Welkom op Harry Potter Forum! 


Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende

Queen of Babylon

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Shiz
BerichtGeplaatst: wo feb 20, 2013 23:52 

Ik stem ook voor BB. Beetje inactiviteit voor een periode is toch geen schande?

_________________
    ..*Eleka nahmen nahmen ah tum ah tum eleka nahmen*..


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Assiah.
BerichtGeplaatst: do feb 21, 2013 20:24 

Ik stem ook voor BB.

_________________
T S U N A G A R I


 Profiel  

Beginnend Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Houseitem
BerichtGeplaatst: za feb 23, 2013 14:05 

Ik stem ook voor BB


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: za feb 23, 2013 15:14 

De deuren van BB mogen weer open. Ik zal het slotje eraf halen :)

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  

Schoolhoofd

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Schuilen voor de regen

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 07, 2013 15:17 

Naam/namen: Ropandina en misschien nog iemand die wil helpen, aangezien ik weinig tot geen ervaring heb?
Link naar jouw/jullie RPG-Paspoort: Huppa!
Naam RPG: You're going to Hogwarts (YGTH)
Ik wil deze RPG in het Nederlands/Engels doen: NL
Waar gaat je RPG over?:

De tovenaars en heksen bekende school Hogwarts stuurt de tovenaarskinderen een brief waarin staat dat ze hier mogen leren toveren. De kinderen komen op Hogwarts en daar zullen meerdere lessen zijn. Ook zullen er evenementen plaatsvinden. Alles gebeurt los van elkaar (waardoor de een dus in de Slytherin Common Room is en weer een ander zit buiten bij het meer te kletsen met z'n beste vriendin), afgezien van de lessen, het eten in de Grote Zaal en de evenementen als een bal.

Waarom denk je dat deze RPG een toegevoegde waarde heeft voor het forum?:
Het is een leuke RPG en ik hoop dat het deze keer erg actief wordt en we het kunnen herstarten. Je kunt trouwens ook gewoon hetzelfde personage hebben als bij de vorige YGTH hoor ;P. Ik ga ervoor zorgen dat de RPG zo actief mogelijk blijft.
Heb je toestemming om deze RPG te herstarten?: Ja.
Waarom wil je deze RPG graag opnieuw opstarten?: Omdat het me leuk lijkt om een RPG draaiende te houden en omdat RPGen gewoon heel erg leuk is.

_________________
    Green is the color of Mother Nature
    That's why I love that color

    Eppur si muove

    En toch beweegt (Galileo Galilei)


 Profiel  

Dreuzel



Offline
BerichtGeplaatst: ma apr 29, 2013 8:49 

Naam/namen: Sil1913
Link naar jouw/jullie RPG-Paspoort: Nvt
Naam RPG: The Spook's Apprentice
Ik wil deze RPG in het Nederlands/Engels doen: Engels
Waar gaat je RPG over?: De RPG gaat over een jongen, genaamd Thomas (Tom) Wachter die de leerling van een geestenjager wordt en leert het duister te bestrijden. Hij is de laatste hoop van het graafschap, gezien zijn meester over zijn top heen is en het duister steeds sterker wordt.

Deze RPG speelt zich af rond de verhaallijn van deel 4. Thomas en zijn meester reizen af naar Pendel om daar voor eens en altijd af te rekenen met de heksen. Ze zijn iets verschrikkelijks van plan - de duivel de wereld in halen.

Onderweg naar Pendel stuurt de geestenjager Thomas naar huis om zijn kisten op te halen (3 kisten waarvan gezegd is dat ze mam's verleden, heden en geschiedenis bevatten, en de heksen weten dat het iets groots bevat). Maar wat hij daar ziet, doet hem schrikken. Zijn huis is beroofd en afgebrand, en de kisten zijn weg. Naar Pendel..

We gaan absoluut niet het verhaal exact naspelen, maar wel iets rond de belangrijke punten (de duivel de wereld inroepen, Tom's familie terughalen).

Het is de bedoeling dat de RPG wordt gespeeld vanaf het moment dat Thomas en de geestenjager in Pendel zijn. Mocht deze RPG goedgekeurd worden, dan zet ik in het sollicitatietopic wel welke karakters er ongeveer nodig zijn en wat hu Engelse namen zijn.

Waarom denk je dat deze RPG een toegevoegde waarde heeft voor het forum?: Omdat het een erg leuk verhaal is, wat ergens wel wat weg heeft van Harry Potter. Het zijn leuke karakters om mee te schrijven en indien het een succes wordt, kan er altijd nog een vervolg komen!


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jul 08, 2013 22:43 

Code:
Naam/namen: Angel
Link naar jouw/jullie RPG-Paspoort: Angel
Naam RPG: Survivor
Ik wil deze RPG in het Nederlands/Engels doen: Nederlands
Waar gaat je RPG over?:

Deze RPG is anders dan anderen, we willen de RPG’ers uitdagen om hun creativiteit optimaal te benutten. Om jullie voor uitdagingen te zetten en zelf invloed te laten uitoefenen op het verhaal. We kiezen daarom voor een stabiele basis fundering.

Het verhaal
Een vliegtuig stort neer op een onbewoond eiland. De overlevenden konden elkaar tot voor kort niet of nauwelijks, maar zijn nu 24 uur op elkaar aangewezen. In tegenstelling tot het eiland in de tv serie LOST (waar de fundering op gebaseerd is) maken we, tenzij daar later behoefte aan is, nog geen gebruik van het rookmonster, the others en anderen facetten. Het eiland is onbewoond en ver weg van de bewoonde wereld. Brede witte zandstranden omarmen de kust, maar dit is beslist geen vakantiebestemming. Het eiland is heuvelachtig en ongerept en enige tropische kennis zou hier niet misstaan. Worden ze prooi? Of de jager?

Facts:
- Het toestel vertrekt vanuit Chicago naar Sidney.
- De passagiers hebben diverse identiteiten, maar de voertaal in de rpg is Nederlands.
- Het is mogelijk om voor 2 personages te solliciteren. Ook om je de mogelijkheid te geven beide te verkennen en er naarmate de tijd verstrijkt wellicht eentje op te offeren voor het verhaal (dit hoeft niet).
- Het is een onbewoond eiland, dus geen wifi spots of mobiel bereik.

‘Spel’ uitleg
Zodra de RPG start worden er steeds korte scenario’s in het discussietopic besproken. Bijvoorbeeld: Wie raakt er tijdens de jacht gewond? Vervolgens kan er via de poll gestemd worden en is de uitslag bindend. Net zoals acteurs kun je dus van te voren niet altijd voorzien wat de schrijvers voor jou in petto hebben. Uiteraard kan er niet gestemd worden op sterfgevallen en andere ernstige scenario’s en zullen deze op voorhand altijd in het discussietopic besproken worden. Je kan dit als hinderlijk ervaren, maar ook al seen uitdaging. Ik zie het persoonlijk al seen uitdaging en hoop vele met mij.

Ik zoek dus gemotiveerde deelnemers die willen deelnemen aan deze RPG en gemotiveerd zijn om hun personage extra bijzonder te maken.


Waarom denk je dat deze RPG een toegevoegde waarde heeft voor het forum?: Omdat het verhaal veel kansen biedt en iedereen invloed heeft op het verhaal. Daarbij vereist het ook net even dat beetje extra en is er veel vrijheid. Zie de inleiding van het verhaal voor de verdere toelichting.


 Profiel  

Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jul 08, 2013 22:54 

Ik stem op Survivor! ^^

_________________

    "Bir güzele güzelliğini hatırlatmak isterdim.. aynalardan evvel."

    "Ik zou een schone aan haar schoonheid willen herinneren.. eer de spiegels dat doen."


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: ma jul 08, 2013 22:54 

Ik stem ook op Survivor! =D

_________________
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it. - Thucydide


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Godric's Hollow

Houseitem
BerichtGeplaatst: ma jul 08, 2013 23:00 

Ik stem survivor! lijkt me fijn, niet te kiezen wanneer je gewond zal vallen. Veel echter... :p

_________________
I'm proud on my little baby: Wolvenpracht!
Music was my first love and it will be my last!


 Profiel  

Lid Wikenweegschaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: In mijn eigen fantasie

Houseitem
BerichtGeplaatst: di jul 09, 2013 10:07 

Nog een stem voor Survivor!

_________________
As Acting Captian, I order you to answer the question ~ Spock
I won't tell you, Acting Captain ~ Kirk


 Profiel  

Opperste Hotemetoot

Avatar gebruiker

Offline
BerichtGeplaatst: di jul 09, 2013 10:29 

Stem voor survivor!


 Profiel  

Volleerd Tovenaar

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Het Hufflepuf spamtopic

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo jul 10, 2013 11:34 

Stem voor survivor

_________________
BAM! HUFFLEPUFF MODE!


 Profiel  

Headhunter

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Houseitem
BerichtGeplaatst: do jul 11, 2013 12:00 

Ik stem ook op Survivor! :D

_________________
now my life is sweet like cinnamon


 Profiel  

The Immortal Mod

Avatar gebruiker

Offline

Woonplaats: Hopes Peak Academy
BerichtGeplaatst: do jul 11, 2013 21:45 

Survivor mag zijn deuren openen!

_________________
BLOOD LUST
<3


 Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 289 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende


Keer terug naar RPG
Ga naar:  


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron

Powered by phpBB :: FI Theme