Welkom op Harry Potter Forum! 

Antwoord op onderwerp Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 32  Volgende

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: di apr 02, 2013 16:47 

Afbeelding

Caleigh neemt een slok van haar koffie en haar gezicht betrekt even. Bah. Ze zet de beker weer neer en ziet een bekende gestalte naar beneden komen. En hoewel ze Jessa herkent, begrijpt ze niet waarom ze een kap draagt. Ze schud haar hoofd even en richt haar blik weer op haar ontbijt. Ze neemt een hap van haar broodje om de smaak van koffie weg te werken. Als er iemand naast haar op de stoel ploft kijkt ze op. Ze produceert een kleine glimlach als ze Mel 'morgen' hoort mompelen.

"Morgen," antwoord ze op een rustige toon, "Lekker geslapen?"

Ze neemt nog een slok van haar koffie en onderdrukt de neiging om een vies gezicht te trekken. In haar ooghoek ziet ze dat Eric aan de bar staat en ondanks dat ze absoluut niet gelukkig is door de situatie van gisteren, negeert ze het gevoel in haar buik en kijkt Mel aan. Die was overduidelijk niet haar vrolijke zelf.

"Of zie ik het goed als ik zeg dat je niet zo goed hebt geslapen?" vult ze haar woorden daarom aan.

Ze neemt nog een hap van haar broodje en besluit dat deze afleiding wel even goed is. Ze had gisteravond dan wel gezegd dat ze hem niet zou negeren of ontwijken, maar voor nu is het eigenlijk nog een prima idee. Totdat ze zichzelf had overgehaald om dit te vergeten. En daar geeft ze zichzelf niet lang voor..

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: di apr 02, 2013 17:51 

Afbeelding

Emma was de vorige avond vroeg naar bed gegaan en de slaap had haar goed gedaan. Haar buikpijn is grotendeels weg en voor het eerst sinds een week heeft ze het gevoel dat ze deze reis weer aankan. Ze kleedt zich iets uitbundiger dan gebruikelijk in een groene bloes en een zwarte broek.

Als Emma beneden is, kijkt ze de herberg even rond. Jessa stond met een onbekende man te praten en ook Eric stond daarbij. Aan de andere kant zaten Caleigh en Mel. Even twijfelt ze: het groepje rondom Jessa had een bijzondere samenstelling en ze wilt graag weten waar ze het over hebben, maar de kans is groot dat ze weggestuurd wordt en die vernedering ondergaat ze niet graag onder de ogen van Caleigh. Dus loopt ze naar Caleigh en Mel toe en gaat tegenover het tweetal zitten. Ze zien er beiden uit alsof ze vrijwel niet hebben geslapen vannacht.

”Zeg, was er een of ander feestje vannacht waar ik niet voor uitgenodigd was? Jullie zien er allebei zo brak uit,” grapt ze.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: di apr 02, 2013 18:56 

Afbeelding

Licht geschrokken kijkt Jessa naar haar oom aan. Als hij wist dat zij hier was, dan wist haar voogd het inmiddels ook al. Vertwijfelt bijt ze even op haar lip. "Oh..." zegt ze zacht, "Dat kan..."

Dan staat Eric naast haar en begroet haar. "Goedemorgen Eric," zegt ze zacht terwijl ze haar kap afdoet, immers het had geen zin om zichzelf te verbergen. Even twijfelt ze of ze Eric weg moet sturen, maar het zit eruit alsof die een belangrijk prive gesprek gaat worden. "Ik kom zo bij jullie zitten... maak je maar geen zorgen."

Tobias kijkt even naar de man die naast Jessa staat. Die voldoet niet aan de beschrijving van jongeman die de dames van de bloemenkraam aan hem en zijn broer hadden gegeven. Lang, mager en een bos donkere krullen. ''Is dit de jongeman waarmee je gisteren door het dorp liep?" vraagt hij aan Jessa.

Ze schudt haar hoofd. "Nee, dat was iemand anders." Ze pakt haar bord en glas op. "Laten we aan een tafel gaan zitten, dat maakt het iets makkelijk dan aan de bar praten." Ze ziet Tobias knikken en ze volgt hem naar een tafeltje, een klein stukje van de groep af.

"Vertel me eens Jessa," vraagt Tobias kalm, "waarom ben je weggelopen?"

Jessa kijkt naar beneden en durft hem niet goed aan te kijken. "Ik wilde de wereld zien..." zegt ze zacht. Dat is natuurlijk helemaal niet waar, maar de echte waarheid kon ze zelfs haar oom niet vertellen. Ze is veel te bang dat het allemaal bij haar voogd terecht komt.

"Dus je bent niet om een jongen weggelopen?"

Jessa schudt haar hoofd, haar blik op haar ontbijt. Het maakt haar eigenlijk alleen maar misselijk.

"Mag ik vragen wie die jongen was met wie je gister door het dorp liep?" vraagt hij vriendelijk.

"Benicio heb ik ontmoet tijdens het reizen..." fluistert Jessa, "hij ging met me mee naar mijn ouders..." Ze bijt op haar lip, hopend dat dit geen kruisverhoor zou worden. Ze weet niet hoe goed ze kan liegen als ze vragen krijgt over de relatie tussen haar en Benicio.

In dit korte gesprek heeft Tobias al veel informatie in kunnen winnen. Jessa is bang en wil niet alles vertellen, wat betekent dat ze iets probeert te verbergen. Het zijn niet zaken. Hij is hier enkel om haar te overtuigen dat ze weer naar huis moet komen. Immers, dat heeft zijn broer hem gezegd. "Mijn broer maakt zich zorgen om je." zegt hij, "Hij is bang dat je iets overkomt. Mensen hebben je zien vertrekken richting Sarth."

Jessa knikt. Dat is alles wat ze op dit moment kan. Natuurlijk zou haar voogd het verhaal zo gebracht hebben.

Afbeelding

Levi had niet bijzonder goed of slecht geslapen, dus die ochtend wordt hij redelijk helder wakker. Hij komt uit bed en na een vlugge douche loopt hij de trap af. In de eetzaal aangekomen loopt hij naar de bar en gaat naast Eric zitten. Hij kijkt even over zijn schouder en ziet de meiden zitten. Emma draagt een mooie blouse, Mel zit er met een gezicht als een oorwurm bij.

"Goedemorgen," zegt hij tegen Eric, nadat hij zijn bestelling heeft gedaan, "Zware nacht gehad?"

Profiel  

The Fangirl Mod

Houseitem
BerichtGeplaatst: wo apr 03, 2013 19:20 

Afbeelding

Benicio wordt wakker in een stille slaapkamer. Jessa is overduidelijk al een tijdje vertrokken en hij staart even naar het lege bed. Dan gaat hij rechtop zitten, haalt een hand door zijn verwarde krullen en komt redelijk moeizaam het bed uit. Hij had slecht geslapen, en hij had gehoord dat Jessa net zo'n slechte nacht gehad had. Hij had meerdere malen de neiging moeten onderdrukken om haar gewoon in zijn armen te nemen en alles te vergeten wat er de dag ervoor gebeurd was, maar hij wist dat hij dat niet kon doen. Het was beter zo.

Hij trekt afwezig wat kleding aan, er niet op lettend of de kledingstukken schoon zijn, en sjokt naar beneden. Zijn oog valt onmiddellijk op Jessa's rode haar, en tot zijn verbazing en verontwaardiging zit ze met een man te praten. Aan de ene kant wil hij onmiddellijk haar kant op lopen om uit te zoeken wat er aan de hand is, zeker als hij de ongemakkelijke uitdrukking op haar gezicht ziet, maar hij kan zichzelf er nog net van weerhouden. In plaats daarvan draait hij zich richting de bar, bestelt ontbijt en gaat met zijn rug naar hen toe zitten. Hij speelt wat met het bruine brood, maar neemt er geen hap van. Hij ziet Eric vlakbij zitten, maar knoopt geen gesprek met hem aan.

Afbeelding

Isra was vroeg wakker geworden en zat al beneden als langzaam de andere groepsleden hun ontbijt komen halen. Ze zien er stuk voor stuk redelijk vermoeid uit. Isra wil zich er niet mee bemoeien maar ze kan niet ontkennen dat ze benieuwd is wat er allemaal aan de hand is binnen de groep. Terwijl ze op haar broodje kauwt kijkt ze de herberg rond en observeert.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: wo apr 03, 2013 20:12 

Afbeelding

Eric glimlacht naar Jessa als ze hem begroet, maar houdt zijn blik erna weer op de barman gericht terwijl hij op zijn koffie wacht. De twee zinnen tussen Jessa en de priester en het feit dat Jessa eens anders wilt gaan zitten zijn meer dan voldoende om hem te beseffen dat het niet zijn zaken zijn.
Net als Eric zijn koffie krijgt komt Levi naast hem aan de bar zitten en vraagt of hij een zware nacht heeft gehad. Eric glimlacht wrang.

"Zo kan het wel benoemd worden helaas." Zegt hij en neemt een slok van zijn hete koffie.

Niet ver van hem vandaan neemt de krullenbol plaats. En terwijl deze wat in gedachten met zijn ontbijt speelt heeft Eric het idee dat dezelfde vraag van Levi aan zijn adres zomaar het zelfde antwoord zou kunnen opleveren. Eric neemt nog een slok.

"Maar gelukkig niets wat een sterke bak koffie kan verhelpen." vervolgt hij en kijkt Levi aan. "Zeker nu we nog de luxe van een herberg tot onze beschikking hebben."

Afbeelding

Mel haalt bijna onmerkbaar haar schouders op als Caleigh vraagt of ze lekker heeft geslapen. Haar blik glijdt kort naar de bar, maar de volgende woorden van Caleigh doen haar weer opkijken en misschien iets van een kleine glimlach produceren. Nog voor ze iets kan zeggen komt Emma er ook bij zitten en haar opmerking doet Mel dan toch even schaapachtig glimlachen. Ja, wat stelde ze zich nou allemaal aan.

"Liever een nacht goed gefeest dan een nacht slecht geslapen.." zegt ze en haalt haar schouders op.

Haar blik glijdt over de kleren van Emma en ze glimlacht dan uiteindelijk gemeend.

"Dat motto mag jij vandaag wel van me lenen hoor, met die outfit."

But I’m being born again

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: wo apr 03, 2013 21:50 

Afbeelding

Caleigh krijgt een wat onverschillige reactie van Mel en het bevestigd alleen maar wat Caleigh dacht. Ze was niet zo vrolijk als ze normaal was. Als Emma dan enkele secondes later bij hun aanschuift en een opmerking maakt over hoe ze eruit haalt Caleigh nonchalant haar schouders op. Ze had er slechter uitgezien. Als Mel uiteindelijk antwoord en iets over de outfit van Emma zegt neemt Caleigh een slok van haar koffie.

"Ik voel me verder prima en ik heb er slechter uitgezien," zegt ze dan, vooral nog op Emma's woorden gericht, "Ik heb alleen kort geslapen."

Ja, kort en zonder nachtmerries voor een keer. Dat was een betere nachtrust dan dat Caleigh eigenlijk gewend was. De avond ervoor had haar stof gegeven tot nadenken en daardoor leken de nachtmerries voor nu even verdwenen.

"Maar ik hoop dat we snel kunnen vertrekken," zegt ze dan, "Ik ben liever ergens mee bezig dan stilzitten als dit."

Het maakt haar niet zoveel uit tegen wie ze nu praat, zolang het Eric maar niet was en zolang ze maar wat werd afgeleid van haar gedachtes. En hoe eerder iedereen beneden was, hoe eerder ze kunnen vertrekken. Ze neemt een hap van haar broodje, hopend dat een van de andere twee een reactie geeft die haar bezig kan houden.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: wo apr 03, 2013 22:04 

Afbeelding

Moeite eet Jessa wat van het fruit op haar bord, terwijl ze naar de woorden van haar oom luistert.

"Dus je bent echt in Sarth geweest?" vraagt Tobias bezorgd, "Besef je je wel hoe gevaarlijk die plek is, zeker voor iemand als jij?"

"Het spijt me..." fluistert Jessa. Gelijk verdwijnt het kleine beetje trek dat ze nog had. Ze kijkt even weg, maar ziet dan Benicio met zijn rug naar haar toe zitten en onmiddellijk draait ze zich weer terug.

"Je hoeft geen excuses te maken," zegt hij geruststellend, "maar ik had niet willen horen dat je ergens langs de weg was gevonden. Sarth is een gevaarlijke plek, Jessa, zeker de grote steden. Er kan jou zoveel overkomen." Hij zucht even. Jessa was een lieve meid, ontzettend intelligent, maar daar tegenover staat dat ze zo naief is als ze groot is. Dat maakt haar een makkelijk slachtoffer voor mensen die haar kwaad zouden willen doen. Hij ziet hoe ze even opzij kijkt en hij ziet verderop een magere jongen zitten met een bos donkere krullen. Hij glimlacht even. Dit is dus de jongen waarmee Jessa gisteren door het dorp liep. Hij buigt zich wat meer naar haar toe. "Dus ben je van plan om naar huis te komen?"

Jessa bijt even op haar lip, maar schudt dan haar hoofd.

"En mag ik ook weten waarom?"

"Ik..." zegt ze zacht, "Ik wil Soroth ook nog zien... En de mensen met wie reis zijn mijn vrienden. Die kan ik toch niet zomaar achterlaten?"

Afbeelding

Levi grijnst bij Eric's antwoord. "Je schijnt niet de enige te zijn." Hij knikt even naar Benicio die er ook behoorlijk verlept bij zit. Hij gebaart naar de barman en niet veel later staat er een grote kop koffie voor Benicio's neus. Levi grijnst even naar hem en richt zich dan weer op zijn ontbijt.

"Volgens mij heeft de meerderheid hier een slechte nacht gehad. Ik tel er minstens vier." Hij zucht. "Zijn er al vertrektijden besloten?"

Profiel  

Schoolhoofd

BerichtGeplaatst: za apr 06, 2013 20:51 

Afbeelding

Het voelt goed hoe het water over zijn lichaam glijdt. Het is al zeker een half uur dat Luc onder de douche staat en hij heeft eigenlijk geen behoefte om er onder vandaan te komen. De avond was kort geworden, maar toch was hij er moe van geworden. Het was mooi dat de groep weer compleet was, maar toch voelde het nog niet goed. Zowel Jessa als Benicio leken niet in orde terwijl je zou verwachten dat de twee niet genoeg van elkaar zouden moeten krijgen. De moody stemming van Isra waren ze ondertussen wel gewend.

Het werd tijd dat de groep ook snel door zal reizen naar Hoderan. Ook hij is te lang in het dorp voor wat er goed voor hem is. Zachtjes laat Luc een zucht hij zijn mond ontsnappen en met tegenzin draait hij de kraan dicht. Op een slakken tempo droogt hij zich af, kleed zich aan en verlaat de kamer.

Eenmaal beneden scant Luc de herberg, de groep is volledig verspreidt. Hij loopt naar de bar en schuift aan bij Levi en Eric.

"Goeiemorgen." groet hij de twee heren. Hij bestelt wat te eten bij de barman en kijkt vervolgens nog eens over zijn schouder. Zijn blik valt kort op Jessa en de priester die in gesprek zijn. Hij herkent de man niet en haalt kort zijn schouders op. Hij hoopt maar dat ze niet moeten vluchten door dit gezellige gesprek.

Together we both make hurricanes

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: za apr 06, 2013 22:17 

Afbeelding

Jessa staart wat voor zich uit naar haar laatste woorden. Even kijkt ze opzij, Benicio zit nog steeds met zijn rug naar haar toe. Hij wil je vast niet meer kennen, anders was hij wel komen kijken wat er aan de hand is. Ze bijt even op haar lip als Tobias weer het woord neemt.

"Luister Jessa," zegt hij kalm, "ik kan, wil en mag je niet dwingen om naar huis te komen. Ik kan je enkel adviseren om te stoppen met je te verbergen. Iedereen in de tempel zou je graag willen zien."

"Kornelius ook?" vraagt Jessa zacht en onzeker.

Tobias zucht. Hoe moest hij dit uitleggen? Zijn broer had nooit een goede band hun nichtje gehad, zelfs toen ze nog klein was had hij een zekere afkeer van haar. Dat alles alleen maar omdat ze in zijn ogen het levende bewijs van de misstap van hun oudste broer is. Piesters en priesteressen leven in seksuele onthouding en Jeston was verliefd geworden op een jonge vrouw die in de tempel verbleef. Linda Colleen. Jessa lijkt ongelooflijk op haar, maar ze had hetzelfde rode haar als Jeston. "Ik ga niet tegen je liegen, Jessa," zegt hij na een tijdje stil geweest te zijn, "Hij is niet gek op je, en dat weet je... Maar hij zal je wel graag terug in de tempel willen hebben. Zoals ik zei, hij maakt zich zorgen. Hij is bang dat je het verkeerde pad op gaat."

Jessa schudt haar hoofd: "Dat ben ik niet van plan, hoor."

Even lacht hij. "Dat weet ik. Daar gaat het nu niet om. De vraag is, kom je thuis of niet?"

"Ik blijf bij de groep." zegt Jessa.

"Prima," zegt Tobias terwijl hij opstaat en zijn hand op Jessa's schouder legt, "dan wens ik je het allerbeste toe. Weet dat welke keuze je ook maakt dat je altijd verlichting en hulp kunt vinden bij de tempels."

Ze knikt en glimlacht wat wrang. "Dank je wel..." zegt ze zacht, "Ik beloof dat ik snel weer eens langskom, als alles voorbij is." Terwijl Tobias de herberg verlaat, gaat ze weer zitten. Nu zit ze alleen aan een tafeltje en ondanks dat er allemaal mensen in dezelfde zaal zijn, voelt ze zich eenzamer dan ooit.

Profiel  

Opperste Hotemetoot

BerichtGeplaatst: zo apr 07, 2013 19:13 

Afbeelding

Mel knikt. Ja, ze was ook liever ergens mee bezig. Sterker nog, dat had ze nodig. Ze had zich hier gisteren al helemaal kapot verveeld. En met de bui die ze nu had en alle negatieve emoties die zich om haar heen leken op te stapelen zou ze zeker tegen de muur omhoog lopen als ze stil zouden blijven zitten. Als ze vanuit haar ooghoek Luc bij de mannen aan de bar ziet aanschuiven knikt Mel even in die richting.

"Zal ik gaan vertellen dat wij in ieder geval klaar zijn voor vertrek?"

Afbeelding

Eric kijkt nogmaals naar de krullenbol als Levi in zijn richting knikt. Als Levi verder telt dat er minstens vier mensen zijn die slecht hebben geslapen, kijkt Eric echter niet de kant op waar minstens 1 hiervan zich zou kunnen ophouden. Zakelijk, dat moest de aanpak worden. En slechte nachten, gevoelens of emoties, die hadden niets te maken met het doel van deze reis. Eric haalt zijn schouders op en neemt nog een slok van zijn koffie.

"Ik ga er vanuit zo snel mogelijk." Geeft hij Levi als antwoord en knikt naar Luc als deze erbij komt zitten. "Morgen."

Vanuit zijn ooghoek ziet hij de priester weglopen en dat Jessa alleen aan een tafeltje achter blijft. Eric kijkt kort opzij naar de krullenbol, maar staat dan zelf op. Hij neemt zijn beker koffie mee en gaat op de zojuist vrijgekomen plek zitten.

"Gaat het, Dame?" Vraagt hij zacht.

Eric had geen idee wat de man met haar besproken had. Maar ze zag er verloren uit.

But I’m being born again

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 07, 2013 20:01 

Afbeelding

Emma’s grap wordt maar matig ontvangen. Ze glimlacht naar Mel om haar briljante motto. ”Ik zal hem onthouden… Als we vandaag weer op reis gaan, kunnen we dat feesten wel vergeten.”

Caleigh zegt nog dat ze liever wat doen en daar is Emma het wel mee eens. Het gesprek aan tafel valt even stil en dan zegt Mel dat ze aan de mannen gaat mededelen dat ze klaar zijn voor vertrek.
”Ik vind het prima, mijn spullen zijn binnen no time gepakt.”

Ze vindt het niet erg om hier te vertrekken; het dorp was te klein om onopvallend te blijven. Wel ziet ze op tegen het reizen. Emma heeft een bloedhekel aan het paard dat ze berijdt (en het paard waarschijnlijk ook aan haar sinds ze hem nooit meer heeft terug gebracht bij zijn baas) en ook het overnachten onderweg is niet haar ding. Maar alles om in Hoderan te komen. Daar moest ze nog een aantal dingen regelen.

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: zo apr 07, 2013 20:19 

Afbeelding

Caleigh drinkt haar koffie in stilte op en als Mel dan vraagt of ze zal gaan vertellen dat hun drie klaar zijn voor vertrek knikt Caleigh even. Ja, hoe eerder ze hier weggingen hoe beter. Emma reageert er nog op en Caleigh glimlacht even flauw naar Mel.

"Hetzelfde, ik denk dat we allemaal toe zijn aan zo snel mogelijk vertrekken," zegt ze dan.

Ze kijkt Mel even na als die opstaat en naar Luc toeloopt. Ze ziet dat Jessa weer alleen is, althans alleen... De priester was weg, maar Eric was erbij gaan zitten. Ze richt haar blik weer op de tafel en pakt haar glas sap en neemt een slok. De bittere nasmaak van de koffie verdween en ze kijkt Emma even aan. Niet wetende wat ze moet zeggen neemt ze nog een slok van haar drinken. Ze realiseert zich heel goed dat ze eigenlijk amper iets van Emma weet en dat het gevoel waarschijnlijk wederzijds is. Caleigh was gewoon niet goed met nieuwe mensen. Of vooral met mensen in het algemeen.

"Ben je vaker in Hoderan geweest?" vraagt ze Emma uiteindelijk na een stilte.

Profiel  

The Immortal Mod

BerichtGeplaatst: zo apr 07, 2013 20:30 

Afbeelding

Dat is het... Ze had nu echt gezegd niet terug naar de tempel te komen. Haar voogd zou woedend zijn als ze terug zou komen. Als hij haar nog wilde zien. De kans is heel klein. Ze moet zich erover heen zetten. Treuren zou niet gaan helpen.

Jessa is zo bezig met haar eigen gedachten dat ze niet direct door heeft dat Eric bij haar is komen zitten. Even kijkt ze hem aan, maar dan schieten haar ogen weer naar beneden. Ze voelt zich ellendig en als hij ernaar vraag schudt ze haar hoofd. "Het is uit tussen Benicio en mij..." fluistert ze en ze voelt de tranen weer in haar ogen springen. Vlug veegt ze deze weg. Ze had besloten om sterk te zijn dus nu moest ze niet gaan huilen.

Profiel  

Lid Orde van de Feniks

Houseitem
BerichtGeplaatst: zo apr 07, 2013 20:38 

Afbeelding

Caleigh is het met haar eens en Mel vertrekt naar de bar. Emma vermoedt dat ook de aanwezigheid van Luc daar wat mee te maken heeft en ze glimlacht licht. De afwezigheid van Mel betekent dat ze nu alleen met Caleigh is en de plotselinge stilte voelt ongemakkelijk.

Emma is blij als Caleigh haar een vraag stelt, maar laat eerst nogmaals een stilte vallen voor ze antwoord geeft. ”Ik ben er eens met mijn ouders geweest toen ik nog wat jonger was,” zegt ze. ”Hoderan is in de buurt van de Vlakte van Jol en ze moesten zo nu en dan nieuwe gereedschappen halen, dus vandaar.”

Even kijkt ze Caleigh aan. ”En jij? Ben jij een beetje thuis in de steden of houd je meer van dorpen als deze?”

Profiel  

Black Bird of the Sky

BerichtGeplaatst: ma apr 08, 2013 19:01 

Afbeelding

Caleigh luistert naar het antwoord van Emma als er iets interessants voorbij komt. Gereedschappen halen op de Vlakte van Jol... Iets klopt er niet aan die woorden. Caleigh is er opgegroeid en hoewel ze niet iedereen kende, weet ze heel goed dat als je goede gereedschappen wilt, je niet naar de Vlakte van Jol gaat, maar naar Sterrenstad. Ze doet echter alsof ze deze bevinding niet doorheeft en haalt haar schouders lichtelijk op als Emma vraagt of ze een stadsmens is of niet.

"Ik ben liever in steden," zegt ze dan, "Makkelijker werk te vinden en minder opvallend. In een dorp als dit kent iedereen elkaar en bemoeit iedereen zich met elkaar. Ik hou er niet van als mensen zich met mijn zaken bemoeien."

Ze haalt een hand door haar haren heen en neemt een slok van haar drinken. Hoewel ze Emma niet goed kende weet ze Ă©Ă©n ding zeker, ze hield veel meer achter dan het lijkt. Caleigh gelooft niets van haar verhaal over de Vlakte van Jol... Maar dat hoeft Emma niet te weten.

Profiel  
Geef de volgende berichten weer:  Sorteer op  
Antwoord op onderwerp  [ 467 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 32  Volgende

Keer terug naar RPG
Ga naar: