Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp

The Curious Admin

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 09, 2013 20:05 

Als jij een superheld was, welke superkracht zou je dan willen hebben? Je kan denken aan onzichtbaarheid, vliegen, het eeuwige leven, heel sterk zijn, etc. etc.


Zelf zou ik wel willen teleporteren! Het lijkt me superhandig als je nooit meer hoeft te reizen en overal meteen kan zijn. Ook is het handig om mensen mee te laten schrikken. xD Telekinese (het bewegen van voorwerpen met je gedachten) lijkt me ook handig. En dat is stiekem ook een beetje uit luiheid. Dan hoef je bijvoorbeeld niet meer op te staan om de afstandsbediening te pakken. xD


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 09, 2013 20:11 

In de eerste plaats zou ik het geweldig vinden als ik de tijd kon manipuleren. Terugkeren in de tijd om dingen ongedaan te maken, of doorspoelen om erg stressvolle periodes te kunnen overslaan.

Volgende op mijn lijstje is ook teleporteren. Ik vind reizen op zich wel leuk en hou wel van de sfeer, maar het zou echt heel wat kosten besparen. En natuurlijk zou het superhandig zijn voor die trajecten waar het openbaar vervoer je in de steek laat, of waardoor je belachelijk lang onderweg bent.

Daarna komt de mogelijkheid om m'n uiterlijk naar wens te veranderen. Dan kan je vanalles uitproberen zonder dat dat echt gevolgen heeft, en kan ik snoepen zoveel ik wil zonder aan m'n gewicht te moeten denken.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

Heir of Slytherin



Offline

Woonplaats: Slytherin Dungeon

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 11, 2013 16:16 

De tijd kunnen beheersen. Absoluut. Te vaak gaat de tijd veel te snel en dan weer plots tergend traag. Daarbij als ik de tijd stil kan zetten, kan ik overal inkomen (bepaalde gebouwen, shows, etc,) want er is niemand om me te controleren :P En ik zou gewoon examens kunnen maken zonder tijdslimiet en ik kan alle hulpmiddelen erbij pakken, want voor de leraren staat de tijd stil, dus ze kunnen me niet controleren :') En tijd is gewoon iets waar bijna iedereen te weinig van heeft, including me.

O, ik zie nu net dat Genner het ook over de tijd heeft. Ik ben het met haar eens =)

_________________
Hard work never killed anybody, but why take a chance?


 Profiel  

4e jaars

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: vr jan 11, 2013 23:35 

Ik zou juist echt absoluut de tijd niet willen beheersen. Het lijkt op het eerste gezicht natuurlijk ontzettend verleidelijk om alles te kunnen wat je maar wilt, de tijd stop te kunnen zetten, vervelende dingen over te kunnen slaan etc., maar ik denk dat juist het feit dat wij gedurende een beperkte tijd leven en daarbij allerlei dingen meemaken ons vormt. Bovendien denk ik dat met één verandering de gevolgen ontzettend groot kunnen zijn, en als je dat dan weer gaat proberen te herstellen kom je in een oneindige spiraal terecht. Dan leef ik liever zonder zoiets te kunnen.

Wat mij awesome lijkt, is vliegen! Het lijkt me heerlijk om alles van bovenaf te kunnen bekijken en op de wind te zweven. Teleporteren hoeft dan ook niet meer zonodig... :p


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Grimboudplein 12

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 17, 2013 14:07 

Teleporteren zou mijn absolute favoriet zijn. Ben je veel langer op de plek van bestemming (zoals met vakantie). Geen last van file en direct op vakantie zijn. Heerlijk. En je bagage reist met je mee zonder dat het iets weegt. Makkelijk met de koffers, geen gedoe.

Invloed op de tijd zou ik niet willen hebben. Als je alles ongedaan kon maken wat je al gedaan hebt, wat doe je dan met je ervaring? Je leert door wat je doet.

_________________
Met een glimlach op zijn gezicht viel hij achterover.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 18, 2013 16:58 

Tijd beheersen, zeker. Alle leuke momenten nog eens opnieuw beleven. En vooral het feit dat je het verleden kunt veranderen. Niet dat ik dat zou doen als het onnodig is, maar voor sommige dingen zou ik het wel erg hard kunnen gebruiken.
Dan ben in het met mijn bovenposter eens, teleporteren zou absoluut de max zijn. In 1,2,3 op een andere plaatst verschijnen, absoluut.
Als laatste zou ik mezelf heel graag kunnen transformeren. In vanalles. Een arend die naar beneden duikt, of gewoon een vogel, zo vrij dat je bent. Een jachtluipaard dat heel snel loopt, een vis in het water. Zalig!

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

The Fangirl Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Bag End

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 30, 2013 13:09 

Ik zou het bijzonder prettig vinden om zonder problemen met alles en iedereen te kunnen communiceren: dus alle bekende menselijke talen kunnen spreken, maar ook met dieren kunnen communiceren, of zelfs planten - dat lijkt me fantastisch. Stel je voor dat je zou kunnen 'praten' met een eeuwenoude boom die al z'n hele leven op dezelfde plaats staat!

_________________
.
    far over the misty mountains cold


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 30, 2013 16:09 

Ik kies voor de kracht om door de tijd te kunnen reizen, zodat ik af en toe eens op uitstap kon gaan naar een andere tijd.

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Quidditch Pitch

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jul 26, 2013 1:12 

*steekt hand op*

Ik wil eigenlijk helemaal geen speciale kracht hebben, geen van allen staat me echt aan. Ja soms wil ik wel eens vliegen of de tijd doorspoelen, maar het lijkt me niet echt fantastisch als je dat voor altijd hebt. Ik oren staan gewoon naar een normaal leven weet je.

Thea schreef:
Teleporteren zou mijn absolute favoriet zijn. Ben je veel langer op de plek van bestemming (zoals met vakantie). Geen last van file en direct op vakantie zijn. Heerlijk. En je bagage reist met je mee zonder dat het iets weegt. Makkelijk met de koffers, geen gedoe.


Maar denk eens na, het is toch juist bijzonder, speciaal en leuk als je naar Spanje of dergelijke gaat omdat dat zo ver weg is, en dan kan je er gewoon in één tel naar toe dan is dat ook niet echt leuk. Maar ik begrijp je wel, hoor.

_________________
Questions don't have to make sense. But answers do.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme