Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 26, 2012 14:17 

Ik weet niet of dit topic hier hoort of op Kings Cross, dus schuif hem maar naar Kings Cross als hij daar hoort.

De grootste Harry Potter conferentie wordt komend jaar in Londen gehouden. Aangezien ik minstens eenmaal in mijn leven op een Harry Potter conferentie wil zijn geweest, en deze conferentie eindelijk wat meer bereikbaar voor mij is, is de kans groot dat ik erheen ga.

Lijkt het jullie leuk om erheen te gaan? Hebben jullie al plannen?


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo aug 26, 2012 21:00 

De tweede week van augustus... als ik niet moet werken, zou ik het wel willen gaan. Maar ik kan dus helaas niets plannen aangezien ik niet eens weet welke job ik zal hebben.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: ma aug 27, 2012 12:49 

Ik zou het ook zeker eens willen meegemaakt hebben, ik moet hiervoor natuurlijk wel genoeg geld hebben en eventueel nog mensen om met me mee te gaan, aangezien ik me er niet zo goed bij voel om helemaal op mijn eentje te reizen. Maar het lijkt me echt eens de moeite om te gaan! : )

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za sep 01, 2012 11:03 

Als jullie kaartjes willen kopen, dan kan dat vandaag om 4 uur. Het ging namelijk om 1 uur 's nachts al in de verkoop, maar ze hebben het na 2 uur stil moeten zetten, omdat het anders zou uitverkopen terwijl Europa aan het slapen was.
Ik ben al geregistreerd, maar als jullie zeker willen zijn van een plekje, zou ik vandaag registreren..

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  

Magic is Might

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 02, 2013 20:04 

Dubbelpooooooost, maar dat mag vast wel.

Wie heeft zich allemaal een plekje kunnen bemachtigen voor LeakyCon London? Ze waren supersnel uitverkocht, dus het zal vast niet zo veel zijn :B

_________________
    I LOVE HPF

Where your treasure is, there will your heart be also


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 


Keer terug naar Algemeen
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme