Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 03, 2013 19:50 

Arianna vindt het jammer dat Lacrimosa het meteen verdacht vindt dat zij met diens redenering mee ging.
'Ik vind het verdacht om meteen, uit het niets, iemands naam te roepen. Zonder jou was ik hier zelf ook wel opgekomen, hoewel ik eerder aan Jalf dacht. Maar ik heb haar gisteren zelf uitgekozen als MoM, dus die geef ik nog even het voordeel van de twijfel. Dat anderen mij volgen vind ik niet erg, want ik verdenk Trijn oprecht, maar ik heb niemand daartoe opgeroepen.. Ik hoop dat je daar nog even over wilt nadenken,' zegt ze tegen Lacrimosa. Ze weet niet of dit helpt, maar ze wilt het in elk geval even hebben uitgelegd.

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Death Eater



Offline

Woonplaats: Amsterdam

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 03, 2013 19:54 

Oscar stapt naar buiten en hoort al gauw dat Trijntje hem verdenkt dat hij een poging tot moord op zijn geweten heeft. Hij vindt dat heel erg vervelend en het bevalt hem niet. "Luister. Dus omdat ik gisteren niet heb gestemd, waar ik ook heel veel spijt van heb, omdat een feestje mij leuker leek, ben ik opeens verdacht terwijl jij daar ook zelf aan mee doet? Ik vind dit een hele slechte, vage, stomme redenering." Daar was hij van overtuigd en besluit het maar hierbij te laten. De kans dat hij aan de galg moet, was toch immers klein.

Rondkijkend wie mogelijk de dader zou kunnen zijn, kan hij maar niet kiezen want hij vindt iedereen aardig (behalve Trijntje). Omdat hij toch moet stemmen, pakt hij een stembiljet en schrijft Trijntje op. "Puur om je terug te pakken, hoor. Ik heb geen idee wie hier daadwerkelijk achter zit.".


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Abbey Road

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo feb 03, 2013 20:58 

Lacrimosa luistert zwijgend naar Arianna. "Ik geef je het voordeel van de twijfel, maar ik denk niet echt dat Trijn een death eater is. Dat hoop ik althans. Ik trek mijn stem tegen jou voorlopig in, maar als Trijn onschuldig blijkt te zijn weet ik niet of ik je nog vertrouwen kan."

Vervolgens richt ze zich naar HRH. "Ik denk dat we ook wel erg benieuwd zijn naar jouw mening. Zowel nu als tijdens de ministerverkiezing was je aanwezig, maar heb je geen argumenten gegeven noch een stem uitgebracht."


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo feb 03, 2013 21:17 

Ook Skywalker krijgt het nieuws mee. Er zijn Death Eaters in town. Natuurlijk is iedereen er nu op los aan het discussiƫren over wie het zou kunnen zijn. Geduldig luistert Skywalker naar wat iedereen te melden heeft. Haar oog valt op HRH die er zo stilletjes en onopvallend bij zit. Iets aan hem is verdacht. Maar omdat Skywalker haar vinger er niet op kan leggen, maar ze hem maar voor wat hij is.

Ondertussen zitten bepaalde mensen op Trijn te stemmen en Skywalker vindt het best plausibel dat Trijn een DE is. De argumenten die tegen Trijn worden gegeven klinken best goed. Dus stemt ze voor Trijn.

_________________

    you think iā€™ll be the dark sky so you can be the star? iā€™ll swallow you whole.


 Profiel  

Zielig Dichtertje

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: zo feb 03, 2013 22:00 

Nacht 2


Het was een verhitte discussie geweest die dag in ā€˜De behekste centaurā€™. Beschuldigingen vlogen heen en weer, maar het was uiteindelijk Trijn die het meeste stemmen achter haar naam kreeg. Ze werd opgepikt door enkele schouwers. Maar ze kon zich al snel uit hun greep bevrijden. Ze liep richting Oscar en schreeuwde: ā€œAvada Kedavraā€ In het daarop volgende tumult zag niet iedereen waar Trijn heen liep.
Oscar viel als een lappenpop op de grond.
ā€œNeeeeeee!ā€ Een kreet die door merg en been ging vulde de zaal. Lacrimosa liep naar Oscars lichaam. Ze stuikte in elkaar van liefdesverdriet nog voor ze hem kon bereiken.

Ondertussen hadden de schouwers, die Trijn toch hadden weten te pakken, hun handen vol met haar, maar uiteindelijk konden ze Trijn uitschakelen.

Drie lichamen lagen verspreid op de grond. Trijn (Voldemort) lag bij de deur, ze had net niet kunnen ontsnappen. Oscar (Mundungus) lag naast zijn stoel. En Lacrimosa (nagini) lag slechts anderhalve meter van hem verwijderd.

De overgebleven mensen wisten niet of ze moesten juichen of treuren.

----

Het is nu de tweede nacht. De volgende rollen kunnen vannacht een actie uitvoeren door Moniek en mij voor morgenavond 22:00 een pb te sturen:

- DEā€™s: wie wordt het slachtoffer? (Dit vĆ³Ć³r 20:00 melden!)
- Trelawney: wie wil je zien?
- Kingsley: wie wil je beschermen?
- Molly: Wil je vannacht iemand vervloeken?


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 04, 2013 20:29 

Met grote ogen keek Lilly toe op het tafereel. Ergens was ze blij dat Trijn nu dood was, dat ze van Ć©Ć©n kwaad waren verlost, maar langs de andere kant... door de dood van Trijn, waren er nog 2 andere, onschuldige mensen gestorven. Lacrimosa en Oscar. Ze hadden hier allemaal niets mee te maken, en toch waren ze ten onschulde gestorven.

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

The Dark Mod

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma feb 04, 2013 23:45 

(woops, beetje laat)

Dag 3


De volgende dag wanneer het dorp ontwaakt is het eerste wat ze doen controleren of er slachtoffers zijn gevallen/Death Eaters gesignaleerd, of dat de ontdekking van Voldemort het dorp veilig heeft gesteld.

Helaas komen ze er al snel achter dat dit laatste helaas niet het geval is, Harry, Ron & Hermione (Dementor) heeft de nacht helaas niet overleefd. Het dorp is nog niet Death Eater-vrij, dus een nieuwe stemronde kan starten.

Jalf is de enige die niet bij deze stemronde aanwezig kan zijn, want zij ligt ziek in bed.

------

Jullie kunnen weer stemmen op je nieuwe verdachten. Jalf mag vandaag niet posten en jullie kunnen niet op haar stemmen.


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 05, 2013 10:27 

Mara voelt zich inmiddels weer wat beter. Ze ging naar de behekste centaur
om te luisteren wat er allemaal nou precies gebeurd was.
Dat voldemoord dood was wist ze en was ze erg blij om,
maar pas binnen kreeg ze te horen wie de andere doden waren.
Hoewel ze het van alle andere spijtig vond dat ze dood waren,
werd haar verdriet overmeesterd door de dood van Lacrimosa.
Ze kende haar net als de meeste niet zo goed, maar had sinds de eerste ontmoeting wel een goede band met haar.

Ze bestelde een pompoensap en liet zich bijpraten van gisteren.
Ze was erg trots op haar dorpsgenoten dat ze voldemoord uitgeschakeld hadden.
Ze besloot Temperance op te zoeken, want Mara vertrouwde haar wel.
Ze hoopte dat zij iets meer kon vertellen over wie zich verdacht gedroegen.
Ze had door gekregen dat IV niet meer gestemd had en vroeg zich af waarom.
Zou ze in bangheid gevlucht zijn, of durfde ze niet op haar meester te stemmen?
Ze besloot ipv gelijk hier een conclusie te trekken, om eerst het antwoord van IV af te wachten. Het zou natuurlijk vreselijk zijn een onschuldige burger dood te laten gaan, enkel omdat ze iets deed wat een beetje verdacht was.


 Profiel  

The Girl Who Lived

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Storybrooke

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 05, 2013 14:38 

Hoewel Arianna in eerste instantie blij was dat de keuze voor Trijn juist bleek te zijn, wordt ze overmand door verdriet als ze ziet wat er gebeurt is met Oscar en Lacrimosa. Zeker omdat de laatste besloot haar te vertrouwen en haar stem in te trekken. Verdrietig is ze snel naar huis gekeerd.

Deze ochtend maakt het niet beter: ook HRH heeft het niet overleefd. Ze moeten snel de rest uitschakelen. Maar Arianna heeft niet echt een idee wie ze moet verdenken..

_________________
    If I could give you just one gift, do you know what it would be? Confidence. That, or a scented candle.


 Profiel  

Klassenoudste Ravenklauw

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 05, 2013 18:25 

IV was door alle drukte niet meer in staat geweest te stemmen, maar is blij dat haar gevoelens betreffende Trijn juist waren geweest. Dat dit betekende dat Oscar en Lacrimosa hiermee ook overleden zijn, was een groot drama. De liefhebbende kreet van Lacrimosa om Oscar zal IV niet snel vergeten.

Als de volgende morgen HRH dood aangetroffen wordt, is het drama compleet. De DE's moeten gestopt worden en wel nu. Ze bedenkt wie hier schuldig aan zou kunnen zijn. Velen hadden de voorgaande dag op Trijn gestemd, gelukkig maar, anders was Voldemort nog steeds in leven. Wat IV wel lichtelijk verdacht vindt, is dat Lilly zonder veel na te denken op Trijn stemt. Ze volgt anderen direct in hun mening zonder zelf er goed over na te denken, terwijl zo'n keuze juist heel fout had af kunnen lopen. voor nu stemt IV op Lilly.

_________________
the pavement is my friend
it will take me where I need to go


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di feb 05, 2013 18:31 

Wow.

Trijn was een DE, maar het heeft de levens van Oscar en Lacrimosa gekost. Niet alleen dat, maar ook HRH is gesneuveld in de strijd tegen de DE's. Chagrijnig staat Skywalker de volgende ochtend waar de rest ook is. Ze vindt dat de rest van de DE's nu wel gauw aangepakt mogen worden.

In haar hoofd heeft ze lijstjes van mensen die ze vertrouwt en mensen die ze wantrouwt. Het laatste lijstje bevat maar vier mensen. Als er nog twee DE's rondhuppelen, dan zijn twee van die vier, hopelijk, daadwerkelijk slecht. Dan maar gewoon kiezen en hopen op het beste.

Skywalker stemt op Indian Violet.

_________________

    you think iā€™ll be the dark sky so you can be the star? iā€™ll swallow you whole.


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 05, 2013 18:42 

Lilly vind het jammer dat Indian Violet op haar stemt, omdat ze 'zonder veel na te denken op Trijn had gestemd.'
'Ik had zo ook mijn redenen, al heb ik ze misschien niet allemaal vernoemd, maar de voornaamste wel. Ik vond het net als Arianna verdacht dat Trijn zomaar Oscar had verdacht, omdat hij niet was komen opdagen voor de minister-verkiezingen, terwijl ze zelf niet was komen opdagen. Dat was mijn voornaamste reden om op haar te stemmen. Misschien heb ik me net iets te snel laten meesleuren door het feit dat Arianna haar ook verdacht, maar uiteindelijk bleek het toch te kloppen.' zei Lilly. 'Ik ga nu niet lukraak op jou stemmen, omdat jij mij verdenkt, maar toch vind ik het jammer.'

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

5e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Zweinstein

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 05, 2013 19:19 

Het nieuws over de dood van HRH dreunde nog even na in het hoofd van Temperance, het volgende slachtoffer van de Death Eaters. Verder kon Temperance de hartverscheurende kreten van Lacrimosa om Oscar maar niet vergeten. Het geluk bij een ongeluk was dat ze wel meteen Voldemort te pakken hadden gehad al had dit wel een droevige keerzijde. Met dit alles begon Temperance in haar hoofd de balans op te maken en had ze een lijstje opgesteld van die ze verdacht, maar ze kon het altijd fout inschatten.
Uitgaande van dat Death Eaters niet op elkaar zullen stemmen, zie ik al een patroon dat zich is aan het ontwikkelen. Het viel mij ook op dat Indian Violet wel gestemd had bij de MoM-verkiezingen maar niet bij de stemming van wie een Death Eater is. Alleen vond ze Lilly ook best wel verdacht bij de vorige stemming, terwijl ze wel gestemd had op Trijn. In het uiterste geval had ze gestemd om Trijn op te offeren en daarmee haar eigen huid te redden. Al met al denk ik dat ik Lilly op plaats twee komt van verdachten. Voorlopig denk ik dat Indian Violet toch iets hoger op dat lijstje voorkomt. dacht Temperance diep na.
Temperance liep naar de bar en nam daar een stembiljet, vervolgens schreef ze op dat briefje de naam van haar verdachte op Indian Violet.

_________________
Afdeling: Zwadderich!


 Profiel  

2e jaars

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: di feb 05, 2013 19:50 

Mara heeft goed rondgekeken naar wat de andere zeiden en nagedacht over haar twijfels bij bepaalde personen. Eigenlijk twijfelt ze vooral tussen 3 personen. In tegenstelling tot vele personen valt haar niet op wat er aan Lilly's gedrag zo verdacht is. Oke ze ging snel mee, maar Mara denkt dat een Death Eater pas meegaat als er geen hoop meer is. Op het moment van Lilly's stem waren er maar 2 andere. Mara verdenkt daardoor eerder IV of Skywalker. Ze weet dat een van de 2 onschuldig is, aangezien Skywalker op IV stemt als eerste. Mara weet bijna zeker dat ze op IV gaat stemmen, maar zou toch graag Skywalkers verklaring willen waarom die IV verdacht vind. Ze besluit nog even af te wachten en over half uur haar definitieve stem te geven.

Ze kiest ervoor om op IV te stemmen.


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di feb 05, 2013 21:16 

mara schreef:
Mara weet bijna zeker dat ze op IV gaat stemmen, maar zou toch graag Skywalkers verklaring willen waarom die IV verdacht vindt.



Skywalker vindt het, op dit punt, heel gek om door te gaan en over zichzelf te praten in de derde persoon, maar ze doet het toch. Waarom ze op IV heeft gestemd: er zijn elf deelnemers en Skywalker weet van zichzelf dat ze onschuldig is. (Ja, de rest weet dat niet, maar goh, op het einde komen die er wel achter). Dus er blijven tien verdachten over. Vier zijn dood. Dat laat zes mensen over. Van twee mensen heeft Skywalker een vermoeden dat ze goed zijn, dus die laat ze even voor wat ze zijn. Op dat punt blijven er nog vier mensen over.

Skywalker heeft weinig vermoedens wat die mensen betreft, dus zal ze (helaas) lukraak iemand moeten uitkiezen en hopen op het beste. Ze kiest voor Indian Violet. Tenzij Mara graag wilt dat Skywalker haar kiest, dat mag ook. Voor nu, echter, houdt Skywalker het op Indian Violet en hoopt dat ze gelijk heeft.

_________________

    you think iā€™ll be the dark sky so you can be the star? iā€™ll swallow you whole.


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 67 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende


Keer terug naar Webspelletjes
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme