Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: zo okt 16, 2011 10:02 

Yori87:

Ho, ho ! Ik vind nie alleen Ginny een god karakter hoor! IK vind haar de beste vrouwelijke karakter dat wel..maar er zijn meer karakters die mij intereseren! zoals;

- Sirius, Voldemort, Dumbledore, Draco, Lupin, Snape, Lily Evers, James Potter

Je conclussie vind ik dus niet helemaal kloppen!


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Breda
BerichtGeplaatst: zo okt 16, 2011 12:17 

Ik heb me nooit geĂŻrriteerd aan Ginny. Wat ik wel ergerlijk vond was dat Rowling de beginnende relatie tussen Harry en Ginny beter had mogen uitwerken. Want ineens was Harry verliefd op haar. Ik vond dat er in eerdere boeken wel wat meer aanwijzingen van Harry's kant hadden mogen zitten. Want dat die twee bij elkaar zouden komen was enigszins wel obvious. xD

_________________
    You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking.

    - Gregory House


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: do feb 09, 2012 22:20 

Ik heb nooit wat tegen Ginny gehad maar ik moet eerlijk zijn dat ze niet in mijn lijstje favoriete personages zit. Wat ik alleen niet kan begrijpen is dat de meeste Ginny en Lily vergelijken, waarom!? Het enige wat over een komt is het rode haar. Voor de rest weten we te weinig over Lily om ze maar met elkaar te vergelijken, vind ik.
En ik heb eigenlijk niks tegen Harry en Ginny als koppel, je zag het mijlenver aankomen maar ik moet zeggen dat ik Loena/Harry totaal niet zie zitten, ik weet niet waarom maar die twee zou ik gewoon weird vinden als koppel :shock:

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 08, 2012 20:09 

Ik heb me tijdens het lezen van de HP boeken nooit echt geërgerd aan Ginny, omdat ik toen een jaar of 8 was, en mensen als Ginny fantastisch vond.
Sinds een tijdje ben ik Ginny niet zo denderend leuk meer beginnen vinden, omdat ze inderdaad echt overal mee wegkomt. Haar karaktertekening is gewoon niet geheel in orde.
Ik haat haar nog steeds niet, maar ik ben er gewoon niet aan.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


Laatst bijgewerkt door Lilly op za jul 06, 2013 14:50, in totaal 2 keer bewerkt.

 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jul 28, 2012 11:36 

Ik vind haar een prachtig personage, net als Hermelien en Luna. Ze is gewoon perfect wat dat betreft. De meeste zeggen: Mary Sue Mary Sue Mary Sue. Kijk nou toch eens om je heen. Als je op de scholen kijkt zie je OVERAL wel zulk soort meisjes. Ginny was echt nodig, anders is het boek gewoon niet af vind ik. Ik vind haar een leuk personage, en daar mag je over denken wat je wilt, maar mijn oordeel staat vast.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: wo aug 01, 2012 13:53 

Ginny is oke....niks bijzonders


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Nest

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 13, 2013 15:50 

Zoals de meeste al gezien hebben, is Ginny mijn favoriete personage. Ik vind haar gewoon leuk, haar karakter, lief, en toch heel dapper. Ze komt niet vaak voor in de films, wat ik jammer vind, maar ze blijft mijn favoriete personage

_________________
You've said to us once before that there was a time to turn back if we wanted to. We've had time, haven't we?- Hermione Granger


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: di sep 17, 2013 9:53 

Ginny is oke....niks bijzonders +1 ,But I like his ***reclame maken mag niet*** :mrgreen: :mrgreen:


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di sep 17, 2013 16:02 

GinnyWemel schreef:
Zoals de meeste al gezien hebben, is Ginny mijn favoriete personage. Ik vind haar gewoon leuk, haar karakter, lief, en toch heel dapper. Ze komt niet vaak voor in de films, wat ik jammer vind, maar ze blijft mijn favoriete personage

Helemaal mee eens, en de stukke die ze in de films speelt zijn echt mooi of leuk!
Ze is niet mij favoriete personage maar zit wel in mijn rijtje van leuke personages!

_________________
Griffoendor!


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: za sep 21, 2013 7:05 

Ginny is mijn favoriete personage.


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do okt 03, 2013 16:46 

Wat vind je dan zo leuk aan Ginny?


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 06, 2013 18:03 

Ik vind Ginny een gaaf personage. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik dol ben op de Weasley's. Ze is de enige dochter van Molly en groeit op met broers. een van de beste scene's vind ik dat Of Fred of George zegt tegen haar in hun winkel
"Ik hoorde dat jij het niet nodig hebt zus."

Ginny is een geweldig personage!


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma okt 07, 2013 16:41 

Ik ben juist gek op Ginny ik vind haar super cool :cool: maar ja iedereen heeft een eigen mening.


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma okt 07, 2013 16:44 

Weet iemand misschien of Ginny haar school af maakt?
want in het laatste deel zit ze in de 6 de maar dan gaat Harry van school af gaat zei dan ook van school af?


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 44 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3


Keer terug naar Personages
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme