Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Volgende

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: vr okt 19, 2012 21:57 

Afbeelding

Mooi, het negeren had effect. De vampier vertrekt en zo blijft ze over met Elaine, Garrett en Tom. Elaine stelt voor om mee te lopen om te kijken of ze niet bang is tijdens de spooktocht. "Je loopt op je eigen benen." zegt ze, "Ik zal je niet tegenhouden."

Eigenlijk wilt ze Elaine helemaal niet in haar buurt hebben, maar misschien is dit wel een goed moment om meer over die koning te weten te komen. "Gelukkig ben ik goed met kinderen." zegt ze kortaf. Ze is opgegroeit met 3 jongere zusjes, dus ze weet wel hoe ze met kinderen om moet gaan.

Ze kijkt even opzij naar Elaine's kleding. Ze vraagt zich nogsteeds af als wat ze verkleed is. Het is in ieder geval kort...

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo okt 21, 2012 12:14 

ooc: hi guys! ^^ ik heb wat bijgelezen en volgens mij klopt het allemaal wel, maar laat het me vooral weten als er iets niet klopt! :)

Afbeelding
    Alyssa Miller

Alyssa is ruim van tevoren begonnen met de voorbereidingen voor haar Halloween-look. Elk jaar heeft ze weer een nieuwe outfit, gewoonweg omdat het absoluut tegen haar principes in gaat om twee keer eenzelfde kostuum aan te trekken. Ze staat voor de spiegel en laat een laatste lok van haar blonde haren van de krultang afglijden, gaat er even met haar handen doorheen om de krullen wat losser en natuurlijker te maken en werkt vervolgens haar make-up af. Zodra ze daarmee klaar is, trekt ze haar mooie rode Roodkapje-kostuum en haar rode pumps aan om vervolgens naar het resultaat in de spiegel te kijken.
"Perfect." As always. Met een glimlachje trekt ze de kap van haar kostuum lichtjes tot de helft over haar haren heen, haalt ze al haar haren over haar schouders naar voren en knikt even tevreden naar zichzelf. Het kortje jurkje en de pumps lieten haar benen zo nog langer lijken, natuurlijk, ze wist precies hoe ze lichaam op z'n best kon tonen.

Haar oog valt op de klok die aan haar muur hangt. Oh jeetje, was het al zo laat? De perfecte timing dus om stijlvol te laat te komen. Zodra ze de deur van haar huisje achter zich heeft gesloten, loopt ze op haar hakjes naar de het verzamelpunt. Verderop ziet ze dan ook al een groep mensen die op het punt staan om te vertrekken, waarvan er een deel al is aangelopen.

"Oh! Een momentje." Ze zet wat meer tempo in haar pas. "Net op tijd." glimlacht ze zoetjes, waarna haar blik eventjes blijft hangen op de voor haar nog onbekende personen. Oh! Zouden dit de.. de vampieren zijn? Ze knippert eventjes. Dan werd dit misschien wel een heel realistische spooktocht! Snel zet ze een glimlachje op.

"Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo okt 21, 2012 12:28 

Afbeelding

Elaine grijnst kort bij de reactie van Drew. Dit zou nog wel eens een prachtige avond kunnen worden. Elaine vind het heerlijk dat Drew zo'n hekel aan haar heeft, of beter gezegd zo'n hekel aan vampiers heeft. Elaine maakt een mental note om er zeker voor te zorgen dat er een moment komt dat Drew juist haar nodig heeft...

"Je lijkt me wel het type om goed te zijn met kinderen..." zegt ze dan als reactie op haar laatste woorden, "Maar je lijkt me geen type om juffrouw te zijn, hoeveel jongere broertjes of zusjes heb je?"

Een nieuwe geur dringt haar neus binnen en Elaine hoort een stem. Kort kijkt ze om en trekt dan kort haar wenkbrauw op als ze de blonde jonge vrouw ziet. Niet interessant genoeg, nog niet althans en Elaine kijkt weer naar Drew.

"Zullen we?" vervolgt ze haar eerdere woorden.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo okt 21, 2012 18:26 

Afbeelding

Mina kan het niet laten van Nicholas na te kijken, als hij zijn hand lostrekt en er vandoor gaat. Ze trekt een pruillipje en kijkt opzij naar Charte.
Gelukkig wil zij wel mee, en er verschijnt weer een straaltje geluk op haar gezicht.
'Bang? Ik? Nee, natuurlijk niet!' antwoordt ze snel op Charte haar vraag. Leugenaar.
Ze zal het zelfs niet kunnen volhouden om zo goed mogelijk haar angst te onderdrukken. Laten we gewoon hopen dat de tocht niet te eng wordt.
Mina glimlacht voorzichtig als Charte zegt dat ze horror wel leuk vindt.
'Laten we dan maar gaan.' vrolijk houdt ze de pols van Charte vast terwijl ze het pijltje volgen en zo het bos inlopen.
'He...' even knippert met ze haar ogen. 'Het valt me op dat je geen hartslag hebt!' als ze beseft dat ze nog geen enkele klop heeft gevoeld aan Chartes pols.

Afbeelding

Koning Russel kijkt lichtelijk verveeld naar de burgemeester die opnieuw laaiend enthousiast aan een zoveelste saai onderwerp is begonnen die de koning maar amper interesseert. Hij is dan ook opgelucht als er een stem naast hem opdoemt, maar zijn opluchting verandert algauw in een nieuwe irritatie als hij ziet wie het is. Nicholas Vermont. Dus hij doolt hier nog altijd rond. Hmpf.

Hij knikt kort als Nick zegt dat het al lang geleden is.
'Dat kan je wel zeggen. Van 1898 geloof ik?'
Verveeld kijkt hij zijn mede vampier aan en pulkt even aan zijn nagels.
'Waarom zou mijn status mij gaan vervelen?' een holle lach verlaat zijn mond en hij kan een speelse grijns niet laten. 'Ik heb alles dat je maar kan dromen. Als ik jou was geweest, had ik dit nooit opgegeven. Maar ah, het was wel snel duidelijk dat jij niet voor deze job bent geschikt. Niet?' Hij gaat dichter bij Nick staan. 'Heb je nog altijd zo'n zwak voor mensen? Of ben je eindelijk volwassen geworden en besef je dat je ze goed nodig hebt voor voedsel? Of laat je ze werkelijk nog altijd leven?' Zijn wenkbrauw schiet veelbetekend omhoog.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo okt 21, 2012 19:13 

Afbeelding
Nicholas Vermont

“1898” knikt hij instemmend. Nick kan het wel opbrengen om Russel uit te horen, al komt Russel nogal verveeld over. Zijn mondhoeken blijven onbewogen als Russel lacht en een speelse grijns zijn gezicht siert. Nick is uiterst serieus. “Ik heb nooit de ambitie gehad om te regeren.” corrigeert hij Russel. Nog altijd uiterst kalm kijkt hij Russel aan, hij liet zich echt niet zomaar uit zijn tent lokken. Russel moest beter weten.

“In de meeste gevallen laat ik ze inderdaad leven. Het is onnodig om iemand tot op de laatste druppel leeg te zuigen, al besef ik mij dat niet iedereen deze vorm van zelfbeheersing kan opbrengen. “ Hij draait zich nu volledig richting Russel zodat hij hem recht aan kan kijken “We zouden niet in staat zijn naast elkaar samen te leven als iedereen zijn prooi zou doden. De mensheid zou zich volledig tegen ons keren. Iets wat het einde van ons tijdperk of dat van hun zou betekenen. In dat laatste geval zou jij op een bambi dieet moeten. “

Uit zijn jaszak haalt hij een net opgevouwen stuk papier “Maar jij bent je hier uiteraard geheel bewust van.” Hij vouwt het stuk papier open en citeert “2. Vampiers mogen mensen niet misbruiken en gebruiken tot acties die verboden zijn in het wetboek. Dit omdat we als gelijken leven, sinds de openbaring.” Zijn ogen vernauwen zich iets wanneer hij op kijkt van het stuk papier “Ik betwijfel of deze regels zullen worden nageleefd. Ik heb ook eigenlijk niet de illusie dat het zal gebeuren, ik ben het zelf ook niet eens met de voorgeschreven regels. “ Voor het eerst verschijnt er een lach op zijn gezicht “En als ik dat met mijn zwak voor mensen al niet heb…” spottend kijkt hij Russel aan waarna hij het stuk papier in zijn handen drukt “Klinkt als een droombaan.”

Het is zijn beurt om nu iets dichter bij Russel te gaan staan, kwestie van intimidatie. "Well, je weet wat ze zeggen. Men moet het goede voorbeeld geven." Hij gelooft niet dat Russel zelf in staat is zich aan deze regels te houden “Succes.”

"Ik spreek je vast later nog wel. Ik wil de spooktocht niet missen." glimlacht hij.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo okt 21, 2012 19:20 

Afbeelding

Russel kijkt Nick hooghartig aan als die duidelijk maakt dat hij nooit de ambitie had om te regeren. Hah. Tuurlijk. Gewoon niet het lef. Maar dat zal hij nooit toegeven.
Hij snuift schamper als Nick zegt dat hij inderdaad de meeste laat leven. Wat een onzin. Niets leukers dan een mens leeg te zuigen en het leven langzaam uit hen zien en horen verdwijnen. Maar dat gaat hij natuurlijk niet luidop zeggen.

Zijn ogen vernauwen snel als Nick een opmerking maakt over dat moest iedere vampier er van uit gaan dat ze mensen mogen doden, er niets meer zou over blijven. Nick haalt een stuk papier boven en citeert een regel vanuit de brief dat de koning zelf heeft opgesteld. Natuurlijk enkel maar om de mensen te sussen, maar dat gaat hij ook niet luidop toegeven.
'Tuurlijk geef ik het goede voorbeeld.' Hij klakt geïrriteerd met zijn tong. 'Ik bén de koning.'

Hij gromt lichtjes vanuit zijn keel als Nicholas zegt dat hij de spooktocht niet wil missen. 'Ja, ga maar. Mensen redden ofzo. Straks wordt er eentje op je verliefd. Zou je vast géweldig vinden.'

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo okt 21, 2012 19:47 

Afbeelding
Nicholas Vermont

Nick slaat zijn ogen neer “Erg volwassen van je.” met een mistroostige glimlach draait hij zich om. Russel kan al zijn eigen woorden terug geworpen krijgen. Hij besluit geen moment van zijn tijd meer aan hem te verspillen en zich inderdaad bij de anderen te voegen. Wanneer hij Russel definitief de rug heeft toegekeerd glimlacht hij voldaan. Russel was een onervaren wijsneus. Een moordlustige helaas.

Nu Mina en Charte al voorop lopen besluit hij zich bij een andere groep aan te sluiten. “Goedenavond” hij glimlacht en knikt naar Garret die hij al even kort in de kroeg had ontmoet. Beleefd begint hij direct wat handen te schudden “Nicholas Vermont. Ik ben hier gisteren naar toe verhuisd.”

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo okt 21, 2012 20:07 

Afbeelding
    Alyssa Miller

Alyssa is snel met een korte blik op de twee achterste personen van de groep af gelopen en heeft zich vervolgens bij het groepje gevoegd waar ze tenminste Garrett uit het dorp vaag herkend van z'n komen en gaan af en toe. Ook Mina heeft ze gezien en haar oude klasgenootje Drew loopt met een onbekende vrouw ergens vooraan. Haar blik gaat kort en schuchtig over de personen die haar vreemd zijn.
"Oh, hi!" reageert ze automatisch meteen wanneer de jongeman die ze net voorbij liep zich aan hun groepje voorstelt. "Ik ben Alyssa Miller.. Welkom in het dorp." glimlacht ze warm terwijl ze hem even snel in zich opneemt. Zou hij..?

"Een beetje een aparte welkomstocht neem ik aan he? Ik zie ook dat je je helemaal niet hebt kunnen voorbereiden!" heeft ze opgemerkt toen ze hem even in haar opnam. Zonde. "Wat jammer." zegt ze met oprecht medelijden. Haar hakken zakken lichtjes weg in de aarde en het grind maar geen enkele gekrulde haar op haar hoofd dat ze niet op hakken zou komen hoor. Haar rode kap glijdt lichtjes van haar haren.
"Blijf je hier een poos wonen?" vraagt ze dan nieuwsgierig. Was hij misschien een van die vampieren? Waarom zou hij hierheen zijn gekomen? Wat voor werk zou hij doen? Het idee dat al deze nieuwe gezichten hier allemaal vampieren zijn en ze hier doodnormaal een spooktocht liepen met deze wezens, gaf haar toch wel een beetje de kriebels. Snel zet ze een glimlachje op.

"Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo okt 21, 2012 20:59 

Afbeelding

Garrett glimlacht als Drew over haar Alice kostuum begint. De pruik past er inderdaad goed bij, beter dan Drew haar eigen rode haar. "Had Alice niet gewoon blond haar zonder blauwe plukken?" vraagt hij. Hij kan het zich serieus niet meer herinneren, wie weet had ze wel blauwe plukken in haar haar. Als de spooktocht gaat beginnen, oppert Elaine meteen dat ze met Drew wil lopen omdat zij 'nog iets te bewijzen heeft', wat dat dan ook mag wezen.

Als zich dan een nieuw gezicht bij de groep voegt, komt Garrett haar vaag bekend voor. Waar zou hij haar van kunnen kennen, hij woont hier immers pas net en zij misschien ook wel. Als ze zich voorstelt als Alyssa, valt het kwartje eindelijk. "Alyssa! Dat is lang geleden!" zegt hij vrolijk. Alyssa's nieuwsgierige karakter heeft ervoor gezorgd dat Garrett en Alyssa elkaar hebben ontmoet toen Garrett met zijn familie in Charming op vakantie was.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo okt 21, 2012 22:36 

Afbeelding

"De haarkleur van Alice wordt volgens mij nergens in het boek genoemd." zegt Drew nuchter, "Maar goed, d'r staan heel veel vreemde dingen in dat boek." Ze glimlacht even naar hem. "Anyway, de pruik zat in het setje met de jurk en de kousen."

Als Elaine begint over broers en zussen, kijkt Drew haar kort aan: "Ik kom uit een gezin van 4 meiden en ik ben de oudste, ja." zegt ze. Meer woorden wil ze hier niet aan vuil maken. Als Elaine voorstelt om te gaan, knikt ze. Tijd om te vertrekken. Niet dat ze zich zo nodig moest bewijzen, want het was immers gewoon een feit dat ze niet bang zou zijn.

Na een paar passen ziet Drew iets bekends voorbij schieten. Alyssa, één van haar oude klasgenootjes van de middelbare school. Niet dat ze veel met elkaar om waren gegaan, Alyssa en zij hadden totaal andere vrienden gehad, maar Drew had eigenlijk nooit wat tegen haar gehad. Tot haar verbazing blijken Garrett en Alyssa elkaar te kennen. Even wilt ze luisteren naar wat die twee elkaar te vertellen hebben, maar de spooktocht roept.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma okt 22, 2012 11:29 

Afbeelding

Elaine merkt duidelik op dat Drew absoluut niet over haar familie wil praten. Een gezin van vier meiden. Interessant, want naar het gesprek wat Drew net met die oude freak had, weet Elaine dat er wel iets meer aan de hand is. Ze besluit dat dit niet het juiste moment is voor een gesprek als dit. Als Drew en Elaine dan eindelijk beginnen te lopen kijkt Elaine even voor zich uit. Ze gaan het bos in, maar Elaine maakt het niet zoveel uit, ze heeft in haar leven al heel wat enge plekken gezien en geen van die plekken kon haar bang maken. Ze kijkt even naar Drew en er ligt een kleine glimlach om haar lippen.

"Je hebt Alice in Wonderland dus echt gelezen..." begint ze dan, "Was het een verplicht boek of ben je ook geĂŻnteresseerd in literatuur?"

Elaine besluit het gesprek op een luchtiger onderwerp te richten en voor Elaine is literatuur ene luchtig onderwerp. Er was weinig wat ze niet had gelezen, maar ze heeft dan ook genoeg jaren gehad om te lezen. Een haar afkomst had voor een goede basis aan educatie verzorgd. En wie weet... Vond ze wel iets wat Drew en zij gemeen hadden...

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma okt 22, 2012 13:50 

Afbeelding

Tom glimlacht bij de reactie van Elaine en hij kijkt kort de kant van Drew op als Elaine het heeft over haar spannende keuze.
Geamuseerd blijft Tom de verschillende gebeurtenissen gade slaan. De man die tegen een paal aan liep omdat hij bij Elaine naar binnen gluurde komt erbij staan en 'redt' Drew uit de ongemakkelijke situatie met de oude Vampier. Russel verdwijnt van het toneel en Elaine heeft schijnbaar als persoonlijke missie om Drew beter te leren kennen. Dan komt er nog iemand bij en als de dame in kwestie kort zijn kant opkijkt, laat Tom zijn blik over haar heen glijden. Het was wel duidelijk wat haar kostuum voor moest stellen en hij kon het niet anders dan moedig noemen dat ze een spooktocht op die rode schoenen ging maken.

Nog voordat hij ook maar iets tegen Roodkapje kan zeggen, komt er een vampier bij, welke hij nog niet eerder had gezien en eigenlijk uit automatisme neemt hij de hand aan die hij uitsteekt om zich voor te stellen.

"Tom," antwoordt hij kort terug.

Roodkapje, die zich als Alyssa kenbaar maakt en de gluurder blijken elkaar van vroeger te kennen en richten de aandacht vooral op elkaar. Tom kijkt daarom nogmaals naar de vampier, Nicholas en glimlacht even wrang als hij naar zijn kledingkeuze kijkt. Niet echt all out.

"Je eerste halloween feest?" Kan Tom het dan niet laten om te vragen.

Vanuit zijn ooghoek ziet hij Elaine en Drew weglopen om te beginnen aan de spooktocht.

But I’m being born again

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: ma okt 22, 2012 18:21 

Afbeelding

Drew vervolgt haar weg het bos in en houdt met een schuin oog Elaine in de gaten. Als zij over Alice in Wonderland begint, knikt Drew kort. "Ik heb Engelse en Amerikaanse Literatuur gestudeerd," zegt ze, "Maar ik had Alice al tijdens mijn middelbareschooltijd gelezen. Vrijwillig." Hoewel Drew tijdens haar schooltijd bij de stoere, alternatieve meiden hoorde, las ze heel veel.

Zo lopen ze een tijdje door het bos. Veel is er nog niet gebeurt en het is vooral heel donker. De wegen zijn verlicht met fakkels. Ergens lijkt het Drew ironisch als d'r ineens een acteur als vampier verkleed zou verschijnen.

Ze kijkt nogmaals naar Elaine. "Als wat ben jij eigenlijk verkleed?" vraagt ze dan. Elaine mocht nu wel eens wat over zichzelf gaan vertellen.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma okt 22, 2012 19:00 

Afbeelding
Nicholas Vermont

“Aangenaam” glimlacht hij als roodkapje zich voorstelt als Alyssa Miller. Ook Tom stelt zich voor, al is het een stuk minder enthousiast dan Alyssa. Hij glimlacht even en krijgt dan van beide kanten vragen over zijn kostuum. Of eigenlijk het ontbreken er van. ”Het is niet mijn eerste Halloween feest.” Hij haalt even flauw zijn schouders op “Ik had geen tijd om me voor te bereiden.” Alyssa lijkt dat oprecht jammer te vinden, Nick zelf vind het wel prima zo.

“Dus ik dacht, ik ga gewoon als mezelf.” Zegt hij met een dubbele ondertoon in zijn stem. “Maar jij hebt echt je best gedaan. Roodkapje, nietwaar?” Hij keert zich nu tot de mannen “Als wat of wie zijn jullie verkleed?” vraagt hij Garret en Tom.

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma okt 22, 2012 19:48 

Afbeelding
    Alyssa Miller

Alyssa kijkt Garrett aangenaam verrast aan wanneer hij haar weet te herkennen, ze had hem er even de tijd voor gegeven in plaats van zelf op hem af te stappen, en zoals verwacht wist hij haar natuurlijk te herkennen.
"Garrett!" glimlacht ze dan ook warm. "Ja zeker, pfoe.. Wanneer ben je hier ook alweer voor het laatst geweest?" Nouja, het gaat er niet echt om wanneer dat was, ze gaat zich dan ook niet druk maken om het juiste aantal jaren te achterhalen. "Ben je hier weer voor vakantie? Met je familie?"

Aan de andere kant wordt ze even lichtjes afgeleidt over het gesprek over de kostuums. Ze knikt eventjes wanneer Nicholas zegt dat hij geen tijd had om zich voor te bereiden. Ze vindt dat zelf heel begrijpelijk, zelf heeft ze ook altijd even de tijd nodig om zich voor te bereiden, zeker wel twee uurtjes - al lijkt Nicholas meer een typetje dat dacht genoeg te hebben aan maximaal een half uur. "Heel begrijpelijk." knikt ze. Je kan ook beter gewoon niet verkleed komen dan een half-mislukte outfit aandoen, vindt ze.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 290 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: