Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 44  Volgende

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo dec 23, 2012 19:39 

Afbeelding

Als Blake een toast op hen uitbrengt, heft Gabriella haar glas op. Een prima toast, vindt ze. Dan vraag Blake haar om iets over zichzelf te vertellen. Hij toont interesse... "Misschien moet ik eigenlijk wel mysterieus blijven," zegt ze vrolijk, "Dat zou nog wel eens grappig kunnen worden." Ze lacht even en gaat dan wat comfortabeler zitten.

"Goed... Ik ben Gabriella en ik ben 18 jaar oud," begint ze, "Ik woon normaal gesproken op één van de eilanden van Loch Lomond, daar wonen wel meer waterspirits zoals ik. Ik woon daar in een kolonie, met mijn moeder en mijn zussen. Ik ben de middelste van de vijf. Verder verzamel ik armbanden en hou ik veel van feestjes en leuke dingen doen met vrienden." Ze neemt een slok van haar glas wijn. "Is dit genoeg? Of zijn er nog meer zaken die je wilt weten?"

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo dec 23, 2012 21:41 

Afbeelding

Blake glimlacht bij haar woorden over mysterieus blijven en als ze dan verteld over zichzelf luistert hij aandachtig en onthoudt elk klein feit. Een waterspirit. Wezens die duizenden jaren oud kunnen worden. Haar leeftijd is achttien. Haar werkelijke leeftijd of was het slechts de uiterlijke leeftijd. Vijf kinderen en zij is de middelste. Een moeder. Waar is haar vader? Ze verzamelt armbanden en houdt van feestje en dingen doen met vrienden. Als ze hem vraagt of het genoeg is glimlacht hij. Hij haalt een hand door zijn haren heen en glimlacht charmant.

"Je ras is één van de rassen die duizenden jaren oud kunnen worden... Is achttien je werkelijke leeftijd of moet ik er nog wat jaren bovenop plakken?" vraagt hij haar met een knipoog.

Er is ngo veel meer wat Blake wilt weten. Haar ervaring met jongens... Elk geheim wat ze meedraagt wilt ze weten. Geheimen waren als schatten, iets waar hij geen genoeg van kan krijgen.

"Je hebt nu natuurlijk wel één van de regels gebroken... Vertellen wat je bent, maar je geheim is veilig bij mij," zegt hij dan op een plagerige toon.

Afbeelding

Dit is precies wat Jade nodig heeft. Iemand die aandacht geeft aan haar en Allen is daar een prima optie voor. Ze hoeft geen moeite te doen om te herinneren hoe het vorige feestje ging waar ze hem ontmoette en waar ze samen eindigden. en aangezien sommige anderen nu toch geen aandacht voor haar hadden of met een of andere offensief waren begonnen, kan ze dit wel gebruiken.

"Kon je de verleiding niet weerstaan om nog een feestje mee te maken?" vraagt ze met een plagerige glimlach, "Gratis alcohol... Muziek, dansen, andere wezens..."

Ze haalt een hand door haar lange haren heen en neemt een slok van haar glas whiskey. Ze blijft hem aankijken met een wat flirterige glimlach.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo dec 23, 2012 22:14 

Afbeelding

Gabriella moet lachen als Blake naar haar echt leeftijd vraagt. "Je weet toch dat je een dame naar 2 dingen niet mag vragen. Haar gewicht en haar leeftijd." zegt ze gespeeld streng terwijl ze met een vinger naar hem schudt, "Maar ja, ik ben echt 18. Elke Waterspirit moet nou eenmaal jong beginnen. Je bent trouwens goed ingelicht. Mijn complimenten."

Als Blake haar vertelt dat ze een regel heeft overtreden, slaat ze even een hand voor haar mond. "Oh, dat was ik helemaal vergeten." zegt ze lachend, "Sorry. Als ik eenmaal begin met praten flap ik er van alles uit." Ze neemt nog een slok van haar wijn. "Maar goed, voor wat hoort wat. Dus wat ben jij?"

Ze kijkt hem recht in zijn ogen aan. Als zij iets over zichzelf ging vertellen, dan mocht hij dat ook. Immers, ze wilde alles weten over hem.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: ma dec 24, 2012 15:38 

Afbeelding

De plagerige glimlach waar Jade hem mee terug groet doet Allen zijn eigen glimlach veranderen een grijns.

"Natuurlijk kon ik verleiding niet weerstaan." antwoord hij haar en schenkt tegelijkertijd iets te drinken voor zichzelf in. "Maar je bent niet heel goed in gokken waarom." De flirterige blik in haar ogen spreek boekdelen, hij geniet van de aandacht dus moet hij er maar gebruik van maken en zo lang mogelijk rekken. Op zijn gemak neem hij een slok van zijn drinken en kijk haar aan. Ze zit er niet ver naast waarom hij hier is, maar het is leuk om haar op deze manier bezig te houden. Allen kijkt de kamer rond, het is behoorlijk druk. Drukker dan de laatste keer met een hoop onbekende gezichten.

"Jullie klas heeft flink gewisseld is het niet?" Hij kijkt even om naar een stel dat op de bank zit. "Zijn dat ook klasgenoten van jou of zijn ze voor jou ook onbekend?" vraagt hij haar terwijl hij met zijn duim een gebaar maakt naar de bank. Hij is benieuwd of Jade normaal zal antwoorden of zal ze eerder geïrriteerd zijn dat hij de aandacht verlegt.

Together we both make hurricanes

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma dec 24, 2012 20:42 

Afbeelding

Blake grijnst even als Gabriella hem verteld dat je een vrouw nooit twee dingen mag vragen. Hij doet het al jaren en hij komt er altijd mee weg, hij hefet genoeg andere charmes om het goed te maken. Als ze hem haar complimenten geeft omdat hij goed is ingelicht glimlacht hij. Natuurlijk is hij goed ingelicht, hij heeft genoeg jaren de tijd gehad om zichzelf in te lichten, maar dat verteld hij haar niet. Als ze dan vraagt wat hij is met de onderbouwing dat voor wat hoort wat glimlacht hij en neemt een slok.

"Ik breek niet zo vaak de regels... En ik denk dat hij bij mij vooral leuker is als je wat hints krijgt," zegt hij met een wat plagerige, flirterige ondertoon, "Net zoals jouw ras, kan mijn ras duizenden jaren oud worden... Ik ben echter al wel mijn uiterlijke leeftijd al voorbij..."

Hij neemt een grote slok van zijn whiskey en kijkt haar aan.

"Onze elementen zijn tegenpolen en ik heb een nogal... dierlijke aard," Blake geniet duidelijk van deze woordspeling en grijnst even kort, "En zeer belangrijk... Ik bijt."

En het laatste sluit hij af met een duidelijk flirterige knipoog.

Afbeelding

Jade glimlacht onschuldig als Allen verteld dat ze niet zo goed is in het gokken waarom hij er is. Misschien niet, of ze speelt gewoon een onschuldig spelletje. Als hij dan begint over dat de klas gewisseld heeft knikt ze even. Kort schiet haar gedachtegang terug naar de mensenwereld en het plotselinge vertrek van hem... Maar ze verbant de gedachte en kijkt even naar diegene die Allen aanwijst. Jade merkt nu pas op dat Blake en Gabriella met elkaar in gesprek zijn op de bank en zo te zien gaat het er prima. En ergens vind ze dat niet leuk. Niet omdat ze het anderen niet gunt, maar meer omdat ze duidelijk aan zichzelf merkt dat ze te weinig aandacht krijgt...

"Nieuwe klasgenoten," zegt ze dan kalm, "Gabriella en Blake. Ik gok dat doordat ze nieuw zijn ze het sowieso beter met elkaar kunnen vinden."

Ze haalt een hand door haar haren heen en glimlacht even naar hem.

"Maar ik geloof wel dat dit de meest flexibele klas is die er op Yokai is, mensen komen en gaan weer op elk moment van de dag. En alles wat nieuw is wordt bij ons gedumpt. Maar als je alleen hierheen komt om te weten wie er nieuw zijn kun je ook gerust eens overdag langs komen... Dus wat is die reden waarvan ik zo slecht ben in het gokken.." haar laatste woorden komen er licht plagerig uit.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di dec 25, 2012 20:12 

Afbeelding

Met een nors gezicht sleept Merle haar koffer achter zich aan. Ze had een flinke tijd door de school rondgedwaald, want ze had geen idee waar haar kamer zich bevond. Nu staat ze aan het begin van een lange gang en eindelijk hoort ze stemmen. En hoort ze nou ook muziek?

Aarzelend loopt ze door de gang en ze komt uit in een soort woonkamer vol met mensen. Haar gezicht betrekt nog wat meer. Even kijkt ze rond en ze ziet een tafel vol met drank. Was er een feestje aan de gang? Midden in de school? Wat vreemd. Merle beseft opeens dat ze haar koffer nog vast heeft en ze zet hem naast zich neer. Ze twijfelt of ze iemand moet aanspreken en naar haar kamer moet vragen. Maar wie? Iedereen was druk in gesprek.

Merle heeft net de moed verzameld om het aan een donkerharige jongen te vragen als ze zijn laatste woorden hoort tegen het prachtige meisje tegenover hem… Ik bijt… Merle kijkt even geschrokken om zich heen of ze nog iemand anders in de buurt ziet staan, maar de situatie is kansloos. Kort schraapt ze even haar keel. ”Mag ik misschien even storen? Ik ben op zoek naar mijn kamer... Als ik die heb, kan ik jullie weer met rust laten en kunnen jullie verder feesten.”

OOC: Ik hoop dat ik geen stomme beginnersfouten heb gemaakt :')

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo dec 26, 2012 11:23 

Afbeelding

Sem knikt uiteindelijk als Charu achter Lilith aangaat. Goed, dat was beter. Dat wist hij, zeker nu Lilith uit het zicht was en alles in hem weer rustiger werd. Kyra pakt zijn hand vast en Sem kijkt er kort naar, voordat hij haar weer aankijkt.

"Ik denk dat Charu dat inderdaad beter op kan lossen," Geeft hij als antwoord en hij beantwoordt haar glimlach met een grijns en hij knikt. "En het is zeker tijd voor dat drankje."

Sem kijkt Kyra nog even aan, draait zich dan om en neemt haar zonder haar hand los te laten de paar stappen terug mee naar de tafel met de drank. Met zijn vrije hand zet hij twee nieuwe bekers neer en bekijkt de mogelijke opties. Als hij een keuze heeft gemaakt, laat hij haar hand los, pakt een fles wodka op en gooit er een flinke scheut van in beide glazen. Vervolgens vult hij deze aan met wat cranberrysap en een klein beetje jus. Met een glimlach pakt hij de twee glazen op, draait zich om en geeft er een van aan Kyra.

"Deze tint staat je mooier dan het gif groene, en hopelijk smaakt het je ook wat beter." Zegt hij terwijl hij zijn glas glas wat omhoog houdt zodat ze kunnen toosten.

But I’m being born again

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo dec 26, 2012 12:37 

Afbeelding

Gabriella kan haar geluk niet op. Deze school is fantastisch. Haar klasgenoten zijn aardig, het feestje is leuk en met een wijntje in haar hand en in goed gesprek met een knappe jongen kon de avond niet meer stuk. Als Blake alle hints noemt over zijn ras, draaien de raderen in haar hoofd. Hij is sowieso een vuurwezen, maar ja, daar zijn er heel veel van. Phoenixen, draken, vuurspirits... Er zijn er zoveel.

Voor ze hem echter kan antwoorden hoort ze een stem van een meisje achter zich. Ze draait zich om en kijkt recht in het gezicht van een heel mooi blond meisje. Met een glimlach luistert ze naar wat ze te vertellen heeft.

Ze gaat weer op haar knieën zitten om het meisje beter aan te kunnen komen, haar rug naar Blake toe. "De meidenslaapkamer is daar." Ze wijst naar de deur van de meidenkamer, "Het bed helemaal achter in de hoek is nog vrij. Je bent trouwens gewoon welkom op het feestje als je dat wilt." voegt ze er vriendelijk aan toe.

Dan draait ze zich weer naar Blake. "Dus jij bijt?" herhaalt ze.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: wo dec 26, 2012 17:02 

Afbeelding

Krya glimlacht als Sem instemt met haar. Het zou gezelliger zijn als hij hier bleef en niet naar Lilith ging zoeken. Met de fles blauwe drank in haar hand en Sems hand in de andere lopen ze terug naar de tafel. Als hij haar hand los laat wordt het haar snel duidelijk dat hij niet ging voor haar drankje en zachtjes zet ze de fles weer terug op de tafel. Nieuwsgierig kijkt ze toe hoe Sem andere drankjes in elkaar draait. Het eind resultaat is een roodkleurig drankje, dat volgens zijn woorden beter bij haar staat dan het groene.

"Misschien heb je gelijk." zegt ze met een lach.
"Proost." zegt ze terwijl haar glas tegen die van hem klinkt en neemt voorzichtig een slokje. Met een aangename smaakt brand de drank in haar keel. Sem had gelijk dit is beter dan wat ze ervoor had. Het groene spul was eigenlijk smerig, maar ze wilde zich niet laten kennen.

"En waar heb jij geleerd deze lekker combinatie te maken?" vraagt ze aan hem terwijl ze nog een slok neemt van haar glas. "Ik geloof nooit dat ik deze combinatie thuis gezien en geproeft heb." zegt ze er nog snel achteraan. Wellicht dat ze nu iets heel stoms had gevraagd, maar ze had echt thuis nog nooit gezien en haar vrienden waren toch wel thuis op dit gebied. Niet dat Kyra er zelf veel aan mee deed. Dat was te bewijzen aan het gevoel dat de drank nu al gaf en de moeite om recht te blijven staan. Het feit dat het in de kamer steeds drukker en drukker was geworden gaat Kyra haar volledig voorbij.

Afbeelding

"ah, is dat de reden dat ze het goed met elkaar kunnen vinden." rustig neem Allen nog een slok van zijn drinken. "Misschien kan ik het dan ook wel goed met hen vinden, jammer dat één van hen een reptiel is" zegt hij met een speelse glimlach tegen Jade. "De redenen die je gaf waarom ik hier ben zaten er niet ver vandaan hoor, maar helaas moet ik je opnieuw wijzen op je fouten. Niet alles wat nieuw is wordt bij jullie gedumpt."

Op dat moment komt er een meisje binnen met een koffer achter haar aangesleept, die vraagt naar richtingen voor haar kamer. Kort kijkt Allen achterom om haar te bekijken. Ok, misschien had Jade toch gelijk, deze dame is duidelijk nieuw.

"OK, bijna dan." geeft hij dan ook toe als hij terug kijkt naar Jade. "Maar ik ben niet nieuw" zegt hij met een grijns op zijn gezicht. "maar ik vond dit wel mooie gelegenheid om mijn nieuwe klasgenoten te leren kennen." Langzaam heft hij zijn glas een stukje de lucht in. "dus, zin om te toosten met je nieuwe klasgenoot?" zegt hij met een grijns op zijn gezicht.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: do dec 27, 2012 11:43 

Afbeelding

Blake kijkt op als er plotseling iemand vraagt of diegene mag storen. Eigenlijk wilt hij nee zeggen, het si toch duidelijk dat hij in gesprek is? Maar als hij dan ziet wie de vraag aan hun stelt veranderen zijn gedachten volledig. Ze heeft blonde haren en ogen die er prachtig bij passen. En ze nieuw. Een mooie blondine miste Blake nog in de klas, maar zelfs dat hoeft hij nu niet meer te missen. Hij glimlacht charmant naar haar, eerste indruk is van levensbelang. Als Gabriella haar aanwijzingen geeft over waar de deur is van de meidenslaapkamer luistetr Blake aandachtig en bekijkt het haar nog even goed. Gabriella voegt er ook nog aan toe dat ze welkom is op het feestje.

"We zijn zelf ook de nieuwere leden van de groep, we kunnen je vertellen wie er in deze massa wel bij horen en wie dit feestje gewoon wilden meemaken," voegt hij dan bij de woorden van Gabriella, "Het is vast gezellig voor je om alvast wat anderen te leren kennen."

Hij glimlacht naar haar en dan draait Gabriella weer naar hem toe en herhaalt zijn laatste woorden. Hij grijnst even kort naar haar. Hij geniet van dit kleine spelletje en van de aandacht die Gabriella voor hem heeft. En het beste is, hij zal nooit hoeven te vertellen wat zijn ware aard is.

"Ik bijt ja..." zegt hij dan, "En dat zijn alle hints waar je het mee moet doen, anders is het niet leuk meer." en zijn laatste woorden sluit hij af met een knipoog.

Afbeelding

Jade wordt nu toch wel lichtelijk ongeduldig als Allen nog steeds niet verteld wat dan die zogenaamde precieze reden is dat hij hierheen is gekomen. Het ontgaat er bijna dat Allen verteld dat één van de twee een reptiel is en kort kijkt Jade even naar het koppel. Al hij er haar dan op wijst dat niet alleen nieuwelingen bij hun worden gedumpt, maar op dat moment komt er een blond meisje met een koffer binnen. En ze ziet er nogal verdwaald uit. En dan komt eindelijk de waarheid eruit. Hij is overgeplaatst. als hij vraagt of ze zin heeft om te toasten siert er een glimlach om haar lippen en ze klinkt haar glas tegen het zijne.

"Een erg aangename verassing..." zegt ze dan, "Ben benieuwd hoe lang je het volhoudt..."

Haar laatste woorden gaan gepaard met een knipoog en ze neemt ene slok van haar drinken. Ze ziet Kyra en Sem naar de dranktafel komen en hoewel ze wel opmerkt dat Sem Kyra's hand vasthoudt, negeert ze het.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: do dec 27, 2012 20:11 

Afbeelding

Gabriella's aandacht was daarnet nog afgeleid door het mooie blonde meisje, maar als Blake weer tegen haar begint te praten is ze weer volledig in zijn ban. Als hij zegt dat hij geen hints meer gaat geven, realiseert ze zich dat hij er een spelletje van maakt. Ze houdt van een uitdaging, dus dit maakt alles allemaal nog veel leuker. Met een glimlach kijkt ze hem aan. "Wacht maar, ik kom d'r nog wel achter." zegt ze dan terwijl ze haar lege glas weer bijvult, "Ik ga wel wat research doen morgen."

Ze leunt wat meer voorover en zegt dan: "Nu kom je alleen de rest van de avond niet meer van me af, dat begrijp je natuurlijk wel." Ze laat haar vingers nogmaals langzaam over haar glas glijden terwijl ze Blake recht in de ogen aan blijft kijken.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr dec 28, 2012 10:36 

Afbeelding

Gelukkig antwoord de jongen niet direct, maar is het een prachtig meisje dat het woord neemt. Merle is even sprakeloos en vraagt zich af wat het meisje precies is. Heksen en mensen zijn nooit zo mooi. ”Bedankt,” zegt Merle tegen haar. Met opzet zegt ze niks over het feest. Het lijkt haar verschrikkelijk om hier de hele avond met deze onbekende mensen te moeten zitten.

Ze wilt zich omdraaien en in de aangewezen richting lopen als de jongen zijn aandacht op haar richt. Zijn charmante glimlach gaat volledig langs Merle heen; ze vindt hem vooral intimiderend. Toch luistert Merle geboeid naar wat hij te zeggen heeft. Dus ze was niet de enige nieuwe in de groep. Dat had ze niet verwacht. ”Heel gezellig ja…” mompelt ze en dan loopt ze in de richting van de meidenslaapkamer.

Zodra ze bij haar bed is aangekomen zet ze met een harde ‘plof’ haar koffer neer. Het eerste dat ze morgen gaat doen, is een boze brief schrijven naar haar ouders. Die hadden haar beloofd dat ze een eigen kamer zou krijgen. Hier heeft ze toch geen rust! Mokkend zit Merle een tijdje op haar bed. Dan beseft ze dat ze dorst heeft, en stiekem ook wel een beetje honger. Er zit niks anders op dan de woonkamer weer binnen te gaan.

Ze heeft geen zin om zich om te kleden of op te tutten, dus in haar reiskleren komt ze de woonkamer weer binnen. Bij de dranktafel staat ze een beetje te dralen. Ze heeft geen idee wat ze moet nemen. Hadden ze hier ook kruidenthee? Uiteindelijk kiest ze maar een groen drankje. Ze giet het in een bekertje en blijft ermee in haar hand staan. Eigenlijk durft ze geen slok te nemen. Dadelijk werd ze vergiftigd op haar eerste schooldag.

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: vr dec 28, 2012 21:31 

Afbeelding

Allen grijnst als Jade haar glas tegen die van hem klinkt en lacht hardop als ze zich afvraagt hoelang hij het hier vol zal houden.

"Hoezo, is er iets waar ik bang voor moet zijn?" De knipoog die ze hem geeft laat hem zeker weten dat ze een spelletje met hem speelt. Maar Allen is niet te belazerd om mee te spelen. "Je lijkt mij niet het type wezen dat iedereen weg pest of opeet. We lijken denk ik meer op elkaar dan jij verwacht." Gecontroleerd doet hij een stap dichterbij haar. "Jij hebt de aandacht van andere wezens net zo hard nodig als ik." fluistert hij in haar oor terwijl hij nog wat meer haar kant op leunt. Voordat Jade kan reageren leunt hij weer terug naar achter en richting de dranktafel.

"Refill?" Met een goed bedoelde glimlach kijkt hij haar vragend aan terwijl hij een fles whiskey van de tafel pakt. Allen gokt er maar op dat Jade zijn gedrag van hem kan hebben. Hun verleden hier op Yokai was vluchtig en volledig op lust berust, maar dat wilt niet zeggen dat hij haar nu moest benaderen als ieder ander meisje. Het tegendeel zelfs. Kort kijkt hij de kamer rond, de vampier waar hij haar regelmatig mee heeft gezien is nergens te bekennen. Wellicht voor hem een groot voordeel.

ooc: Allen weet btw niet wat voor wezen Jade is. Hij kan wel een paar gokjes doen, maar voor nu is het big electric, intellectual, alcohol bird talk xD

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: za dec 29, 2012 10:37 

Afbeelding

Sem kijkt naar Kyra als ze haar eerste slok neemt. Haar gezicht betrekt duidelijk niet zoals bij het chemische groene drankje en hij glimlacht.

"Ik ben op veel plekken geweest, maar dit is toch niet een heel bijzonder vernieuwend drankje.." begint Sem en ziet er plotseling een meisje bij komen staan.

Hij had haar nog niet eerder gezien, misschien kwam ze uit een van de andere klassen. Maar waarom hij vooral naar haar kijkt is omdat ze net als Kyra, zich van alle keuzes ook tot de groene laat verleiden. Sem kijkt naar Kyra en glimlacht met een knik in de richting van de beker van het meisje.

"En ik altijd maar denken dat groen geen kleur voor meiden was.." Zegt hij snel tegen Kyra, voordat hij zich tot het meisje richt. "Ik zou me er niet aan wagen, als ik jou was. Neem deze maar." Zegt Sem met een glimlach en steekt zijn eigen beker naar haar uit.

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: za dec 29, 2012 12:54 

Afbeelding

Blake glimlacht als Gabriella vertelt dat ze er nog wel achter komt en dat ze wel research gaat doen. Mooi. Blake houdt ervan als andere moeite moeten doen om iets over hem te weten komen. Dat betekend aandacht. Als ze dan wat naar voren leunt en tegen hem praat verschijnt er ene korte grijns op zijn gezicht.

"De hele avond mooie dame?" begint hij dan op een toon zodat alleen zij het hoort, "Zelfs als de mooie dame de hele nacht bij me in de buurt blijft krijgt ze geen nieuwe hints..."

Hij neemt een kleine slok van zijn glas zonder zijn blik van haar af te wenden. Als dit zo doorgaat kan zijn avond (en nacht) absoluut niet meer stuk.

"Maar gelukkig is de dame naast mooi ook een zeer aangenaam gezelschap en hoe kan iemand als ik, niet willen dat de dame de rest van de avond bij me blijft...?" zegt hij dan op dezelfde toon en hij trekt even kort speels zijn wenkbrauw op.

Afbeelding

Jade haalt nonchalant haar schouders op als Allen vraagt of er iets is waar hij bang voor moet zijn. Als hij dan verteld dat ze niet het type wezen is wat anderen weg-pest of opeet trekt ze kort haar wenkbrauw op. Als hij zijn woorden benadrukt door een stap naar haar toe te doen en in haar oor fluistert glimlacht ze. Ze knikt als hij vraagt of ze een refill wilt. Ze neemt een slok van haar glas en bestudeerd zijn gezicht kort als hij de kamer rond kijkt.

"Maar zelfs als ik zo ben... Heeft dat niets met mijn opmerking te maken," zegt ze dan, "Want zoals je zelf opmerkte is er heel wat veranderd. Blijkbaar houden andere het hier niet lang vol..."

Jade kijkt even kort naar het blonde meisje wat niet veel eerder met haar koffers richting de slaapzaal verdween. Sem richt zich tot het meisje en Jade besluit dat ze toch niet echt geïnteresseerd is. Nog niet althans.

"Dus... Wilt de nieuweling weten wie er wel in deze klas zitten en wat je kan verwachten?" vraagt ze hem dan op een wat plagerige toon.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 654 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 44  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: