Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

The Phoenix Admin

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Austin, TX

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 16, 2012 18:48 

Pottermore is inmiddels al bijna een jaar online: bespreek in dit topic alle algemene zaken over Rowlings laatste project. Let op eventuele spoilers!

LINKS

Afbeelding


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Wonderland

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 17, 2012 17:34 

Ik las daarnet dat de eerste hoofdstukken van PoA donderdag online komen...

_________________
    Que sera, sera.


 Profiel  

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma dec 17, 2012 23:07 

Oh wauw, dan gaat het tempo aardig omhoog! En nu besef ik me ook ineens dat ik de tweede helft van CoS nog niet eens bekeken heb. (A) Moet ik maar eens gauw gaan doen dan.


 Profiel  

Happy to kill

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: New New York

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 21, 2012 19:52 

Spoiler:
De eerste hoofdstukken van PoA zijn uit. En alweer stelt het niks voor *sigh*. De plaatjes zijn mooi, maar de interactiviteit is ver te zoeken.

_________________
Dorothea Johanna Omber is mijn grote voorbeeld!


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 21, 2012 20:51 

Blijerd schreef:
Spoiler:
De eerste hoofdstukken van PoA zijn uit. En alweer stelt het niks voor *sigh*. De plaatjes zijn mooi, maar de interactiviteit is ver te zoeken.


Groot gelijk!
Spoiler:
Zoals Blijerd zegt, is er vrijwel niets te doen in de nieuwe hoofdstukken, wat een teleurstelling!

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: zo dec 23, 2012 13:15 

Spoiler:
Het is leuk dat ze een keer onverwacht snel zijn. Maar wat een enorme teleurstelling. Ik ben het helemaal met mijn twee bovenposters eens. Er valt niets te beleven. Er is zelfs minder te doen dan in de eerste delen. Daarin had je vaak nog 3 lagen waarin je op zoek moest naar de verschillende spullen.
Nu is het soms slechts 1 laag en er is slechts 1 ding te vinden. Ook is er weinig te doen aan kleine puzzeltjes of spelletjes. Behalve misschien de boeman in de kast. Maar zelfs dat lijkt op het duelleren dat al eerder uitgebracht is.

Wat een afgang!

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: di aug 06, 2013 21:29 

Het tweede gedeelte van boek 3 is op Pottermore beschikbaar.

Spoiler:
Eerlijk gezegd ben ik zwaar telleurgesteld, ik had echt verwacht dat we meer informatie zouden krijgen over Sirius :cry: niks, helemaal niks nieuws over hem. Wel over Remus, zijn hele levensverhaal, ook leuk maar ik had het dan gepaster gevonden om in het begin die informatie vrij te geven - Remus word in boek 3 ook in het begin geïntroduceerd - en op het einde - wanneer Sirius in het boek geïntroduceerd word - informatie over hem te geven.

Ik heb al vaker gezegd dat ik teleurgesteld ben in Pottermore maar ik had me dus echt verheugd op informatie over Sirius, raakte nog even opgewonden toen het hoofdstuk Prongs kwam met het tekentje van extra informatie - dacht dat het over James zou gaan - gaat het gewoon over de patronus :evil:

Voor de rest was er weer vrij weinig aan, niks nieuws dus. De lay out van de website is wel veranderd maar ik vond de eerste lay out mooier en ook makkelijker, misschien moet ik er nog aan wennen maargoed, ik kom alleen op die website als er nieuwe hoofdstukken online komen dus echt wennen zal ook niet gaan XD

Ik zal naar die website blijven gaan met alle nieuwe hoofdstukken, gewoon omdat ik die extra informatie wil over bepaalde personages voor de rest ben ik bang dat het me elke keer zal blijven telleurstellen maargoed, het zij zo.

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 


Keer terug naar Pottermore
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme