Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 26  Volgende

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma okt 29, 2012 11:00 

Sorry, was weer lichtelijk afwezig dit weekend. Maar ga vandaag posten!

But I’m being born again

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: di okt 30, 2012 9:02 

Waar blijven de postjes? :(

Oh, en kijk eens in het RPG aanmeldtopic, voor de geïnteresseerden. (A)

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo okt 31, 2012 14:34 

Sorry sorry sorry SORRY ik zei dat ik pas zou posten maar het is er niet meer van gekomen! Ik heb morgen echt een big ass tentamen (dus wat doe ik eigenlijk op HPF?!) en dan heb ik tot aan woensdag geen tentamens meer, dus dan ga ik zo snel mogelijk posten! Sorry, nog eventjes wachten vanaf mijn kant dus :(

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 04, 2012 16:46 

Dubbelpost want ER VLOEIT BLOED JONGENS! Woohoo! En de eerstvolgende die reageert op Garrett mag bepalen hoe erg de wond is :')

Profiel  

Beginnend Tovenaar

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 05, 2012 22:51 

Ok, ik ben jullie even een kleine uitleg schuldig.
In mijn vorige post had ik al gezegd dat het niet zo goed ging met mijn moeder.
Het is nog niet 100 procent in orde maar het is wel al beter met haar.
Heb het nog wel ontzettend druk, maar ik ga proberen vanavond nog te posten.
En dan ook weer terug wat actiever te worden.
Dus Charte is back :D

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo nov 07, 2012 18:51 

He lieve schatten!

Zoals jullie velen waarschijnlijk al zullen gemerkt hebben, gaan de RPG Oscars gauw weer van start. Ook al is dit een recente RPG, toch vind ik dat we moeten meedoen en proberen mee te dingen naar een fel begeerde Oscar :D

Beste Script moet niet beoordeeld worden, iedere RPG doet automatisch mee.
Daarom dat ik nu aan jullie vraag, wie jullie een goede nominatie vinden voor Beste Liefdesverhaal. Ook al is de RPG nog pril.

Citaat:
Beste liefdesverhaal
Deze Oscar zal worden uitgereikt aan de spelers betrokken bij het beste, mooiste, ontroerendste, meest tragische, (…) romance in een RPG.

Alsook wil ik ook al horen wie jullie als rivalen vinden. Dat is er al zeker aanwezig in de RPG.

Citaat:
Beste rivalen
Deze Oscar zal worden uitgereikt aan de spelers die de beste vijanden, rivalen of personages die elkaar gewoon niet aardig vinden neerzetten in een RPG.

Hopelijk helpen jullie een beetje met me mee! :D

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo nov 07, 2012 19:02 

Waarom doen we alleen 2 & 3 als ik vragen mag?
En is 't de bedoeling dat we dit hier bespreken of dat iedereen zijn nominatie in een PB stuurt en we alles anoniem houden (ook voor mensen die niet meedoen dus)

I am confused..

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo nov 07, 2012 19:08 

Catie schreef:
Waarom doen we alleen 2 & 3 als ik vragen mag?
En is 't de bedoeling dat we dit hier bespreken of dat iedereen zijn nominatie in een PB stuurt en we alles anoniem houden (ook voor mensen die niet meedoen dus)

I am confused..

Ik vraag nu 2 en 3 aan jullie, om dan binnenkort twee anderen te vragen.
Dit om het ook overzichtelijk voor mij te houden.

En je mag gewoon hier je nominatie geven, of via PB sturen. Mij is het gelijk.

Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 07, 2012 20:11 

Wow ik vind het wel lastig om voor die 2 categorieën nu al te kiezen. Hebben we al een liefdesverhaal? Mina en James misschien? (Speaking of which, waar is James?) En voor rivalen, Elaine en Drew? Hmm ik vind het maar lastig :')

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo nov 07, 2012 20:12 

Indian Violet schreef:
Wow ik vind het wel lastig om voor die 2 categorieën nu al te kiezen. Hebben we al een liefdesverhaal? Mina en James misschien? (Speaking of which, waar is James?) En voor rivalen, Elaine en Drew? Hmm ik vind het maar lastig :')

Ik weet niet waar James is, die heeft al meer dan een maand niet meer gepost.
Daarmee ben ik nu maar Mina aan het linken aan Nicholas xD

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo nov 07, 2012 20:17 

Als je het mij vraagt is er werkelijk geen enkel liefdesverhaal bezig en er ook nog geen enkele basis voor een liefdesverhaal om te ontstaan. Ik denk überhaupt niet dat we voor die categorie een nominatie hoeven in te zenden, want er is gewoon werkelijk niets.

En Beste Rivalen. De enige echte rivalen vind ik zelf Drew/Elaine. Maar die ga ik niet nomineren, want ik ga mezelf niet nomineren XD Dat is stom.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo nov 07, 2012 20:27 

Catie schreef:
Als je het mij vraagt is er werkelijk geen enkel liefdesverhaal bezig en er ook nog geen enkele basis voor een liefdesverhaal om te ontstaan. Ik denk überhaupt niet dat we voor die categorie een nominatie hoeven in te zenden, want er is gewoon werkelijk niets.

En Beste Rivalen. De enige echte rivalen vind ik zelf Drew/Elaine. Maar die ga ik niet nomineren, want ik ga mezelf niet nomineren XD Dat is stom.

Ik zei dat mensen mogen nomineren als ze een mogelijkheid zien.
Dit is dus jouw mening. Mij goed.

Kijk, ik wil gewoon iedereen de kans geven om te kunnen nomineren.
Als er inderdaad geen nominaties mogelijk zijn in een categorie, dan laten we die gewoon open.

Btw, vrijdag geef ik de twee nieuwe categorieën :)

Profiel  

Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo nov 07, 2012 21:06 

Trijn schreef:
Indian Violet schreef:

Oooohh....Ik vond Mina en James leuker. Besides, Nick heeft het niet zo op naïeve meisjes die een leven als vampier ambiëren. ^^"

Ik ben het trouwens met Catie eens. Ik vind niet dat je een liefdeskoppel moet nomineren als daar nog geen sprake van is. Sorry :(

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: do nov 08, 2012 7:40 

Angel schreef:
Trijn schreef:
Indian Violet schreef:

Oooohh....Ik vond Mina en James leuker. Besides, Nick heeft het niet zo op naïeve meisjes die een leven als vampier ambiëren. ^^"

Ik ben het trouwens met Catie eens. Ik vind niet dat je een liefdeskoppel moet nomineren ls daar nog geen sprake van is. Sorry :(

Zoals ik al dus zei, wil ik het gewoon de kans geven en ik zie wel waar we uitkomen. XD
Als er inderdaad geen nominatie te vinden is, laten we die effectief open. Duidelijk nu voor iedereen? :')

En oh, nu heb je Mina gekwetst xD

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo nov 11, 2012 13:46 

OK, ik heb de categorieën van rivalen en liefdesverhaal laten vallen voor de RPG Oscars, omdat ik moet toegeven dat er inderdaad nog niet echt sprake is van deze zaken in de RPG. Het is nog te pril. :')

Maar ik wil zeker wel van jullie te weten komen, wie jullie graag voor deze categorieën willen nomineren:

-Beste introductie
Deze Oscar zal worden uitgereikt aan een speler op basis van zijn eerste post in een RPG.
-Beste banner
Deze Oscar zal worden uitgereikt aan de maker van de mooiste banner.
-Beste mannelijke hoofdrol
-Beste vrouwelijke hoofdrol
De Oscars voor deze twee categorieën zullen worden uitgereikt aan de beste hoofdrollen in een RPG.
Beste schrijfstijl
Deze Oscar zal uitgereikt worden aan de speler met het beste taalgebruik, de prettigste opmaak en de fijnste schrijfstijl.

Voor beste mannelijke en vrouwelijke hoofdrol, zal ik een poll openen zodat jullie via daar kunnen stemmen. De mannelijke loopt tot 14 november, de vrouwelijke tot 17 november.

Voor de overige categorieën mogen jullie me een PB sturen!
Graag wil ik deze ten laatste 23 november binnen, zodat ik dan alles kan opsturen voor de Oscars.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 387 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 26  Volgende

Keer terug naar Sollicitaties & OOC
Ga naar: