Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Volgende

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: do jan 24, 2013 12:49 

    Afbeelding

Welkom in ons 3de topic!

We zijn natuurlijk allemaal heel trots dat we ons 3de topic hebben. Dus, laten we ons best doen om deze net zo leuk te maken als het eerste & tweede topic (; Ik open dit nieuwe topic met toestemming, ons oude topic wordt zo snel mogelijk gesloten en naar het Archief geplaatst (:

Personages
Vrouwelijk
Catie - Caleigh Raven
Pottergirl - Isra Walker
Jalf - Jessa Aldin
TheKimKommer - Melody Page
San Riddle - Emma Fitz

Mannelijk
TheKimKommer - Eric Jones
Tengaar - Luc Christopher
Pottergirl - Benicio Sharpe
Jalf - Levi Cortez

De kaart
http://img.photobucket.com/albums/v245/ ... asyRPG.jpg


De laatste 5 posts


TheKimKommer schreef:
Afbeelding

Eric kijkt op naar Luc en glimlacht even naar hem, voordat hij zijn glas leeg drinkt en de barman wenkt voor een refill.

"Alsof er hier ook maar iets geheim blijft in deze groep.." Zegt hij, denkende aan alle dingen die hij gedurende de reis al heeft moeten delen met mensen die hij absoluut niets toe had willen vertrouwen. Maar hij glimlacht nogmaals. "Maar dat doet er vanavond geloof ik niet toe."

Levi komt erbij en Eric groet ook hem en pakt zijn net gevulde glas op om mee te doen aan de proost van Emma.

"Op een fijne avond."

Afbeelding

Mel negeert de woorden van Caleigh dat ze liever alleen was gegaan vanavond door even schaapachtig naar haar te glimlachen en nog een slok van de whisky te nemen. Caleigh praat verder en de woorden dat ze niemand vertrouwt doen Mel beseffen dat ze ergens had gehoopt als vriendin dit wel te zijn. De knoop in haar maag, dat Eric dit meer voor Caleigh was probeert ze weg te slikken door nog een slok van de sterke drank.

Ze knikt en zet het glas neer.

"Dat hoop ik dan ook voor je, Caleigh." Zegt Mel zacht.

Iedereen had iemand nodig die je kon vertrouwen. En ookal voelde Mel ergens dat Eric dat niet was, misschien had ze het wel mis. En ze wilde nog veel liever dat Caleigh iemand heeft om te vertrouwen. Dus ze moest haar wantrouwen misschien dan wel los laten. Want anders zou ze Caleigh zeker kwijt raken. En zou ze haar helemaal niks meer toe vertrouwen.

"Ik ben blij voor je dat je hem hebt gevonden en hoop dat hij je alle tijd geeft. Want die ben je meer dan waard."

Ze glimlacht nogmaals, pakt haar glas op en drinkt deze vervolgens leeg.

Catie schreef:
Afbeelding

Caleigh realiseert zich pas enkele secondes na haar woorden dat haar woorden heel anders over kunnen komen dan dat ze bedoeld. De situatie is haar vreemd en ze weet niet zo goed wat er eigenlijk in haar omgaat. Ze had nooit van dit soort gesprekken... Omdat ze niemand durfde te vertrouwen met dit soort gevoelens. Ze bekijkt Mel even en luistert naar haar woorden, maar er lijkt meer te zijn en het bevestigd alleen maar Caleigh haar gevoelens. Haar woorden over niemand vertrouwen waren hard aangekomen. Dat gokt ze althans. Ze neemt een slok van het glas whisky en kijkt even naar het glas. Dan kijkt ze Mel weer aan.

"Ik hoop dat jij me ook die tijd wilt gunnen," zegt ze dan zacht, "Ik heb nooit een vriendin gehad zoals jij en nooit dit soort gesprekken gevoerd. Niet omdat ik het niet wil, maar omdat ik niemand durf te vertrouwen..."

Ze zwijgt even en neemt een slok. Ze wilt Mel niet kwetsen en eigenlijk begrijpt ze niet zo goed hoe het zo ver heeft kunnen komen. Ze had het altijd prima gered zonder vriendinnen. Niet het gezeur aanhoren of moeten praten over gevoelens. Iets wat ze niet kan uitstaan. Maar dit was anders.

"Ik wil je vertrouwen, maar ik kan het nog niet. En dat heeft niets te maken met wat je Emma hebt verteld..." gaat ze dan zachtjes door, "Dat heeft met mij te maken en de manieren waarop mijn vertrouwen geschaad is in het verleden. Het heeft tijd nodig... En ik hoop dat je me die tijd wilt geven, want je betekent meer voor me dan ik soms realiseer en uit..."

Jalf schreef:
Afbeelding

Emma lijkt heel vrolijk en even vraagt Levi zich af of het door de drank komt of dat zij gewoon in een heel goede bui is. Hij glimlacht even terwijl hij haar observeert. Ze heft haar glas en proost op een leuke avond. Eric doet hetzelfde. Levi maakt ook bij hem een korte observatie. Hij heeft nog niet echt hoogte van hem, voornamelijk omdat Eric afstand lijkt te nemen. Levi maakt het vrij weinig uit, hij zou met der tijd wel achter komen.

"Zeker, op een zeer fijne avond," zegt hij met een glimlach en hij gooit het laatste beetje inhoud van zijn glas in Ă©Ă©n keer achterover. Hij gebaart naar de barman en al snel is zijn glas weer gevuld. Hij kijkt even de kamer rond. Het is nog niet zo druk en hij besluit dat er voorlopig geen slachtoffers hier rondlopen. Vanavond zou hij waarschijnlijk geen geld verdienen.

San Riddle schreef:
Afbeelding

Na de toast neemt Emma nog een grote slok van haar wijn en zet hem dan even terug op de bar. Ze moest toegeven dat ze de alcohol in haar bloed behoorlijk begon te voelen. Hier kreeg ze morgenochtend zeker spijt van, maar dat houdt haar nu niet tegen. Het is lang geleden dat ze het ergens zo naar haar zin had gehad.

Ze ziet Levi zijn drankje in één keer achterover slaan en ze grinnikt even. Ze draait zich naar hem toe. ”Levi, hoe doe je dat toch? Als ik zoiets probeer, dan lig ik waarschijnlijk direct naast mijn kruk.”

Nu ze zo dicht bij Levi in de buurt is, voelt ze haar wangen weer een kleur krijgen en haar hart bonkt in haar keel. Snel haalt ze haar hand door haar haar om daar de focus op te leggen. Diep van binnen scheldt ze tegen zichzelf. Ze kon nu geen gevoelens voor Levi gaan krijgen. Dat werd allemaal veel te ingewikkeld.

Jalf schreef:
Afbeelding

Levi glimlacht even als Emma hem een compliment over zijn alcohol gebruik geeft. "Dank je," zegt hij vrolijk, "Ik moet toegeven dat dit Ă©Ă©n van mijn meest bruikbare vaardigheden is. Menig baas zit te springen om een werknemer die heel snel zijn drankje weg kan tanken." Hij grijnst even kort naar Eric en Luc. Het klonk misschien als een grapje, maar eigenlijk vertelde hij niets anders dan de waarheid. Onder normale omstandigheden zat hij waarschijnlijk nu met een dame aan een tafeltje, voerde hij haar dronken en ging hij er met haar kostbaarheden vandoor. Zijn goede weerstand tegen alcohol hielp daar goed bij. Menig toeriste in Cinn was haar geld en juwelen al op deze manier kwijt geraakt. Maar vandaag niet, immers, dat was zijn belofte aan Luc. De dames in deze groep (en heren uiteraard) waren off limit.

Hij kijkt even kort naar Emma. "Dus vertel eens, waar ben jij goed in?" Misschien als Emma zoiets zou vertellen dat Eric ook zijn mond zou opentrekken en dan zou Levi eindelijk meer over hem te weten kunnen komen.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


Laatst bijgewerkt door Catie op wo okt 16, 2013 11:06, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do jan 24, 2013 16:05 

Afbeelding

Mel laat haar tong langs haar tanden heen glijden. Nog een reden dat ze nooit whisky dronk; haar tanden gingen er zo gek van aanvoelen.. Of dacht ze dat alleen maar door de drank? De zachte stem van Caleigh doet haar opkijken en haar adem inhouden. Hoorde ze het echt? Of was dit wat ze wilde horen? Bang om de opkomende kriebel in haar buik te verjagen door haar mond te vroeg open te trekken kijkt ze naar Caleigh terwijl ze een slok neemt.

Dat ze haar wilt vertrouwen, maar niet lukt komt vast door Emma; Schiet er door Mel heen. Ze wilt haar mond openen, om deze weer vervolgens te sluiten en te glimlachen. Nee, dat was dus gelukkig niet zo. De glimlach wordt een grote grijns en in een flits springt Mel op en hangt enthousiast in een knuffel om Caleighs nek.

"Ik heb alle tijd." Zegt ze enthousiast. "Echt, alle tijd!"

Ze blijft een paar seconden hangen voordat ze Caleigh los laat en weer gaat zitten. Haar grijns is niet van haar gezicht af te slaan en enthousiast wenkt ze voor een nieuwe ronde drank.

"Ow en natuurlijk mag hij ook wel een glas," Zegt ze en wenkt naar de man aan de bar "Want ik dit is mijn vriendin."



Afbeelding

Eric neemt een slok terwijl zijn blik van Emma naar Levi en weer terug naar Emma verplaatst. Hij kon het niet helpen te glimlachen. Het was vrij duidelijk dat Levi Emma niet onberoerd liet. Uiteindelijk haalt hij licht zijn schouders op. Hij mocht helemaal niks zeggen. Sterker nog, hij kon beter als eerste wat tegen zichzelf zeggen..
Zijn blik glijdt kort naar de deur van de herberg. Ze was nog steeds niet terug. En het waren haar zaken. En het was sowieso niet alsof ze verantwoordelijkheid naar hem af moest leggen van haar doen en laten. En dat was andersom ook niet het geval. En dat zou het ook niet kunnen worden, want daarmee bracht hij zijn daadwerkelijke doel mee in gevaar.

Eric schudt zijn hoofd, neemt nog een slok en richt zich dan weer tot het gebeuren aan de bar. Want, ergens was hij wel nieuwsgierig naar dat waar Emma goed in was.

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: do jan 24, 2013 20:34 

Afbeelding

Caleigh is absoluut niet berekend op de reactie van Mel en ze voelt de stoel onder haar het maar net houden. Als Mel weer op haar stoel zit kijkt Caleigh haar aan en produceert een glimlach. Toch voelt ze zich ongemakkelijk door de situatie. De actie van Mel had verschillende blikken op hun gericht, maar langzaam draaien mensen hun hoofd weer weg. Mel besteld een nieuwe ronde whisky en Caleigh drinkt haar andere glas leeg. Caleigh kijkt niet om als Mel aangeeft bij de serveerster dat de man aan de bar ook mag. Ze is nog steeds niet geĂŻnteresseerd in hem. Ze hoort de woorden van Mel wel en ze merkt dat haar zin niet meer volledig normaal is en ze schud kort haar hoofd.

"Dat is fijn om te horen Mel," zegt ze dan met een glimlach.

De serveerster brengt hun glazen en Caleigh klinkt haar glas tegen die van Mel aan.

"Op onze vriendschap dan maar..." zegt ze dan.

Ze neemt een grote slok van haar whisky en kijkt even naar buiten toe. Ze weet zeker dat het al een stuk later is dan ze weg is gegaan. Ze moesten zo maar eens teruggaan.

"Misschien moeten we na dit glas maar eens teruggaan naar de herberg," zegt ze dan, "Kijken of de rest ons al mist of dat ze al teveel gedronken hebben." Haar laatste woorden sluit ze af met een knipoog.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: do jan 24, 2013 23:24 

Afbeelding

Luc glimlacht naar Levi als hij ook aansluit bij Emma en Eric. Hij had niet anders verwacht van hem, maar zijn ware aard lijkt hem niet te weerhouden de groepsgenoten te leren kennen. Enthousiast doet Luc met Emma mee en heft ook zijn glas om te toosten. Het lijkt eeuwen geleden dat de groep een gezellig avond had gehad. Hij durft het bijna niet te denken, want de laatste keer bracht niet veel goeds voor Benicio. Als Levi begint over zijn noodzaak om goed drank achterover te gooien geeft hij hem zo onopvallend mogelijk een por met zijn elleboog. Het was nergens voor nodig dat iemand wist wat hij op zijn agenda had staat en hijzelf, tot zijn spijt, in het verleden ook. Al was dat alleen maar een manier om meer informatie te verzamelen van Darion.

"Drank uitdagingen ga ik ieder geval niet meer aan, met niemand" voegt hij toe om niet te veel nadruk te leggen op de actie. Hij kijkt naar Eric en rolt met zijn ogen. Hij wist vast en zeker waar hij het over had. Ontspannen neemt hij nog een slok van zijn drankje en kijkt de herberg rond. Caleigh en Mel waren nog steeds niet terug gekomen van hun uitstapje. Opnieuw kijkt hij naar Eric en laat zijn blik wat langer dan normaal hangen. Ergens leek hij bijna mogelijk zijn gedachte te kunnen lezen, ook hij dacht aan de twee dames. Of beter gezegd hij dacht aan Caleigh. Luc zijn aandacht wordt weer getrokken als Levi vraagt waar Emma goed in is.

"Wat het is ook is, het is vast nuttiger dan jou talent." zegt hij tegen hem en grijnst, maar kijkt vervolgens naar Emma
"Toch?" vragend kijkt hij haar aan.

Ooc: BTW Luc-Levi, Emma - Eric, wanneer komt er een Caleigh-Caleb(?) en Mel-Mike(?) xD

_________________
Like thunder and lightning go in the one
Together we make a perfect storm
You're like the wind I'm like the rain
Together we both make hurricanes


Laatst bijgewerkt door Tengaar op di jan 29, 2013 19:33, in totaal 1 keer bewerkt.

 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: vr jan 25, 2013 19:40 

Afbeelding

Gefascineerd luistert Emma naar het antwoord van Levi. Ze kan zich wel voorstellen dat het Levi goed van pas komt, maar de opmerking over bazen die om deze vaardigheden zitten te springen begrijpt ze niet helemaal… Voordat ze er over kan doorgaan vraagt Levi aan haar waar ze goed in is. Ze moet lachen op Luc’s opmerking en neemt dan om tijd te rekken nog maar een slok wijn.

Veel antwoorden schieten door haar heen, maar ze is er zeker van dat de groep deze niet goed op zal nemen. Met een serieus gezicht kijkt ze de mannen Ă©Ă©n voor Ă©Ă©n aan.
”Ik kan heel goed zoenen... Nog nooit klachten gehad.” probeert ze zo serieus mogelijk uit te brengen. De poging mislukt natuurlijk en de tranen rollen over Emma’s wangen. Diep van binnen schaamt ze zich voor deze opmerking en ze probeert zichzelf weer op te rapen.

”Sorry, dat was ongepast. Ik moet echt stoppen met wijn drinken.” zegt ze snel terwijl ze een laatste traan wegveegt. ”Ik ben opgegroeid op het platteland, dus ik weet hoe ik voedsel moet verbouwen. Als het nodig is, zou ik de hele groep van eten kunnen voorzien midden in the middle of nowhere. Het stelt niet veel voor, maar goed… We weten nooit waar we terecht komen, dus misschien komt het nog een keer van pas? Maar genoeg over mij... voordat ik nog meer stomme dingen ga zeggen!”

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: vr jan 25, 2013 22:50 

Afbeelding

Een subtiele por in zijn zij laten Levi weten dat hij zijn mond moet houden. Ach, mensen zouden vooral denken dat hij een geintje maakte. Niemand hier had op dit moment een reden om hem ook maar van iets te verdenken. "Loop je nou mijn fantastische talent af te kraken?" zegt hij lachend als Luc over zijn nutteloze talent begint.

Aandachtig luistert hij naar wat Emma te vertellen heeft. Als ze zegt goed te kunnen zoenen moet hij lachen. Ze was misschien dronken, maar ze heeft een prima gevoel voor humor. "Hm, ik zou bijna gaan vragen om een demonstratie. Van beide vaardigheden." zegt hij lachend, "en je hoeft niet zo bescheiden te zijn. Voedsel verbouwen is misschien wel Ă©Ă©n van de meest nuttige vaardigheden die een mens kan hebben. Daar mag je best trots op zijn."

Dan kijkt hij naar Eric. "Laten we de dame beschermen voor ze nog teveel van zichzelf vertelt. Waar ben jij goed in?"


ooc: How about Jessa en Julius? :P Also... Luc en Levi hebben ook allebei een achternaam met een C :P

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: za jan 26, 2013 8:11 

Afbeelding

Mel proost enthousiast haar glas tegen dat van Caleigh aan, heft haar glas nogmaals omhoog als ze de man bij de bar haar kant op ziet kijken en neemt dan een flinke slok. Ja, zeker op vriendschap.

Ze knikt en grijnst vervolgens bij de opmerking van Caleigh. Inderdaad, misschien was iedereen daar wel dronken. Niet dat ze zelf nog onder het kopje nuchter viel.. Mel haar grijns wordt nog iets groter en ze leunt wat op de tafel.

"Ik hou ervan." Zegt ze, en ze kijkt Caleigh aan. "Dan kunnen we ze vragen stellen waar we van weten dat ze ze anders nooit beantwoorden." Mel neemt nog een slok en knikt overtuigd. "Dronken mensen spreken de waarheid hè." Vervolgt ze.

Mel neemt nog een slok en staat dan, met wat moeite, op. Met haar glas nog in de hand knikt ze in de richting van de bar.

"Ik ga betalen." Zegt ze met wat dubbele tong.

Automatisch hobbelt ze naar de bar en gaat langs de man aan de bar staan. Tenslotte hadden ze al een klik; ze hadden lucht geproost. Met een lach tikt ze haar glas tegen die van hem en ze lacht nogmaals.

"Ik ga het vanavond nog over je hebben hoor. Dat drankje wat we hebben gekregen, wordt onderdeel van een mooi verhaal!"

Mel drinkt haar glas leeg en wenkt de barman om te betalen. Als ze haar geld wilt pakken voelt ze een hand op de hare het tegenhouden en als ze verbaasd op kijkt ziet ze de man met zijn hoofd schudden. Verbaasd kijkt ze hem aan.


"Ik heb van je energie en enthousiasme genoten. Je kwam zonder jas binnen, je had iets nodig om op te warmen. Nu ga je weer de kou in. Gebruik dat maar om op je volgende bestemming weer warm te worden."


Mel blijft de man nog een tel verbaasd aankijken. Dan grijnst ze, duwt een kus op zijn wang en loopt met een 'dank je' dan weer terug naar Caleigh.

"Ik ben klaar voor vertrek." Zegt ze en lacht.



Afbeelding

Eric wilt net een slok van zijn drinken nemen als het lijkt of Emma diep over deze vraag na moet denken. Haar antwoord doet hem in het glas proesten en snel weer weg zetten. Een dame met humor, zeker in het gezelschap van slechts mannen, was een pluspunt.
Met een lach kijkt hij kort naar Luc, maar richt zijn aandacht weer op Emma als ze verder vertelt. Levi spreekt zijn gedachtes uit en daarom pakt Eric zijn glas weer op om alsnog een slok te nemen.

"De stomme dingen op avonden als dit maken het juist interessant." Zegt hij erna tegen Emma en kijkt dan opzij naar Levi.

Hij was in een hoop goed, anders was hij niet hier geweest. En hoewel Eric beseft dat hij een hoop drank op heeft, misschien zelfs wel aangeschoten, lijkt hij de nieuwsgierigheid van Levi jegens hem bijna te proeven.

"Ik?" Vraagt Eric semi verbaasd. "Zoenen. Nooit geen klachten gehad." Zegt hij geamuseerd, lacht naar Emma en drinkt zijn glas leeg. "Dat, en een aangeboren talent om juist de dingen te willen waarvan je weet dat het beter is van niet."

Eric wenkt de barman voor een nieuwe ronde voor deze groep.

"Niet echt een aanwinst voor de groep dus." Zegt hij vervolgens weer tegen Levi.

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: za jan 26, 2013 10:12 

Afbeelding

Caleigh glimlacht naar Mel als die begint over vragen stellen en uiteindelijk zegt dat dronken mensen de waarheid spreken. Als Caleigh van Ă©Ă©n ding overtuigd is het dat Mel niet meer nuchter is. Als Mel dan aangeeft te gaan betalen knikt ze even en volgt haar met haar ogen. Ze weet niet waarom de alcohol zo anders lijkt te vallen dan normaal. Ze heeft niet het idee dat ze ergens last van heeft, terwijl ze weet dat naast slecht gegeten te hebben, ze ook hartstikke vermoeid was toen ze in Chevney aankwamen. Dus of ze reageerde absoluut niet om een vreemde reden, of op een manier die ze absoluut niet gewend is. Als ze Mel met de man naast haar ziet praten schud ze haar hoofd. Ze drinkt haar glas leeg, staat op en slaat haar mantel weer om haar heen. Ze ziet nog net hoe Mel een kus op de wang duwt van de man en weer terug naar haar loopt.

"Doe je dat altijd al...?" vraagt ze haar wat verbaasd.

Misschien was het de alcohol. Of misschien had Caleigh wat gemist. Ze had haar eigenlijk alleen rond Luc zo makkelijk gezien. Ze schud haar hoofd even, het is niet belangrijk. Als ze buiten staan kijkt Caleigh even om zich heen om te oriënteren in welke straat ze precies is en waar ze heen moeten. Het is een stuk kouder dan voorheen.

"Als je het koud hebt mag je wel wat dichter tegen me aanlopen en mijn mantel gebruiken," zegt ze dan tegen Mel.

[...]

Als ze uiteindelijk weer bij hun eigen herberg aankomen heeft Caleigh geen echt besef van tijd meer. Ze heeft geen idee hoe lang ze weg zijn geweest. Ze duwt de deur van de herberg open en als ze het groepje bij de bar ziet staan kijkt ze Mel even aan en glimlacht.

"Zo te zien hebben ze ook genoeg gedronken dus die vragensessie van je gaat misschien nog wel door," zegt ze met een plagerige glimlach.

Ze doet haar mantel af en loopt, samen met Mel, naar het groepje toe.

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za jan 26, 2013 14:38 

Afbeelding

Tot haar grote opluchting nemen de mannen haar grap goed op. Stiekem kan ze ook wel lachen om haar stomme actie. Levi reageert direct en als hij vraagt of ze haar vaardigheid niet kan demonstreren. Emma bloost een hevige kleur rood en ze probeert te verbergen hoe graag ze dat voor Levi zou doen.

Gelukkig spreekt Eric haar daarna aan. ”Ach, elke groep heeft zo z’n gek. Misschien ben ik dat wel bij jullie.” Ze knipoogt naar hem om te laten weten dat ze het niet meent. Levi stelt dezelfde vraag aan Eric en als hij het antwoord van Emma herhaalt, begint haar lachbui weer. Tegen de tijd dat ze zichzelf weer onder controle heeft, hoort ze nog net Erics laatste opmerking. ”Je bent een prima aanwinst voor de groep,” zegt ze tegen hem. Eric was zo’n beetje de leider van de groep: ze konden echt niet zonder hem.

Emma wil nog meer zeggen, maar dan ziet ze Caleigh en Mel. Ze slaakt een zucht van opluchting: ze zijn ongedeerd! ”Hoi dames! Wat fijn dat jullie weer terug zijn,” roept ze vrolijk.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Aboard of the SAR 19D 3360 Shaun

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo jan 27, 2013 20:16 

Afbeelding

De avond wordt per refill gezelliger, want de tongen komen los. Julius schuift ook aan nadat Luc/Levi dat eerder al deden. Emma doet een onthulling en hij moet er wel om lachen om het antwoord wat ze geeft. Levi houdt het wat mysterieuzer, want Julius kon niet meteen thuisbrengen in welk vak snel drank achteroverslaan praktisch zou zijn. Ja, als je alleen maar met drankspelletjes je geld verdient.

Op den duur verschijnen Caleigh en Mel weer in de herberg en Emma roept ze meteen toe. Tot zover stilletjes aanschuiven. Julius sommeert de waard voor twee firewhisky's en stapt op Caleigh en Mel af. "Het zal wel koud zijn buiten. Hier kikker je van op" en hij reikt ze elk een glas aan. Niet wetende dat ze allang en breed de nodige glazen al op hadden. Maar ach, de groep was weer compleet. Zolang het duurde tenminste. Hij liep terug naar zijn plek bij de bar en nam een slok.

_________________

Ek het gedink dat ek jou kon vergeet,
en in die sagte nag alleen kon slaap,
maar in my eenvoud het ek nie geweet
dat ek met elke windvlaag sou ontwaak.


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jan 28, 2013 9:22 

Afbeelding

Eric glimlacht even flauw naar Emma, maar kijkt op als hij de deur van de herberg open hoort gaan. Hij ziet Caleigh met Mel binnen komen. Er was niks aan de hand. Maar het was duidelijk dat, vooral Mel, minstens aangeschoten was. Als dat was waar ze voor weg ging, waarom had ze alleen willen gaan? Naar wie?
Eric knikt, en als Julius opstaat om beide dames een drankje aan te bieden, richt hij zich weer tot zijn eigen glas en neemt hier een flinke slok van.

Hij weet precies wat er aan de hand is, en ondanks dat hij het prima weet, maakt het niet dat hij het makkelijker kan negeren. Als Mel dan zo goed als aan de bar komt vallen en haar verhaal doet, verdwijnt zelfs het besef dat hij weet wat jaloezie met hem doet, maar spannen zijn kaken zich slechts strakker op elkaar.


Afbeelding

Ondanks de whisky die er door haar bloed heen giert en het feit dat ze dicht bij Caleigh buiten heeft gelopen, valt de warmte in de herberg als een warme deken over haar heen. Meteen als Emma hun opmerkt wordt haar grijns groter en zwaait ze even wat onbeholpen.

"Ik heb zóóó veel vragen!" lalt ze naar Caleigh maar ziet uit haar ooghoek iets bewegen. "Julius!" Roept ze enthousiast. En misschien wel wat harder dan wanneer ze nuchter zou zijn geweest.

Ze pakt het glas aan en neemt een flinke slok. Ja, de warmte deed haar goed. Ze kijkt nogmaals met een grijns naar Caleigh en wilt dan Julius bedanken, maar die liep al weer terug naar de bar. Mel haalt haar schouders op en waggelt met haar glas in de hand naar de bar. Daar struikelt ze bijna, perst ze zich naast Luc aan de bar en grijnst ook naar hem.

"Hoi." Zegt ze, blijft hem even aankijken en barst dan in lachen uit. "We hebben zo'n leuke avond gehad! En van die man, we hebben gewoon alle drank gekregen!" Mel neemt nog een slok en heft haar glas naar Julius. "En nu weer."

Ze grijnst nog eens naar Luc.

"Maar Ik vind het leuker met jou erbij."

_________________
Cos I am taking back what’s mine
I am taking back the time
You may call it suicide
But I’m being born again


 Profiel  

Black Bird of the Sky

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Winterfell
BerichtGeplaatst: ma jan 28, 2013 11:26 

Afbeelding

Caleigh merkt gelijk dat de hele groep al aardig wat gedronken heeft. Emma schreeuwt zowat door de herberg heen en Julius brengt hun gelijk een glas. Ze pakt het glas aan, maar doet er eigenlijk niets mee. Mel waggelt al naar de bar toe en perst zich tussen Luc en Emma en begint gelijk te praten. Ze schud haar hoofd even. Natuurlijk moest Mel die man in haar verhaal betrekken. Ze stapt naar de groep toe en gaat erbij staan. Ze kijkt Eric aan, niet zeker wetende wat ze moet zeggen, dus glimlacht ze flauw.

"Ik heb maar gelijk wat dingen uitgepraat met Mel toen ik klaar was," zegt ze dan, zodat alleen Eric het hoort.

Waarom voelde het alsof ze een verklaring schuldig was? Ze was nooit iemand een verklaring schuldig. Dat deed ze gewoon niet. Ze kijkt naar Mel.

"De enige reden dat we dat hebben gekregen was omdat hij waarschijnlijk geĂŻnteresseerd was in jou Mel," zegt ze dan, "En niet in mij. Gelukkig maar..."

Ze voelt zich vreemd. Het is alsof er iets niet klopt, alsof er iets anders is maar ze kan haar vinger er niet goed opleggen. Eigenlijk wilt ze met Eric praten, alleen met hem, maar dat is nu absoluut niet mogelijk. Ze haalt een hand door haar haren heen. Misschien moest ze straks maar gewoon naar bed gaan en dit laten voor wat het was. Morgen zou dit gevoel vast verdwijnen...

_________________
Life doesn't run a clear course
It flows through from within
It's supposed to take you places and leave markings on your skin


 Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jan 29, 2013 17:43 

Afbeelding

Emma kijkt goedkeurend toe hoe Julius drank regelt voor de dames. Het valt haar gelijk op dat Mel wel erg vrolijk is en direct om Luc heen hangt. En zij zegt dat er niks is tussen Luc en haar… Emma gaat haar wel even aan de tand voelen als ze op hun kamer zijn straks. Maar stiekem vindt ze het ook wel erg schattig.

Aan haar andere zijde praat Caleigh zacht tegen Eric. Snel wendt Emma haar blik weer af. Nu ze zo tussen de twee al-dan-niet officiële stelletjes inzit, voelt ze zich een beetje bedrukt. Ze weet niet zo goed waarom. Het was niet zo dat ze behoefte had aan een vriendje: Emma heeft veel belangrijkere zaken aan haar hoofd. Even zinkt ze weg in haar gedachten, maar besluit dan dat haar sombere gedachten deze avond niet mogen verpesten. Ze weet dat ze er spijt van gaat krijgen morgenochtend, maar ze bestelt toch nog een glas wijn bij de barman om zich een houding te geven.

”Nu de hele groep weer bij elkaar is, kunnen we ons gezellige avondje voorzetten. Wie heeft er nog iets leuks te vertellen?” vraagt Emma dan glimlachend. Ze is benieuwd wat voor wilde verhalen er nog boven water komen deze avond.

_________________
    Differences of habit and language are nothing at all
    if our aims are identical and our hearts are open.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di jan 29, 2013 23:17 

Afbeelding

Gespannen blijft Luc Emma aankijken terwijl wacht op haar antwoord. Ze blijft even stil en neemt een slok van haar drinken, kijkt ieder Ă©Ă©n voor Ă©Ă©n aan en geeft dan een geheel onverwacht antwoord. Luc schatert het uit van het lachen en laat zacht zijn hoofd op de bar rusten terwijl hij verder lacht. Dat Emma zich later verontschuldigt krijgt hij nog maar nauwelijks mee. Als de vraag gesteld wordt aan Eric tilt hij zijn hoofd op en pinkt een traantje van het lachen weg. Als Eric hetzelfde antwoord geeft kan Luc het niet helpen weer de slappe lach te krijgen. Wilde deze mensen hem dood hebben? Wanneer had hij voor het laatste dat gehad of was de grote hoeveelheid drank de boosdoener hier?

Tot zijn opluchting kijkt Luc de vraag te kunnen ontwijken als de deur van de herberg open gaat en Caleigh en Mel binnenstappen. De aandacht gaat volledig naar de twee dames en daar had hij geen problemen mee. Hij zou waarschijnlijk toch alleen maar stomme dingen zeggen als hij antwoord moet geven op de nu al beruchte vraag. Als hij omkijkt naar de twee ziet hij dat Mel, na het aannemen van het drankje, zijn kant op komt waggelen. Ze wurmt zich naast hem en begint direct te ratelen. Haar loopje maar ook haar woorden bevestigen dat ze al veel gedronken heeft.

"Oh is dat zo?" vraagt hij haar na haar laatste opmerking. "Met mij erbij of met mij alleen?" vraagt hij haar vervolgens met een grijns op zijn gezicht die bijna een spiegel had kunnen zijn van haar eigen grijns. Luc kijkt op als Emma opnieuw het woord neemt. Iets leuks te vertellen, hmm? Hij heeft genoeg leuke verhalen, maar of hij nu echt dronken genoeg was om die te delen. Er was vast iemand anders die zijn mond minder goed kon houden dan hij. Vluchtig kijkt hij langs de bar naar zijn reisgenoten. Caleigh is bij Eric gaan staan. Ergens lijkt het alsof ze een andere gloed heeft dan voorheen. Heeft het met Eric te maken of met wat zij zojuist met Mel heeft gedaan buiten de herberg. Hij laat zijn blik een tijdje hangen op de twee, maar richt zijn blik vervolgens weer op Mel. Het is slechts een kwestie van tijd tot er bij haar weer woorden uit haar mond komen.

_________________
Like thunder and lightning go in the one
Together we make a perfect storm
You're like the wind I'm like the rain
Together we both make hurricanes


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: wo jan 30, 2013 22:55 

Afbeelding

Levi moet luid lachen als Eric vertelt dat hij goed kan zoenen. "Ah, nog zo'n nuttige vaardigheid." zegt hij, "Maar vergeef het me dat ik van jou geen demonstratie hoef."

Hij kijkt even achterom als Emma begint te roepen. Blijkbaar zijn Mel en Caleigh terug. Levi glimlacht even. Mooi, zo kan hij ook gelijk hen uithoren. Hij wilde immers alles van de groep weten, van de mensen hier, maar ook van de drie achterblijvers.

De dames krijgen gelijk drank onder hun neus geschoven, ondanks dat ze al aardig wat op lijken te hebben. Dit komt Levi eigenlijk alleen maar goed uit. Drank maakt de tongen los. Mel wurmt zich tegen Luc aan en Levi spitst zijn oren. Het is leuk met Luc erbij? Je kan Levi nog wel meer wijsmaken. Er speelde echt wel iets tussen Luc en Mel. Als Luc daar ook nog eens op in gaat door te vragen of het met hem alleen is, kan Levi niets anders dan even zuchten.

Dan komt Emma met de vraag komt of iemand nog iets leuks te vertellen heeft, denkt hij even na. Hij heeft zat leuke verhalen, maar wil Emma die wel horen? Dan bedenk hij iets. "Ik weet nog wel een keer dat deze hier," hij geeft Luc een kort duw met zijn elleboog, "en ikzelf in een dronken bui besloten dat het een verschrikkelijk goed idee was om een toren van glaasjes op het hoofd van een vriend te bouwen. Hij was met z'n dronken kop in slaap gevallen. Enfin, wij hebben op een gegeven moment een meter gebouwd, wordt die gast wakker en vallen alle glaasjes op de grond." Levi lacht even kort. "Ik geloof niet dat wij ooit zo snel een herberg uit gegooid zijn."

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 467 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 32  Volgende


Keer terug naar RPG
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme