Geplaatst: za jun 02, 2012 20:30
Nu heb ik juist terug internet. :') Internet heeft de hele dag niet gewerkt maar mijn vader heeft het probleem kunnen oplossen. : D
Vandaag ben ik naar de drukker geweest om mijn GIP (mijn eindwerk) af te drukken. Ben heel blij dat dat al achter de rug is aangezien ik al een paar dagen liep te stressen om het allemaal netjes afgedrukt te krijgen, alles moet namelijk dinsdag worden opgehangen omdat woensdag de jury al komt. Het papier waar alles opstond van welk bestand in welk formaat bedrukt moest worden lag nog thuis dus heb ik een keer over en weer kunnen rijden voor dat ene papier... Niet goed voor de stressmeter. D: Nouja, de man achter de balie garandeerde me dat alles klaar zou liggen tegen maandag dus da's toch al een pak van mijn hart. :') Hetgeen dat me nu alleen zorgen baart is of alles wel op de juiste formaten is afgedrukt, en of die mensen ook wel mijn portfolio en paper zullen inbundelen. Maar stond allemaal op mijn blad dus hopelijk volgen ze dat ook op.
Daarna ben ik op een paar plaatsen gaan kijken voor een job aangezien ik nog altijd geen vakantiejob heb... De mensen van randstad hadden mij een keitoffe job beloofd dat heel dicht bij mij in de buurt was en bij mijn profiel paste maar hoogstwaarschijnlijk is die job naar iemand anders uitgegaan. Eergisteren randstad gecontacteerd om te vragen of ze het nu al wisten of niet maar ik krijg een mail terug dat ze "het niet zeker wisten", wat ook wel betekend "Helaas pindakaas, die job hebben we aan iemand anders gegeven ookal hadden we die aan jou beloofd omdat we zo'n leugenaars zijn, volgende keer beter hoor!" Pfff, op die interiems moet ik niet meer rekenen, vanalles beloven maar je moet echt heel veel geluk hebben als ze je echt aan een job kunnen helpen. :/ Dusja, de hele middag lang zoveel mogelijk fabrieken, café's, winkels, etc. bezocht, er was een Cafébaas dat geinteresseert was maar hij leek mij nou eerlijk gezegd maar een creepy vent en toen hij ontdekte dat ik Maes heette begon hij ook meteen over dat gratis vat bier (de bierbrouwerij Maes doet nu een actie waarbij elke persoon die Maes heet een gratis vat bier krijgt :') Maar ik ben geen bierdrinker en dan moet je eerst 20 vrienden verzamelen op FB vooraleer je werkelijk dat gratis vat krijgt). Dusja, ik voelde mij nu niet echt op mijn gemak bij die vent maarja, hij en nog een ander bedrijf zijn mijn laatste kansen om toch iets te doen. Toen ik op het punt stond het gewoon op te geven na de zoveelste neeschuddende baas van het zoveelste bedrijf heb ik toch nog een privébedrijf gevonden. De vrouw leek heel enthousiast en ze zocht toevallig iemand of toch allesinds hulp om haar afslankingsdrankje of iets dergelijks te promoten, aangezien ik toch Publiciteit doe leek ze heel geinteresseert. Ze heeft mijn gegevens gevraagt en ze zei dat ze me zeker nog ging contacteren dusja, hopelijk doet ze het ook werkelijk, ik probeer er niet al mijn hoop in te steken maar ik zou toch heel erg blij zijn moest ze me contacteren zoals beloofd. : )
En er is reeds een hele tijd voorbij gegaan sinds ik dit bericht begon te schrijven en intussen heb ik nieuwe ep van Legend of Korra gekeken en het enige wat ik daarover kan zeggen is ALL MY FEELS ADSKJLKAMHEMTKJZ. That is all.