Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 23:26 

Lacrimosa vraagt zich ondertussen in alle stilte af of Narcissa zich wel comfortabel voelt bij die laatste zin van Oscar.


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 23:30 

Agenia probeert IC te blijven maar vindt het stiekem allemaal nogal grappig.
"Zorg maar dat je een goede bos rozen klaar hebt staan in de hel, ik kan pretty hard to get zijn."

Daarbij wordt het reguliere Weerwolven doorgaans gespeeld met rond de 3 weerwolven tegenover gazillion burgers, dus zo onmogelijk is het in theorie nog niet eens.

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 23:32 

”Je mag dan wel roepen dat Lacrimosa geen enkele poging heeft gedaan om mij te redden van de stemming, maar wie zegt dat zij wíst wie de DE’s waren? Vanaf het moment dat zij Nagini was, hebben Blijerd en ik haar gevraagd of ze onze eerste Yaxley wilde vervangen. Dit wilde ze.” begon Oscar. Hij ging verder: “Gebruik vannacht je krachten anders en vraag haar rol op. O wacht… HA.”

Off-topic: ik vind het allemaal ook erg grappig xD


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 23:35 

"Lieve Oscar. Blijerd is geen DE. Goedgelovig misschien, dat ze een schurk ziek het bed in stuurt, maar een DE zeker niet."

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 23:35 

"Nooit van Peeves gehoord?". Oscar kijkt Skywalker aan.


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 23:36 

"Zeker," antwoordt ze. "Maar Peeves wisselt enkel gaven, niet aan wiens kant ze staan."

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 23:37 

Dat, en Peeves is awesome.

Plus, Lacrimosa wilde zich niet eens bij jou voegen, Oscar. In case you didn't notice, je staat aan de verliezende kant.

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 23:38 

"Klopt. Denk maar eens goed over na en bega geen domme actie.". Overtuigend dat Voldemort zo snel mogelijk in de hel een triootje komt doen.

"Zegt Lacrimosa, ja. DE's liegen alles bij elkaar, in dit geval dus ook. Kus."


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za aug 25, 2012 23:40 

Oscar schreef:
overtuigend dat Voldemort zo snel mogelijk in de hel een triootje komt doen.


Wow, jullie hebben t wel gezellig gehad als DE's deze ronde, hé?

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 26, 2012 10:49 

"Valse beschuldiging, much?" Zegt Blijerd met opgetrokken wenkbrauw tegen Oscar. "Dat ik nou niet bepaald degene ben die het meest van zich laat horen, betekent niet gelijk dat ik een Death Eater ben zoals jij. I've got values!"

Ze kijkt de groep rond. "Ik weet dat deze mensen ook van mij overtuigd zijn dat ik geen DE ben. Goed geprobeerd, maar het is je niet gelukt."

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 26, 2012 18:11 

Chris hoort met verbazing de discussie aan die plaatsvind in het dorp. Hij had niet verwacht dat Voldemort het zo makkelijk zou opgeven. Al gelooft ook hij weinig van de beschuldigen die Oscar tegenover Agenia en Blijerd doet. Volgens hem was Yuuki bijna zeker ook een deatheater, en volgens zijn telling zou dan er nog Ă©Ă©n overblijven die ze zouden moeten pakken. Geheel voor de vorm stemt Chris nog op Oscar hoewel wel duidelijk is dat hij diegene is die aan de galg moet.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo aug 26, 2012 19:19 

Aan het einde van de dag vraagt Ireth even rond in het dorp. Met grote ogen hoort ze alles wat er gebeurd is die dag aan.Ze is verbaasd dat ze alle ophef van de dag gemist heeft, maar is ergens wel tevreden dat haar eerste instinct dat Oscar aan de verkeerde kant stond gewoon klopte.

Het maakt allemaal niet veel meer uit aangezien het toch wel duidelijk is wie er de dag niet gaat overleven, maar ze stemt ook op Oscar.

_________________
I carry your heart. I carry it in my heart.


 Profiel  

3e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo aug 26, 2012 20:48 

Lies stond op het Plein. Het was bijna tijd voor Oscars executie. De dementors begonnen erg onrustig te worden. Gelukkig hield een patronusbezwering hen in bedwang. Even voelde Lies een steek van medelijden, zoenen met een dementor leek haar niet echt lekker. Ze keek om zich heen. De dorpsbewoners stonden er vastberaden bij. Ze hadden de goede keuze gemaakt. Lucius kon zeggen wat hij wilde, niemand zou hem nog geloven.

"Nou Lucius, ik denk dat de uitspraak: eigen schuld, dikke bult nu wel toepasselijk is. Bij deze komt er eindelijk een einde aan jouw leugenachtige praatjes. Eet smakelijk, daar in de hell."

_________________
"to love is to destroy, and that to be loved is to be the one destroyed."


 Profiel  

Zielig Dichtertje

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo aug 26, 2012 21:01 

Nacht 4

Deze keer was het dorp het er unaniem over eens.
Oscar is de schuldige!
Heel het dorp kijkt toe hoe Oscar door de dementors wordt afgevoerd.
Het verbaast niemand nog dat Oscars ware gedaante Lucius is.

Nu hebben ze al twee dagen op rij de juiste terechtgesteld.
Zullen ze hiermee verlost zijn van de gruwel?


-----


Niet vergeten: Nachtelijke acties moeten naar Moniek en mij verstuurd worden.

- Voldemort: wie wordt het slachtoffer van de DE's? (Dit vóór 20:00 melden!)
- Trelawney: wie wil je zien?
- Molly: wie wil je vannacht vervloeken?
- Rita: bij wie ga jij vannacht gluren?


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 26, 2012 21:05 

Agenia knikt tevreden. Mooi, daar waren ze vanaf. Appeltje eitje was het. Agenia draait zich naar de laatst overgebleven DE. Voldemort. Yuuki. Afwachten tot morgen tot ze haar mochten liquideren. Of zou Snape misschien zo vriendelijk zijn zijn vergif die nacht te gebruiken?

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 135 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme