Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  Volgende

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jun 23, 2012 13:29 

Stiekem had ik liever dat Rowling een papieren versie van alle nieuwe informatie had gemaakt. Persoonlijk had ik een boek leuker gevonden dan een (interactieve) website. Want uiteindelijk vond ik alleen die nieuwe informatie en de quizjes de moeite waard.

Wel grappig hoe hoog de verwachtingen waren :'). Ik denk de meeste mensen na een uurtje de volledige site hadden gecheckt en er vervolgens niet meer zijn op geweest. Het principe om elk schooljaar een nieuw hoofdstuk in te lassen vind ik wel leuk en logisch, maar ik betwijfel ten zeerste of ze de interesse van de liefhebbers zes jaar kunnen vasthouden.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 05, 2012 9:20 

Aléé, proficiat aan alle zwadderaars die op Pottermore zitten met 74.290.864 punten, al hebben wij het ook niet slecht gedaan hé Gryffs, we hebben tenslotte met onze 2de plaats ook in de 74 miljoen...

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: do jul 05, 2012 10:34 

En zo hoort het! @@ Slytherin fcuk yeah.

Maar los van dat, mijn interesse voor Pottermore staat helaas op een heel laag pitje. Ik wacht nu eigenlijk op CoS (Waar ik de vertraging wel van snap als je ziet hoeveel dingen ze tussendoor hebben toegevoegd.), waarschijnlijk sleep ik die ook 1 keer door en kom dan weer terug als PoA d'r staat. ik vind het heel jammer dat Pottermore eigenlijk nogal... saai is. Zoals Dennis zei, als sociaal netwerk had het prima kunnen werken, maar er is weinig persoonlijks aan en is vooral op jonge kinderen gericht. Ik denk dat het daar dus mis is gegaan samen met het gebrek aan spelletjes enzo.

De extra info is tof, maar na Ă©Ă©n keer lezen heb je dat ook gehad.

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Far Far Away

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 05, 2012 11:09 

Zo te zien ben jij een Slyth op Pottermore Jalf! Gefeliciteerd jij en de rest! Helaas geen Gryff! Ik vraag me nu wel af wat de bonus is die de Slyths gekregen hebben! Kun jij ons daar misschien wat meer over vertellen? :)

Ik vind het inderdaad ook een beetje saai worden, het was leuk met de strijd om de cup op het laatst, maar nu is het alweer wat minder.. Hopelijk komt het volgende boek snel!

_________________
Proud to be a Hufflepuff!^^
We are the Harry Potter generation!


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: do jul 05, 2012 12:28 

De bonus is nog niet bekend, tenminste, ik kan het nergens vinden. Ik hoop persoonlijk op early excess voor CoS, maar dat verwacht ik niet. XD

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 05, 2012 13:14 

Ooh, we krijgen een bonus? Dat is best awesome xD

Maar yay, Slytherin heeft gewonnen. Ik vond het wel leuk dat ze de afgelopen week de scores verborgen hielden, zodat het nog extra spannend was in de laatste week.

En nu is het wachten op CoS!

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 06, 2012 12:18 

En de bonus is bekend! Alle Slytherins, die voor de uitreiking van de cup ook echt in Slytherin zaten (dus een extra account aanmaken heeft geen zin), krijgen 24 uur eerder access voor Chamber of Secrets!

Hell yeah!!

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 06, 2012 12:37 

& is er ook al bekend wanneer cos uitkomt?

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 06, 2012 13:04 

Helaas niet.. Ik vind dat ze telkens te vaag zijn met de releasedatum. 'Begin oktober', 'Het duurt nog even', 'nog een paar weken wachten', 'ergens in april', 'begin tot midden zomer 2012'.. Gah, frustraties!!

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: vr jul 06, 2012 13:29 

Wel leuk dat de Zwadderaars een dag eerder mogen. Maar ik betwijfel of je daar echt vrolijk van wordt. Zeker na zoveel negatieve reacties dat het saai begint te worden. Het is leuk voor een dag, maar daarna...

O ja, Zwadjes, gefeliciteerd met jullie overwinning! (zeker weer als vertrouwd geslijmd bij professor Sneep?) :mrgreen:

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 06, 2012 17:06 

Hihi voor het eerst dus wel tof dat ik in Slyth zit. (Want na drie tests in Slyth heb ik alles gedelete en gewoon weer mijn eerste early access Slyth account xD)
Wel cool, die bonus :) Alleen jammer dat we de datum niet weten.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 06, 2012 19:36 

Haha, ik heb me in het begin 4 accounts aangemaakt, zodat ik bij elke afdeling 1 keer zat :D XP

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 10, 2012 14:56 

De eerste 4 hoofdstukken van Chamber of Secrets staat online voor alle Slytherins!!!

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 10, 2012 15:10 

Dat is prachtig gemaakt, ik vind het nog beter dan de 1ste!!!

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 10, 2012 15:30 

Het is echt beter dan de eerste! Ze hebben er namelijk spelletjes in gemaakt zodat het niet 'saai' wordt.

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 463 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  Volgende


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme