Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 50  Volgende

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma jun 25, 2012 19:06 

Afbeelding

In een rare vorm van enthousiasme klinkt Luc het glas tegen die van Eric bij het horen van het woord hopeloos. Hij slaat het glas achterover en merkt dat hij niet lang meer hoeft door te gaan tot hij straalbezopen verklaard zal worden. Als Caleigh voorbij komt lopen volg hij haar met zijn ogen en kijkt vervolgens naar Eric. Hij geeft Eric speels een stoot in zijn zij.

"Waarom ga je haar niet achterna?" vraagt hij hem alsof het niets is. "Je weet dat je het wilt." vervolgt hij zijn zin zachter, terwijl hij een stap dichter bij hem komt staan. "Misschien kan jij je hopeloosheid nog omzetten." zegt hij lachend terwijl een nieuwe slok van zijn drinken neemt.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma jun 25, 2012 20:36 

Afbeelding

Eric weet niet of het komt door de hoeveelheid alcohol, hoe belachelijk het zou zijn als hij dat inderdaad zou doen of het besef dat hij eens moest opletten waar hij mee bezig was. Maar hij lacht een keer bij de opmerking van Luc.

"M'n beste, ik geloof niet dat ik die om kan zetten. Maar anders gaan we samen. Als ik het me goed herinner waren het haar woorden niet veel eerder die ons voor klootzakken uitmaakte."

Eric neemt een slok van zijn drinken en kijkt dan Luc met opgetrokken wenkbrauw aan.

"Ik weet niet wat je gezegd of gedaan hebt, maar volgens Furies beste vriendin kon je de eerste beste boom inklimmen.."

Hij lacht nogmaals, schudt zijn hoofd en drinkt zijn glas leeg.

"Er achteraan, of toch maar een refill?"

Afbeelding

Mel heeft een schone broek aangetrokken entrekt net haar shirt over haar hoofd als er wordt aangeklopt. Even stokt haar adem, maar als de deur open geduwt wordt beseft ze vrijwel meteen dat het Caleigh is. Ze glimlacht naar haar en volgt Caleigh met haar ogen als ze op bed gaat zitten.

"Druk, ja vooral vol met te grote ego's.." mompelt ze terwijl ze nogmaals naar de sjaal kijkt naast haar tas op de grond.

Voor haar gevoel was het nog niet heel laat.

"Wil je echt slapen, of kan ik nog iets te drinken voor je halen?" Vraagt ze.

But I’m being born again

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 25, 2012 21:26 

Afbeelding

Al zijn egocentrische twijfelen verdwijnt naar de achtergrond als Benicio ziet dat Jessa niet wil dat hij weggaat. Hij laat zijn adem, die hij onbewust wat te lang had ingehouden, langzaam gaan en loopt dan naar het bed toe, waarna hij zijn armen om Jessa's ineengekrompen figuur slaat en zijn hoofd in haar hals legt.

'Het spijt me,' zegt hij zacht, zijn stem wat gedempt. 'Het spijt me. Natuurlijk ga ik niet weg. Ik weet niet wat me bezielde.'

Langzaam begint Benicio een beetje te kalmeren.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma jun 25, 2012 22:19 

Afbeelding

Jessa staart wat naar haar knieën. Nu ging hij vast weg bij haar, helemaal als hij haar zo zou zien huilen. Dan slaat hij zijn armen om haar heen en legt zijn hoofd in haar hals. Jessa merkt hoe zijn ademhaling kriebelt in haar nek.

Terwijl hij zijn excuses aanbied, pakt Jessa zijn hand. Met haar andere hand veegt ze de tranen weg. Zijn woorden zorgen ervoor dat ze rustiger wordt. "Dat is lief van je..." zegt ze en zo blijft ze nog even zitten. Dan legt ze voorzichtig haar benen terug op het bed.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di jun 26, 2012 9:52 

Afbeelding

Caleigh hoort de opmerking over de grote ego's wel, maarz e reageert er verder niet op. Als Mel dan vraagt of ze echt gaat slapen of dat ze nog iets te drinken kan halen schud ze haar hoofd. Caleigh heeft zichzelf voorgenomen van de alcohol af te blijven en het enige wat ze nog wilt is water en dat kan ze hier ook pakken. Maar om onder de dekens te kruipen heeft ze eigenlijk ook nog geen zin in.

"Nee dank je Mel," zegt ze dan, "Ik ga even douchen. Misschien voel ik me erna beter."

Ze glimlacht even flauw en begint dan de knoopjes van haar blouse los te maken terwijl ze naar de deur van de badkamer loopt. Bij de deur draait ze zich om en kijkt Mel aan.

"Als je wilt mag je nog wel wat gaan drinken," zegt ze met een kleine glimlach, "Je hoeft voor mij niet hier te blijven, maar wil je even roepen als je weggaat?"

Ze glimlacht nog even en dan stapt ze de badkamer in. Ze draait de douche open en met enkele minuten staat ze onder de douche. Na een ruim kwartier draait ze de doucheknop were om en stap uit de douche. Ze begint zichzelf af te drogen en slaat dan een handdoek om haar lichaam heen terwijl ze badkamer uitstapt.

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 26, 2012 18:54 

Afbeelding

Jessa pakt Benicio's hand en hij vervlecht onmiddellijk zijn vingers met de hare. Dan haalt hij zijn hoofd uit haar nek en leunt wat naar achteren zodat hij haar aan kan kijken. Ze veegt haar tranen weg maar er blijft een enkele wimper achter op haar wang. Met zijn wijsvinger pakt Benicio de wimper voorzichtig op en laat hem op het topje van zijn vinger balanceren.

'Je mag een wens doen,' zegt hij met een glimlach, in een poging de zwaarmoedige sfeer wat te doorbreken.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di jun 26, 2012 20:56 

Afbeelding

Luc moet lachen om de opmerking van Eric. Niet bewust van schuld haalt hij zijn schouders op.

"Volgens mij is zij beter in in bomen klimmen dan dat ik daarin ben." Reageert hij vervolgens. "Ik heb geen tijd voor meiden zoals Mel". Ergens in zijn hoofd klinkt het als de waarheid, maar het uitspreken van haar naar doet hem naar de trap kijken. ".....Maaaar, jij en Caleigh dan?" Begint Luc zijn zin om het onderwerp weer te veranderen. "Ik weet wat ik heb gezien in Maanstad." zegt hij met een irritante plagende ondertoon. "Als jullie hier niet uitkomen eindigen jullie dadelijk nog zoals de twee van de rode en de zwarte draak en dat was niet heel plezierig heb ik van horen zeggen."

De drank had duidelijk de overtoom genomen over Luc. Alles was beter dan de gedachte aan Melina of de ruzie die hij bleek te hebben met Melody.
"Beide" antwoord hij uiteindelijk op Eric zijn laatste vraag. Hij pakt Eric bij de schouder, slaat het laatste drankje achterover en draait hem richting de trap.
"hup hup" zegt hij terwijl hij hem een duwtje geeft in de goede richting. Met wat lijkt op een verzekerde stap loopt hij ook naar de trap.

"Laten we maar eens even vragen wat de dames te melden hebben en dan dit keer niet achter onze rug om." zegt hij lachend. Ach, wat maakt het ook allemaal nog uit.

Ooc: mochten jullie het vergeten zijn, ja Luc is een vervelend rot ventje

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di jun 26, 2012 21:25 

Afbeelding

Mel had best nog wel een kop thee gelust, maar als Caleigh niks meer zegt te willen, is er voor haar ook geen enkele reden om nog naar beneden te gaan. Ze ploft op haar bed neer en luistert naar de geluiden die er uit de badkamer komen.

Als niet veel later Caleigh in een handdoek de kamer weer binnen komt gelopen verschijnt er een brede glimlach om haar lippen. Ja, het was een juiste beslissing geweest om gewoon hier te blijven. Gisteren had ze ook een heerlijke avond gehad, en beneden was niet veel eerder voor geen van hen beiden heel bevorderlijk geweest voor het humeur.

"Wat een gekke dag." Lacht ze uiteindelijk naar Caleigh. Ze schudt haar hoofd terwijl ze de avond vanaf het samenkomen in de herberg nog een keer in haar hoofd naloopt. "En wat een stomme vent.."

Haar gezicht betrekt iets.

"Eric, bedoel ik." Zegt ze om zich te verduidelijken. "Luistert niet eens naar wat je bedacht hebt, over dat verhaal.. Waarom kan die niet normaal tegen je doen?"

Afbeelding

De lach van Luc lijkt alles wat luchtiger te maken en ook Eric glimlacht. Geen tijd voor meiden zoals Mel. Natuurlijk kwam de vraag terug bij hem en wordt eindelijk Maanstad hardop uitgesproken.

"Voor een Feeks als dat heb ik al helemaal geen tijd.." Begint hij en kijkt naar zijn lege glas. Hoewel hij duidelijk voor een refill was, begint er duidelijk te dagen dat Luc waarschijnlijk voor de andere optie kiest. "Ik weet ook hoe ik wakker ben geworden in Maanstad.. Ook niet heel plezierig." zegt hij op de reactie van Luc.

Dan barst hij in lachen uit. Het verhaal wat Furie aan het begin van de avond had vertelt, had hier zo niets mee te maken, dat het alleen maar lachwekkend was. Maar nog voordat hij hierop een gevat antwoord kan geven, wordt hij door Luc in de richting van de trap geduwd. De eerste stap, en de hoeveelheid alcohol in zijn bloed, doen hem even draaien en Eric pakt de rand van de bar even vast. Zo snel opstaan, was misschien iets te veel van het goede..

Als Eric zijn blik weer iets gefocust heeft en denkt te weten in welke kant hij moet lopen, loopt hij, niet geheel stabiel, verder naar de trap. Als hij zijn hand op de leuning heeft kijkt hij weer naar Luc en moet even bedenken waarom hij hem in hemelsnaam de zojuist voorgestelde keuze had gegeven.

"Hoe dan ook, één ding moet ik haar nageven. Dat wat ze van me denkt, doet ze niet slechts achter mijn rug om. Dat ze me haat spreekt ze ook zonder blikken of blozen recht in m'n gezicht uit."

Dan weet hij zichzelf de trap verder omhoog te werken. Boven aan de trap kijkt hij weer naar Luc en trekt een wenkbrauw op. Hij kon zich eerlijk gezegd zijn eigen kamernummer niet eens meer helder voor de geest halen, laat staan die van de Feeks.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di jun 26, 2012 21:45 

Afbeelding

Caleigh haalt nonchalant haar schouders op terwijl Mel begint over de gekke dga. Ze zet haar tas op haar bed en begint erin te rommelen. Als Mel dan begint over een stomme vent kijkt ze niet begrijpend op. Maar Mel verduidelijkt zichzelf al snel door te zeggen dat ze het over Eric heeft en Caleigh haar gezicht betrekt wat. Ze wilt helemaal niet aan hem denken. Ze zucht even en dan gaat ze op het bed zitten en kijkt Mel even aan.

"Omdat hij denkt dat hij geweldig is en dat maar al te graag laat merken," zegt ze dan.

Eigenlijk is dat het enige wat er in haar opkomt, ze wilt er namelijk absoluut niet overna denken. De opmerking over de prins op het witte paard en dan het feit dat Ryce haar probeerde te intimideren hebben veel meer los gemaakt dan dat ze had gewild. Ze zucht even en haalt dan een hand door haar haren heen. Morgen zou vast beter worden.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: di jun 26, 2012 22:01 

Afbeelding

De weg naar boven is voor Luc niet geheel makkelijk, maar als hij naar Eric kijkt ziet hij dat hij niet de enig is. Bij het zien van zijn uitgeputte gezicht kan hij het niet helpen keihard te lachen.

"Juist ja, welke kamer?"
Als er vervolgens geen beweging meer in zit geeft hij Eric zijn vragende blik terug. Luc heeft heel de kamer verdeling van de dag niet meegekregen, hij lag tenslotte ziek op bed. Het was echter duidelijk dat Eric het ook niet wist. "Dit wordt leuk" zegt hij met een grijns en begint te lopen over de gang.

Hij stop voor één van de deuren en kijkt om naar Eric. Luc haalt zijn schouders op en klopt vervolgens op de deur. Even is het stil, dan komt er wat gerommel, dan het geluid van sleutels. Opnieuw kijkt hij achterom.

"Dit moet wel de goede kamer zijn, het duurt anders wel behoorlijk lang." Met een vaart opent de deur zit voor zijn neus en als Luc zich weer omkeert staat er een man van tegen de 60 in de deurpost. Kort haalt Luc zijn wenkbrauw op en de man doet het zelfde. "Als Caleigh hier is, heb ik flink met je te doen Eric." gooit hij achter zijn schouder. " Ik geloof dat we bij de verkeerde deur zijn." zegt Luc lachend tegen de man. "Sorry, wij zoeken verder." De man blijft nog even in de deurpost staan terwijl hij wegloopt. Zonder woorden slaat ze man zijn deur met een flinke klap weer dicht.

"Deur nummer 2 dan maar." zegt hij tegen Eric terwijl hij voor een nieuwe deur staat. Met drie redelijke stevige kloppen, klopt Luc op de deur.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di jun 26, 2012 22:19 

Afbeelding

Mel denkt even na over de woorden van Caleigh. Zo had ze het nog niet bekeken..Maar waarom deed hij zo dan niet tegen Jessa of Isra? Net als ze haar mond open doet, wordt er drie keer hard op de deur geklopt. Verbaasd kijkt Mel even naar Caleigh, maar staat dan op.

"Verwacht jij iemand?" Vraagt ze terwijl ze naar de deur toe loopt.

Als haar hand de deurknop vast heeft, schieten er verschillende dingen door haar hoofd. Even twijfelt ze of ze überhaupt de deur wel open moet maken. Ze haalt haar schouders op en opent de deur.

Verbaasd, omdat ze er ergens misschien op had gehoopt, maar het niet had verwacht, blijft ze Luc een paar seconden aanstaren. Pas als ze beseft dat hij en niet alleen is, dronken en duidelijk weer in een prima humeur, verandert de blik in haar ogen en kijkt ze hem kwaad aan.

"Dag, Luc." Zegt ze kort en gooit de deur dan gewoon net zo hard dicht als hij dat vanochtend heeft gedaan.

Afbeelding

Eric haalt zijn schouders op. Hij had werkelijk waar geen enkel benul. Wat onbenullig haalt hij zijn schouders op en loopt achter Luc aan, terwijl deze op een willekeurige deur klopt. Als er een oude man de deur opent, kan Eric een lach niet onderdrukken en kan niet eens zijn excuus maken aan de man.
Luc loopt door naar de volgende en bij de derde klop, staat Eric weer bij hem. Wat waren ze ook alweer aan het doen?

Als de deur open wordt gemaakt, ziet hij dat Luc goed heeft gegokt en hoe Mel Luc verbaasd aankijkt. In die paar seconden ziet hij Furie achter haar in de kamer op het bed zitten in slechts een handdoek en het lachen vergaat hem direct. Wat deed hij hier in hemelsnaam?

Nog voordat hij echter ook maar iets kan doen, heeft Mel de deur met een harde klap gesloten en Eric legt een hand op de schouder van Luc.

"Deur nummer twee inderdaad.." Mompelt hij en begint dan zacht te grinniken.

Het grinniken gaat over in een lach en Eric schudt zijn hoofd.

"Ookal zonder blikken of blozen, m'n Beste."

But I’m being born again

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: di jun 26, 2012 22:40 

Afbeelding

Jessa lacht even zachtjes als Benicio haar de wimper op zijn vinger laat zien. Bijgeloof, maar wel heel lief. Ze kijkt even naar het plafond om na te denken over de wens. "Je mag wensen niet vertellen he?" zegt ze dan een beetje bijdehand voor haar doen, "Misschien moet ik dit maar geheim voor je houden." Ze glimlacht naar hem.

Ze sluit haar ogen en blaast voorzichtig de wimper van zijn vinger af. Het enige wat ik wens is een goede afloop van deze reis, voor iedereen in de groep. Ze opent haar ogen weer en kijkt Benicio even aan. "Zo..." Dan leunt ze naar voren en drukt voorzichtig een kus op zijn mond.

Na de kus legt ze haar hoofd tegen hem aan. "Misschien moeten we maar gaan slapen. Dan kunnen we deze dag snel vergeten..."

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 26, 2012 23:14 

Afbeelding

Julius neemt een slok mede nadat Isra een van haar whiskyglazen tegen zijn kruik had geklonken. Tegelijkertijd merkt hij op hoe ze over haar vingertoppen heen naar hem kijkt. Een slager die zijn eigen vlees keurt is er niks bij! Dit zorgt ervoor dat Julius zich ongemakkelijk gaat voelen bij de huidige situatie. Veel verder dan over koetjes en kalfjes praten kwam hij niet. En zelfs daarin slaagde Julius amper.

Daarom besloot hij het over een andere boeg te gooien. "Mooi dier heb je. Ziet er stralend uit en de eenheid die hij met jou vormt is indrukwekkend!" begon hij uit het niets. Je kon hem veel wijs maken, maar het viel Julius meteen op bij de diverse reismomenten. Zoiets zie je eraan af of niet bij een paard en diens berijder. Zo ook bij Isra en Vaskur.

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo jun 27, 2012 7:40 

Afbeelding

Caleigh schud haar hoofd als Mel vraagt of ze iemand verwacht. als ze iemand verwachtte, zou ze dan alleen een handdoek omhebben. Nee dus. Wacht, waarom doet Mel uberhaupt de deur open terwijl Caleigh er zo bij zit? De twee die voor de deur staan heeft Caleigh echter totaal niet verwacht en het is maar goed dat Mel met enkele seconden de deur weer dicht gooit. Wat had de blik in zijn ogen betekend? Ze schud haar hoofd en kijkt even naar Mel, niet wetende wat te zeggen. Misschien is het maar beter dat ze niet weet wat ze moet zeggen...

[[... Anderhalve dag later ...]]

Caleigh probeert de gebeurtenissen van de afgelopen dagen te begrijpen. De dag dat ze informatie hadden gevonden was de avond dat Eric en Luc dronken bij hun deur hadden gestana, de dag erna had hij haar volledig genegeerd. Niet dat ze dat erg vond, maar toen ze hem later die dag naar buiten had zien komen was er een gevoel omhoog gekropen wat ze niet herkende. Maar die dag ahdden ze niets gevonden en de samengaande frustratie van deze reis en de woede jegens hem maakten het er niet makkelijker op. En zelfs nu had ze nog niets gevonden aan informatie en had ze eigenlijk geen idee wat er moest gebeuren. Was het verhaal echt een doodlopend spoor geworden?

"Ik ga wel terug naar de herberg," mompelt ze tegen zichzelf.

En dan, zonder nog echt op te letten, begint ze met haar route terug richting de herberg. Het was halverwege de middag, misschien had iemand nog iets gevonden, maar ze weet eigenlijk al dat dat niet is gebeurd. Net zoals dat alles hier fout gaat.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo jun 27, 2012 8:39 

Afbeelding

Na twee dagen heeft Jessa nog steeds niets gevonden. Ze baalt hiervan, want ze was nou net op het goede spoor.

Nu zit ze op het terrasje met een kop thee. Ze bladert wat door haar notitieboekje, maar veel links met de huidige situatie in de stad kan ze niet leggen. Waar zou ze iets van de Zwarte en Rode Draak kunnen vinden? Zuchtend slaat ze het boekje dicht.

Even verderop op het plein ziet ze dat het podium alweer is opgebouwd voor het optreden voor de kinderen. Ze was gisterochtend Devon toevallig tegen gekomen in de herberg toen ze ontbijt ging halen. Hij had haar uitgenodigd om die middag naar de voorstelling te komen kijken, maar daar had ze gisteren geen tijd voor gehad.

Enkele kinderen staan inmiddels al bij het podium te kijken hoe alles klaar wordt gezet. Jessa zucht. Waarom kon ze nog nog steeds geen aanwijzingen vinden?

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 737 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 50  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: