Welkom op Harry Potter Forum! 


Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za okt 20, 2012 13:20 

Nu erger ik mij een beetje aan een huisgenoot. Ze heeft een high tea georganiseerd voor de huisgenoten, maar alleen een datumprikker rondgestuurd voor de meisjes omdat het een echte meiden activiteit vind. Ik vind echter dat je voor een huisactiviteit uit principe iedereen moet uitnodigen, maar goed, het is niet mijn activiteit. Maar nu hoor ik dat de high tea ook nog eens in ons huis plaatsvind. I dunno, ik vind het een beetje raar allemaal. De jongens zijn niet op de hoogte van de activiteit (I assume) en als er een paar binnenlopen dan zien ze dat al dat lekkers alleen voor ons is georganiseerd. I dunno... ik snap het niet echt hoor. Naar mijn idee maakt ze het allemaal onnodig moeilijk.


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo okt 21, 2012 20:57 

Ik ben me op het moment een beetje aan het vervelen, en ook weer niet eigenlijk. Ik ben zojuist boven weggegaan omdat m'n zusje met haar vriendin aan het Mario-karten is en ik nog wat schoolwerk af moest maken. Vervolgens ben ik bij m'n ouders en opa gaan zitten en nu zit ik alweer in de keuken. Ik probeer me deels te concentreren op m'n studieboek, waarbij ik nadat ik elke keer een pagina heb gelezen alweer m'n concentratie kwijtraak en de pagina's met veel plaatjes ga tellen om zo het aantal te lezen bladzijdes psychologisch te verminderen :') Ook post ik zo nu en dan even in een RPG en probeer ik me ondanks het voetbal op de tv toch nog een beetje te concentreren. Eigenlijk genoeg dingen om me niet te vervelen :)
Oh, en ik irriteer me op het moment aan m'n telefoon omdat het internet het daar niet op wil doen, maar dat is ook wel weer een keertje rustig zo :')

_________________

    "Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: " ...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!..." 
BerichtGeplaatst: di okt 23, 2012 10:52 

Ben nu nog steeds aan het genieten van mijn kippensoep...
Ben op het werk, en mijn pauze is zo voorbij...
Ga maar nu eens mijn soep op eten, en dan er weer tegenaan.

_________________
" Schaduwen van morgen, zijn in het verleden gezaaid.
Opdrijfzand en zorgen, gehuld in mist of gebeiteld in steen... " 


" Tom Riddle" 


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 26, 2012 18:30 

Nu hoop ik heel hard dat Tumblr het snel weer doet want ik heb m'n fandom fix nodig! Ik baal er altijd van als het eruit ligt D: Voordeel is wel dat ik nu allemaal nuttige dingen doe. Ik heb net een mini-essay geschreven dat ik nog af moest maken en ik ga zometeen maar even een stuk op de hometrainer fietsen.

Ik ben overigens wel heel erg blij dat het vrijdag is. WEEKEND! YES!

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: ma nov 12, 2012 13:35 

Nu ben ik aan het genieten van mijn vrije dag. Vandaag heeft mijn school een brugdag ingelast aangezien het gisteren 11 november was, niet elke school heeft dat vandaag dus ik heb wel geluk op dat vlak. :')

Nu ben ik bezig met Tumblr te checken en intussen ook random video's kijken op YouTube. Ben ook RPG aan het spelen met een vriendin op MSN, best gezellig momenteel. : ) Verder zou ik ook eens wat huiswerk moeten maken, gelukkig is het niet zoveel.

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

The Pink Operator

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 18, 2012 22:35 

Nu ben ik voor het eerst in eeuwen weer op HPF. :O Ik moet hier gewoon echt vaker komen, because I /do/ miss you guys. Dus nu ben ik een beetje rond aan het spammen hier, terwijl ik half muziek luister/op TV miljoenen jacht kijk/op Skype praat met een vriend.

_________________
    There's like a million kinds of cazy, and I kinda like mine.

    Cause you can't jump the track, we're like cars on a cable,
    And life's like an hourglass, glued to a table


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 25, 2012 15:52 

Nu ben ik aan mijn huiswerk bezig. Ik moet twee vragenlijsten (EN en NL) aanpassen in Qualtrics. Ik heb heel veel kritiek van mensen moeten verzamelen en nu moet ik dat dus aanpassen. Daarna moet ik nog eens gaan definieren wat ik precies wil met mijn vragenlijst en dat is moeilijk. Er is geen vast concept van hoe ik moet meten wat ik wil weten, want a) elke onderzoeker doet maar wat op dit gebied (forgiveness) en b) ik ben volgens de literatuur de tweede die een follow-up wilt, dus ik kan niet echt afkijken. Verder... mijn grootouders zijn vanochtend/vanmiddag langsgekomen en dat was best wel leuk.


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 04, 2012 5:23 

Nu zit ik in de lounge van mijn hostel in National Park Village en verveel ik me een beetje. Ik heb nog een paar MBs over van mijn internetkaartje dus die ben ik nu aan het opmaken. Het is hier nogal stil - ik ben de enige gast in dit hostel (ja, echt) en het dorpje zelf is zo klein dat er ook weinig te doen valt. Vannacht is mijn derde nacht hier dus ik heb het allemaal wel zo'n beetje gezien. Morgenmiddag vertrek ik richting Taupo, en dat is een wat grotere plaats met verschillende bezienswaardigheden dus dan gaat er weer echt iets gebeuren (:

Ik hoop alleen dat het weer een beetje beter wordt - het regent nu behoorlijk. Vanochtend was het wel heel mooi though (: *duimt* En nu ga ik denk ik maar weer verder lezen in mijn boek want ik weet ook niet zo goed wat ik anders moet doen :')

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: do dec 06, 2012 19:50 

Nu ben ik random aan het rondkijken op het internet maar ik ga mijn laptop zometeen denk ik even wegzetten om verder 'Pokémon White 2' te spelen (heb het me aangeschaft aangezien ik mijn loon heb gekregen vandaag :') Heb weeral iets om me obsessief me bezig te houden! XD

Ik heb ook niet zo lang te horen gekregen dat er morgen een dik pak sneeuw zal zijn, zo maar eens even 15cm sneeuw zal er zijn. Onze weerman Frank heeft gezegd dat als je niet buiten moet zijn morgenochtend dat je ook beter niet naar buiten gaat. Alleen jammer dat dit niet geld als je morgen examen hebt. D: Nouja, ik zal morgen met de bus moeten, en ik denk dat ik een erg vroege bus ga nemen want ik ga ervanuit dat de rest van de gemeente waar ik woon ook zoiets heeft van: 'Ik ga morgen met de bus naar school/werk!' XD
En verder zou ik ook nog eens opzoek moeten gaan naar oude werkjes die ik vorig jaar heb gemaakt voor het vak Waarnemingstekenen aangezien er blijkbaar een paar werkjes missen die moeten voorgetoond worden aan de inspectie. En mijn leerkracht van vorig jaar liet me dat even doodleuk weten eergisteren pas ofzo, ze weet al twee jaar ofzo dat er inspectie komt en dan moet ik maar even mijn hele huis overhoop halen voor een paar tekeningen. .__. Daar komen ze ook weer optijd mee af, ugh.

Oh well. Straks wafels eten en verderspelen op PW2. : D

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 07, 2012 20:40 

Nu ben ik jaloers op de sneeuw in Nederland :( In Sevilla valt geen sneeuw. Momenteel ben ik echter een lang weekend in Lissabon met 3 andere meisjes en het is erg tof. Vandaag hadden we geoon zon :D Dus dat is fijn. Hopelijk morgen weer zo'n geluk. Nu even uitrusten en zo maar eens eten gok ik. Ze willen vanavond uit maar stiekem ben ik heel moe (a)

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Maze
BerichtGeplaatst: za jan 05, 2013 16:51 

Op dit moment ben ik me aan het vervelen. Zit een beetje met m'n telefoon te spelen en te staren naar de stapels huiswerk die ik nog moet maken (yup, ik hou van uitstellen). Anyways, ik ga zo dan maar eens beginnen. :')

_________________
I love you
for all that you are
all that you have been
and all that you're yet to be


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 28, 2013 12:29 

Ik moet me eigenlijk gaan aankleden, maar ik ben lui. Lekker aan het genieten van mijn vrije dag en ik ben helemaal happy dat ik morgen ook vrij ben. Ik heb zaterdag gewerkt en nu ben ik dus dinsdag vrij jeej. Ik ga de stad in en naar de bioscoop. En daar heb ik zin in =D Pakje haarverf kopen om vrijdag mijn haartjes te verven en transferpapier omdat ik wil proberen mijn eigen T-shirts te bedrukken. Heeft iemand daar trouwens ervaring mee en ging het goed? Tips misschien?
Ennn nu moet ik over een uur in de stad zijn, dus ik ga me maar eens aankleden en fatsoenlijk maken :) Have a nice day!

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 28, 2013 13:36 

Ik ben nu naar de laatste afleveringen van het tweede seizoen van American Horror Story aan het kijken. Ik zit aan 11 van de 13 en ergens hoop ik om ze nog allemaal te bekijken voor ik naar m'n werk vertrek, maar dat zit er volgens mij niet in.
Straks komt een vriendin misschien nog langs, maar dat is niet zeker. Ik denk dat ik zo ook een tas koffie ga zetten, en nog ga nagenieten van het bakfestijn van gisteren (m'n moeder had plots veel zin om te bakken en daar kan ik alleen maar blij om zijn).

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 28, 2013 19:10 

Zojuist de troonafstandsrede van Beatrix gezien op tv. Ben benieuwd of Willem-Alexander zich Willem IV laat noemen of voor een andere titel gaat :')

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: ma jan 28, 2013 23:14 

Net klaar met het maken van het laatste beetje van mijn product voor de productmarkt. Eindelijk klaar. En voor de rest wordt ik nu echt kriegel van de programmering op tv. Ik had wel een beetje ontspanning gewild, in plaats van de vertrekkende vorst. Nu weten we het wel!

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 437 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme