Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Happy to kill

Houseitem
BerichtGeplaatst: di nov 20, 2012 14:44 

Afbeelding

Ryan kijkt Lara met opgetrokken wenkbrauw aan. Die reactie had hij niet verwacht. Hij zucht diep. Ze had nog veel training nodig.

"Ja, laten we gaan." Zegt hij en hij staat op. Hij houdt de voordeur open voor Lara en samen lopen ze zwijgend richting zijn huis.

Eenmaal aangekomen laat hij Lara binnen en loopt hij snel naar zijn kamer. "Eh... Als je wat wil drinken, de keuken valt niet te missen." Ryan heeft nog nooit gasten in zijn huis gehad, op Damiën na dan, dus hij weet echt niet hoe hij ermee om moet gaan.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 21, 2012 17:55 

Afbeelding

Met een diepe zucht maakt Ryan een einde aan de ongemakkelijke situatie en in stilte lopen ze naar zijn huis. Deze stilte geeft Lara veel te veel ruimte om na te denken en ze wordt overspoeld door gevoelens. Ze schaamt zich als ze terugdenkt aan de situatie van daarnet met Ryan in haar kamer. Ook wordt ze zenuwachtig als ze denkt aan alles wat haar nog te wachten staat.

Ze is nog steeds in gedachten verzonken als ze bij Ryan’s huis zijn aangekomen en hij direct in zijn kamer verdwijnt. ”Bedankt…” mompelt ze zacht. Onderweg komt ze een spiegel tegen en ze ziet dat er rode vlekken in haar gezicht zijn verschenen. gedoe… Lara besluit in de keuken een glas water te gaan drinken om zichzelf een beetje te kalmeren.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za nov 24, 2012 11:31 

Afbeelding

Mila pakt zin arm en slaat deze op haar middel heen. Hij grijnst breed en terwijl hij verder met haar meeloopt. Het ziet er naar uit dat Andrej en z'n twee slaafjes naar huis zijn gegaan, want ze zijn nergens meer te vinden.

Na een tijdje gelopen te hebben komen ze aan bij het laatste stukje bewoonde wereld. Nu was het tijd voor de grote afleiding. "Zo," zegt hij met een grijns op z'n gezicht, "Nog maar een paar meter en dan stel ik voor dat jij de bewakers eens een bezoekje gaat brengen. Ik sluip om het gebouw heen, benader ze van achteren en sla ze neer." Hij kijkt nog één keer naar de toren in de verte. "Wat zeg je d'r van?"

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: ma nov 26, 2012 14:39 

Afbeelding

Als zijn pols wordt vast gepakt, is het eerste wat er door hem heen flitst dat hij misschien toch de professionele staat van de man heeft onderschat en laat de man los. Sebastian ziet echter in een flits van opluchting dat het Elina is en beseft dan dat ze ook zojuist iets tegen hem had gezegd. Zonder enige vraag, of tegenstribbel laat hij zich door haar mee de menigte in voeren in de richting van de uitgang. Sterker nog, moest hij bekennen, genoot hij er van.
Na de controle zet ze het op een rennen en zonder moeite blijft hij haar bij. Geamuseerd zelfs, dat ze hem nog steeds vast houdt, bang hem achter te laten?

Een paar straten verder stopt ze en als ze hem loslaat en een verontschuldiging stamelt, kan Sebastian niets anders dan glimlachen.

"Ik mag me vereerd voelen dat je er zeker van wilde zijn dat ik mee kwam?" Vraagt hij zacht als hij merkt dat ze zich van hem weg keert.

But I’m being born again

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo nov 28, 2012 0:46 

Afbeelding

Elina zucht zachtjes om weer op adem te komen en draait zich dan weer om naar Sebastian.

"Ik kon je daar toch niet zo achter laten? Wat als ze je de problemen zouden brengen." antwoord ze hem met nog een lichte zenuw in haar stem. "Wie weet wat voor gevolgen het zou hebben." Elina doet een stapje dichterbij "Je lijkt mij wel het type voor wraak acties" fluistert ze vervolgens. Kort kijkt ze om zich heen, er was nog steeds niemand in de buurt en dat was goed, maar ze wilde toch niet te veel risico's meer nemen. Opnieuw doet ze een stapje maar dit maal achteruit.

"Zullen we snel weg gaan hier, ik ken deze plek niet zo goed." bekent ze. Ze draait een rondje van 360 graden. "Weet jij de weg hier wel?"

Together we both make hurricanes

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo nov 28, 2012 10:01 

Afbeelding

Mila is ergens toch opgelucht dat ze eigenlijk geen mensen meer tegenkomen op hun route. Het scheelt hun leugens te maken. Als ze er bijna zijn stoppen ze en bij het voorstel van Damien knikt ze. Ze glimlacht onschuldig.

"Het zal vast niet zo moeilijk om ze af te leiden..." zegt ze dan, "En als 't te lang duurt handel ik het zelf wel af. Dus ik zie je zo."

Na die woorden draait Mila zich om en loopt richting de toren. Ze loopt de trappen op en als ze bijna boven is haalt ze een hand door haar haren en checkt even of haar jurkje goed zit. Boven aangekomen loopt ze door naar de deur en duwt die langzaam open. Binnen in de toren zitten drie mannen, Mila gokt dat hun leeftijd varieert van 20 tot 30. Ze glimlacht onschuldig en kijkt ze een voor een aan.

"Ik dacht dat jullie wel wat gezelschap konden gebruiken... Op zo'n eenzame avond, waar iedereen een feestje heeft behalve jullie."

Mila ziet hoe er bij elk van de drie een knop om lijkt te gaan als ze haar zien en haar horen. Plagend glijd ze met haar tong over haar lippen heen.

Nummer 1
Hij kijkt verbaasd op als plotseling de deur open wordt geduwd, maar op het moment dat hij ziet dat er een jonge vrouw staat in een erg sexy jurkje kan hij alleen maar grijnzen. Haar woorden spreken boekdelen en hij staat als eerste op en loopt naar haar toe. Misschien dat dit toch niet zo'n saaie avond werd... "Wat lief van je dat je aan ons denkt schatje..." zegt hij en voordat ze kan besluiten weg te lopen legt hij zijn arm om haar middel en trekt haar verder naar binnen toe. Hij kijkt naar zijn twee maten en beide zijn opgestaan om haar beter te bekijken. Zelf glijd zijn hand lager, naar haar kont. Ja, dit zou een geweldige avond worden met zo'n sexy jonge vrouw.

Mila knippert met haar ogen en kijkt de eerste die op haar afkomt flirtend aan. Dit spelletje heeft ze al zo vaak gespeeld dat ze er niet eens meer moeite voor hoeft te doen. Als hij zijn arm om haar middel heen slaat en haar verder mee naar binnen duwt werkt ze gewillig mee. De mannen zijn duidelijk geobsedeerd door haar aanwezigheid dat ze weinig anders op zullen merken. Als Damien er maar geen eeuwen over gaat doen, ze heeft geen zin om mee te moeten doen met het spelletje wat de mannen denken te gaan spelen.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo nov 28, 2012 20:17 

Afbeelding

Mila klimt de trap op en met een grijns kijkt Damiën haar even na. Na een paar seconde drukt hij zijn rug tegen de muur aan en loopt om het gebouw heen. Niemand die hem ziet, niemand die hem hoort. Al snel is hij bij de trap van de andere kant van de toren. Zo stil mogelijk loopt hij de trap op.

Even kijkt hij door het raam... perfect... De mannen waren volledig ingepakt door Mila en stonden met hun rug naar hem toe. Stilletjes doet hij de deur open en sluipt naar binnen. Eén heeft Mila stevig vast, een tweede loopt ook in zijn richting en een derde kijkt van een afstand toe. Dat zou zijn eerste slachtoffer worden. Hard haalt hij uit met het handvat van zijn pistool. Hij ziet nog even hoe zijn ogen wegdraaien en hoe hij dan op de grond valt.

De klap zorgt er echt voor dat de andere twee mannen afgeleid van Mila raken. Voor de tweede iets kan doen of zeggen haar Damiën opnieuw uit. Hij voelt hoe het metaal van zijn handvat contact maakt met het gezicht van de man.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo nov 28, 2012 21:24 

Afbeelding

Joaquin betreedt Georgia’s appartement en knikt als ze zegt dat ze best zo snel mogelijk vertrekken. De anderen zouden ook vast stilletjes aan naar de afgesproken locatie vertrekken en ze mogen geen tijd verliezen. Joaquin merkt dat zijn tas waar hij snel wat reservespullen in heeft gestopt ook al klaarstaat (verzin ik er maar even bij~).

Hij neemt snel zijn spullen en gebaart met zijn hand even richting Georgia’s keuken. “Vind je het goed als ik me daar even ga omkleden? Dan zijn we klaar om te vertrekken.” Joaquin voelde er zeer weinig voor om in zijn vage kostuum een ontsnapping te gaan doen.

Wanneer hij alvast aanstalten doet om Georgia enige privacy te geven om zich uit haar schreeuwerige jurk te hijsen hoort hij een glas vallen in de keuken. Zwijgend blijft hij op zijn plaats staan en voelt een zeer onaangenaam gevoel over zijn lichaam sidderen. Hij wisselt een veelbetekenende blik met Georgia en heeft de neiging om iets te zeggen, maar beseft dat dat een slecht idee zou zijn. In principe zou het niks uitmaken, want als er iemand in Georgia’s appartement zit, heeft hij of zij hen al lang horen binnenkomen. Hij slikt en gaat uit reflex, en zo geruisloos mogelijk, beschermend voor Georgia staan. Joaquins gedachten maken overuren: heeft iemand hen afgeluisterd? Hoe kan iemand hun appartement binnengelopen zijn als iedereen een persoonlijk pasje heeft? Dan herinnert Joaquin zich de man die zich bruusk langs hun door de deur wurmde…

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za dec 01, 2012 20:43 

Afbeelding

Mila blijft de mannen met een flirterige blik aankijken en ziet dat er achter de mannen iets gebeurd maar ze negeert het. Het laatste wat ze moet doen is de aandacht verplaatsen. Diegene die zijn arm om haar middel heen zit lijkt het meest geobsedeerd door haar te zijn en Mila draait wat naar hem toe en laat haar hand over zijn borstkas glijden.

"Zo'n sterke man..." zegt ze tegen hem, "Zo'n iemand kan ik toch niet weerstaan."

Mila kan zien hoe de man al bezig is met allemaal wilde fantasieën en ze glimlacht onschuldig. op het moment dat de man haar duidelijk wilt zoenen klinkt het geluid van een doffe klap en hij kijkt om. Vanbinnen vloekt ze, maar ze laat het niet zien. Als Damien ook de tweede man raakt drukt ze zich tegen de man aan en slaat haar armen om zijn nek.

"Oh nee!" en het klinkt alsof ze bang is, "Wat wilt hij..."

Nummer 1
Hij is volledig geobsedeerd door deze jonge sexy vrouw en zijn hand glijd wat lager, onder haar rokje. Haar woorden spreken boekdelen en hij wilt haar net zoenen als hij een doffe klap hoort. Snel kijkt hij om en een vreemde man staat er. Als hij ook zijn maat raakt en zij zich bang tegen hem aandrukt houdt hij haar stevig vast. "Ik bescherm je schatje," zegt hij. Zijn vrije hand haalt zijn pistool tevoorschijn en hij kijkt de man aan. "Waag het niet om nog maar iets te verroeren!" roept hij tegen de man. Zijn maten zijn misschien bewusteloos, maar hij laat zich deze mogelijkheid niet afpakken. Eerst deze man afmaken en erna gewoon door gaan met het plan. Deze vrouw eens flink onder handen nemen.

Mila onderdrukt een valse glimlach als de man vertelt dat hij haar zal beschermen. Als de man zijn geweer op Damien richt kijkt ze even naar Damien en trekt plagend haar wenkbrauw op. Ze verplaats haar handen wat.

"Oh, ik ben vergeten te zeggen dat hij bij mij hoort..."

Haar stem klinkt onschuldig en verbaasd kijkt de man haar aan. Zonder hem de kans te geven om te reageren op de situatie plaats ze haar handen en met een kracht die niemand achter haar zou zoeken, breekt ze de nek van de man. Hij valt levenloos op de grond en Mila kijkt Damien aan.

"Dat duurde ook lang," zegt ze met een plagerige stem.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za dec 01, 2012 21:10 

Afbeelding

Damiën kijkt grijnzend op als hij de nek van de man hoort breken. "Nice kill..." zegt hij met een grijns. Je kon veel van Mila zeggen, maar moorden kon ze wel. Als ze begint te klagen, haalt Damiën nonchalant een demper uit zijn binnenzak. "Ik had ze natuurlijk gelijk neer kunnen schieten, maar dan hadden we binnen no-time het hele garnizoen van de torens hiernaast op bezoek." zegt hij terwijl hij de demper op zijn pistool vastdraait.

Hij richt zijn pistool op de dichtsbijzijnde wachter en zonder een spier te vertrekken schiet hij deze neer. Dan loopt hij naar de laatste wachter toe en zien dan dat hij langzaam weer bij begint te komen. Damiën buigt zich over de jongeman heen. "Hey, gast..." zegt hij rustig, "Niets persoonlijks, maar je bent gewoon net even op de verkeerde plek." Hij staat op, richt op het gezicht van de jongen en haalt de trekker over.

"Zo." zegt hij terwijl hij zich op Mila richt. "Tijd om de rest te laten weten waar we zijn." Met die woord haalt hij de schakelaar van de lamp die op de toren staat over. Als d'r iemand op ze af zouden komen zou hij gelijk met deze ongewenste gast afrekenen.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 01, 2012 21:44 

Afbeelding

Georgia wil net zeggen dat ze het prima vindt dat Joaquin in haar keuken gaat omkleden wanneer ze ook het glas hoort vallen. Verstijft blijft ze staan. Haar blik gaat vlug naar Joaquin, die voor haar gaat staan. Haar ademhaling begint zich te versnellen en langzaam schuifelt Georgia opzij naar de gangkast. Wat moest die persoon in haar keuken?

Terwijl ze langzaam naar haar gangkast blijft schuifelen hoort ze het gepiep van de keukendeur, die deur had ze allang geleden willen laten smeren, maar het was er niet van gekomen. Over de schouder van Joaquin heen houdt ze haar blik op de keukendeur gericht. Daar verschijnt een lange slanke man. De man die hen net in het trappenhuis omver gelopen had.

"En waar waren jullie van plan naar toe te gaan?" De stem van de man klinkt luid in het stille gangetje. Wanneer Georgia hem wat beter bekijkt ziet ze dat de man een hand mist. In het andere houdt hij een lang mes vast. Bij de gangkast aangekomen rammelt Georgia wat aan het slot.

"Vertel... Wat is jullie bedoeling?" Dreigend zwaait de man met het mes. Terwijl ze nog steeds aan het slot moffelt hoopt Georgia dat Joaquin begrijpt dat hij de man af moet leiden. Hoe hadden ze niet kunnen merken dat er iemand hen achtervolgde en hen afluisterde?

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za dec 01, 2012 22:10 

Afbeelding

Mila steekt plagerig haar tong uit als Damien zegt dat als hij ze ook gelijk had neer kunnen schieten. Als hij de twee andere wachters neerschiet zegt ze niets en kijkt niet weg. Ze had al zo vaak doden gezien dat dit niets meer met haar doet. Soms vraagt ze zich af of ze door de afgelopen jaren harteloos is geworden. Ze haalt een hand door haar haren heen en kijkt Damien aan als hij zegt dat het tijd is om te laten weten waar ze zijn. Ze knikt even. Ze hoopt maar dat de rest niet te lang op zich laat wachten. Plotseling realiseert ze zich dat ze zich nog moet omkleden. En Damien heeft haar tas. Maar nu de lichten gedoofd zijn ziet ze slechts nog zijn silhouet. Behendig maakt Mila de rits los aan de zijkant van haar jurkje en slechts met secondes heeft ze het jurkje uitgetrokken.

"Kun je mijn tas even aangeven?" vraagt ze Damien.

Het feit dat ze alleen haar lingerie nog aanheeft deert haar weinig. Het is niet alsof dat beeld nieuws is voor Damien. Het was kouder dan het leek en Mila stapt vast uit haar pumps.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za dec 01, 2012 22:28 

Afbeelding

Damien ziet en hoort wel hoe Mila haar kleding uittrekt, maar zijn focus ligt uit de situatie buiten. Als de rest te laat was, was het ieder voor zich. Hij had zijn taak volbracht en nu was het tijd voor de anderen. Als Mila om haar tas vraagt, knikt hij. Hij staat op en loopt naar de deur waar hij de tassen heeft neer gezet. Hij pakt ze allebei en geeft er één aan Mila. Even schieten zijn ogen naar beneden, maar dan focust hij zich weer op waar ze mee bezig waren. "Alsjeblieft..." zegt hij terwijl hij zijn blik op haar gericht houdt.

Hij gaat op één van de stoelen zitten en steekt een sigaret op. Hopelijk schiet te rest op.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 01, 2012 22:58 

Afbeelding

Wanneer de man de woonkamer betreedt probeert Joaquin zijn kalmte te bewaren. Hij dacht aan zijn vorige leven en op welke manier dat ten einde is gekomen. Meer dan ooit beseft hij nu dus wat de gevolgen kunnen zijn van een verkeerde inschattingsfout. Hij sluit even zijn ogen en probeert terug een regelmatige hartslag te krijgen. Hij wou niet dat de man in kwestie kon zien dat hij angstig of nerveus was.

“Ik denk dat dit een misverstand is, we zijn net vertrokken van het feest en ik had hier nog spullen laten liggen”, Joaquin ziet vanuit zijn ooghoek Georgia naar een kast schuifelen en beseft dat hij de man zo lang mogelijk moet proberen af te leiden. Ondertussen denkt hij na waar hij de man mogelijk van kent. Hij merkt dat hij een hand ontbreekt en herinnert zich vaag een mislukte doch ernstige explosie tijdens een van de vernielingen van een gebouwen en dat veel builders daar verminkingen of ernstige verwondingen hebben opgelopen.
“Die ontploffing. Daar zitten jullie achter, he?”, de man zet vervaarlijk een stap vooruit en ziet er nogal labiel uit. Het feit dat hij voor het feest een groen en paars gestreept vlinderdasje kreeg toebedeeld helpt niet om er uit te zien als een overtuigende moordenaar. “Ik hou jullie al langer in de gaten en ik weet wat jullie van plan zijn”.

Joaquin denkt dat die man met allerlei vage vermoedens strooit in de hoop dat hij die halsstarrig gaat ontkenning of angstig zal toegeven. Georgia’s gepruts aan het slot lijkt uren te duren en Joaquin probeert tijd te winnen door kalm te blijven. Ook is het de hoogste tijd om te vertrekken naar de anderen. “Ik vrees dat u te veel gedronken heeft. Laat dat mes rustig vallen, dan zullen we dit voorval ook niet melden aan de-“ De man reageert echter op de tegenovergestelde manier en vliegt met vlinderdasje en al op Joaquin af, terwijl hij gedesoriënteerd, maar met heftige halen naar hem uithaalt. Joaquin grijpt de polsen van de man, onderschat een beetje de kracht van deze en voelt zich achteruitschuiven als de man met al zijn kracht het mes naar diens gezicht wil steken.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 02, 2012 18:08 

Afbeelding

Terwijl Georgia nog steeds achter haar rug de deur van haar gangkast probeert te openen hoort ze Joaquin tegen de man praten. Ze voelt hoe ze paniekerig begint te raken, maar ze durft niet harder aan het slot te trekken. Ze moest proberen de taser die ze gebruikte als een van haar honden haar aanviel te pakken.

Dan komt de man plotseling in beweging, hij schiet vooruit richting Joaquin en geschrokken blijft Georgia staan. "Laat hem met rust!" roept ze tegen de man, maar het lijkt er op dat de man haar niet hoort. Ze ziet hoe Joaquin tegen de muur gedrukt wordt en in paniek begint Georgia nu hard aan het slot te rukken. Dan schiet de deur eindelijk van het slot en de deur valt open. Met haar hand grist Georgia naar binnen, maar ze kan de taser nergens vinden. Inwendig vloekend tast ze verder met haar hand in de donkere kast. Dan voelt ze een koud metaal onder haar hand. Een metalen pijp... Waar was die van?

Met de pijp in haar hand beweegt ze zich naar de man toe. "Hou op!" gilt ze. De man kijkt niet op of om. Met een harde uithaal zwaait ze de pijp naar het hoofd van de man. Een hol geluid klinkt op en Georgia ziet hoe de onbekende man naar achter tuimelt en het mes op de grond laat vallen, voordat hij zelf tegen de muur achter hem naar beneden glijdt. Bevend kijkt ze Joaquin aan.

"Heb je... Heb je wat?" Ze voelt een rilling over haar lichaam lopen, terwijl ze naar het slappe lichaam van de man op de grond kijkt. "Is hij... Is hij dood?"

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 246 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: