Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: in Tortuga ;)

Houseitem
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 12:32 

Er word altijd gevraagd welke films je hebt gezien etc. maar welke films wil je absoluut nog zien, want ik heb altijd het probleem dat ik nog van alles wil zien en ze vervolgens ook koop maar mezelf er niet de tijd voor gun om ze op te zetten of dat ik het net even niet zoek + de dvd-recorder is nu al een paar weken kapot :evil: .. Dit hoeven geen bioscoop films te zijn, het mogen ook gewoon films zijn die al te koop zijn.

Hier mijn lijstje:

The boy in the striped pyjamas
The color purple
My sisters keeper
Twilight deel 4
Saving private ryan
The great debaters
De gelukkige huisvrouw
The Buccaneers (een mini-serie)

Ik ben er vast nog een hoop vergeten, maar voor nu hou ik het op deze.

_________________
Blessed is the heart that bends; it can never be broken.


 Profiel  

6e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Best
BerichtGeplaatst: za dec 31, 2011 17:49 

Ik wil heel graag de nieuwe Sherlock Holmes film nog zien! Die lijkt me superleuk... Heb alleen nog geen tijd gehad om te gaan... Komende week ga ik zeker! Ook "The Rum Diary" lijkt me supergrappig met Johnny Depp... Wil ik ook nog heen!


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 01, 2012 16:51 

Aangezien er een nieuw jaar aankomt en ik weer mee wil doen aan de ''100 nieuwe films dit jaar'', is dit eigenlijk wel een handig topic.

En selectie films die al lang wil zien, maar nog steeds niet gedaan heb:

1. Black Swan
2. Hannibal Lector films
3. The Phantom of the Opera
4. The Guardian (Klein stukje laatst van gezien op de BBC, maar het was heel laat, dus ik ging slapen. Wil hem nu heel graag helemaal zien.)
5. The Ninth Gate (Johnny Depp :P)
6. Marco Polo (Lijkt me interessant + Ian Somerhalder)
7. Se7en
8. The Rise of the Planet of the Apes
9. The Dark Knight (Shame on me, maar ik heb hem nog steeds niet gezien (a) )
10. El Laberinto del Fauno

Eerst maar eens deze films. Als ik deze allemaal (of een paar) gezien heb, kom ik weer met een nieuwe lijst :P

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 02, 2012 10:35 

Lawrence of Arabia
Gone with the wind
Ben-Hur
Bonnie & Clyde
Willy Wonka and the chocolate factory
Pride and Prejudice (mini serie)
Pride and Prejudice (film)
Der Untergang
PotC: the curse of the black pearl

Deze sowieso. :')

Lawrence of Arabia/Ben-Hur: omdat ik er nu zoveel over gehoord heb van anderen. Daarnaast speelt ook mee mijn reis richting Jordanië en wie is de mol.
Bonnie and Clyde: ik heb er al genoeg over gelezen + de gehele setting van de jaren '20 in Amerika spreken mij wel aan. Met dat laatste restje aan het Wilde Westen. Dus m.a.w. een must-see voor mij!
Willy Wonka: ik heb het boek gelezen, ik heb de remake gezien, nu wil ik weleens het origineel zien inclusief andere oompa-loompa's :D
Pride and Prejudice/Gone with the wind: onder het mom, ken je klassiekers. Iets met nog nooit gezien en toch gezien moeten hebben enzo :')
Der Untergang: toen ie in de bios draaide heb ik de film aan mij laten voorbij gaan op de een of andere manier. En dat terwijl ik vanaf het begin benieuwd was hoe de film zou zijn. M.a.w. een andere must-see.
PotC: curse of the black pearl: ik ben met Dead Man's Chest ingestapt en heb sindsdien elke PotC gezien. Maar uitgerekend het origineel, waarop de rest voortborduurde niet! :O

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: wo jan 04, 2012 7:44 

@Hierboven
Bonnie & Clyde wil ik ook nog steeds zien, ben er erg benieuwd naar. het is echt een stukje misdaad cultuur.

Nou ik heb weleens films gemist of overgeslagen in de bios, maar deze wil ik nog zien. Maar er zitten ook enkele bij die ik gewoon nog wil zien:

-Butterfly
-Paniek op de prairie
-Our lips are sealed
-George and the jungle 2
-Inside man
-The omen
-Failure to launch
-Arog
-Public enemies
-Foeksia de mini heks
-Drive
-The social network
-Grown ups
-Source code
-The hangover 2
-Wall street 2
-Date night
-Three of life
-Fright night
-What's your number

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 06, 2012 0:15 

Ik heb 2 films uit mijn lijstje gezien, dus die haal ik ervan af en ik zet er 2 nieuwe voor in de plaats.

1. Black Swan
2. Hannibal Lector films
3. The Ninth Gate (Johnny Depp :P)
4. Marco Polo (Lijkt me interessant + Ian Somerhalder)
5. Se7en
6. The Rise of the Planet of the Apes
7. The Dark Knight (Shame on me, maar ik heb hem nog steeds niet gezien (a) )
8. El Laberinto del Fauno
9. Deep Impact
10. Midnight Express

Deep Impact en Midnight Express toegevoegd. Deep Impact heb ik al een stuk van gezien, jaren geleden. Niet dat ik hem nou zo geweldig goed vond, maar ik ben er gewoon benieuwd naar. Daarom wil ik hem graag eens helemaal zien. Midnight Express wil ik echt graag zien, omdat ik eens een docu had gezien over de man zelf die dit heeft meegemaakt. Vond de docu heel spannend en interessant. Vandaag had ik het erover met mijn ouders en die wezen mij op deze film. Ziieeeeen :D

En The Guardian en Phantom of the Opera heb ik dus gezien. Allebei goede films. Ik vond The Guardian super, maar toen de aftiteling begon en ik Bryan Adams hoorde, kon het helemaal niet meer stuk <3 En The Phantom of the Opera heeft sowieso práchtige muziek.

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: vr maart 23, 2012 16:06 

Zijn er nog een paar, maar op het moment kijk ik enorm uit naar deze 3.

-The wrath of the titans, tot nu toe nog niet eens in de gaten gehad dat het een sequel was op clash of the titans.
-Snow white and the huntsman, ik heb net de trailer gezien en ik ben helemaal hyper. Wat prachtig gedaan en een super special effecten.
-Dark shadows, nog helemaal niks over gehoord of iets gezien en ook net de trailer gezien super hyper erover!
Wat een sterren cast, en de film is een mix van Sweeney todd & Edward scissorhands etc... :cool:
http://www.imdb.com/title/tt1077368/
http://www.youtube.com/watch?v=4cVcpz8H3Pk

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Hall of Prophecy
BerichtGeplaatst: za maart 24, 2012 14:11 

- Drive: hier heb ik zoveel over gehoord. In het magere jaar van 2011 scheen dit een film te zijn die het nog aardig deed vandaar dat ik hem graag wil kijken.
- Up in the Air: dit schijnt een van de beste films van George Clooney te zijn. Het verhaal spreekt me wel aan dat gaat over iemand wiens baan het is om anderen te ontslaan.
- Syriana: Dit schijnt een hele intellectuele film te zijn. Onderwerp van de film is de beinvloedingsstrategieën die de VS gebruikt in het Midden-Oosten om zo invloed op de regio te houden.
- Burn After Reading: een film van de Coen brothers. Ik heb er nu al twee gezien (True Grit, No Country For Old Men) en deze film schijnt een hilarische Brad Pitt te bevatten.

_________________
"Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za maart 24, 2012 14:44 

Roonil Wazlib schreef:
- Drive: hier heb ik zoveel over gehoord. In het magere jaar van 2011 scheen dit een film te zijn die het nog aardig deed vandaar dat ik hem graag wil kijken.
- Up in the Air: dit schijnt een van de beste films van George Clooney te zijn. Het verhaal spreekt me wel aan dat gaat over iemand wiens baan het is om anderen te ontslaan.

Zo mager was 2011 niet.
Up in the air net gezien, is bijna niks aan voornamelijk gaat t over die ontslag baan, en het is depressief om naar te kijken.
Nee dan The descendants die moet je zien, dat is Clooney's beste rol.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Hall of Prophecy
BerichtGeplaatst: za maart 24, 2012 23:08 

2daemon schreef:
Roonil Wazlib schreef:
- Drive: hier heb ik zoveel over gehoord. In het magere jaar van 2011 scheen dit een film te zijn die het nog aardig deed vandaar dat ik hem graag wil kijken.
- Up in the Air: dit schijnt een van de beste films van George Clooney te zijn. Het verhaal spreekt me wel aan dat gaat over iemand wiens baan het is om anderen te ontslaan.

Zo mager was 2011 niet.
Up in the air net gezien, is bijna niks aan voornamelijk gaat t over die ontslag baan, en het is depressief om naar te kijken.
Nee dan The descendants die moet je zien, dat is Clooney's beste rol.

Geen enkele film is tegenwoordig echt slecht. Er is tegenwoordig zoveel geld en professionaliteit beschikbaar dat er geen slechte films meer worden gemaakt. Tenminste, bijna geen slechte films. Maar als je kritisch gaat vergelijken kun je wel spreken van goede jaren en slechte jaren. Als we kijken naar de oscarnominaties dan is 2010 een veel, en veel beter jaar dan 2011. In 2011 was The Artist de enige originele film die me echt kon bekoren. Hugo? Aardige film, goede cinematografie maar niet meer dan middelmatig. Extremely Loud And Incredibly Close? Het boek is fantastisch maar de film is vrij inspiratieloos. The Help? Saaie vrouwenfilm. Midnight in Paris? Geen bal aan.

Zet daar de films van 2010 tegenover. The Kings Speech? Een beetje overrated maar dan nog beter dan alle oscarnominaties van 2012 (op The Artist na). Black Swan is echt geniaal, ongelooflijk dat die film niet won. Inception vond ik een mix van gedurfde originaliteit en mooi gefilmde actie. Toy Story 3 is een geweldig einde van een mooie trilogie. True Grit heeft heerlijke droge humor. The Social Network vond ik verfrissend en zelfs Winter's Bone vond ik beter dan alle nominaties van 2012. Een hoog niveau dus en dan vergeet ik The Fighter nog eens. Alleen The Artist en in mindere mate Hugo vond ik van niveau.

_________________
"Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo maart 25, 2012 6:45 

*trek wenkbrauw omhoog* geen icoontje helaas.
Oke als je dat vind, maar er zijn vele goeie films geweest. Als je er maar 1 uit kon halen, heb je niet goed gekeken of veel gemist.
Tja en bij de Oscars hebben ze nogal een rare manier, want idd dat the black swan niet won. :?: en een film als hurt locker wel. xP

Wou dat ik kon zeggen dat het waar was dat er geen slechte films meer werden gemaakt. Maar op tv kom ik nog genoeg tegen van recente gemaakte die niet zijn verschenen in de bios, van onbekende makers. Geen slecht verhaal ofzo maar niet de goeie apparatuur en dergelijke.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

7e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Hall of Prophecy
BerichtGeplaatst: zo maart 25, 2012 19:07 

Ik kijk graag en veel. De meeste films ken ik wel en het is de zaak kritisch te denken. Vaak vind ik de oscarwinnende film onterecht maar aangezien er zoveel nominaties zijn is het wel een goede graadmeter. Oke, films als Rundskop en Melancholia vond ik vrij aardig maar dan nog blijft 2011 een mager jaar.

Als je het niet eens bent met me, prima :). Maar kom dan eens met namen van films die wel goed zijn.

@Harry, Ron & Hermoine: Lawrence of Arabia is echt een aanrader. Het is een lange zit maar ik vond het een zeer onderhouden film.

_________________
"Draco Dormiens Nunquam Titillandus"
Never Tickle a Sleeping Dragon


 Profiel  

King of the Silvan Elves

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Standing at the edge of your town

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo maart 25, 2012 19:30 

Roonil Wazlib schreef:
Ik kijk graag en veel. De meeste films ken ik wel en het is de zaak kritisch te denken. Vaak vind ik de oscarwinnende film onterecht maar aangezien er zoveel nominaties zijn is het wel een goede graadmeter. Oke, films als Rundskop en Melancholia vond ik vrij aardig maar dan nog blijft 2011 een mager jaar.

Als je het niet eens bent met me, prima :). Maar kom dan eens met namen van films die wel goed zijn.

@Harry, Ron & Hermoine: Lawrence of Arabia is echt een aanrader. Het is een lange zit maar ik vond het een zeer onderhouden film.


Ik vind het het een beetje onzin om over smaak te gaan discussiëren, dat het voor jou een mager jaar is betekent dat het niet voor ander ook zo is. Ik vond Inception zwaar tegenvallend, buiten Black Swan was 2010 voor mij ook niet zo speciaal. Die overigens pas in 2011 in Nederland in premiére is gegaan.

NB: Kan je Drive heel erg aanraden, die vond ik een stuk sfeervoller dan Inception.

_________________
So Long, and Thanks for all the Fish!
Life! Don't talk to me about life ~ Marvin


 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: zo dec 23, 2012 16:15 

Oh man oh man!
Deze wil ik zo graag zien de trailer is al geweldig!
Oz: The great and powerful
http://www.youtube.com/watch?v=DylgNj4YQVc

En deze lijkt me ook zo vet
Jack the giant slayer.
http://www.youtube.com/watch?v=ng9rjC8MOgU

En natuurlijk Le miserable.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Maze
BerichtGeplaatst: za jan 05, 2013 19:14 

Ik wil heeeel graag My Sister's Keeper zien. Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ie ontzettend mooi is! Van een vriend heb ik gehoord dat Warrior ook echt een hele mooie film is, met ook een heel goed verhaal. Verder moet ik ook nog steeds Magic Mike zien, maar dat zal binnenkort wel gaan gebeuren, haha.

_________________
I love you
for all that you are
all that you have been
and all that you're yet to be


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende


Keer terug naar Media
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme