Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41  Volgende

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 21, 2012 18:12 

Ik denk dat het oorspronkelijke plan was om gewoon door te doen, maar als er maar drie mensen posten loopt dat niet echt : /. En misschien kan Sander een teken van leven geven.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 21, 2012 18:16 

Und je beide personages kunnen op hun wederhelft reageren, dacht ik. Ergens @@

Profiel  

King of Babylon

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jun 21, 2012 18:49 

Lacrimosa schreef:
Und je beide personages kunnen op hun wederhelft reageren, dacht ik. Ergens @@

Ja, oke, maar net door wat je daarboven zegt, weet ik niet of het meteen veel zin heeft. Ik wil even wat andere peeps horen wat zij denken. Want an sich zou ik nu een weekje kunnen Sado'en, maar juli kan al weer heel de maand niet. Alé, ik wil maar zeggen..

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jun 22, 2012 16:23 

Volgens mij is het eerder de vraag aan degenen die al even niet gepost hebben of het zin heeft :')
En een teken van leven van Sander zou ook fijn zijn ja. :')

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jun 26, 2012 21:04 

Naja kijk, ik wil wel posten, maar ik weet niet zo goed wát. Want ik snap niet helemaal wat het hele plan is rond het bal enzo.

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: do aug 23, 2012 17:22 

Sado is dicht :O Ik ben voor heropening!

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: do aug 23, 2012 17:25 

We know.
Working on it. Aan een traag tempo.

Profiel  

Queen of Babylon

BerichtGeplaatst: za nov 03, 2012 16:00 

Oeps! Het is helemaal aan mij voorbijgegaan zonder dat ik het gemerkt heb, maar het ziet ernaaruit dat we toch terug verder kunnen met Sado!

Ik heb dit weekend vrij weinig tijd, maar ik zal zo snel mogelijk zorgen voor een nieuw sollicitatietopic waarin alles wat nog van toepassing is mooi geordend staat en het voor nieuwe spelers overzichtelijker is/wordt ^^

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 18, 2012 19:56 

Het sollicitatietopic is terug geopend! Hopelijk hebben veel mensen terug zin om naar Sado te keren én willen er ook nieuwe rpg'ers meedoen! (:.

Ik wou even melden dat, als er rpg'ers zijn die een beetje in de knoop zitten met hun personage, dit ook altijd hier kunnen melden. Dan kunnen we samen iets interessants verzinnen. Als je misschien een idee hebt dat betrekking heeft op één van mijn personages mag je me ook altijd pb'en! In tegenstelling tot Donovan bijt ik niet ;).

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 18, 2012 20:23 

En voor mij geldt hetzelfde, als iemand een idee heeft met betrekking tot mijn personages mag je ook altijd PB'en. :')

*gaat haar solli eens aanpassen*

Profiel  

The Girl Who Lived

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma nov 19, 2012 2:29 

Ik zit met beide personages enigzins in de knoop, aangezien ze beide verhaallijnen hadden rondom Syll. Dus mocht je iemand zoeken, let me know :) Ik ga zelf ook eens nadenken met wie ik iets leuks kan verzinnen.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 21, 2012 20:52 

Ik ben in ieder geval al aan het nadenken of ik geen link met een van mijn personages kan doen omwille van het feit dat een van je personages zich met adopties bezig houdt (:.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 21, 2012 21:15 

Ik zat er aan te denken Callen wat anders te laten doen in Sado. Is het wat om een vacature te openen in het juridisch métier waarop vervolgens Callen moet wedijveren met Donovan? :') Kan daar meer uit putten namelijk dan door gaan op de oude voet. Iets in de vorm van juridisch vraagbaak v/d gemeente Sado bijv? En dat er dan een sollicitatiecommissie komt en de keuze neerkomt op de kandidaat - zeer des Sado - die de geschiktste bloedstatus heeft. En uiteraard heeft de burgemeester zitting in zo'n commissie en als voorzitter annex burgemeester de doorslaggevende stem enzo!

Kortom: genoeg waar andere personages op in kan haken als nieuw verhaallijn. Maar dit was zo maar een ideetje die bij me op kwam. Wil eerst hier even polsen voordat ik mijn hernieuwde solli in het juiste topic deponeer ;)

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: do nov 22, 2012 23:55 

Ik ga je zo meteen een pb'tje sturen om het wat verder te bespreken (:

Profiel  

Lioness of Casterly Rock

BerichtGeplaatst: vr nov 23, 2012 1:37 

Ook mijn sollicatie is gepost. Erza is op het moment nogal nieuw en vriendloos, dus als er mensen zijn die even niet weten wat ze aanmoeten met hun personage: ze is beschikbaar. ;) Arianna, ik denk sowieso dat allebei jouw personages wel iets met haar zouden kunnen doen? Susannah zal een mede-Pureblood vast wel op prijs stellen, terwijl Erza wellicht awkwardly vriendschap zal proberen te sluiten met Liz.

were mine.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 613 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: