Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo jun 20, 2012 18:34 

Naam/namen: Trijn [Zoek nog een mede-leider, liefst ervaring]
Link naar jouw/jullie RPG-Paspoort:Klik
Naam RPG: Little lies
Ik wil deze RPG in het Nederlands/Engels doen: Nederlands

Waar gaat je RPG over?: 5 tiener hartsvriendinnen gingen als een ware groep door het leven en waren dan ook nooit van elkaar gescheiden. Hun gehele vriendschap is gebasseerd op het feit dat ze elkaars geheimen in de groep houden. Sophia als leider van de groep. Sophia was een nogal arrogant meisje die er van hield om spelletjes te spelen met iedereen ongeacht de gevolgen er van. Eigenlijk kan je ze vergelijken met de grootste populaire trut van het school. Zelfs met haar eigen vier hartsvriendinnen haalde ze soms zaken uit en hield dus eigenlijk niet echt rekening met haar eigen gouden regel: Geheimen houden. Zelf hangde er een groot mysterie rond haar eigen leven. Op een avond, is Sophia spoorloos verdwenen en hebben de vier resterende vriendinnen er het raden naar wat er gebeurd is. Er zijn zodanig veel geheimen in de groep dat ze niet aan elkaar willen vertellen dat hun vriendschap langzaam begint te brokkelen waardoor ze uiteindelijk van elkaar vervreemden. Ieder meisje heeft zelfs een geheim dat ze ergens voor tussen zitten van de verdwijning, ook al weten ze dit niet van elkaar laat staan wat ze precies weten.

Na een jaar komt er een bericht op het nieuws dat het lichaam van Sophia is gevonden en komen de vier meisjes opnieuw samen omdat de klopjacht op een mogelijke moordenaar nu helemaal gestart is. Gaan ze hun geheim opbiechten aan elkaar of blijven de lippen stijf? Het hek gaat helemaal van de dam als ze dan nog eens smsjes krijgen van een zekere S die allemaal dingen weet over de vier vriendinnen en over Sophia zelf. Of is het toch Sophia die de smsjes stuurt en is ze niet dood?

Waarom denk je dat deze RPG een toegevoegde waarde heeft voor het forum?: Omdat dit echt een RPG is waar echt ALLES in kan gebeuren, aangezien het zich afspeelt met tieners. Denk maar eens zelf terug aan je eigen tienertijd met feestjes, sleep-overs, shoppen, vriendjes, experimenteren met jongens/meisjes, school... Met een extra tintje aan door het Sophia verhaal.
[/ditistrouwensgebasseerdopPrettyLittleLiars]

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jun 20, 2012 19:23 

Mijn stem gaat naar Little Lies

Profiel  

Volleerd Tovenaar

BerichtGeplaatst: do jun 21, 2012 20:29 

Nog een stem op Little lies!

step out of their own atmosphere,
and make their way
in the void between the stars.
’’

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo jun 24, 2012 15:05 

Naam/namen: Trijn
Link naar jouw/jullie RPG-Paspoort:Klik
Naam RPG: Charming

Ik wil deze RPG in het Nederlands/Engels doen: Nederlands

Waar gaat je RPG over?: Het is het jaar 2012, het jaar waarin het bestaan van vampieren eindelijk wordt onthuld en proberen hun weg te vinden in de huidige maatschappij. Sommige mensen reageren positief, anderen reageren net alsof ze een derde wereldoorlog voelen aankomen en verweren zich sterk tegen de inmenging van het bloedzuigend ras, door eigenhandig te proberen de vampieren van kant te maken of een mildere manier door hen te negeren en te weigeren van met hen om te gaan. De regering is op zich ook verdeeld in twee blokken; bepaalde partijen gaan volledig voor de inburgering met speciale vampierenwetten, terwijl andere partijen radicaal gaan, vaak uit hun geloof, dat dit wezens zijn van de duivel en ze uitgeroeid moeten worden. De bevolking van het plaatselijke dorpje Charming weten niet wat hen overkomt als een groep vampieren zich in het dorpje nestelen. Komt deze groep in alle rust wonen of zijn ze van plan om Charming op zijn kop te zetten? Wat is hun doel om hier te verblijven? Willen ze echt als mens gaan leven of komen ze gewoon de hele bevolking leegzuigen tot er niemand meer overblijft?
De Ă©ne bewoner vindt het extreem spannend en kan niet wachten om een vampier in levende lijve te zien, terwijl anderen angstvallig in een hoekje kruipen en een paar moedigen of misschien wel idioten de strijd aangaan.

Waarom denk je dat deze RPG een toegevoegde waarde heeft voor het forum?:Vampieren in a real bad way @@ En er zijn tal van mogelijkheden gewoon door al de verschillende karakters zoals vampieren die mensen enkel als voedsel zien, terwijl anderen van mensen kunnen houden enzovoort.

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jun 25, 2012 20:20 

Stem voor charming van mij

Laatst bijgewerkt door Lilly op zo jul 29, 2012 21:08, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 28, 2012 11:09 

1 stem op Terug naar het verleden :)
Ook op Charming een stem aub :D

Eppur si muove

En toch beweegt (Galileo Galilei)

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jul 29, 2012 11:53 

Ik stem voor Charming! Leuk idee en ik zou graag meedoen!

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: vr aug 03, 2012 21:40 

Charming alstublieft :D
En the first hungergames lijkt me ook ontzettend awesome!

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo aug 08, 2012 17:43 

Hier nog een stem voor Charming!

Profiel  

3e jaars

BerichtGeplaatst: zo aug 12, 2012 17:16 

Charming klinkt leuk! Daar zou ik graag in mee willen spelen. Een stem van mij!

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma aug 13, 2012 14:02 

Naam/namen: Trijn en Agenia
Link naar je RPG-paspoort: Trijn & Agenia
Naam RPG: Cladis Creek

Ik wil deze RPG in het Nederlands/Engels doen:
Nederlands

Waar gaat je RPG over:
Mount Cladis is een hoog, onbegaanbaar gebergte dat twee steden van elkaar scheidt. Om de bewoners van de ene naar de andere kant te vervoeren rijdt er eens in de zoveel uur een enkele bus over de gevaarlijke, nauwe bergpas met verraderlijke bochten en slechte infrastructuur. Ondanks de vele gevaren is het nooit fout gegaan.

Tot op een dag de buschauffeur de controle over het stuur verliest, de bus zich door de vangrail slingert en de afgrond in duikt…

Het ziet er grimmig uit; de bus is volledig verwoest, en niet alle inzittenden klimmen levend uit het voertuig. Het handjevol personen dat het dramatische ongeluk wel overleeft - de RPG'ers - slaan de handen ineen om te overleven tot de reddingstroepen er zijn.

Als geluk bij een ongeluk ligt er enkele honderden meters van de crashsite een klein dorp met een naastgelegen meer: Cladis Creek. Gelukkig, hulp is nabij!

Als de overlevenden het dorpje echter betreden, blijkt het een spookstad te zijn. Cladis Creek is al jaren verlaten en afgesneden van de buitenwereld. De enige weg die naar de stad leidt is afgezet en onbegaanbaar. Er zit voor de groep overlevenden niets anders op dan zich in Cladis Creek op te houden en te wachten op de redding. In ieder geval zijn ze veilig en hebben ze onderdak…

… of toch niet?

Waarom denk je dat deze RPG een toegevoegde waarde heeft voor het forum?:Cladis Creek is een bloedstollende horror RPG met een goed uitgedacht verhaal die ervoor gemaakt is om niet alleen het RPG'en zelf zo vloeiend mogelijk te laten verlopen, maar om ook de RPG'ers zelf de stuipen op het lijf te jagen. Mystiek, vreselijke ontdekkingen en gebeurtenissen zorgen ervoor dat Cladis Creek een plek is waar je nog dagen nachtmerries van zult krijgen!

Profiel  

Headhunter

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 13, 2012 14:37 

Tussendoor wil ik ook nog graag even stemmen op Charming!

Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 13, 2012 14:41 

Een stem voor Cladis Creek!

It's always darkest before the dawn.

Profiel  

Professor

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 13, 2012 16:52 

Van mij ook een stem voor Cladis Creek!

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 13, 2012 17:56 

Ik stem ook op Cladis Creek!

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 289 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: