Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 14, 2011 20:33 

Ik heb eindelijk een nieuwe wall: klik!

Het zijn als het goed is alle mensen die bij LeakyCon waren, alleen kan ik mezelf niet vinden :')

Dus, wie mijn gezicht vindt in deze awesome awesome AWESOME (did I mentioned awesome?) Hogwarts wallpaper, krijgt 10 sikkels xD

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 21, 2011 21:17 

@Pottergirl

Zonder photoshop? Wat mooi! Hun gezichten vind ik heel mooi geblend (:

Klik!

Dit is mijn wall (: ik haal mijn walls meestal van Pixiegirlpresents. Ik probeer meestal een wallpaper te vinden met een artistiek tintje of ik kies een persoonlijke foto. Soms waag ik eens een poging om zelf een creatie te maken met photoshop, maar voor zo'n grote crea's heb ik niet echt de vaardigheden of het geduld.


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo aug 21, 2011 21:27 

Voor nu is dit even mijn wall. Ik heb een tijdje lang een foto gehad, maar daar raak ik nu toch op uitgekeken, dus nu heb ik voor het moment deze maar eventjes ingesteld. Ben nog hard op zoek naar een goede nieuwe mooie, want ik verwacht dat ik bij wijze van spreken morgen wel klaar ben met deze. Maar het is HP en het is episch dus yay. <3

@Lacrimosa wow jouw wall is echt stijlvol! =D


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di aug 23, 2011 17:01 

Ik had eerst een wallpaper met het Batman-logo, en nu heb ik deze!

Ik neem eigenlijk altijd wel een wall die rustig en niet-chaotisch is, omdat dat wel zo overzichtelijk is.

_________________

    you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 25, 2011 18:52 

Dit is momenteel mijn wallpaper. Het is een foto van mijn twee favoriete actrices op dit moment, Naya Rivera en Dianna Agron, on set bij het filmen van de finale van seizoen 2 van Glee.

Hiervoor had ik een zelfgemaakt wallpaper die een blend was van twee gelijkaardige foto's van de Glee Live tour, ook met deze twee mensen, maar ik was hem een beetje beu. Ik vind dit wel een mooie foto en bovendien was hij groot genoeg om zonder problemen als wallpaper te dienen. Ik zie m'n wallpaper toch haast nooit aangezien ik altijd wel een programma open heb staan en ik ook nooit programma's sluit voordat ik de computer op stand-by zet.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 28, 2011 9:09 

Ik post mijn wall in een spoiler met linkverwijzing. Want dit is buiten het eigenlijke Pottermore board en tja het bevat Pottermore-spoilers... Jep, ik heb nu een HP-related wall :D

Dennis zegt: Sorry, Pottermore-spoilers zijn niet toegestaan buiten het betreffende board, zelfs niet onder spoilertags!

Hiervoor had ik een andere wall, een foto van iemand gemaakt op Hawaii met een Fujifilm X100 camera. Dat verbeeld voor mij goed het zomerse gevoel. Maar de vakantie loopt op zijn eind dus tja. Dan gaat deze eruit in plaats voor een HP-related iets.

Afbeelding

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Rapture

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 23:25 

*Kickt topic omhoog*

Mijn huidige wallpaper, is Chris Colfer. Want hij is hot en schattig <3
Ik heb het redelijk rustig gehouden, zodat ik mijn icons gemakkelijk kan zien en herkennen xD

_________________
I am done with my graceless heart,
So tonight I'm gonna cut it out and then restart.
'Cause I like to keep my issues drawn,
It's always darkest before the dawn.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 07, 2012 23:39 

@Alice: Pretty (:

I have no shame. En mijn desktop is te vol maar ik ben te lui er iets aan te doen XD

Afbeelding

Dat is de glorieuze rug van Darren Criss, btw.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: do maart 08, 2012 14:04 

Ik heb sinds vandaag een programmatje dat elke dag je wallpaper verandert vanuit een database van mooie foto's en art. Ik had het al bij een paar andere studiegenootjes gezien maar vandaag zelf geinstalleerd. Tis dus de eerste dag en dit is de eerste wallpaper en ik vind 'm wel mooi. Ben erg benieuwd wat ik morgen krijg XD

Afbeelding

Het programma heet overigens Kuvva, voor de geinteresseerden

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 21, 2012 16:10 

Ik was gisteren aan het googlen voor wallpapers van Darren Criss en Chris Colfer en toen kwam ik deze tegen: click ...Istie niet pretty en :love:


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo maart 21, 2012 17:38 

Ik ben op dit moment gigantisch verslaafd aan Once Upon A Time. Gelukkig zijn mijn vrienden dat ook, dus het hyperen gaat nu lekker makkelijk haha. Na een tijd lang RumplestiltskinxBelle te hebben gehad, vond ik het tijd voor een nieuwe.

Afbeelding

(Klik!)

Ik heb stiekem een girlcrush op Mary Margaret/Snow White. She's so pretty <3

I like it <3

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: di maart 27, 2012 23:32 

Ik had heel lang een suuuuuuupermooie wallpaper die iemand op LJ voor me heeft gemaakt. Door bam_97. Hij is van Keira Knightley & James McAvoy. Ik vind ze allebei heel goed en ik houd gewoon van Keira <3 Clickable.

Afbeelding

Maar ik heb hem nu veranderd in een andere :) Namelijk deze wall van
0xnatashax0 op LJ. Want hij is zo pretty <3 En ik houd van Once Upon A Time. En van Snow <3 En Charming/James :D

Afbeelding

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 31, 2012 8:29 

Dit is momenteel mijn wall. Ik heb hem sinds gisteren, van de prachtige website InterfaceLIFT. Daarvoor had ik twee keer een foto van Dianna Agron en daarvoor kan ik het me niet meer herinneren. Ik ben er heel blij mee, want ik vind het een erg mooie foto.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr aug 31, 2012 10:18 

Ik heb sinds kort ook weer een nieuwe wall. Ik had dit plaatje gevonden en vond het zo cute, dat ik hem wel als achtergrond móést instellen :love:

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: do sep 27, 2012 18:10 

@Saskia: Awwww that's adorable! : D

Mijn desktop is momenteel een beetje een wirwar van mapjes met muziek, maar m'n wallpaper is wel heel erg pretty:

Afbeelding

Niet zelfgemaakt (want mijn Photoship skills zijn echt waardeloos) maar gewoon gejat van 't wereldwijde web.

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme