Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 16, 2012 18:36 

Jazeker, het is eindelijk zover: de hoofdstukken van Harry Potter and the Chamber of Secrets zijn online! Gebruik dit topic om de nieuwste Pottermore-chapters te bespreken.

Let op: spoilergevaar! In dit topic hoeven geen spoilertags gebruikt te worden; praat je ergens anders in het Pottermore-board over inhoud van het tweede Pottermoreboek, gebruik spoilertags.


 Profiel  

1e jaars



Offline
BerichtGeplaatst: do aug 16, 2012 8:20 

Er is nieuws rondom CoS:
Citaat:
We've been back in the studio this week, finalising more sounds that feature in the second instalment of Harry Potter and the Chamber of Secrets.

From the cry of the Mandrake to Moaning Myrtle's sobs, we've been making sure the effects are just right.

There will be another development update, here on the Insider next week.

Bron: Insider Pottermore

Ze weten het allemaal wel lekker te rekken zeg. Ik vraag me af of ik persoonlijk de interesse erbij kan houden. Mocht Rowling een actieve website willen moet ze na mijn mening nog wel stevig aan de bak. Want mensen worden ongeduldig (ook aan de Facebook reacties te zien).


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 16, 2012 9:01 

Helemaal mee eens, het duurt allemaal veel te lang. Ik vind dat ze het een beetje aan het verprutsen zijn. Het concept van Pottermore vind ik nog steeds heel leuk, maar op deze manier gaat het niet werken. Ze hadden wat mij betreft ook beter in een keer heel CoS uit kunnen geven, in plaats van eerst 4 hoofdstukjes.


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: zo aug 19, 2012 11:39 

Ik ben het ook eens met Dennis en Daan eens, ze verprutsen het echt door het zo lang te laten wachten. Ik begrijp heel goed dat ze alle effecten etc juist willen hebben (nouja, beter dat dan dat het allemaal vlug in elkaar is gestoken ofzo) maar ik vraag mij af wanneer de rest van CoS nu eigelijk uit zal komen. Binnen een paar weken? Maanden? Of volgend jaar pas? Ze zijn hier heel onduidelijk in en da's bijzonder jammer. Zoals hierboven al gezegd, Pottermore is een leuk idee maar ze werken niet op de juiste manier. Ergens ben ik blij dat ze toch al de eerste 4 hoofdstukken hebben uitgebracht maar het is verder wel sneu dat we nog (lang) moeten wachten op de rest.

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma aug 20, 2012 11:51 

Ik denk dat Pottermore gewoon leuker zou zijn als je het pas ontdekt als alle boeken er al op staan. Zelf vind ik het nogal irritant om mensen te zien zeuren dat het niet sociaal en niet interactief genoeg is - dit is geen MMORPG, dit is geen game, dit is een online leeservaring.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

1e jaars



Offline
BerichtGeplaatst: do aug 23, 2012 9:32 

De beloofde update van deze week:
Citaat:
This week, we're finessing the animations for the next chapters of Harry Potter and the Chamber of Secrets.

We've been polishing up the Hogwarts moving portraits and tackling the challenging Whomping Willow to ensure they're looking their best.

We'll have another update for you later this week on the Insider.


Oftewel later deze week krijgen we meer te horen.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 08, 2012 13:41 

Ik vind het allemaal een beetje belachelijk worden, dit duurt gewoon veels te lang, naar mijn mening verlies je hier ook mensen mee. Het is gewoon al bijna 2 maanden geleden dat die eerste 4 hoofdstukken online kwamen..
Ik ben het met Genner eens, het is leuker als alles al online zou staan. Als dit zo doorgaat dan duurt het nog jaren voordat alles erop staat en dat zou ik heel jammer vinden.

Maargoed, ik vind Pottermore zowiezo al een teleurstelling, ik heb het al eerder gezegd maar het enige wat ik er leuk aan vind is de extra info die je over de personages krijgt. Ik had er gewoon teveel van verwacht..

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: di sep 18, 2012 22:10 

Nou, eindelijk zijn er weer wat nieuwe hoofdstukken online. Maar helaas is het nog altijd niet het hele boek... Ik ben erg benieuwd hoe lang het gaat duren voor de rest dan nog gaat komen. :')

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: do sep 20, 2012 19:34 

Haha, wou het ook even snel posten dat er eindelijk nieuwe chapters uit zijn. : P En ja, nu ben ik ook heel benieuwd wanneer de nieuwe chapters zullen uitkomen. :')

Heb juist de laatste chapters gespeeld, de art was zoals gewoonlijk weer super! Vond de bijpassende geluidjes bij sommige chapters ook leuk gedaan (vond alleen het kotsgeluid van Ron die slakken ophoest nogal walgelijk :') maar vond het verder super gedaan!) Verder vond ik de 'spelletjes' wel leuk om te doen, alleen was het in het begin zoeken maar het vond uiteindelijk zijn weg. En de muziek en sfeer op Haast-Onthoofde-Henk (ben even de Engelse benaming kwijt) heel creepy, ze geven echt de sfeer mee wat erg leuk is. : )

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo sep 26, 2012 12:24 

Oeh, ik vond de nieuwe chapters ook helemaal geweldig <3 Voor de extra info over The Malfoy's en Purebloods vond ik heel interessant. De art was heel mooi, ik moet zeggen dat ik de art trouwens steeds meer vooruit vind gaan. De personages komen meer in beeld (al blijven de gezichten verborgen) en dat vind ik echt goed werken. :)

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 08, 2012 15:10 

De nieuwe chapters zijn inderdaad geweldig (ik ben er nu nog maar, omdat ik die tuinkabouters niet over het hek gesmeten kreeg. Faal XD) het is veel mooier in een gestoken dan Boek 1. Ik hoop dat de nieuwe hoofdstukken snel komen.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: wo okt 31, 2012 21:18 

Volgens de mail schijnen de laatste hoofdstukken online te staan. Is er al iemand die gekeken heeft? Ik denk dat ik zo toch maar even ga kijken, al is het maar omdat ik niet achter wil blijven. Niet zozeer omdat ik nieuwsgierig ben.


Citaat:
The final chapters are ready

Hello ....,

The final chapters of Harry Potter and the Chamber of Secrets have just been made available on Pottermore for you to explore:

• Discover the Slytherin common room
• Experience Professor Lockhart’s Valentine’s Day festivities
• Fend off the spiders in the Forbidden Forest
• Reveal the secret of Moaning Myrtle’s bathroom
• Confront what’s hidden within the Chamber of Secrets

There’s also new J.K. Rowling content to discover; read about Polyjuice Potion, Ghosts, the history of the Chamber of Secrets and the Sword of Gryffindor.

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: wo okt 31, 2012 23:28 

Ik had er ook al van gehoord, las het op Twitter. Maar ik ga morgen eens kijken denk ik, was van plan het vandaag te doen maar er waren andere dingen op het internet dat nogal afleidend waren. XD Maar ben benieuwd! Vond de laatste chapters heel leuk dus hopelijk hetzelfde effect bij de laatste chapters!

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 01, 2012 8:44 

Jip, de laatste stukken staan online! Ze zijn wel leuk hoor, enkel niet zo verrassend als de vorige...

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 01, 2012 12:21 

Spoiler:
Oh, wat teleurstellend! Bij de laatste chapters is bijna niks te doen. Ok, je kan een paar spinnetjes op afstand houden, maar thats it. Van de geheime kamer had ik veel meer verwacht, maar nee. Het bleef alleen maar bij een paar plaatjes.

Pottermore, wat een grote teleurstelling.

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme