Luc geweest was vanmorgen. Maar juist op dat moment had Caleigh haar gevraagd mee For in te gaan. Ze had zo snel mogelijk de laatste handelingen gedaan die nog nodig waren om te vertrekken en toen samen met haar naar buiten gegaan.

Ook al had Mel geen idee hoe ze het precies gingen aanpakken, het feit dat Caleigh haar mee had gevraagd was al voldoende om enthousiast door de straten van For heen te lopen. Als Caleigh vertelt dat ze het ook niet precies weet hoe nu aan te pakken, is het eerste wat er in Mel opkomt het maar gewoon te vragen. Maar gelukkig was Caleigh nog niet klaar met praten en had Mel nog niets eruit gegooid, want dat leek haar nu juist net niet de juiste optie.

"Ik.." Stamelt ze daarom wat ongemakkelijk in de hoop dat er een nieuw briljant idee in haar hoofd verschijnt.

Maar in plaats van een briljante nieuwe ingeving verschijnt er vrij plotseling een man naast haar. Eigenlijk wat overdonderd door het feit wat de man precies vertelt blijft Mel de man een seconde met open mond aankijken, voordat er een grote grijns op haar gezicht verschijnt.

"Ow!" brengt ze opgetogen uit bij wijze van een begroeting. "Oude verhalen van For?" Herhaalt ze enthousiast.

Met glunderende ogen kijkt Mel kort naar Caleigh en dan weer naar de man. Hij had een litteken op zijn kaak zag ze nu. Niet dat het hem misstaat, maar het viel haar gewoon op.

"Echt?" Vraagt ze dan. "Wil je helpen?" Vult ze snel aan om het te verduidelijken.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: vr mei 11, 2012 19:24 

En de vriendin hapt toe. Perfect. Hij glimlacht charmant naar haar en knikt nog een keer. "Graag zelfs," zegt hij dan, "Verhalen vertellen is mijn baan, alhoewel het publiek meestal wat jonger is. Maar ik zal emzelf eerst voorstellen, ik ben Ryce en hoe mag ik jullie noemen?" Beide dames kijkt hij kort even aan met zijn charmantse glimlach en als hij de blik in de ogen van de ene ziet weet hij dat hij de perfecte stap heeft gezet. Zich richten op haar vriendin maakt het zoveel makkelijker.

Afbeelding

Caleigh weet precies waar het gevoel vandaan komt als hij tevoorschijn komt. Maar voordat Caleigh iets kan doen of zeggen richt hij zich op Mel en niet op haar. Zijn woorden dringen wel tot haar door, maar ze gelooft het allemaal niet zo en op het moment dat ze Mel wilt vertellen dat ze hem niet nodig hebben gaat Mel in op zijn woorden. Ze is zelfs dolenthousiast. Als hij haar ook aankijkt en zich dan voorstelt en om hun namen vraagt weet ze niet meer wat ze moet doen.

alles in haar twijfelt, wat als hij echt informatie had die hun misschien kon helpen met het mysterie? Eén of ander oud verhaal wat perfect aansloot op de rvaag die hun bezighield. Maar tegelijkertijd wilt ze niets liever dan deze man wwegsturen of zelf weglopen. Maar ze kan Mel hier niet alleen achterlaten... Niet met iemand die ze absoluut niet vertrouwd.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo mei 13, 2012 0:14 

Afbeelding

Jessa bijt even op haar lip. De stilte die viel was verschrikkelijk ongemakkelijk. Ze voelt de hand die van haar middenrif afkomt en op haar wang wordt gelegd. Dan draait hij haar gezicht naar hem toe. De andere hand zit nog steeds om haar middel heen. Waarom is ze er toch zo bewust van hoe hij haar aanraakt?

Ze bijt een tweede keer op haar lip als hij wilt weten wat er aan de hand is. Zijn gezicht is zo dichtbij en voor ze het weet kust hij haar. Een zachte kus, zoals gebruikelijk. Ze breekt de kus af na een paar tellen en kijkt hem even aan.

"Het is allemaal heel... ingewikkeld." zegt ze zachtjes, "Ik ben ongelofelijk nerveus... Alleen al voor de dingen waar meisjes in mijn positie waarschijnlijk nerveus voor zijn. Ik denk dat je dat wel zelf kan invullen." Ze wil weg kijken, maar in deze positie is dat niet echt mogelijk. "Maar bovenal... ben ik verschrikkelijk bang dat mijn voogd erachter komt dat ik zo met je omga. Hij... Hij is nogal ouderwets in zijn ideeën en als we dit doorzetten en hij komt erachter... Ik weet echt niet wat hij dan zou doen..." Ze sluit haar ogen, terwijl ze zijn arm steviger vastpakt. "Het spijt me..." fluistert ze nogmaals.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo mei 13, 2012 8:04 

Afbeelding

Het was Mel wel duidelijk dat sommige dingen met een reden gebeuren. Want hoeveel geluk hadden ze wel niet dat ze zomaar op een kruising in For iemand tegen kwamen die hen meer over de stad kon vertellen. Het kost Mel alle moeite om niet van enthousiasme in haar handen te klappen.

"Mel," Zegt ze en als de adrenaline niet zo door haar heen zou jagen, was het haar misschien opgevallen dat Caleigh met een reden stil was. Maar nu krijgt ze dat duidelijk niet mee. "en dat is mijn vriendin Caleigh." Vult ze het daarom voor haar aan.

Mel kijkt Ryce aan en glimlacht nogmaals breed.

"Maar zo oud zijn we ook nog niet hoor." Als ze zijn eerdere woorden weer voor de geest haalt.

But I’m being born again

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo mei 13, 2012 15:42 

Afbeelding

Luc luistert naar wat er aan de andere kant van de deur gebeurd. Het duurt niet lang voordat hij de voetstappen van Mel hoort weg vagen. Vluchtig laat hij de lucht uit zijn longen ontsnappen. Wat nu? Hij kijkt de kamer rond. Het bed ziet er aantrekkelijk uit, maar hij besluit zijn energie bij elkaar te rapen en onder de douche te stappen. Het water dat langs zijn lichaam glijdt werkt verlichtend. Zijn lichaam voelt al veel minder zwaar, maar hoe vaak hij ook zijn mond spoelt de dode smaak in zijn mond lijkt niet te verminderen. Welke goedje hij ook heeft gehad, waarvan hij vanuit gaat gezien de hele situatie, het werkt goed maar laat een verschrikkelijke nasmaak achter.

Nadat Luc zich heeft afgedroogd en aangekleed neemt hij even een momentje om te zitten. Als hij neerploft kijkt het voor het eerst helder naar het bed waar hij uit was gekomen. Op verschillende plekken zat bloed, de dekens lagen er als een zooitje bij, het hele zicht lijkt wel alsof er een slachtveld heeft plaats gevonden. Luc schud zijn hoofd, wat was hier in godsnaam gebeurd.

Op een rustig tempo loopt hij over de gang op zoek naar de kamer van Mel. Geïrriteerd realiseert hij zich snel dat hij helemaal niet weet welke dat zou kunnen zijn. Dan is er nog de vraag is zijn hoofd waarom hij eigenlijk zijn excuses zou moeten aanbieden, abrupt draait hij zich om naar de trap en gaat naar beneden.

Eenmaal beneden ziet hij geen bekende gezichten en besluit aan de bar te gaan zitten. Hij besteld wat te eten en drinken en begint hier op een rustig tempo aan. Hij hoopt maar dat alles binnen blijft. Nogmaals kijkt hij de ruimte rond, maar nee geen bekenden. Het verbaast hem, alsof iedereen ineens verdwenen is van de aardbodem.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma mei 14, 2012 8:55 

Ryce
Mel en Caleigh. Hoeveel geluk heeft hij dat haar vriendin haar gelijk voorstelt, want hij durft erom te wedden dat ze zelf haar naam niet had gegeven. Met een charmante glimlach kijkt hij beide dames aan. "Prachtige namen bij twee prachtige dames," zegt hij met een wat palgende knipoog, vooral tegen Mel. Als Mel niet veel later opmerkt dat ze nog niet zo oud zijn grijnst hij even en schud zijn hoofd. "Nee, dat zeker niet, maar ik denk dat jullie toch de leeftijd van 7-8 jaar voorbij zijn gegroeid, daar zijn wel wat bewijzen voor te vinden," antwoord hij met een knipoog.

Dan kijkt hij even rond en knikt naar de straat aan zijn linkerkant. "Als we via deze straat zijn komen we in de wat rustigere straten van For en zo ontlopen we de gevaarlijkste straat van For," vertelt hij dan met een glimlach, "En dan kan ik jullie rustig vragen wat voor verhalen jullie willen horen. Oude verhalen over het ontstaan van For of wat nieuwere verhalen?" En ze lopen de straat in.

Afbeelding

Caleigh wilt Mel vervloeken als die niet alleen zichzelf voorstelt, maar ook haar. Deze man hoeft absoluut niet te weten wie zij is, maar ze heeft het niet kunnen voorkomen. Het moment dat Ryce verteld dat er bewijs is te vinden voor dat ze geen kinderen meer zijn weet Caleigh de dubbelzinnigheid eruit te halen en ze moet zichzelf inhouden om hem niet gelijk een klap te verkopen. Ze weet niet hoe Mel zou reageren op haar actie en ergens wilt ze niet toegeven dat ze deze situatie haat, dat hij de volledige controle heeft en dat hij ervan geniet. En als ze hem zou slaan, zou hij het alleen maar geweldig vinden. Ze gaan een straat in en hij vraagt hun naar wat voor verhaal ze willen horen.

"We zijn wel benieuwd naar het onstaan van For," zegt ze dan, maar het lukt haar niet om haar stem vriendelijk te houden en er klinkt een zekere kilte in.

De enige reden dat Caleigh als eerste reageert is zodat Mel er niet uit kan floepen wat hun doel in For is en dat ze bezig zijn met het Mysterie van de Sleutels. Niet iedereen hoefde deze informatie te weten en deze man hoeft al helemaal niets te weten.

Ryce
De kilte in haar stem ontgaat hem niet en ergens vind hij het geweldig dat ze dus echt niets van hem wilt weten. Maar hij reageret er niet op en knikt even. "Het ontstaan van For... Willen jullie de kinderversie of de volwassenversie?" vraagt hij dan, weer vooral op Mel gericht.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma mei 14, 2012 21:25 

Afbeelding

Als Ryce de eerste keer knipoogt, glimlacht Mel. Bij zijn tweede opmerking verstomt deze wat. Misschien moest ze toch echt eens gaan leren wat genuanceerder te handelen. Ze was helemaal niet uit op een flirt met hem. Als hij de omgeving bekijkt en een straat aanwijst verdwijnt het vreemde gevoel wat zojuist bij Mel was opgeroepen echter weer. Ze loopt mee de straat in en haalt haar schouders op. Het ontstaan van For, was dat misschien weer veel te ver terug in de tijd? Zouden de nieuwere verhalen misschien meer informatie bevatten?

Mel kijkt naar Caleigh als ze als eerste antwoord. Het was de keuze waar Mel vast ook voor was gegaan, maar het was het eerste wat Caleigh had gezegd en het klonk alles behalve vriendelijk. Mel kijkt haar even met vragende blik aan, wat was er aan de hand? Had ze iets verkeerds gedaan? Maar Ryce reageert vrijwel direct, waardoor er geen tijd voor Mel blijft om te twijfelen aan zichzelf. Het leek er in ieder geval niet op dat hij de koude toon van Caleigh had opgemerkt.

"Zeven en acht waren we toch al voorbij?" Reageert ze met een kleine lach.

Ze kijkt nog een keer kort naar Caleigh, maar richt zich dan weer tot de man.

"De volwassen graag, want anders moet ik je straks ranja aanbieden als bedankje in plaats van wat sterkers." En haar grijns wordt wat groter.

Afbeelding

Eric opent de deur, terwijl hij zijn hoofd schudt. Hij had niet verwacht meteen het hele verhaal duidelijk te krijgen, maar had wel op iets gehoopt. Maar de mensen van wie hij dacht dat ze hem in ieder geval op weg zouden kunnen helpen en hij had gesproken, was er niemand die hem echt iets kon vertellen.
Als hij opkijkt valt hij stil en blijft in de portiek staan.

Zijn ogen vernauwen zich als hij de personen aan de andere kant van de straat volgt met zijn blik. Pas als ze de hoek om zijn gelopen, laat hij de deurklink los en loopt bewust de andere kant op. Dat Furie samen met Mel op pad was, was hem om het even. En dat ze met dezelfde toneelspeler als gisteren was, moest ook niets uitmaken.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di mei 15, 2012 8:33 

Ryce
Hij glimlacht bij de reactie van Mel en als ze dan vertelt dat ze hem anders ranja moet aanbieden in plaats van iets sterkers lacht hij even kort. "Je zou niet de eerste zijn die me ranja aanbied," zegt hij dan, "Maar desondanks is iets sterkers altijd beter. De volwassenversie dus." Hij haalt een hand door zijn haren heen en kijkt even de straat rond, het wordt hier al rustiger, maar niet te rustig om vreemde gedachtes bij hun te wekken. "For is één van de oudste steden, voor het grote gevecht was de stad al in volle groei. De stad kwam in opgang toen er voor het eerst drakeneieren naar de stad werden gebracht. De drakeneieren zorgden voor een grote verdeeldheid tussen de mensen, de ene wilde ze hebben, anderen wilden ze niet hebben," verteld hij dan en hij haalt even rustig adem, hij heeft geen haast.

"Vanaf toen werden er draken gefokt, de eieren kwamen met magie uit en de draken werden van jongs af aan gefokt. For werd bekend onder de naam; de stad der Draken. Dit is jarenlang goed gegaan, maar tijdens het grote gevecht gebruikte de 'slechte tovenaar' draken om stukken bos te vernietigen en de draken kwamen uit For. Zoals jullie misschien weten ligt het kasteel van de tovenaar tussen For en Poort in." En hij valt even stil en de reactie bij de twee te peilen en zijn blik blijft een seconde langer bij Caleigh liggen. Hij glimlacht even en kijkt de straat weer in. "Alle draken werden gedood, sommige ontsnapten en leven nu misschien nog in het wild, alles wat met de draken te maken had werd vernietigd en er werden nieuwe dingen gebouwd. Iedereen wilde af van de bijnaam van de stad en ze kwamen er ook vanaf, slechts enkele jaren later kwam de nieuwe bijnaam; stad der Haat. Tegenwoordig weet niemand meer dat er hier draken werden gefokt en niemand praat er ook meer over." Hij stopt bij een hoek en kijkt even om zich heen om daarna samen met de twee een andere straat in te lopen.

"Dit was de korte versie natuurlijk, als een van jullie de lange versie van 3 uur wilt hebben, vertel het me gerust," zet hij dan met een glimlach. Niemand wilde de versie van 3 uur horen.

Afbeelding

Caleigh heeft kort het idee dat iemand naar haar kijkt, maar als ze omkijkt ziet ze niemand, als er al iemand keek, dan volgde die persoon hun niet. Pas als Ryce begint met het verhaal let ze soortevan op. Zijn tussendoor stoppen en om zich heen kijken staat haar niet aan en als hij haar aankijkt moet ze moeite doen om haar blik neutraal te houden. Hij gaat weer verder met praten en pas op het moment dat hij verteld over de nieuwe bijnaam van For is ze geinteresseerd. Dit is wat ze nodig hebben! Niet een verhaal over draken, maar waarom For nu de bijnaam van de stad der haat had. Caleigh kijkt Mel kort aan. Een van hun moest nu vragen naar die andere bijnaam. De vraag over het drie uur durende verhala hoort ze niet eens meer.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 737 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: