Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Volgende

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo okt 14, 2012 14:32 

Afbeelding

Als Mila hem terug zoent grijnst Damiƫn van binnen. Okay, deze zoen was vooral om de jongens wat te kijken te geven, maar hij moest toegeven dat gepassioneerd zoenen met Mila niet bepaald verkeerd was. Zijn gedachten dwalen even af naar de eventuele verdere gevolgen die deze zoenpartij onder normale omstandigheden zou hebben, maar dan focust hij zichzelf weer. Dat ging vanavond niet gebeuren.

Wanneer ze de kus afbreekt, kijkt hij haar even kort recht in de ogen. Als hij haar vraag hoor, grijnst hij even. "Ik gok op een held." zegt hij kort. De gemiddelde leeftijd van die jongens van een jaar of 18, dus ja, een zekere bewondering was wel te verwachten. "Laten we gaan." fluistert hij, het was tijd om aan de ontsnapping te beginnen.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di okt 16, 2012 20:29 

Afbeelding

Sebastian kan een glimlach niet onderdrukken als Elina hem met een onschuldige glimlach antwoord geeft. Ach, het kon hem eigenlijk weinig schelen wie wat zou denken. Het mocht duidelijk zijn dat hij als man met een verschijning als Elina stond te praten.

"Ik moet eerlijk bekennen dat ik met gemengde gevoelens naar dit feest ben gekomen. Maar het is inderdaad zoals ze zeggen," Zegt hij met een glimlach en hij pauzeert kort. Hij kijkt haar aan en gaat dan weer verder. "Het is soms beter dan je van te voren had verwacht."

Hij blijft naar haar kijken als ze een slokje van haar drinken neemt, maar kan het niet laten om toch ook in de richtingen te kijken van waar wat anderen zich ophielden. Wat als er plotseling besloten werd in actie te komen?
Sebastian kan een lach niet onderdrukken en schudt zijn hoofd als hij niet veel verderop Mila ziet op de dansvloer, druk bezet door een innige zoen met Damiƫn.

But I’m being born again

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo okt 21, 2012 16:21 

Afbeelding

De reactie van Sebastian lijkt eeuwig te duren. Wie wilt er dan ook praten met iemand die zulke lompe dingen zegt. Opeens wordt haar aandacht getrokken door een schouwspel een eind verderop bij de bar. Mila en Damiƫn staan gepassioneerd te zoenen alsof het niets is voor hen. Half valt haar mond open terwijl ze staart tot haar aandacht wat dichterbij ineens weer getrokken wordt.

"Huh, wat" stamelt ze als het tot haar door dringt dat Sebastian wat tegen haar zegt. "uhmmm sorry wat zei je?" vraagt ze hem gegeneerd terwijl haar hoofd rood wordt als een boei. "Ik was verrast door wat ik verderop zag." probeert ze zichzelf verklaren om alles weer goed te praten.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma okt 22, 2012 21:27 

Afbeelding

"Dus ik doe je nu een gunst?" Zegt Ryan breed grijnzend. "We zijn waarschijnlijk minder opvallend nu we zo aan het dansen zijn." Het laatste fluistert hij in haar oor. Vanuit zijn ooghoeken ziet hij hoe Damiƫn en Mila vertrekken. Om te verbergen dat hij staart, laat hij Lara nog een rondje draaien op de dansvloer.

Zijn gezicht wordt serieuzer. "We moeten hier snel weg," fluistert hij, "We bewegen langzaam naar de rand. Zo onopvallend mogelijk dus ik stel voor dansend." Hij geeft een korte knik richting de rand van de dansvloer waar heel veel mensen verzameld staan. "Dat is stap 1. Vanaf daar zien we verder."

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di okt 23, 2012 9:10 

Afbeelding

Mila grijnst kort als Damien antwoord dat hij waarschijnlijke en held is. Ze haalt een hand door haar haren heen en als hij dan fluistert dat ze gaan knikt ze. Het feest heeft lang genoeg geduurd. Tijd om de wachters uit te schakelen, als ze er al waren. Ze werpt nog een laatste blik op het groepje jongens en merkt dat sommige toch wel met stomme verbazing staan te kijken en een of twee een beetje kwaad richting Damien. Ze schud haar hoofd weer en loopt dan, samen met Damien richting de uitgang van het feest.

"Toch denk ik dat je voor sommige de vijand bent geworden," zegt ze als ze bijna bij de uitgang zijn, "Maar.. Jouw huis of het mijne?"

Ze trekt veelbetekenend haar wenkbrauw op en weet zeker dat sommige anderen het hebben gehoord. Maar dat is ook precies waar ze op uit is. Het moest lijken alsof hun planning heel anders zou zijn die avond. Een van de mensen die bij de uitgang staat kijkt haar aan en als ze haar pols ophoudt om het bandje in te leveren pakt de man haar pols ruw vast. Ze trekt haar wenkbrauw kort op.

"Je hoeft alleen het bandje eraf te halen, niet mijn hele hand," haar stem klinkt geĆÆrriteerd.

Als de man echter niet loslaat nadat hij het polsbandje heeft verwijderd rukt Mila haar hand los en loopt door. Haar pols is wat rood van de vaste greep van de man, maar het is niets blijvend en als ook Damien zijn polsbandje heeft ingeleverd kijkt ze hem aan.

"Freak dat het is..." zegt ze dan, "Dus, welke richting gingen we op?" En de irritatie is uit haar stem verdwenen.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 23, 2012 15:52 

Afbeelding

Georgia grijnst bij de opmerking van Joaquin, nee ze vreesde er ook voor. Ze rilt even bij de gedachte aan de wolfachtige wezens. Met honden kon ze omgaan, maar die wezens waren haar gewoon te onbekend. Het gaf het hele idee om te gaan ontsnappen geen fijn gevoel en dat zou het wat haar betreft wel mogen zijn.

Georgia's gedachten vliegen naar haar vroegere leven. Voordat ze dood ging. Eigenlijk kon ze zich nu al niet meer goed herinneren waar ze precies tegen had geprotesteerd die dag, het hele doodgaan had een heleboel van haar herinneringen aan die dag weggevaagd. Ze kon zich amper herinneren wat er precies gebeurd was, het ene moment had ze nog luidkeels en met eigenlijk best veel plezier leuzen staan verkondigen, het volgende moment... Georgia schudt haar hoofd en kijkt dan Joaquin aan. Hij heeft gelijk, ze moesten van dit moment genieten.

Helaas lijkt het moment al snel voorbij, want verderop ziet Georgia Mila en Damiƫn vertrekken, de zoensessie heeft ze volledig gemist. Georgia kijkt Joaquin even kort aan en knikt dan voorzichtig naar de deur. Ze buigt zich wat naar voren alsof ze Joaquin en kus op zijn wang gaat drukken. "Zo te zien wordt het zo tijd om te vertrekken." fluistert ze hem in zijn oor. "En ik wil ook wel wat anders aan zometeen." Georgia grijnst even en kijkt dan naar haar voeten die toch al flink beginnen te steken.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo okt 24, 2012 9:22 

Afbeelding

Ryan fluistert in haar oor en Lara voelt kippenvel over haar ruggengraat trekken. Zo elegant mogelijk laat ze zich door Ryan in de rondte draaien. Dan ziet ze opeens zijn gezichtsuitdrukking veranderen.

Direct begint de adrenaline door Lara te stromen. Ze knikt kort naar Ryan en probeert een glimlach op haar gezicht te houden, zodat de omstanders niks gaan vermoeden. Langzaam beweegt ze zich samen met Ryan richting de rand van de dansvloer. Daar gaan ze op in de drukte.
"En wat doen we nu? Zullen we gaan?" Ze hoort zelf de spanning in haar stem. "Of zullen we nog een drankje doen?" voegt ze eraan toe voor de vorm.

Laatst bijgewerkt door San Riddle op di okt 30, 2012 17:29, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do okt 25, 2012 21:57 

Afbeelding

"Mijn huis," zegt Damiƫn zonder te twijfelen, "Jouw jurkje kleurt prachtig bij mijn vloer." Hij slaat een arm om Mila's middel en trekt haar dicht tegen zich aan. Zo lopen ze samen naar de uitgang en niet veel later staan ze te wachten in de rij om hun bandje in te leveren. Wanneer de man Mila's arm er zowat af trekt, wilt Damiƫn een stap naar voren doen om de man de les te lezen, maar al snel blijkt Mila zichzelf wel te kunnen redden. Niet dat hij dat niet wist.

Damiƫn knikt als Mila de man een freak noemt, maar al snel verschijnt er weer een grijns op zijn gezicht. "We gaan naar mijn huis, dan pakken we de spullen die we mee moeten nemen," fluistert hij, terwijl hij zijn gezicht dichter naar haar toe brengt, ze waren immers nog steeds bezig met de indruk te wenken dat zij ƩƩn van zijn vele one night stands zou worden, "Dan stel ik voor dat we richting de grens gaan en beginnen met het uitschakelen van de wachters." Hij bekijkt haar even van top tot teen, "Als het mannen zijn dan lijkt me dit jurkje wel voldoende om ze af te leiden."

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr okt 26, 2012 16:56 

Afbeelding

"Wat we ook kunnen doen, is een drankje bij jou thuis," Zegt Ryan met een knipoog. Hij hoopt dat Lara doorkrijgt dat dit een plan is om haar uit de jurk te krijgen en in normale kleding, zodat het ontsnappen wat makkelijker zou gaan. En als drankje ziet Ryan momenteel liever een sterke kop koffie vergezeld door een sigaret.

Hij haakt zijn arm in die van Lara en sleurt haar heel subtiel mee door de menigte, richting het bandjes-afdoe-punt. Ryan kan niet wachten tot hij van dat ellendige ding af is. Armbanden is hij nooit van geweest. Het zit alleen maar in de weg. Net zoals alle andere sieraden. Als ze bij een wat rustiger punt aan zijn gekomen, steekt Ryan een sigaret op. Hij heeft de nicotine nu wel even nodig.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di okt 30, 2012 17:38 

Afbeelding

ā€OkĆ©,ā€ antwoordt Lara enigszins bibberig. Ze had nog nooit een jongen bij haar op bezoek gehad! Nu was Ryan overduidelijk niet in haar geĆÆnteresseerd, maar toch krijgt Lara kriebels in haar buik bij de gedachte alleen al!

Ze wordt door Ryan door de menigte gesleept tot ze op een wat rustiger punt zijn aangekomen. Lara twijfelt of ze iets tegen Ryan moet zeggen, maar ze weet niet wat dus in plaats daarvan houdt ze haar mond dicht en observeert hem terwijl hij zijn sigaret rookt. Hij zag er zo stoer en mannelijk uit dat Lara met moeite haar gedachten in bedwang houdt. Streng spreekt ze zichzelf toe en als zijn sigaret gedoofd is, neemt ze hem zonder iets te zeggen mee naar haar huis. Onderweg zijn er verder geen problemen – iedereen denkt dat zij ƩƩn van de vele stelletjes zijn die het samen gezellig maken na het feest.

Lara opent de voordeur met trillende handen en laat Ryan als eerste naar binnen gaan.
ā€Wil je wat te drinken? Trek zelf de kasten maar open, dan ga ik me omkleden.ā€ zegt ze en ze verdwijnt naar haar slaapkamer. Wat moest iemand in hemelsnaam dragen tijdens een ontsnapping uit de Onderwereld? Lara had geen flauw idee.

Profiel  

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo okt 31, 2012 19:35 

Afbeelding

Het is zeer rustig op straat wanneer Ryan en Lara terug lopen. Iedereen is nog op het feest, op een aantal vroege verlaters na. Op een normaal tempo lopen ze richting Lara's huis.

Als ze eenmaal binnen zijn, neemt Ryan plaats op een van de stoelen die in de woonkamer staan. "Dank je," zegt hij beleefd als Lara hem wat aanbiedt. Ryan begint nu wel wat nerveus te worden, maar dat heeft er vast ook mee te maken dat hij nu bij Lara thuis zit. Hij heeft haar altijd alleen op het werk gezien en daarbuiten niet. Ryan is namelijk iemand die werk en prive leven graag gescheiden houdt.

Voorzichtig staat hij op en loopt hij naar de keuken, waar hij voor zichzelf een glaasje water inschenkt. Hoe lang zou het duren voordat ze haar tas had ingepakt? Nu ze toch weggaan, lijkt het Ryan dat het niet meer zou boeien of hij in huis een sigaret opsteekt. Als het goed gaat, komen ze toch niet meer terug.

"Heb je hulp nodig?" Vraagt Ryan subtiel. Hij wil weg. Niks liever dan dat.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo okt 31, 2012 19:59 

Afbeelding

Mila glimlacht poezelig als Damien zijn gezicht dichter naar haar toe brengt en fluistert dat ze naar zijn huis gaan om de spullen te pakken. Natuurlijk gingen ze naar zijn huis. Mila had haar spullen al eerder bij hem gedumpt om tijd te besparen. Ze knikt bij zijn volgende worden, maar houdt de glimlach. Iedereen moest blijven denken dat ze van plan waren om de nacht samen door te brengen.

"Denk je dat alleen het jurkje al genoeg is voor ze?" vraagt ze op een wat plagende en zachte toon.

Samen lopen ze verder en niet veel later slaat Damien zijn arm om haar middel heen. De straten zijn zo goed als verlaten en ergens is dat maar goed ook. Als ze uiteindelijk bij het huis van Damien aankomen kijkt Mila de straat nog even rond.

"Laten we hopen dat het straks ook zo verlaten is..." zacht ze zachtjes.

Vlak voordat ze de galerij op lopen hoort Mila plotseling overduidelijke stemmen van meerdere mensen. En de stemmen komen hun richting op. Ze staat even stil en luistert naar de stemmen. Dit zijn geen mensen die naar het feest gaan... Ze kijkt Damien aan en als de stemmen nog dichterbij komen wilt ze dat er geen twijfel over is wat er bij hun gaat gebeuren. Ze buigt naar hem toe en kijkt hem aan.

"Kus me," fluister ze dan.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo okt 31, 2012 20:53 

Afbeelding

Met een grote grijns op zijn gezicht luistert Damiƫn naar Mila's opmerking. "Je kan natuurlijk ook helemaal niets onder dat jurkje dragen. Dat zal zeker voor afleiding zorgen."

Hij loopt met zijn arm om haar heen het gebouw in, terwijl hij zijn blik op Mila houdt. Op het moment dat hij de deur naar de gallerij voor haar wilt openhouden, hoort hij stemmen. Stemmen die hij maar al te goed kent. Een aantal van zijn collega guards van een andere afdeling. Hij vloekt zachtjes. Als Mila zegt dat hij d'r moet kussen weet hij dat dit de enige uitweg is. Een uitweg die hij maar al te graag neemt.

Onmiddellijk duwt hij haar tegen de muur aan en begint haar gepassioneerd te zoenen. Met één arm leunt hij tegen de muur aan en zijn vrije hand glijdt over haar lichaam. Hij hoort de deur open gaan en al snel merkt hij dat er een drietal mannen achter hem staat. Hij hoort één van hen kuchen, maar hij doet alsof hij hem negeert. De man kucht voor een tweede keer en nu kijkt Damiën geïrriteerd op. Hij zit wie het zijn. Twee guards die hij vagelijk kent en eentje die hoger staat den hijzelf. "Wat?" zegt hij kort en geïrriteerd.

"Whyte. Jij en ik weten allebei genoeg van jouw reputatie af en jij en ik weten ook allebei dat jij morgen ochtend weer een klus hebt." zegt Andrej, "Ik zou je eigenlijk moeten verbieden om de dame mee naar huis te nemen." De twee mannen achter hem grinniken.

"Ik bespeur een vleug van jaloezie." zegt Damiƫn kort, "en zoals je ziet heb ik het druk. Maar als je het echt een probleem vindt, gaan we wel naar haar huis." Hij pakt Mila bij haar middel en tilt haar op. "Eerst even alles op halen wat we zo nodig hebben. Wat zeg je d'r van?" Die laatste vraag is aan Mila gericht.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do nov 01, 2012 11:04 

Afbeelding

Mila reageert onmiddellijk als Damien haar gepassioneerd begint te zoenen en gepassioneerd zoent ze hem terug. Ze slaat haar armen om zijn nek heen en laat absoluut niets aan het lot over wat anderen van deze situatie kunnen denken. Als de man een tweede keer kucht en Damien geĆÆrriteerd opkijkt, kijkt ook Mila met een duidelijk geĆÆrriteerde blik naar het drietal. Ze kent geen van de mannen, maar als het guards zijn weet ze dat zij nog altijd hoger staat.. Ze trekt kort haar wenkbrauw op als de man begint over het verbieden van haar mee naar huis te nemen. Maar voordat ze echt zelf kan reageren tilt Damien haar op en richt zijn laatste vraag op haar. Ze glimlacht poezelig en trekt plagende haar wenkbrauw op.

"Ik hoop dat je weet waar je handboeien liggen dan..." zegt ze dan en ze laat haar tong plagerig langs haar lippen glijden.

Mila weet precies hoe ze dit spelletje moet spelen en als de drie voor meer problemen zouden zorgen weet Mila precies hoe ze ermee om moet gaan..

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 01, 2012 14:12 

Afbeelding

Hysterisch loopt Lara heen en weer. Waarom was ze vergeten haar tas in te pakken voordat ze naar het feest vertrok? Nu zat Ryan in de kamer ernaast te wachten en daar wordt ze nog zenuwachtiger van. Snel stopt ze wat ondergoed, een broek en een shirt met lange mouwen in een kleine, zwarte rugtas. Ze kijkt even om zich heen. Wat moest er nog meer mee? Persoonlijke bezittingen had ze verder niet, dus dat was simpel. Als ze Ryan’s vraag hoort, graait ze nog snel haar tandenborstel van de plank en dan neemt ze tas en al mee naar de woonkamer.

ā€Mijn spullen zijn gepakt,ā€ zegt ze blij. Dan beseft ze dat ze haar fancy jurkje nog aan heeft. Shoot. Nerveus kijkt ze naar Ryan en stamelt dan: ā€Euh – Ryan… Als jij even m’n rits open kan maken… Dan kan ik me daarna omkleden. En dan… dan ben ik klaar om te gaan.ā€

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 246 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: