Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 41  Volgende

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: zo jun 03, 2012 22:11 

Afbeelding
Casey Louis

...

Casey stapt uit de douche, droogt zich af en loopt met niet meer dan een handdoek om zich heen terug naar haar koffer om er schoon ondergoed uit te halen. Simpel zwart maar vandaag. Bedachtzaam kijkt ze naar haar kleding, vindt niets goed genoeg en bedenkt zich dat het er niet toe doet omdat ze toch verplicht zijn het uniform aan te doen. Met tegenzin doet ze het rokje aan en knoopt de knopen van haar overhemd maar half dicht. Geen stropdas of vervelende blazers vandaag. Case doet wat ringen en armbandjes om. Herinneringen van afgelopen nacht keren terug in haar hoofd. Gefrustreerd haalt Casey een hand door haar handdoek-droge haren. Ze had echt geen honger.

...

Na een korte - kort want ze had liever de hele dag alleen geweest- vijftien minuten komt ze aan in de eetzaal. Casey sjokt naar Lea en Cam en merkt vaagjes op dat ze weer samen zitten. Niet dat ze er nou zo geweldig cheerful uitzien, maar hey, het is een stap! Helaas kan ze het niet echt opbrengen om enthousiast te zijn voor de twee. De negatieve kant van alles weg zuipen is dat je twintig keer zo hard crasht als je weer nuchter bent.

"Morgen,'' begroet ze iedereen in het algemeen. Met een zucht zakt ze naast Lea neer en probeert haar zo kort mogelijk aan te kijken omdat het anders misschien zou opvallen dat ze een tikkeltje meer geĂŻnteresseerd was dan voorheen. Het betekende toch niks. Casey voelde zich slecht en Lea was er voor haar en ze hadden zin in seks, dus ja.

Haar aandacht wordt getrokken als ze de woorden 'le cabane hurlante' hoort. Met combinatie van ochtendhumeur, brakheid en depressieve stemming schenkt ze zichzelf een kopje thee in. Het eten gaat ze niet aanraken. Bah.

"Ik ga ook mee.''

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 04, 2012 16:28 

Afbeelding

Matt's hersens draaien overuren. In zijn hoofd spelen 11271827 verschillende versies van het gesprek dat hij straks met Shawn zal gaan hebben. Ongeveer 3 kwart van de scenario's heeft een slechte afloop, dus veel vertrouwen heeft Matt er niet in. Want, kom op, HIJ HEEFT GEZOEND MET DE VRIENDIN VAN ZIJN BESTE VRIEND. En dat ook nog eens voor de ogen van zijn huidige vriendin. Oh, crap.

Nog een keer staart Matt naar de tafel waar al zijn klasgenoten zitten. Dat er nieuwe mensen zijn, valt hem niet op. Hij kan alleen maar aan Enora en Shawn denken. En Flor. Zijn maag, die al in de knoop zat, maakt nog een driedubbele salto.

Als dat allemaal nog niet erg genoeg was, ziet Matt dan Shawn naar hem zwaait. Crap, hij is gespot. Nu kan hij er niet langer omheen draaien. Hij kan zich niet langer verbergen. Zou het opvallen als hij nu onder de tafel zou duiken? Waarschijnlijk wel.

Dit gesprek kan niet langer uitgesteld worden, weet Matt helaas. Hij staat op. Na een keer diep ademhalen (helaas zonder erin te stikken), staat hij op van de tafel. Met grote passen loopt hij naar de 6e jaars tafel toe. Hoe dichterbij hij komt, hoe meer zijn hartslag zijn keel in kruipt. Als hij binnen handbereik van Shawn's schouder staat, ademt hij een keer diep in en uit. Dan legt hij zijn hand op de schouder van zijn, hopelijk nog, beste vriend. "Shawn, we moeten praten," zegt Matt met een serieuze stem, waarvan hij zelf niet wist dat hij hem bezat. Hij schrikt er zelf van. Waar is een glas water als je het nodig hebt? Ook ziet hij Enora. Matt doet alles om haar blik te ontwijken.

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: ma jun 04, 2012 19:01 

Afbeelding
Lea Bennett

"Ja, natuurlijk. Ik had alleen geen zin om moeite te doen," zegt Lea ongeĂŻnteresseerd, hoewel ze wel awkwardly aan haar blazer plukt en dat gebaar dan maskeert door snel een croissant te pakken. Ondertussen komt Enora er ook nog bij, en- hey, Dorian! Lea fluit even. "Looking good, Doortje," zegt ze grijnzend. Nu ziet hij er in ieder geval niet meer uit als een jongere Severus Snape.

Lea heeft eigenlijk helemaal geen trek en voelt zich nog steeds flink misselijk, maar dwingt zichzelf om toch maar een hap van haar croissant te nemen. Ze wilt net slikken wanneer Casey erbij komt, waardoor ze zich verslikt en flink moet hoesten. Beschamend. Lea probeert om kalm te blijven, maar ze kan haar hart in haar keel voelen kloppen.

"Goeiemorgen," weet Lea uiteindelijk uit te brengen na een slok water. Het valt haar op dat Matt superserieus op Shawn afstapt en ze vraagt zich kort af waarom, maar ze is eigenlijk meer bezig met Casey, die geen aanstalten maakt om iets te eten te pakken. "Ga je niet iets eten?" vraagt Lea gemaakt nonchalant. Ze herinnert zich weer hoe Casey gisteravond voelde in haar armen; te licht, te fragiel.

were mine.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo jun 06, 2012 2:04 

Afbeelding
    Eric Leroy

Eric haalt zijn schouders op als Alex vraagt over specifieke gebeurtenissen en eventuele relatiebreuken. Het is duidelijk dat Alex veel meer BB-ervaring heeft dan Eric. Hij is niet echt het gossip-type, maar het nieuws zal waarschijnlijk toch wel bij iedereen terechtkomen. "Ja - Casey en die Alois dus, zijn met elkaar bezig geweest, geloof ik," vertelt hij. "Waar Shawn niet blij van werd. En uiteindelijk zoende Casey Shawn." Zijn toon houdt hij zo licht en casual~ mogelijk. In principe kan het hem niet zoveel schelen wiens tong in wiens mond belandt, omdat hij er een zaak van maakt om zich daar niet mee te bemoeien. Maar Lea's reactie wilt zijn hoofd maar niet verlaten. Hij vraagt zich eigenlijk af waar ze heen is gegaan nadat ze achter Casey is aangestormd - waarschijnlijk zijn ze gewoon gaan slapen of zo. Het was immers een drukke dag, met de Quidditch wedstrijd en alles.

Eric glimlacht als Alex vraagt hoe hij het tot nu toe op Beauxbatons vindt (en Lea's naam daarbij naar boven haalt). "Ik heb het prima naar mijn zin," zegt hij welgemeend. Het is heel anders dan wat hij gewend was, maar goed-anders.

In tegenstelling tot wat Alex denkt, valt het Eric niet zozeer op dat Alex gevoelens voor Christine heeft. "Mooi - rustige avonden zijn meer dan genoeg. Ik hoop dat ze er gauw weer uit mag."

Ze wandelen samen naar de eetzaal, en stappen rechtstreeks op de zesdejaarstafel af. Het ziet ernaar uit dat bijna iedereen er al is. Om de één of andere reden steekt Matt's hoofd in de verte uit, omdat hij tussen de jongere studenten zit. Dorian's haar is véél korter (wat Christine luid laat weten en waar Lea hem op complimenteert), Casey ziet er niet echt vrolijk uit, en het gesprek lijkt te gaan over 'le cabane hurlante', wat dat ook zijn mag.

"Huh - wat is dat precies? Waar gaan we heen?" vraagt hij aan Alex en eigenlijk pretty much iedereen die in de buurt zit. Hij neemt plaats tegenover Casey/Lea/Shawn/Christine/enzo, en pakt een croissant.

Afbeelding

Okay, that's it. Ruelle is een weirdo. Shawn kijkt hem even droogjes aan - dat jong gedraagt zich als een buitenaards schepsel dat voor het eerst contact maakt met mensen. "Waar kom jij eigenlijk vandaan waaien?" vraagt hij abrupt. "Was je home-schooled?" Maar Eric was ook home-schooled en die is niet zo... zo... meh.

Hoe dan ook - Lea en Cam komen aanlopen en nemen plaats. Shawn groet ze allebei met een 'goedemorgen!', maar focust zich gauw weer op zijn voedsel en op Matt die nog altijd verderop zit. Wat er vervolgens gebeurt is nogal interessant, want Dorian komt aanlopen met zijn nieuwe look, maar Shawn herkent hem niet in de eerste instantie. Zijn aandacht wordt namelijk opgeslokt door Enora die erbij is komen staan. Hij merkt niet eens dat ze extra nadruk op 'Dorian!' legt in haar zin. Hoe moet Shawn zich nu gedragen? Dit is oncomfortabel, en daar houdt hij niet van. Hij is dit soort intense gevoelens van onbehaaglijkheid niet gewend. Het ontgaat hem niet dat ze hem voor een moment aan blijft kijken. Hij kijkt stug terug, al heeft hij geen idee wat zijn gezicht uitstraalt of hoe hij kijkt.

"Dorian! Je haaaaaaaaaaar!" Shawn schrikt haast op, en kijkt meteen om naar Christine. Een blik van afkeuren hangt op zijn gezicht - waarom brult ze ineens zo luid over Dorian's haar? Wat is ermee? Zijn ogen gaan dan richting Dorian, en yep. Er is iets met Dorian's haar. Shawn observeert Dorian voor een paar tellen - het kortere haar staat hem inderdaad veel, veel beter. Een haast superieur glimlachje verspreidt zich over zijn lippen. "Dorian - wat krijgen we nou. Je ziet er actually oké uit ook. Je moet echter nog veel aan je houding doen - ga eens rechtop zitten."

Casey komt aanwandelen, maar ze bromt 'goedemorgen' en klinkt chagrijnig. Shawn vraagt zich af of hij iets te maken heeft met haar humeur, en iets vertelt hem van wel. Hij moet ook maar eens met haar gaan praten over wat er gisteren is gebeurd - om alles op een rijtje te krijgen. Zoveel ambiguïteit in een vriendschap is niet oké. Maar dat heeft niet echt prioriteit, want: Enora en Matt.

Ondertussen zijn Alex en Eric er ook, en dan verschijnt Matt (eindelijk) naast Shawn om serieus te zeggen dat ze moeten praten. Shawn kijkt omhoog naar Matt - hij voelt een vreemde nervositeit in zijn maag. Hij heeft het idee dat als hij nu met Matt wegloopt, dat genoeg voor Enora zegt. (Maar dat idee dat ze zou krijgen, namelijk dat Shawn altijd Matt zal kiezen, is toch niet onjuist?) Nee, maar het verkleint wel hun relatie. Het schuift haar aan de kant, en dat is niet eerlijk. Frankly, deze hele situatie is niet eerlijk.

Shawn overweegt om een three-way-gesprek te houden - maar in hoeverre zou dat een goed plan zijn? Maar moet hij dan nu met Matt mee? Of moet hij eerst met Enora praten? Maakt het iets uit? Moet hij gewoon hier blijven en met de groep meegaan naar le cabane hurlante en dit alles uitstellen? "Erh, ja, oké," zegt hij uiteindelijk. Hij staat op en kijkt de groep rond. "Hey, iedereen is het erover eens dat we vandaag naar le cabane hurlante gaan, toch? Zullen we dan zeggen dat we elkaar over een kwartiertje in de hal zien?" Shawn's ogen blijven op Enora hangen. "Dan zie ik jullie straks, oké?"

Hij wendt zijn ogen af, en knijpt zachtjes in Christine's schouder bij wijze van 'WISH ME LUCK D:', en draait zich dan om naar Matt toe. "Alright," zegt hij zachtjes, terwijl ze samen richting de hal lopen. Ze lopen een flink eind door, en blijven stil, totdat Shawn zegt: "Dus. Gisterenavond. Vertel." Hij kijkt Matt met gemixte gevoelens aan.

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 06, 2012 16:29 

Afbeelding

Voordat Matt door heeft wat er nou eigenlijk allemaal gaande is aan tafel (hij heeft niet eens wat kunnen zeggen over Doortje's kapsel! Iets wat hij normaal gesproken nooit voorbij laat gaan!), staat hij al in de hal met Shawn. Oog in oog met zijn grootste angst. Pissing off Shawn.

Matt durft zijn beste vriend niet in de ogen te kijken. Hij weet dat hij zowel Shawn als Enora in een lastige situatie heeft gebracht met zijn actie van de avond ervoor. En ja, zijn eigen situatie is er nou ook niet bepaald makkelijker op geworden.

"I love the girl." Dat floept eruit voordat Matt er erg in heeft. Maar hij kan er niks aan doen. Het is SHAWN die tegenover hem staat. Zijn beste vriend.

"En ja, ik weet dat ik jullie relatie ermee verpest! Sorry!" Zegt hij er snel achteraan. Niet dat het sorry veel nut heeft, maar het is iets. Yikes. Schuldgevoelens.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo jun 06, 2012 18:43 

Afbeelding
    Enora Laurent

"Sure, wij gaan ook wel mee." knikt Enora al snel wanneer Christine uitlegt wat het plan is. Ze heeft vrijwel meteen ook geantwoord voor Dorian, die ze steeds meer gaat zien als haar nieuwe buddy. Er verschijnt dan ook meteen een grijns op haar gezicht bij de reactie van Christine op Dorian's haar.
"Ik." glimlacht ze dan ook. "En het was een genoegen." Ze kijkt Dorian met een grijnsje aan en knipoogt dan even naar hem, wanneer ook Lea hem erom complimenteert.

De lach op haar gezicht verdwijnt echter als sneeuw voor de zon wanneer Matt opeens achter Shawn verschijnt. Haar blik blijft op hem hangen, terwijl Matt die juist probeert te ontwijken. Nerveus kijkt ze dan voorzichtig richting Shawn, waar ze naar blijft kijken tot hij op een begeven moment toch opstaat. Natuurlijk staat hij op. Natuurlijk gaat hij met Matt mee. Natuurlijk luistert hij naar hem. Natuurlijk verkiest hij zoals altijd Matt boven alles, ook boven haar. Natuurlijk.
Wanneer Shawn haar nog even aankijkt, knikt Enora maar heel lichtjes op zijn woorden - waar ze niks van heeft mee gekregen. Nou zouden hij en Matt gaan praten, waarna Shawn weer met haar zou willen praten - om te vertellen dat hij z'n vriend kiest en haar laat zitten. And that's it, ze leefden nog lang en gelukkig..

"Bir gĂŒzele gĂŒzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: do jun 07, 2012 23:00 

Afbeelding

Dus Shawn staart Matt aan op een 'verklaar jezelf!' manier, en het duurt even voordat Matt iets zegt, maar wanneer hij iets zegt, is het iets significants. "I love the girl!" Wel. There's that. Shawn's schouders hangen naar beneden en hij kijkt weg. Hij had een beetje gehoopt dat wat Matt gisteravond zei niet echt was - dat het gewoon onzin was dat voortgebracht werd door de drank. Maar nu is Matt nuchter en in orde, en zegt hij hetzelfde. Shawn zucht.

"Nou ja, daar valt nu niets meer aan te doen," reageert vlak hij op Matt's sorry-voor-het-verpesten-van-je-relatie.

Ergens wilt Shawn kwaad worden. Hij wilt Matt wegduwen en zeggen dat Matt hier best laat mee komt. Dat hij het vanaf het begin had kunnen zeggen dat hij nog gevoelens voor Enora had. Dat hij een asshole is omdat hij Flor laat zitten, en nu Shawn ook slecht maakt, omdat hij Enora moet laten zitten. Want laten we eerlijk wezen: wat moet Shawn doen nu? Hij heeft geen keuze - en hij houdt niet van situaties waarin hij geen keuzes heeft.

Maar hey, het is Matt. Die zal wel zijn redenen hebben. Hell, de afgelopen maand is vast vreselijk voor hem geweest dan. "Kijk - je weet dat ik het afbreek met Enora. Er is weinig dat ik niet voor jou zou doen. Ik ben er niet blij mee, maar hey... Ik wil niet dat jij je naar voelt als ik met haar ben. Dat is niet de bedoeling." Hij haalt zijn schouders op en doet zijn best om de verslagenheid uit zijn stem te houden.

"Maar uh, Flor dan? Dat was nogal een dick-move. Ik dacht dat je haar leuk vond?"

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 08, 2012 11:52 

Afbeelding
Florence Gravois

Flor volgt zwijgend Dorian en Enora mee naar de eetzaal. Als ze binnenkomen, heeft Flor al lang gezien dat Matt ergens bij de eerstejaars zit, maar ze houdt haar blik zo goed mogelijk van hem weg. Ze voelt zich extreem rot als ze hem ziet, want ze was hem echt leuk beginnen vinden. Voorlopig overschaduwt de woede nog het verdriet, wat wel zo gemakkelijk is, maar Flor wéét dat later het rauwe verdriet nog komt. En daar heeft ze geen zin in. En dat is Matts schuld. Dus ja, voorlopig doet ze liefst alsof hij niet bestaat. Het is onuitgesproken, maar hun relatie is zoooo over.

Voor zover ze ooit een relatie hebben gehad dan. Matt moet de hele tijd van Enora gehouden hebben. Wat maakt haar dat dan? The rebound girl. Tof. Een glimlach verschijnt op haar gezicht als ze Christine hoort over Dorians haar. 'Ja, hé, het staat hem echt goed!' zegt ze nog eens. Want het is waar. Het vormt ook een mooie afleiding van het hele drama. Het feit dat ze er blijkbaar ook nog eens op uit gaan trekken vandaag, is om dezelfde reden een geweldig idee. Afleiding, het is al wat ze wil.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 08, 2012 17:23 

Afbeelding

Matt staat er verslagen bij. Zijn veters zijn plots een stuk interessanter geworden. Ooh... Mooi zwart. Misschien volgende keer wat beter strikken.

"Dat dacht ik ook," zegt hij met een zucht, "maar wat er gisteren gebeurde... Er veranderde gewoon iets. Ik zag Enora and I just... Well... The alcohol made me lose control. Als Flor me wil vermoorden, geef ik haar groot gelijk. Ik zou hetzelfde doen als ik haar was."

"Vooral toen het contact tussen mij en Enora begon te verbeteren, toen ze me weer aankeek, besefte ik pas hoeveel ik haar miste. En gisteren, something just snapped. I realised I just had to be with her."

Matt beseft dat deze conversatie niet goed voor hem is. Het werkt hem nog dieper in de problemen dan dat het zou moeten. Het zou hem moeten redden! Maar dat doet het niet. Shawn is dan wel zijn beste vriend, maar zou hij hem dit ooit vergeven? Waarschijnlijk niet.

"Als je me nu van een cliff wilt duwen, ga je gang."

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jun 10, 2012 15:24 

Afbeelding

Terwijl Dorian zijn best doet om onzichtbaar te zijn, is het Enora die zijn aanwezigheid alleen maar lijkt te willen bevestigen. Snel pakt hij het mandje met brood en zet hij deze naast Enora haar bord neer. En dan is daar het lang gevreesde moment. Christine roept zijn naam en heel even voelt het alsof heel de eetzaal naar hem kijkt. Aangezien er al meerdere keren aan zijn haar is geplukt krimpt hij bij haar enthousiaste schreeuw al ontwijkend iets in elkaar. Hij is geen kat of hond! Hij glimlacht flauwtjes en wuift het dan zo snel mogelijk weer weg. “Enora heeft alleen de puntjes bijgeknipt” Dat was de intentie geweest. Van Dorian, duidelijk niet die van Enora.

Het positieve is dat hij nog nooit zo hartelijk is ontvangen aan de eettafel. Nadeel is dat hij totaal niet weet om te gaan me zijn plotse ‘ populariteit’. Lea fluit zelfs. Terwijl Dorian wel iets mannelijker mag zijn, vind hij dat Lea zich nu als een bouwvakker gedraagt. “
ermh
dankje..?” verlaat het zachtjes vertwijfeld zijn mond.

Hoewel hij tegen de rest nog een krampachtige glimlach weet te forceren schieten zijn wenkbrauwen bij Shawn zijn eerst woorden direct nors naar elkaar. Iets wat sowieso wel vaker gebeurde zodra Shawn zijn mond open deed. Als hij zich dan bijna ontpopt tot persoonlijke mentor gaan zijn nekharen overeind staan. Voor het eerst is hij dan ook blij met de komst van Matt.

Opnieuw ontgaat hem het feit dat ze naar le cabane huriante gaan. Dorian is zich namelijk pijnlijk bewust van zijn houding. Toch weigert hij koppig om nu gehoor te geven aan Shawn zijn suggestie. Afwezig reikt hij iets naar voren om de kan jus d’Orange wat naar zich toe te trekken. Bij het terug veren in zijn stoel recht hij na die beweging heel voorzichtig zijn schouders en rug iets.

Met zijn broodje nog half in zijn mond kijkt hij opzij. Wij gaan mee? Waar naar toe? Welke wij? Wij was meervoud. Dorian kijkt even de tafel rond en eet zijn mond leeg. Wanneer hij haar wil vragen waar ze naartoe gaan valt het hem op dat ze een stuk afweziger is dan zojuist. Enora haar optimistische lach is verdwenen en heeft plaats gemaakt voor een sombere gezichtsuitdrukking. De oorzaak is snel achterhaalt. Matt en Shawn. Om haar aandacht te trekken schuift hij een volgeschonken glas jus’d Orange tegen haar hand aan. “Drink je vitame C op” glimlacht hij wijs. “Waar gaan wij naar toe?” vraagt hij haar “Althans, ik neem aan dat je met wij op jezelf en mij doelde. Dat hoop ik nu. Anders overschat ik nu gigantisch mijn populariteit. Niet dat het uitmaakt. Je mag ook een andere wij bedoelen. “ hij prutst wat aan zijn servet “Niet dat ik het erg vind om een wij te zijn. Een vriendschappelijke wij natuurlijk. De betekenis van wij is: ik en een of meer andere personen. Dus het kan ik en jij zijn, maar ook in en jullie.” Misschien had hij het gewoon bij die ene vraag moeten laten, beseft hij veels te laat.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jun 10, 2012 22:08 

Afbeelding
    Enora Laurent

Enora kijkt op uit haar gedachten wanneer ze een koud glas tegen haar hand aan voelt. Automatisch trekt ze die snel terug bij het voelen van de kou. Er verlaat een zachte 'oh' haar mond wanneer ze het glas jus d'orange in Dorian's hand ziet. Ze kijkt van het glas op naar zijn gezicht en probeert een glimlachje op te brengen bij het zien van de zijne, waarbij ze het glas met een bedankje van hem aanneemt.
En hoewel het net moeilijk was om een glimlach op te brengen, verschijnt er nou automatisch een lach op haar gezicht bij zijn woorden. Ze moet er echt eventjes zacht om lachen en krijgt zelfs een klein beetje de neiging om hem te knuffelen omdat hij haar zo makkelijk weer terug beter kan laten voelen.

"Ik sprak voor ons ja, wij als in jij en ik dus." stelt ze hem dan ook snel gerust. "Ze gaan met z'n allen naar Le Cabane Huriante, dus ik ging er een beetje van uit dat wij ook wel zouden gaan." licht ze hem in. "Alhoewel het misschien beter is als we in twee verschillende groepen gaan." mompelt ze er zachtjes achteraan. "Ah well, het zal wel weer goed komen. Thanks voor de jus." glimlacht ze.

"Ik denk dat we dan zo maar moeten vertrekken?" vraagt ze vervolgens in het algemeen.

"Bir gĂŒzele gĂŒzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Citizen of the World

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 22, 2012 11:01 

Afbeelding

Als Naomi na een lange wandeling ook uiteindelijk aan komt strompelen is ze nog steeds diep in gedachten. Ze had besloten dat het over was tussen haar en Thomas and dat hij het zou merken ook. Wat een eikel. Hij was niet naar de ziekenzaal gekomen, was niet op komen dagen bij het feestje en daarnaast was Naomi over haar 'gevoelens' heen gegroeit. Hij had haar misschien wel met respect behandeld zoals de meeste dames op school dat gewend zouden zijn, maar niet op Naomi's niveau.

Ze ploft neer naast Flor en laat haar blik de groep rond gaan. Matt en Shawn stonden te praten. Awkward. Ze negeert Christine, Alex, Ruelle en Enora zoals gewoonlijk, maar haar aandacht wordt getrokken door een andere jongen die Dorian blijkt te zijn, echter met KORT haar. Dat had ze nog nooit gezien en het zag er... goed uit. "Eh... wow Dorian," brengt ze uit. Naomi staart een paar seconden naar hem voordat ze zich realiseert dat dit niet erg fijn zal zijn. Ze kucht en zegt dan maar "ziet er goed uit!"

Haar aandacht wordt vervolgens gevestigd op de groep. "Dus, wat zijn de plannen voor vandaag?" vraagt ze.

the sky full of possibilities and desires,
it means a black tornado's come along
and washed us all in shades of
grey.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr jun 22, 2012 18:48 

Afbeelding

Shawn weet zichzelf niet echt een houding te geven na Matt's speech waarin hij zijn diepgaande liefde voor Enora verklaart. Het blijft vreemd, dit alles. Matt geeft Shawn (en Flor, pretty much, maar die is er momenteel niet) toestemming om hem te vermoorden. Shawn zucht nogmaals. Dus als hij het goed begrijpt is de affectie jegens Enora in de afgelopen maand weer aangewakkerd omdat ze meer contact hebben gehad? Uh, ja, Matt is de laatste weken constant met Enora in aanraking gekomen omdat ze met Shawn ging. Ze grappen altijd over hoe Matt en Shawn een package deal zijn - maar er zit een kern van waarheid in. Date de één, en de ander krijg je er gratis bij. Dus hoe Shawn het nu hoort, is Matt weer verliefd op Enora wat Shawn's relatie in de weg zit, door Shawn's relatie.

Hoe dan ook, Shawn voelt een zekere bitterheid over zich heen hangen, en hij voelt er eigenlijk weinig voor om nu met Enora te praten. Maar er is geen keus - het moet eenmaal gebeuren. Hij weet alleen niet hoe hij ooit van plan is uit te leggen dat ze dit vooral niet persoonlijk moet opvatten en dat hij Matt niet zozeer boven haar verkiest. Het is meer dat er nooit een keus heeft bestaan, really. Op het moment dat Matt zijn gevoelens uitsprak, sloot dat meteen alle deuren voor Enora en Shawn.

"Ik ga je niet van een klif duwen," zegt hij uiteindelijk, alsof dat iets toevoegt, alsof dat iets betekent nu. Hij schuifelt haast onbewust een beetje naar achteren om fysieke afstand te bewaren. "Wat Flor betreft, ik suggereer dat je het er met haar over hebt. Ze zal zich vast heel rot voelen." Hij wilt Matt geen schuldgevoel bezorgen. (Of misschien wel, een heel klein beetje maar)."Laten we maar terug naar de rest gaan? Le cabane hurlante wacht op ons. We willen niet achtergelaten worden hé?" Zijn stem is zakelijk en terughoudend. "Kom op."

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 25, 2012 13:32 

Afbeelding
Ruelle Valois

Ruelle kijkt op als er nog meer mensen bij komen zitten, en hoe noemt Enora die jongen met dat kort geknipte haar nou. Oh my is dat diezelfde Dorian die hij als eerste had ontmoet op deze school buiten Maxime om natuurlijk, ok dat korte haar stond hem wel heel goed. Wanneer Christine uit begint te leggen van dat ze in deze situatie kennelijk zou moeten ingrijpen, maar dat dat niet cool is en waarom ze die prefectbadge heeft moeten opspelden, luistert Ruelle wel maar kijkt hij haar maar half aan. Hij gaat er ook niet naar vragen van waarom, want dat zou wel een hele overbodige vraag zijn, want kennelijk kan ze het niet uitleggen waarom ze haar tot prefect hebben benoemd, anders zou je niet in de positie zijn dat je je dat zelf afvraagt.

Kennelijk is le cabane hurlante zeer populair bij iedereen, zou het heel erg zijn als Ruelle zou bekennen dat hij daar nog nooit van heeft gehoord, vast niet toch. 'Euhm Alois, wat is le cabane hurlante?' vraagt hij en hem vragend aankijkt.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 27, 2012 16:47 

Afbeelding

Het enige wat Matt nu nog kan doen is luisteren en knikken. Dit hele gedoe voelt nog steeds als een grote nachtmerrie en hij hoopt iedere seconde wakker te kunnen worden.

Hij lacht awkward als Shawn zegt dat hij hem niet van een klif gaat duwen. Ooh, gelukkig. Hij wordt niet door Shawn vermoord, maar wat Flor gaat doen is nog niet bekend. Helaas is er op deze school geen handel in grafstenen, anders had Matt er graag vast eentje aangeschaft. Ook merkt Matt dat Shawn opeens redelijk afstandelijk doet. Zoiets is niet normaal en ook nog nooit voorgekomen in hun nu 6 jarige vriendschap. Maar Matt heeft dan ook nog nooit een vriendin van Shawn gezoend. "Eh... Ja... Ik ga wel met haar praten." Mompelt hij, bijna onverstaanbaar.

"Okay. Let's go. They eh... Probably need our awesomeness, or something..."

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 605 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: