Welkom op Harry Potter Forum! 

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za dec 22, 2012 20:01 

Ronde 3: Beste Rivalen

"Omdat de discussies en ruzies tussen Lea en Matt echt geweldig zijn om te lezen. Ze zitten elkaar constant dwars en ze hebben geniale opmerkingen tegenover elkaar."

"Matt en Lea zijn echte, legit rivalen. Hun interacties zijn altijd grappig en tof om te lezen, hun aparte characters zitten goed in elkaar, en al met al zijn ze goed gevormd als tweetal."

De winnaars van ronde 3 met 47% van de stemmen zijn:

Afbeelding

Beauxbatons: Matt vs Lea (Blijerd en Yuuki)

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za dec 22, 2012 20:08 

Ronde 4: Beste Introductie

"Ik heb alle gelinkte introductieposts doorgelezen en Lana's post is verreweg de beste. Haar post geeft niet alleen een duidelijk beeld van het personage, maar zorgt er bovendien ook nog eens voor dat ik meteen al om Lee geef, iets wat bij mij niet vaak al meteen bij een eerste post het geval is. Plus Lee slacht in haar allereerste verschijning al meteen een stel zombies af - hoeveel personages kunnen dat nou zeggen? ;)"

De winnaar van ronde 4 met 26% van de stemmen is:

Afbeelding

Apocalypse: Lee Hayes (Lana)

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za dec 22, 2012 20:13 

Ronde 5: Beste Banner

"Mooi uitgesneden, mooi bewerkt en een originele keuze van de foto."

De winnaar van ronde 5 met 33% van de stemmen is:

Afbeelding

Cruiseship: Eloisa Bianchi (Reflex)

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za dec 22, 2012 20:19 

Ronde 6: Beste Mannelijke Hoofdrol

"Eric speelt een belangrijk sleutelfiguur (misschien wel letterlijk) binnen de fantasy groep. Tussen de verschillende spelers weet hij zich goed te vestigen."

"Ik vind Eric een van de meest briljante personages in Fantasy. Je weet nooit wat voor bui hij heeft of welke opmerking hij nu weer gaat maken, maar diep van binnen bedoelt hij het allemaal goed. Hij geeft oprecht om Jessa en Caleigh. Daarnaast schrijft Kim hem zo oprecht dat je niet anders kan dan van Eric houden."

De winnaar van ronde 6 met 39% van de stemmen is:

Afbeelding

Fantasy: Eric Jones (TheKimkommer)

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za dec 22, 2012 20:28 

Ronde 7: Beste vrouwelijke Hoofdrol

Het is lang spannend geweest in deze ronde. In eerste instantie geen winnaar en ook in de tweede ronde heeft het even gelijk gestaan, maar uiteindelijk was er dan toch een winnaar, met slechts 1 stem verschil op de nummer 2.

"fanclub present!"

"Geen extra motivatie dan; Zij is kewllllll En mijn personage is fan natuurlijk :D"

De winnaar van ronde 7 met 21% van de stemmen in de eerste ronde en 41% in de tweede ronde is:

Afbeelding

Fantasy: Jessa Aldin (Jalf)

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za dec 22, 2012 20:32 

Ronde 8: Beste Schrijfstijl

"Haar posts zijn altijd interessant om te lezen. Ze zijn goed geschreven, met veel humor en grappige details. Ze laat met haar schrijven altijd goed zien hoe haar personages in elkaar zitten."

De winnaar van ronde 8 met 38% van de stemmen is:

Afbeelding

Beauxbatons: Lacrimosa

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za dec 22, 2012 20:47 

Ronde 9: Beste RPG

Nog een ronde waarin niet gelijk een winnaar kwam. Gelukkig kwam er in tweede een uitslag voor misschien wel de belangrijkste ronde bij deze Oscars. Met slechts 2 stemmen verschil hebben wij een winnaar.

"Omdat geen van de andere rpg's ook maar in de buurt komt!"

"Dit is een rpg waar verschillende componenten zoals liefde, haat, rivaliteit, vriendschap in een avontuur in balans worden gevat. Iedere personage past op zijn of haar manier perfect in het verhaal."

Als dit een televisie programma was zou ik hier ttly een reclameblok in gooien, maar helaas is dit gewoon HPF en zal ik jullie niet langer in spanning mogen houden. De winnaar van ronde 9 met 33% van de stemmen in de eerste ronde en 56% in de tweede ronde is:

Afbeelding

Fantasy

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za dec 22, 2012 20:52 

En daarmee is de laatste award uitgereikt. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en dat jullie blij zijn met jullie awards. Ik heb het iig met heel veel plezier georganiseerd.

Ik wil de RPG leiders bedanken voor het inzenden van hun lijstjes, met name Alice en Skywalker voor het maken van de beschrijvingen voor BB en Apocalypse. EDIT: (OEPS, Ik vergat San en IV, die dat voor Cruiseship hebben gedaan, jullie ook bedankt) Ook wil ik de stemmers bedanken voor hun stemmen. Een groot compliment voor een aantal van jullie, want er is ontzettend sportief gestemd :)

Overwinningsfeestjes, feedback, bedankspeeches en felicitaties mogen hieronder gepost worden. Wat vonden jullie van deze manier van organisatie en de nieuwe rondes? Volgend jaar weer?

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: zo dec 23, 2012 4:25 

Dan maar als eerste!

Allereerst: gefeliciteerd aan iedereen die gewonnen heeft! (Tenzij ik niet wilde dat je won, dan trek ik mijn felicitatie terug. Nee, grapje. Of wel? Nee, grapje!) Het is erg leuk verlopen en uiteindelijk zat ik wel echt te refreshen om te kijken wie de winnaars zouden zijn. Ik had in de eerste instantie niet gedacht dat ik geïnvesteerd zou raken in wie wat won, maar uiteindelijk bleek dat toch wel het geval te zijn.

Wat me naar mijn volgende punt brengt, namelijk dat ik de organisatie erg goed vond. Zeer goed geregeld en een grote verbetering ten opzichte van vorig jaar, voor zover ik me kan herinneren. Mijn complimenten aan Jalf dus hiervoor!

Verder waren de gelijkspelrondes ook heel spannend. Hierbij een sportieve knik naar Fantasy! Volgend jaar komt Beauxbatons een coup plegen, dus geniet van de glorie! ;D

En dan toch in het bijzonder een grote shout-out naar Yuuki, Blijerd en Lacrimosa die awards voor Beauxbatons naar binnen gesleept hebben. Dit betekent dat jullie nu alles kunnen maken, ik kan immers geen award-winning RPG'ers eruit gooien, right? You go guys! Woohoo!

Kortom, ik vond dit allemaal heel cool. Ik zeg: volgend jaar nog een keer!

you think i’ll be the dark sky so you can be the star? i’ll swallow you whole.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo dec 23, 2012 22:42 

En alle awardjes staan in het topic. Wat zijn ze mooi he? Zet ze in je paspoort, het OOC topic of in het solli topic.

Met dank aan Moniek voor het maken.

Profiel  

Schoolhoofd

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 24, 2012 18:41 

Ik wil graag de mensen bedanken die voor me gestemd hebben ^^ (én de personen die me genomineerd hebben voor deze ronde). Dank je!

Ik vond deze methode wat beter lopen dan de vorige ronde. Dit bedoel ik niet kritisch toe naar de organisatoren en de jury van vorig jaar, vermits het toen nog in zijn kinderschoenen stond na de grote HPF-pauze. Maar er is goed rekening gehouden met e feedback die er vorig jaar gegeven werd. Zo vind ik het beter dat de RPG'ers samen personen kiezen die doorgaan naar de rondes. Daarnaast vond ik het ook fijn dat er nu ook bij elke persoon een korte beschrijving stond, zodat je een korte indruk hebt zonder posts of een sollicitatie te lezen. Ook vond ik het leuk dat de stemmen gemotiveerd konden worden (hoewel ik dit zelf niet altijd heb gedaan wegens tijdsgebrek) (:.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo dec 26, 2012 11:28 

Heel leuk gedaan deze ronde! En goede aanvulling dat je ook moest stemmen als je genomineerd was!

Thanxs all for voting, natuurlijk omdat het ook op mij gebeurd is, maar algemeen als ik lees dat iedereen gewoon eerlijk gestemd heeft en niet met voorbedachte raden; I like! :D

En Beauxbatons; het was een spannende race natuurlijk zeker met een gelijkspel :) Die coup van volgend jaar durven we wel tegemoet te zien, want Fantasy is awesome :D (hoewel er toch al een tijdje niemand meer dood gegaan is.. Hmmm..;))

But I’m being born again

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Keer terug naar RPG Archief
Ga naar: