Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 16, 2012 17:36 

Citaat:
Negende 'Harry Potter'-film wordt stiekem opgenomen

In het grootste geheim wordt een negende 'Harry Potter'-film opgenomen. De minifilm zal alleen te zien zijn in de Potter-pretparken.

Actrice Helena Bonham Carter (foto) - die de rol van slechterik Bellatrix vertolkte in de filmreeks - is een van de castleden die nieuwe scènes aan het inblikken zijn in de filmstudio’s in Hertfordshire.

De acht bioscoopfilms over de avonturen van de bebrilde tovenaarsleerling brachten samen meer dan zes miljard euro op. Er is al een Potterpark in Florida - The Wizarding World of Harry Potter - en Californië (in 2014) en Japan (in 2016) krijgen er ook eentje

Bron


Ik las dit nieuws een paar dagen geleden, en ik moet zeggen dat ik erg verbaasd ben. Het verbaast me dat alle acteurs e.d. hieraan meewerken, is dit niet wel heel erg commercieel? En waren ze ook niet klaar met hun rol? Ik vraag me ook sterk af wat er precies in deze mini-film komt. Welk deel van het verhaal zouden ze pakken, of zouden ze een heel nieuw stuk verzinnen? Ik hoop toch dat ze een stukje uit het boek nemen, of gebaseerd op extra info van Rowling, anders vind ik het echt waardeloos. Ook vraag ik me af wat er wordt verstaan onder een min-film. Is dat 15 minuten of een uur? ik ben in ieder geval wel blij dat ze dit met de originele acteurs doen.

Zouden jullie hiervoor naar een van de Potter-pretparken gaan? Stiekem hoop ik dat het ook op een andere manier te zien zal zijn, want ik vermoed dat ik voorlopig niet toevallig in een Harry Potter-pretpark terecht ga komen. xD


 Profiel  

Klassenoudste Huffelpuf

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Internet

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo dec 16, 2012 20:33 

M'n stiefmoeder had er gisteren ook een artikel over gelezen in een Chileense krant. Ik geloofde het toen niet. Maar nu ik dit lees, moet ik wel ^^

Ik vraag me inderdaad ook af over wat het zou gaan. Als Bellatrix erin mee doet kan het niet over de toekomst gaan volgens mij. Een flashback misschien? Zoals dat kort verhaal dat J.K. Rowling schreef over James en Sirius.

En hopelijk hoef je niet naar een pretpark, want voor mij ziet het er ook niet direct uit dat ik daar geraak.
Ik vind het eerlijk gezegt wat commercieel. Hun doel is om meer mensen naar de pretparken te krijgen. Ik denk dat ze iets minder geld opbrengen dan verrwacht. Maar ja wat wil je. Voor heel Europa is Amerika nu ook niet echt naast de deur.

_________________
What the hell is a hufflepuff?!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar



Offline
BerichtGeplaatst: zo dec 16, 2012 23:48 

Zelf blijf ik altijd wachten op een achtste officiele Potter boek! En ik ben er zeker van overtuigd dat die er zal komen, en als het een suc6 is dat er ook zeker een verfilming op zal volgen. Het meest logische zou dan in 2016 of 2017 zijn omdat dit het jaar is dat Albus naar Hogwarts gaat. Ik hoop meer op een prequel dan een sequel. Dit zou een interessant verhaal zijn.

On-topic: Ik denk dat dit dus geen officiele film is. Ik had ergens gehoord dat ze een soort van achtbaan willen bouwen van Gringotts, wat mij erg cool lijkt! en daarbij zit dan een filmpje en dit zou dan de zojuist opgenomen mini-film zijn met erin. HBC, Dan Radcliffe, Emma Watson & Rupert Grint. Geloof mij nou maar. Er komt pas een negende Potterfilm als daar een gebasseerd boek voor is. Ik ben echter al wel flin aan het sparen om naar het Pretpark te gaan! het is samen met de warner Brother's studio tour in London ( The making of Harr Potter) gewoon het Mekka voor de Potterhead!


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 


Keer terug naar Films
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme