Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo nov 18, 2012 13:43 

@Sas: Jaaaa, Divergent! Dat is een van m'n favoriete YA-boeken. Ik weet zeker dat je 'em ook heel tof gaat vinden. Ik vind je kettinkje trouwens fantastisch, ik zou hem zelf ook wel willen hebben, haha. xD

Dingetjes die ik de afgelopen twee weken heb gekocht:
- Nieuwe pantoffels voor bij m'n ouders, omdat ik in het weekend altijd helemaal bevries.
- Een knalroze pyjamabroek die echt goddelijk zit. <3
- Een schrijfboekje met een vilten omslag van de Hema.
- Tangled op DVD. :3

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

1e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: The Maze
BerichtGeplaatst: za jan 05, 2013 19:16 

Een simpel, maar toch mooi shirtje van de H&M, gekocht voor oud & nieuw. Helaas zit het nu onder het vuil door het stappen, ghehe.

_________________
I love you
for all that you are
all that you have been
and all that you're yet to be


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: zo jan 06, 2013 17:11 

Gisteren gaan shoppen. : )

- Broek met bloemenprint bij H&M. Ik vond hem echt mooi en hij was maar voor 10 euro, en hij kwam van 30 euro ofzo. Echt een koopje dus. : D
- Marinetrui bij H&M. Was ook voor solden geloof ik, ben zelf helemaal weg van streepjes en kon hem gewoon niet laten liggen.
- Rode nagellak bij Kruidvat. Mijn donkerrode nagellak is zo goed als op dus ik besloot maar een nieuwe te halen.
- Valse wimpers bij Kruidvat. Nog nooit uitgeprobeerd dus ben erg benieuwd!
- Eyeshadow borsteltje bij Kruidvat.
- Waterproof mascara bij Kruidvat. Als je een paar dagen in de week met de fiets naar school gaat en je woont in België dan gebeurd het welleens dat je doorweekt op school aankomt. Dusja, ik had deze echt wel nodig. :')
- Eyeliner pen bij Kruidvat. Mijn oude begint op te raken, het was tijd voor een nieuwe.
- Handschoenen bij Veritas. Ik had echt nieuwe nodig aangezien mijn andere vol gaten zit (zowat al mijn vingertoppen zijn afgesleten, vraag mij niet hoe) dus die was echt aan vervanging nodig. Het leukste is dat het van echte schapenwol komt (zoals er toch op het kaartje stond) en je voelt meteen de warmte, ik zal alvast hopelijk geen koude handen hebben de rest van deze winter! :')

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Grimboudplein 12

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jan 17, 2013 14:10 

Mijn laatste aankoop was een grappig boek voor mijn dochter. Oh ja, ook alvast een verjaardagkadootje voor haar (ze is pas in maart jarig, maar was toevallig in de aanbieding).

_________________
Met een glimlach op zijn gezicht viel hij achterover.


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Ravenclaw Tower

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 21, 2013 0:19 

Afbeelding

Een iPad Stand. Dat is makkelijk als ik iets wil typen of hem aan tafel wil gebruiken. Dit was ook spotgoedkoop - ik heb er 5 euro voor betaald. Er waren er aanzienlijk duurdere, maar deze doet waar ik hem voor nodig heb en is bovendien mooi afgewerkt.

Afbeelding

Dit is altijd Ă©Ă©n van m'n favoriete Disneyfilms geweest. Toen ik hem te koop zag op DVD voor 12 euro online heb ik hem dan ook meteen besteld.

'Just Keep Swimming' sleutelhanger

Dit was normaal een kerstcadeautje voor een goede vriendin, maar het is pas deze week aangekomen dus voor kerst had ik al iets anders gemaakt. Ik bewaar het nu tot haar verjaardag in april.

_________________
"Then there was the close-up gulliver of this beaten-up starry veck, and the krovvy flowed beautiful red. It's funny how the colours of the like real world only seem really real when you viddy them on the screen."


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zweinstein

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jan 21, 2013 18:41 

Mijn laatste aankoop is een trui geweest bij de Action, voor alledaagse kleding ga ik naar diverse winkels toe. Het is eentje geworden van acryl en zat als gegoten. Lekker warm ook!

_________________
Afdeling: Zwadderich!


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn wonderlijke wereld

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 22, 2013 7:37 

Mijn laatste aankoop is een 'i love moustache' trui. :lol:

_________________
Volg je gevoel, recht naar je doel


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jan 23, 2013 21:28 

Een computermuis, twee cd's met de soundtrack van The Hobbit en twee cd's met the best of TOTO. Dat waren mijn laatste aankopen. Op dit moment ben ik trouwens naar TOTO aan het luisteren. Tja, muziek is mijn leven... :D Ik denk dat ik vanaf nu wel vaker een cd'tje ga kopen, ik vind dat dat wel zijn charmes heeft.

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Huize Masquerade
BerichtGeplaatst: za feb 09, 2013 22:54 

Mijn laatste echte aankoop is een zwarte jurk met rode lijntjes erover. Wat daarna kwam.... is misschien te ziek voor woorden.

- 4 skinny jeans (2 zwart, 1 rood, 1 spijker)
- 2 paar gympen (1 blauw, 1 zwart)
- 4 jurkjes
- 1 blouse
- 1 shirt
- 1 ketting

Ik moet wel goed voor de dag komen op mijn stage-adres. En ach, qua prijs viel het best wel mee. Merendeel kwam toch uit de outlet of was tot 50% afgeprijsd.

Die vrouw bij de outlet keek wel vreemd op toen ik daar doodleuk met 20 dingen aan kwam zetten om te passen. Maar ze deed wel moeilijk, ik mocht maar 5 dingen mee het hokje in. Alsof het me lukt om 20 dingen te ontvreemden in een kleine schoudertas. @@

_________________
Folge deinem Herzen oder meinem Rat.


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 15:43 

Naar de supermarkt geweest deze morgen. Mijn aankopen zijn;

- 6 rode appels. Deze zullen een van mijn ingrediënten zijn voor de cupcakes die ik zal maken voor Valentijn. : )
- Chocolade cupcake mix. In de verpakking zaten ook witte chocoladeschilfers en een chocoladepen bij voor versiering. : )
- 2 verpakkingen White frosting. Was eigelijk van zin om rode frosting te gebruiken voor mijn cupcakes maar aangezien ze eigelijk klaar in de verpakking zitten voor gebruik inclusief de verschillende spuitjes erbij gaat dat moeilijk zijn met foodcoloring te mixen. Maar ik zie wel hoe ik dit aanpak. En ook meteen 2 stuks aangekocht omdat 1 pakje nogal weinig leek.
- Doosje turkish apple tea. (ik weet dat turkish met een hoofdletter is maar mijn 't' toets werkt helaas niet en ik heb geen zin om een hoofdletter op te zoeken voor die letter XD). Mijn fruitthee collectie moest eens uitgebreid worden dus dat maar meegenomen. :') En hij is lekker, ben blij met mijn aankoop hierop!
- Haarrekkers. Ik gebruik ze nogal vaak en ze raken dus echt werkelijk altijd zoek. XD Of mijn zus of moeder gaat ermee lopen of ik steek ze ergens in een tas of laat ze slingeren om ze daarna nooit meer terug te vinden. Mijn huidige rekkers zijn helaas nogal uitgerokken dus het was tijd voor nieuwe.
- BB-cream. Helaas heb ik de verkeerde tint gekocht, ik heb voor 'Medium Skin' terwijl ik 'Light Skin' nodig heb. toen ik ze daarnet opdeed was ik gelijk oranje. :') Maar ik geef deze wel aan mijn moeder omdat ze een heel pak getinter is dan ik, ik koop mezelf wel een andere, maar dan wel de 'Light Skin' versie!

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn wonderlijke wereld

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo feb 13, 2013 19:04 

Mijn laatste aankoop was een zak chips, er kwam iemand logeren, we keken Harry Potter films :love:

Maar dat telt niet echt als aankoop dus mijn echte laatste aankoop was een bus rode kleur haarspray voor carnaval.
Ik was lieveheersbeestje en ik spoot een rode dip dye in mijn haar.

_________________
Volg je gevoel, recht naar je doel


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 17, 2013 14:22 

Ik ben gisteren gaan shoppen. :D En ik heb gekocht:

- Een mintgroen vestje van de H&M Divided.
- Een hele mooie sjaal met bloemen in pasteltinten van de Six.
- Pastelkleurige-met-metaal oorbellen, ook van de Six. Ze zijn heel jaren 50.
- Een zooi make-up bij de Kruidvat, met onder andere: matte gezichtspoeder, oogschaduw-base en een oogschaduwpaletje met groene tinten.
- En nog meer make-up bij de Hema (want korting): een lipstick-topcoat-iets en een knalrode lipstick waar ik nog niet helemaal zeker van ben xD

Oh en ik heb vorige week nog twee boeken gekocht, namelijk deel 2 en 3 uit de Maze Runner-trilogie. :3

_________________
Life's too short to even care at all.


 Profiel  

The Weasley Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Beacon Hills
BerichtGeplaatst: zo feb 17, 2013 15:51 

Gisteren gaan shoppen in de Meir in Antwerpen. Veel te veel uitgegeven maar ben wel erg tevreden met mijn aankopen! : )

- Hogwarts Library Collection in FNAC. Hij lag in de onderste schap bij de Engelse literatuur, en hij was voor een mooi prijsje. Ook een mooie doos erbij, superaankoop gewoon! Deze bevat 'Quidditch through the Ages', 'Fantastic Beasts and where to find them' & 'the tales of Beedle the Bard'. Deze wou ik echt allemaal al heel lang hebben maar ben blij dat ik ze gewoon in een mooie collectie heb kunnen kopen! : )
- 'Life of Pi' - Yann Martel in FNAC. Heb de film gezien, dus het boek moest ik ook hebben, ben erg benieuwd!
- Draagbare harde schijf van toshiba in Mediamarkt. Deze heb ik nodig voor school, aangezien mijn eindwerk hierop moet en als mijn laptop of de computer op school het begeeft, dan staat alles toch veilig op die harde schijf. Wel 99 euro voor moeten neerleggen maar ach, toch blij met deze aankoop.
- Mylo Xyloto - Coldplay bij Mediamarkt. Album was erg goedkoop en Coldplay is gewoon eargasm dus heb deze ook aangekocht. : )
- Gee Oh Gee - the Jacquelines bij Mediamarkt. Heb deze groep nog niet zo lang geleden ontdekt en ik wou het album wel hebben dus bij deze heb ik ze ook gekocht.
- t-shirt met Geisha print bij Mexx. Mijn vriend merkte hem op toen we door de Inno wandelden en hij wist dat ik een kleine obsessie heb gekweekt voor Geisha's. XD Was wel niet erg goedkoop maar ben er heel blij mee, vind hem echt mooi. : )
- Volume Waterproof mascara bij Ici Paris XL. Had overlaatst nog waterproof mascara gekocht maar helaas vind ik hem niet zo geweldig, hopelijk is deze beter.
- Peel-Off mask fles bij Body Shop. Ik hou nogal veel van Peel-off maskers en naar zo'n flesje was ik al even naar opzoek, dus bij deze ook eindelijk gevonden en aangekocht. : D

Ik geef echt teveel geld uit, i know.

_________________
Let me take you down
'Cause I'm going to Strawberry Fields
Nothing is real
And nothing to get hung about
Strawberry Fields forever


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Mijn wonderlijke wereld

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr feb 22, 2013 16:40 

Ik heb deze besteld

http://www.ebay.nl/itm/1X-Harry-Potter-Golden-Snitch-Necklace-Watch-Steampunk-Quidditch-Pocket-Wings-FS-/121024265197#ht_3479wt_974



_________________
Volg je gevoel, recht naar je doel


Laatst bijgewerkt door xDaffiee op za feb 23, 2013 10:18, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Professor

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: avatar's pandora
BerichtGeplaatst: za feb 23, 2013 10:05 

Kpn opwaarderen 30 euro
Donald duck pocket
Paar magazines
En een boek van Beautiful creatures.

_________________
Support Joyce @ WIDM


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 325 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Volgende


Keer terug naar Overig
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme